Aihe: Putous
1 2 3 4 535 36 37 38 3974 75 76 77 78
Jormaz
13.01.2013 18:29:46
Hänmänin repeily oli varmaan parasta Putousta ikinä. Sehän tässä koko paskassa viehättää kun livetilanne menee ihan vituiksi.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Wolfgang
13.01.2013 19:25:17
Yskovitz (tai miten kirjotetaankaan) on meikäläisen suosikki tällä hetkellä. Vatasella on vaan jotenkin ammattimainen tatsi hahmoihinsa. Viihdyttävät silloinkin kun ei naurata, eikä tule myötähäpeää. Se "uuh"-huudahdus tuo kyllä mieleen The Fast shown räätälit...

Sanna-Raipe on hyvä, vaikka en osaakaan päättää oliko Bohemian Rhapsody uskomattoman paska vai puhdasta neroutta. Vähän vaan sellaisen one trick pony -fiiliksen saanut tuosta hahmosta toistaiseksi, mutta ehkäpä skarppaa vielä.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Antti1997
13.01.2013 22:02:54
Wolfgang: Sanna-Raipe on hyvä, vaikka en osaakaan päättää oliko Bohemian Rhapsody uskomattoman paska vai puhdasta neroutta. Vähän vaan sellaisen one trick pony -fiiliksen saanut tuosta hahmosta toistaiseksi, mutta ehkäpä skarppaa vielä.

Jep, ensimmäinen jakso lupasi paljon, mutta toinen jakso meni aivan samoilla vitseillä. Toivottavasti skarppaa!

Sikiön sisarukset aiheuttavat suunnatonta myötähäpeää, toivottavasti putoavat pian.
"Ihminen, joka ei ole kuunnellut musiikkia paljon ja monipuolisesti, luulee helposti, että tämä musiikki olisi laadukasta tai hyvää. Se ei ole. Tällaista musiikkia ei kertakaikkiaan voi kuunnella, jos omaa laajan kuuntelukokemuksen." -jazzmies
Miikss
13.01.2013 22:29:09
obiwan: Ja kaikille kyynikoille ja paskavinkujille: Menkää itse kokeilemaan esittämään sketsiviihdettä suoraan lähetykseen Suomen suurimmassa viihdeohjelmassa.

Tuo "menkää ite tekemään" on paskin perustelu ikinä millekään. Ei minua kiinnosta, jos joku tykkää Putouksesta, mutta on se nyt perkele; Jos jutut ei oo hauskoja, nii se ei tee niistä yhtään parempaa, vaikka ite ei osais tehä sen parempaa. Pitäskö sitä väkisin nauraa niille, koska tietää että omat jutut ois vielä paskempia?
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Skywriter
13.01.2013 22:36:30
Pari kertaa olen vahingossa katsonunut putousta kyläillessäni. Olen meinannut kuolla siihen myötähäpeään.
Kitarismi on sairaus.
HaloOfFlies
13.01.2013 22:43:39

Se myrkkysketsi nauratti kovasti. Liekitetyt banaanit :D
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
13.01.2013 22:45:05

Spiral: Mitkä ovat tämän vuoden kuumimmat hokemat?
(Kysyn jotta tiedän leimata niitä käyttävät ihmiset idiooteiksi.)

Soijaa pukkaa. soijaa pukkaa!
Terminaalihoitoo, terminaalihoitoo!
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
SnowCrow
13.01.2013 23:23:40
danny: Se myrkkysketsi nauratti kovasti. Liekitetyt banaanit :D

Pieruhuumori onkin sitä parasta huumoria.
MV
14.01.2013 10:55:51
Mun mielestä tämä on oikeastaan aika helvetin hyvää settiä. Aikaisemmin en ole seurannut, mutta Tyrnien ja Harjakaisten jutuille toki repeillyt, kun jotain pätkiä nähnyt. Parhaat hahmot tältä kaudelta on varmaan Karim ja Samppa. Paskimmat varmaan Veli-sikiö ja risteilijä. Sisko on ihan jees ja Raipe. Vähän yksipuolisia vaan molemmat. Hauskuus perustuu lähinnä maneereihin ja puhetapaan, kun taas Karim ja Samppa murjoo reväyttäviä juttujakin.
HS
14.01.2013 11:38:30
Terve

Wolfgang:
Sanna-Raipe on hyvä, vaikka en osaakaan päättää oliko Bohemian Rhapsody uskomattoman paska vai puhdasta neroutta...

Kyllä tuo ihan puhtaan nerouden puolelle meni! Aivan huikea.
Aina sattuu ja joskus tapahtuu
tender.insanity
14.01.2013 11:39:06
Riku mokasi. Puhui 69 earsista, vaikka ekassa jaksossa se oli 68 ears.
blaekie
14.01.2013 12:21:17

SnowCrow: Pieruhuumori onkin sitä parasta huumoria.

Aivan. Mikään ei kevennä tunnelmaa vaivaantuneessa ilmapiirissä enempää, kuin pienet töräytykset.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Röntgen-Jeesus
14.01.2013 13:42:14

tender.insanity: Riku mokasi. Puhui 69 earsista, vaikka ekassa jaksossa se oli 68 ears.

Joka iikka mokasi kun lähti tämmöseen paskaan mukaan.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
TheMusiikkmies
14.01.2013 14:56:53
Röntgen-Jeesus: Joka iikka mokasi kun lähti tämmöseen paskaan mukaan.

Onko se moka, jos saa rahaa ja kuuluisuutta esiintymällä sketsiohjelmassa, jossa ei voi periaatteessa edes mokata, sillä ne epäonnistumiset on just parasta koko hommassa.?

Kaikki aiemmat tuotantokaud katsoneena täytyy sanoa, että huonompaan suuntaan ollaan menty ainakin sketsihahmojen suhteen. En löydä yhtään ylitse muiden, sillä kaikki on aika huonoja. Paskoista paras on ehkä Jussin hahmo.
Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
Meadow
14.01.2013 15:40:38 (muokattu 14.01.2013 15:40:48)
Röntgen-Jeesus: Joka iikka mokasi kun lähti tämmöseen paskaan mukaan.

Sie varmaan istut joka lauantai-ilta telkkarin ääressä kiroamassa miten paskaa ohjelmaa joutuu taas pakosta katsomaan.
hjukke
14.01.2013 16:08:20

SnowCrow: Pieruhuumori onkin sitä parasta huumoria.

Etenkin vartin sketsi minkä ainut etäisesti hauska kohta on yksi (1) pieru.
Burn
14.01.2013 19:49:40

Iltapäivälehdet ovat ainakin lööppien perusteella tehneet tästä Neumannin roastista melko säälittävän numeron taas. Että siis Putous-tähdet mollasivat "kärsivää Neumannia" tai jotain vastaavaa. Ei tässä maassa kyllä osata ottaa mitään huumorilla vielä satoihin vuosiin.

Mun mielestä muuten todella typerä tempaus nämä Kuustosen ja Niemisen siiamilaishahmot. Kumpikaan ole alkujaankaan hauska ja tällä tavalla hahmot syövät toisiltaan tehoja entisestään. 0 poäng. Kuustosesta muuten käy ilmi taas se surullinen seikka, että kun nainen ei oikeasti ole hauska ja yrittää liikaa, niin tuloksena on vain suunnaton määrä kiusallista myötähäpeää.
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Jormaz
14.01.2013 19:53:32
Olikohan se Sisko joka mainitsi erotusleikkauksen viime jaksossa? Ehkä ne on jo ens lauantaina erillään.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
VeKrio
14.01.2013 20:12:30

Kahden jakson perusteella sanon, että parasta Putousta ikinä. Oliskohan ohjaajan vaihdolla vaikutusta asiaan? Muukin kuin sketsihahmot on hyviä. Karim, Sanna-Raipe ja Samppa toistaiseksi parhaat hahmot. Hänmän repeily oli kylä ihan parasta. Tais rävähätää vähän aiottua enemmän, kun molemmat putosi ihan täysin! :D

Mustakin alusta asti on ollut häiritsevää tuon Iinan hahmon maneerit. Sui-Hingiä sieltä tulee mieleen koko ajan kädenheilutuksesta suun irvistykseen... Musta tämän kauden Akun hahmo todistaa sen, että vaikka hahmo itsessään on aika paskakin, mutta jos näyttelijä on loistava, niin se toimii. Täs(ä) tapauksessa toimii loistavasti.
"Tuon väristä meillä on." -Kailis
Alpha
14.01.2013 20:59:18
Olenko ainoa jota repeilyttää tuo viikkokatsauksen meteorologi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)