Rhesus 25.06.2012 17:15:36 | |
---|
No, kuinka moni nyt muka yllättyi että englannin pelit jäivät tähän vaiheeseen? Eikö Lontoossa nyt voisi jonkun turhautumismellakan järjestää? |
LaMotta 25.06.2012 20:47:32 (muokattu 25.06.2012 20:47:39) | |
---|
Saksa. "Hyvä ja halpa? Osta molemmat!" |
DJKaaos 25.06.2012 21:11:47 | |
---|
Ziggy Bubba: Carrolhan pelasi hyvin, ite jopa yllätyin. Hyvin haki päällään palloja ja tiputteli vielä kavereille. Rhapa: Carrol pelasi hyvin, jos mietitään asiaa hodarin pelityylin kannalta. Hyökkäyspäässä ei oikein peli edennyt sinne maalin suuntaan, vaikka tosiaan sielläkin niitä keskityksiä napsi itselleen. Mun mielestä Carrollia olisi voinut peluuttaa enemmän ja mielellään suoraan avaukseen Italia-peliinkin. Carrollin liike oli selvästi aktiivisempaa ja tarkoitusperäisempää kuin Welbeckin hortoilu. Nyt jäi sellainen fiilis, että Carrollia ei oikein katsottu kunnolla, kun taas Welbeck tuli kyllä nähtyä. Ei sillä, että Carroll olisi ollut mikään sateentekijä, mutta olisihan sitä target-pelaamista voinut yrittää hyödyntää enemmän. Noin muuten jos Englannin turnauksesta puhutaan, niin sehän meni kyllä odotettua paremmin. Erityisen positiivista on se, että hommassa on miljoona kertaa enemmän järkeä kuin MM-kisoissa 2010. Yksittäisistä pelaajista nostaisin esille Steven Gerrardin, joka oli tasapaksun joukkueen paras pelaaja. Minä olen minä. |
Stradlin 25.06.2012 21:28:30 | |
---|
Voisivat siellä katsomoissa vaihtaa levyä välillä, alkaa se Seven Nation Army-chant jo pikkuhiljaa kyllästyttää. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Leatherman 26.06.2012 09:51:36 | |
---|
olen veikannut vedossa että Italia on kisojen toinen ja saksa putoaa ensi kierroksella.. ylihuomenna kääritään rahoja. "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
Secreterial 26.06.2012 12:58:09 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
Hetfield 26.06.2012 13:25:47 | |
---|
Stradlin: Voisivat siellä katsomoissa vaihtaa levyä välillä, alkaa se Seven Nation Army-chant jo pikkuhiljaa kyllästyttää. Totta, mutta mielummin vaikka sitä, kuin sitä saatanan vuvuzelan loputonta vinkumista. I quit the band... Now I just play with myself. |
Vaihtovirta 26.06.2012 13:30:53 | |
---|
Kuhan nyt pikkuhiljaa lopettaisivat sen helvetin paidanvaihtomainoksen ennen toista puoliaikaa. Joka kerta kun tuon näkee tekis mieli ampua Collinaa ja montaa muuta päähän.. |
TheBlackestEye 26.06.2012 13:41:06 | |
---|
Hassua. Itse kun olen pelejä katsonut, niin se mainos on aina kerennyt loppua ennen toista puoliaikaa. |
Rattata 26.06.2012 14:01:13 | |
---|
Vaihtovirta: Kuhan nyt pikkuhiljaa lopettaisivat sen helvetin paidanvaihtomainoksen ennen toista puoliaikaa. Joka kerta kun tuon näkee tekis mieli ampua Collinaa ja montaa muuta päähän.. Paidanvaihtomainoksen :D |
TaikuriHärvä 26.06.2012 14:26:29 (muokattu 26.06.2012 14:27:05) | |
---|
Vaihtovirta: Kuhan nyt pikkuhiljaa lopettaisivat sen helvetin paidanvaihtomainoksen ennen toista puoliaikaa. Joka kerta kun tuon näkee tekis mieli ampua Collinaa ja montaa muuta päähän.. Mun mielestä se on aivan ilahduttava pätkä. Ainoa asia, joka tuossa oikeastaan häiritsee, on se nainen, jonka pallon heiton liikerataa voisi moittia vähintäänkin tönköksi. |
Rhesus 26.06.2012 14:29:16 | |
---|
Siinä mainoksessa on kaksi ranskalaista vaihtamassa paittaa. Toisella hollannin paita vaihtuu omaan ranskaan. Miksi? |
Secreterial 26.06.2012 14:55:17 | |
---|
Rhesus: Siinä mainoksessa on kaksi ranskalaista vaihtamassa paittaa. Toisella hollannin paita vaihtuu omaan ranskaan. Miksi? En oo kertaakaan kattonut kunnolla sitä mainosta, mutta eikö se lähe tilanteesta, jossa on Seedorf ja Benzema? "I never bluff" - Cordell Walker |
Rocco_Longfella 27.06.2012 13:52:19 | |
---|
Rupeaakohan Rona itkemään, kun Espanja passittaa taskuvarkaat kotiinsa? Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Rhapa 27.06.2012 15:19:46 | |
---|
Rocco_Longfella: Rupeaakohan Rona itkemään, kun Espanja passittaa taskuvarkaat kotiinsa? Ronaa arvosteltiin kovin sanoin jo ennen kisoja ja hänen lyödessä luun kurkkuun epäilijöille, on ollut aika mielenkiintoista seurata reaktioita. Niitä kun ei oikeastaan ole. Pelisuorituksiltaan kisojen kärkikastia ja joku jaksaa vielä viihdyttää lähinnä itseään näillä itkupillikommenteilla. Kateuttako se on, vai mistä moinen oikein kumpuaa? Tänään pitäisi kaiken järjen ja odotusten mukaan olla tiedossa huippumatsi. Espanja ei ole oikein noussut tasolleen mielestäni näissä kisoissa ja Portugali taasen on pelaajamateriaaliin nähden huikeassa vireessä. Nyt Espanja joutuu laittamaan kaiken peliin, tai tulee kotiinlähtö. Ja tuleehan se. |
elon arska 27.06.2012 15:34:37 | |
---|
Rhapa: Nyt Espanja joutuu laittamaan kaiken peliin, tai tulee kotiinlähtö. Ja tuleehan se. Ratkaisumaali tehdään ekassa erässä Espanjan toimesta. Kotiinlähtijä on kuin onkin Portugali. |
Tympee Huttunen 27.06.2012 15:56:08 | |
---|
Ronaldo on pelannut hyvät kisat. Mies ei ole edes sukeltanut siihen malliin, mitä olisi voinut odottaa. Espanjalla on kova joukkue, mutta jotenkin tuntuu että Portugali voi hyvin matsin viedä. Finaaliin sopisi vastustajaksi Saksa, joka toivottavasti vie mestaruuden. |
author 27.06.2012 16:28:01 | |
---|
Heheii! Vasta tajusin että tänäänhän tulee taas laatuviihettä tv:stä. |
Vaihtovirta 27.06.2012 17:04:52 | |
---|
author: Heheii! Vasta tajusin että tänäänhän tulee taas laatuviihettä tv:stä. Kyllä! Pitkämäen seiskavitonen ja Ronaldon pari maalia sekä Xaville pelikieltoa päähän kohdistuneesta syötöstä! Lisää kisajuomaah... |
Scrobble 27.06.2012 17:11:50 | |
---|
elon arska: Ratkaisumaali tehdään ekassa erässä Espanjan toimesta. Kotiinlähtijä on kuin onkin Portugali. Tehdäänkö se maali 5v3 ylivoimalla? |