ozz3 22.01.2005 21:31:42 | |
---|
Tänään muuten menee kaikki vedot oikein! Kerranki. Paras oli tuo FPS-Hermes tasuri (6,30). Olisi tullut minullekkin, mutta Ässät menikin sitten häviämään, kyrsii. pellepellekin on hiljaa siellä takarivissä! Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou
Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa! |
Piisamirotta 22.01.2005 22:06:29 | |
---|
kuin sä muuten oikeesti sait banaania?. Ei mitään tietoa. Ei tää muuten oo edes mun käyttäjä ni ei kannata mua bannata...vierailen täällä vaan jakamassa teille pitkävetotietouttani. |
Ben_D 22.01.2005 22:08:07 | |
---|
Ei mitään tietoa. Ei tää muuten oo edes mun käyttäjä ni ei kannata mua bannata...vierailen täällä vaan jakamassa teille pitkävetotietouttani. Mitä tietoutta? |
Piisamirotta 22.01.2005 22:18:14 | |
---|
Mitä tietoutta? Anteeksi hymiö unohtui. |
Corpsegrinder 23.01.2005 01:57:45 | |
---|
"hormooniporsas" teki sitten ensimmäisen sm-liigapisteensä ekassa pelissään. Nyt voin siis täysin vääristelemättä sanoa, että 1 pinna per peli. :D Aika hyvä suoritus siltä "kädettömältä goonilta". Ihan hirvittää ajatella, miten kova vahvistus Jody tulee olemaan JYPille, kunhan tottuu aikaeroon ja oppii eurooppalaisen pelityylin jipot. Sain mä Jodylta nimmaritki!!!1 |
FatSam 23.01.2005 11:11:53 | |
---|
"hormooniporsas" teki sitten ensimmäisen sm-liigapisteensä ekassa pelissään. Nyt voin siis täysin vääristelemättä sanoa, että 1 pinna per peli. :D Aika hyvä suoritus siltä "kädettömältä goonilta". Ihan hirvittää ajatella, miten kova vahvistus Jody tulee olemaan JYPille, kunhan tottuu aikaeroon ja oppii eurooppalaisen pelityylin jipot. Sain mä Jodylta nimmaritki!!!1 Radio Porin Jussi Aho ei aivan kauheasti tästä Shelleystä ilmeisesti pitänyt. "19? senttiä ja 103kg... no pelkkää läskiä." |
Ben_D 23.01.2005 13:42:03 | |
---|
Jaahas, siellä olis tänään Lukko-HIFK. Lukon kotikerroin PAF:lla 2,10 ja HIFK:lla maalissa Lundell. Mitäköhän sitä pelais? |
Piisamirotta 23.01.2005 18:53:18 | |
---|
Jaahas, siellä olis tänään Lukko-HIFK. Lukon kotikerroin PAF:lla 2,10 ja HIFK:lla maalissa Lundell. Mitäköhän sitä pelais? Kannattaa pelata HIFKin voittoa. ;) |
Ben_D 23.01.2005 19:21:54 | |
---|
Kannattaa pelata HIFKin voittoa. ;) En pelannu mitään kun oli Nordean palvelut siihen aikaan alhaalla. |
Valterr 23.01.2005 22:01:58 (muokattu 23.01.2005 22:05:55) | |
---|
Kärppiin huhutaan kovasti Joe Sakicia, Bobby Holikia tai Paul Kariyaa... Myös Georges Laraquen nimi on huhuissa tullut esille! Saas nähdä... Kovia hankintoja olisi jokainen tuosta ryhmästä. Ja Laraque on monien mielestä NHL:n kovin tappelija. Sami Heleniuskin sanoi että kun oli Laraqueta vastaan tapellut niin oli meinannut taju lähteä! There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg |
Ben_D 23.01.2005 22:14:17 | |
---|
Kärppiin huhutaan kovasti Joe Sakicia, Bobby Holikia tai Paul Kariyaa... Myös Georges Laraquen nimi on huhuissa tullut esille! Saas nähdä... Kovia hankintoja olisi jokainen tuosta ryhmästä. Ja Laraque on monien mielestä NHL:n kovin tappelija. Sami Heleniuskin sanoi että kun oli Laraqueta vastaan tapellut niin oli meinannut taju lähteä! Kukas tällasia huhuja on laskenut liikenteeseen. Nimet ovat sen verran kovia, että epäilen. Iltalehti tosin kirjoitti jokunen viikko sitten Bobby Holikin halukkuudesta tulla Hämeenlinnaan.. |
Piisamirotta 24.01.2005 17:32:53 | |
---|
Vinkkinä kaikille että KTP-Honka päättyy tänään Hongan voittoon. kerroin 2.80 |
ozz3 24.01.2005 17:36:18 | |
---|
Kukas tällasia huhuja on laskenut liikenteeseen. Nimet ovat sen verran kovia, että epäilen. Iltalehti tosin kirjoitti jokunen viikko sitten Bobby Holikin halukkuudesta tulla Hämeenlinnaan.. Sama lehti kirjoitta siitä, kuinka Blues oli antanut Joe Sackicille tarjouksen... Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou
Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa! |
Ben_D 24.01.2005 17:46:45 | |
---|
Sama lehti kirjoitta siitä, kuinka Blues oli antanut Joe Sackicille tarjouksen... Jota en yhtään ihmettele. Säälittävää toi Bluesin rämpiminen. Rahaa on vaan ei minkäännäköistä urheilullista suuntaa saatikka menestystä. |
Valterr 24.01.2005 17:47:14 | |
---|
Kukas tällasia huhuja on laskenut liikenteeseen. Nimet ovat sen verran kovia, että epäilen. Iltalehti tosin kirjoitti jokunen viikko sitten Bobby Holikin halukkuudesta tulla Hämeenlinnaan.. Olen kuullut pariltakin taholta... Luulen myös että Kärpillä on ehkä paremmat resurssit värvätä Holik kuin HPK:lla. There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg |
Ben_D 24.01.2005 17:54:27 | |
---|
Olen kuullut pariltakin taholta... Luulen myös että Kärpillä on ehkä paremmat resurssit värvätä Holik kuin HPK:lla. Eikä Hämeenlinnaan tarvitse mun mielestä yhtään enempää hyökkääjiä. Ties missä kunnossa esim. Mr. Holik on. Puolustajan Kerho vois kyllä vielä värvätä. Hyvin menee toistaseksi, mutta menkööt. |
Valterr 25.01.2005 17:32:23 | |
---|
Tänään taas kierros ja tuplalla mennään: SaiPa - Ässät 2 TPS - Kärpät 2 There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg |
Rakkikoira 25.01.2005 21:01:36 (muokattu 25.01.2005 21:07:59) | |
---|
Olipas kotijuokkueet vireessä. Kuka laittoi ykköset? Suurimmat yllätykset nähtiin Lahdessa, Lappeenrannassa ja Raumalla. Hmm.. No Lauantaina jatkuu helpolla kotiottelulla SaiPaa vastaan. Ensi viikolla sitten mm. näitä häntäpään Bluesia ja Ässiä vastaan saadaan napsittua pisteitä. Mut me voitettiin KOLME (3) ottelua putkeen! Westcott on aika äijä! Paras! NP - Scorpions: Rock You Like Hurricane |
Veikko 25.01.2005 23:44:58 | |
---|
Vittu, tähän loppu kausi. Ny. Jaksa enää. Ou-mai-gaad! |
Heavy Metal Machine 26.01.2005 00:29:10 (muokattu 26.01.2005 00:30:05) | |
---|
Vittu, tähän loppu kausi. Ny. Jaksa enää. Aika tuskaisaa näyttää olevan Tapparalla juuri nyt. Mikäköhän siinä hommassa on ettei mikään tunnu toimivan? Ensi kaudella Tappara sitten on pikkaisen kovempi mitä nyt. Olipas Nannaa tuo töpselien voitto poroista. Rupiaa runkosarjan voitto häämöttämään pikkuhiljaa... Oli kyllä vaikea matsi taas. Samoja merkkejä asennevammasta oli ilmassa mitä Pelicansia ja Saipaa vastaan muutama viikko sitten... Kummallista ettei voida mennä asenteella jokaiseen matsiin. Onneksi sentään pisteet kelpasi Jokereille. Edit: Arajuuri ei jatka julleissa tämän kauden jälkeen. Uutta matoa koukkuun. Dead as dead can be |