Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 535 36 37 38 39371 372 373 374 375
rockjihad
24.03.2012 21:26:23
DJKaaos: Wikipedia tietää kertoa, että Leicesterissä pelaisi lainalla nykyään. Tällä kaudella seitsemän sarjapeliä, joten ei hommat edelleenkään mene ihan putkeen.

Tuskin ne hommat enää lähteekään menemään putkeen.
Mun viimeset muistikuvat tosta heebosta on muutaman vuoden takaa, kun näin sen pelaajaprofiili-kuvan, jossa se näytti lähinnä sellaselta perus council estate-työttömältä juopolta.

Taisi olla sillon Svenniksen City-aikakautta, kun Johnson jonkin sortin läpimurron siellä teki ja ainakin Arsenal oli ihan oikeasti kiinnostunut hankkimaan miehen riveihinsä sillon.
DJKaaos
24.03.2012 21:53:54
rockjihad: Tuskin ne hommat enää lähteekään menemään putkeen.
Mun viimeset muistikuvat tosta heebosta on muutaman vuoden takaa, kun näin sen pelaajaprofiili-kuvan, jossa se näytti lähinnä sellaselta perus council estate-työttömältä juopolta.

Taisi olla sillon Svenniksen City-aikakautta, kun Johnson jonkin sortin läpimurron siellä teki ja ainakin Arsenal oli ihan oikeasti kiinnostunut hankkimaan miehen riveihinsä sillon.

City-uran loppuaikoina se oli turvonneen lärvinsä kanssa hyvinkin ton sun deekukuvauksesi näköinen. Ilmeisesti Svennis on hänessä jotain kuitenkin nähnyt, kun Leicesteriinkin kerkesi tyypin hankkimaan.
Minä olen minä.
carlos
24.03.2012 22:24:25
Olihan nättejä maaleja tänään! Erityisesti repeilin Zlatanin toiselle maalille, jossa zippaus molarin yli ei ollut ehkä smuutein mahdollinen, mutta fyysisyydellään hoiti pallon sitten kuiteskin maaliin...
by the grace of God
DJKaaos
24.03.2012 22:30:43
carlos: Olihan nättejä maaleja tänään!

Crouch laittoi kans ihan kivasti pallon maaliin. Cityn jääminen tasuriin Stoken kanssa oli myös varsin jees. Arsenalin vire näyttää jatkuvan ja Liverpool taipui kivikovalle Wiganille.
Minä olen minä.
rockjihad
24.03.2012 23:07:25
DJKaaos: ja Liverpool taipui kivikovalle Wiganille.

Mutta se liigacup, se liigacup...Kumarretaan kuningasta!!!!
Leatherman
25.03.2012 20:23:31
DJKaaos: Crouch laittoi kans ihan kivasti pallon maaliin. Cityn jääminen tasuriin Stoken kanssa oli myös varsin jees. Arsenalin vire näyttää jatkuvan ja Liverpool taipui kivikovalle Wiganille.

Jumakauta juu nääs.. katoin koosteita Stoke - city tasolla välillä ikkunasta ulos välillä kännyä, sitten whattaf*** kun crouch laitto pallon häkkiin. Olihan aikamoinen, aivan käsittämätön maali.. Perheellisen on pakko yrittää, en muuta järkevää syytä voi keksiä sieltä maalin vetämiseen.

Pooli oli iha lakoninen, ei tosin harmita yhtään. Pohjasakkataisto pysyy mielenkiintoisena kun polttoni ja Wigan voitti molemmat. (Paitsi Wolvesin uskaltaisin sanoa varmaksi putoajaksi). Martinez vetää hyvää suoritusta jos saa ton Wiganin pysymään sarjassa taas..
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
rockjihad
25.03.2012 23:17:28
Arsenal in the Premier League with Mikel Arteta: P25, Won 72%, 2.28 points per game. Without P5, Won 0%, 0.2 points per game.

Artetan impakti Arsenalin peliin...Vaikka mies onkin se rikkaan miehen Denilson pelillisiltä avuiltaan, niin silti miehen rooli on todella instrumentaalinen Arsenalin pelisysteemissä.
Secreterial
27.03.2012 07:36:44 (muokattu 27.03.2012 07:42:31)
Piste-ero Cityyn kasvoi nyt 3 pisteeseen. 1-0 voitto Fulhamista, vaikka paikkoja kyllä oli tehdä vaikka kuinka paljon enemmän. Ja kiitos tuomarin, ei Fulham saanut pilkkua, vaikka sellainen olisi pitänyt antaa.

Jonkun toimittajan twitteristä:

"Fair play to Fergie, building for the future and bringing in the youngsters. Oliver will make a great replacement for Howard Webb."

Ja vähän maailman parhaasta:

"And the on-loan Arsenal striker has revealed he can hardly see in the mask during games..."

3 maalia tehnyt tuo suoja päässä. On se huikea hyökkääjä.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
27.03.2012 11:44:23
Secreterial: Ja vähän maailman parhaasta:

"And the on-loan Arsenal striker has revealed he can hardly see in the mask during games..."

3 maalia tehnyt tuo suoja päässä. On se huikea hyökkääjä.

Kasvosuojan kanssa Bendtnerin maalimäärä tuplaantui alta aikayksikön.

Bendtner ilman kasvojusta = maailmanluokan viimeistelijä.

Bendtner kasvosuojan kanssa = alkuperäinen Ronaldo ja Pele samassa paketissa.

Pelottaa jo valmiiksi ajatus siitä, minkälaisen maalinteko-pedon joku Euroopan jättiläisistä itselleen saa ensi kaudeksi hankkimalla juutin kesällä riveihinsä.
Vaatimaton ja nöyrä perusluonne takaa vielä sen, että minne ikinä juutti tuleekaan siirtymään on hän suosiossa niin omien, kuin vastustajan kannattajien keskuudessa. Tuleva Ballon d'Or-palkinnon monikertainen voittaja ja luultavasti mies myös nousee tulevaisuudessa kaikkien aikojen yleisesti arvostetuimmaksi jalkapalloilijaksi ikinä.
kozmik
27.03.2012 14:02:36

Secreterial: Ja kiitos tuomarin, ei Fulham saanut pilkkua, vaikka sellainen olisi pitänyt antaa.

Hyvä näin, tasoittaa vähän tilejä:

http://www.debatabledecisions.com/tables

Aika huikea on muuten Stoken saldo noissa taulukoissa. Tuomarivirheet Stoken eduksi 21-6 ja pisteitä virheistä on irronnut peräti 15. Tuomarit yrittää tehdä Stokesta mestarin, lahjotut paskiaiset...
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Secreterial
27.03.2012 14:22:15
rockjihad:Pelottaa jo valmiiksi ajatus siitä, minkälaisen maalinteko-pedon joku Euroopan jättiläisistä itselleen saa ensi kaudeksi hankkimalla juutin kesällä riveihinsä.
Vaatimaton ja nöyrä perusluonne takaa vielä sen, että minne ikinä juutti tuleekaan siirtymään on hän suosiossa niin omien, kuin vastustajan kannattajien keskuudessa. Tuleva Ballon d'Or-palkinnon monikertainen voittaja ja luultavasti mies myös nousee tulevaisuudessa kaikkien aikojen yleisesti arvostetuimmaksi jalkapalloilijaksi ikinä.

Kyllähän Bendtner tulee olemaan Barcassa tai Realissa ensi kaudella; niin huikeasta pelaajasta on kyse. Varmasti siirtosummakin tulee olemaan reilusti yli 30 miljoonaa, sillä niin huikeasta pelaajasta on kyse. Eipä ole Messi enää kohta maailman paras pelaaja.
Rubuinen
27.03.2012 14:47:31

Muistaa vaan pitää suojuksen päässä jatkossakin, niin ehkä tuuri jatkuu..
Secreterial
27.03.2012 15:52:23
Rubuinen: Muistaa vaan pitää suojuksen päässä jatkossakin, niin ehkä tuuri jatkuu..

Mikä ihmeen tuuri? Bendtnerin tapauksessahan on kyseessä vain ja ainoastaan taito ja uskomaton viimeistelykyky.
DJKaaos
27.03.2012 15:57:39
Mikä ihmeen tuuri? Bendtnerin tapauksessahan on kyseessä vain ihmisvalio.
Minä olen minä.
rockjihad
27.03.2012 16:11:52
DJKaaos: ihmisvalio.

Priimaesimerkki rodunjalostustyön tuottamasta hedelmästä.
rockjihad
28.03.2012 00:26:00
Näin se murtuu pala kerrallaan, kuin Saksan armeijan rintama toisessa maailmansodassa, jolloin sodan viimeisinä päivinä bunkkeriin vetäytynyt armeijan johtaja, tunnettu terveysintoilija ja psykopaatti tappion myöntäneenä mietti ratkaisua poispääsyyn...
''Saako täällä polttaa'', kuului varoivainen kysymys bunkkerin nurkasta seurueen jäseneltä, joka oltiin aina aiemmin käsketty poistumaan tupakoimaan bunkkerin ulkopuolelle pois johtajan silmistä. Vastaus kysymykseen oli alakuloinen; ''polta pois vaan'', se oli merkki siitä, että peli on menetetty.

Nikosian illassa lupaa tupakoinnille ei tarvinnut kysyä, sillä siellä poltetaan kaikesta huolimatta, mutta kiitos UEFAn korruptoituneiden arvontojen, joudutaan ne savut omistamaan hienolle joukkueelle, joka politikoitiin pois kisasta taalankuvat silmissä El Clasico-finaali mielessä.
pekkap82
28.03.2012 09:08:37
FA Cupiinkin saatiin melko kaupalliset välierät:

Tottenham-Chelsea
Liverpool-Everton

Eli paikallismatseja Wembleyllä. Jalomielisen kuninkaankaan ei tarvitse tässä vaiheessa miettiä pisteiden antamista vähäosaisille.
rockjihad
31.03.2012 19:14:40
Jokohan Arsenen tämän kauden hyväntekeväisyysprojekti nimeltä Aaron Ramsey loppuisi tähän tappioon?...Tuskinpa vaan, mutta ainahan sitä voi toivoa.

Ja ne liian myöhään tehdyt paskat housussa-vaihdot on aina yhtä koomisia.
kozmik
31.03.2012 19:21:56

Vaikea olla olematta pettynyt tuon City-Sunderland -pelin jälkeen, vaikka ennakkoon ajatellen tasapeli olisi kuulostanut uskomattoman hyvältä. 3-3 -maalin jälkeen en enää pystynyt katsomaan, olin ihan varma että voittomaalikin irtoaa vielä. Onneksi ei kuitenkaan.

Vielä kun Manu pystyisi sitten Blackburnin maanantaina hoitamaan, niin homma alkaisi näyttämään todella hyvältä...
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
31.03.2012 19:44:43
kozmik: Vaikea olla olematta pettynyt tuon City-Sunderland -pelin jälkeen, vaikka ennakkoon ajatellen tasapeli olisi kuulostanut uskomattoman hyvältä.

Mä en ole yhtään pettynyt, vaikka tasuriin venyivätkin. Tasuri on paljon enemmän kuin osasi toivoa, joten kyllä vaan kelpaa. En näe, että tästä olisi ollut yhtään enempää saatavilla, sillä Cityn rutistus oli lopussa niin vahva, että voittomaalia täälläkin peljättiin.

Vielä kun Manu pystyisi sitten Blackburnin maanantaina hoitamaan, niin homma alkaisi näyttämään todella hyvältä...

Varo vaan hehkuttamasta liikaa, jottei Touhis luikertele linjoja pitkin tekemään susta selvää jälkeä.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)