Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 535 36 37 38 3970 71 72 73 74
DaKiller
16.09.2008 21:59:02

Ei tarvitse välittääkkään. Sivistynyt rock-kitaristi(?) tosin on tietoinen Led Zeppelin nimisestä yhtyeestä. Oma näkökulmani on se, että musiikissakin on läjä asioita jotka kuuluvat perussivistykseen. Rock musiikissa Zepukoiden tapaiset rockin järkäleet kuuluvat ehdottomasti näihin asioihin.

Jotain on pahasti pielessä, jos sanat sivistys ja rokki esiintyy samassa kontekstissa. Mihin tämä maailma onkaan menossa.

Konteksti. Eipä ole koskaan ennen kyseistä sanaa tullut käytettyä. Pyrin selvästikin alitajuisesti samaistumaan tuohon "sivistynyt rokkari" - mielentilaan.
kk80
16.09.2008 22:27:13
Jotain on pahasti pielessä, jos sanat sivistys ja rokki esiintyy samassa kontekstissa. Mihin tämä maailma onkaan menossa.

Konteksti. Eipä ole koskaan ennen kyseistä sanaa tullut käytettyä. Pyrin selvästikin alitajuisesti samaistumaan tuohon "sivistynyt rokkari" - mielentilaan.

Tätä itsekkin kelasin. Tosin kun tarkemmin miettii niin aika perusteetonta väittää, että rokkarit olisivat vain viskipulloon nojaavia nistejä. Kannattaako tälläisiä stereotypioita ylläpitää edes leikillään? Tsekkaappa vaikka Brian Mayn meriitit niin pääset enemmän jyvälle tästä "sivistynyt rokkari" -käsitteestä.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
masterhat
17.09.2008 12:49:17 (muokattu 17.09.2008 12:49:28)
Tätä itsekkin kelasin. Tosin kun tarkemmin miettii niin aika perusteetonta väittää, että rokkarit olisivat vain viskipulloon nojaavia nistejä. Kannattaako tälläisiä stereotypioita ylläpitää edes leikillään? Tsekkaappa vaikka Brian Mayn meriitit niin pääset enemmän jyvälle tästä "sivistynyt rokkari" -käsitteestä.

sehän on vain sivistynyt muusikko... rokkari bylsii teinejä takahuoneessa ja vetää viinaa kuin sieni päivästä riippumatta.... vain mielipide
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
Kitaranraiskaaja
17.09.2008 14:14:22

sehän on vain sivistynyt muusikko... rokkari bylsii teinejä takahuoneessa ja vetää viinaa kuin sieni päivästä riippumatta.... vain mielipide

Tarviiko rokkarin soittaa mitään, vai riittääkö pelkkä ryyppäys ja paneminen?
-Mä
NHR
17.09.2008 14:28:01

Tarviiko rokkarin soittaa mitään, vai riittääkö pelkkä ryyppäys ja paneminen?

En tie millai nykyään, ku musaa tehdään entistä enempi koneilla, mut mun mielestä ainaki joskus ennen rokkarin nimenomaan tarvi soittaa jotain instrumenttia tai vähintään sitte laulaa. Hyvin ei tarvinnu osata soittaa tai laulaa, pääasia että jotain teki/oli tekevinään. Sid Vicious tuli nyt jostain syystä mulle ekana mieleen; sekään osannu mitään soittaa eikä laulaa kunnolla, mut etteikö muka rokkari ois ollu... ;)
"It's really something other than else!"
Bluesmies
17.09.2008 14:28:37
En oo sarjaa seurannu, mutta ainakin lööppien otsikoiden perusteella tämä kausi on kaikkien aikojen paskin.
kk80
17.09.2008 15:53:55
Sid Vicious tuli nyt jostain syystä mulle ekana mieleen; sekään osannu mitään soittaa eikä laulaa kunnolla, mut etteikö muka rokkari ois ollu... ;)

Itse miellän punkin nimenomaan tälläiseksi "hyvä yritys on tärkein" tyylisuuntaukseksi. Eli Vicious on enemmän punkkari kuin rokkari. Rock musiikissa arvostetaan soitantaan liittyvää virtuositeettiä punkissa taas soittotaidolla briljeeraamista katsotaan ylen.

Mitä rokkari termiin tulee niin oman tulkintani mukaan rokkari tekee rock musiikkia. Jone Nikulalla on letti ja bootsit mutta käsittääkseni hän ei tee musiikkia. Jone ei siis ole rokkari. Helppoa.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Bongowing
17.09.2008 16:00:46
Mitä rokkari termiin tulee niin oman tulkintani mukaan rokkari tekee rock musiikkia. Jone Nikulalla on letti ja bootsit mutta käsittääkseni hän ei tee musiikkia. Jone ei siis ole rokkari. Helppoa.

Ei ole ihan noin helppoa. Määrittele mitä on musiikin tekeminen.

Tai no ei tarvi, mulle ainakin on iha sama ketkä kutsuu itseään rokkareiks, että silleesti...
There is no ought from is.
DJKaaos
17.09.2008 18:49:17
Montahan kertaa Cheryll sanoo jakson aikana "siis silleen" ??

Manta on todella vastenmielisen oloinen eukko. Karmea ämmä suoraan sanottuna. Ärsyttävä tapa rääkyä ja huutaa joka väliin jotain. Sitten ne pierujutut sun muut... Huoh.

Cheryllistä en pidä millään tavalla. En pidä puhetyylistä, en pidä hymystä, en pidä ajattelutavasta, en pidä turhamaisuudesta. Ärsyttää muutenkin se sellainen lässynlässyn-moodi, mikä sillä välillä on.

Kaikkien stereotyyppi-homojen äiti, Niko on välillä jopa hauska heittäessään sitä levotonta juttua. Maailman rasittavin vastaavasti jurrissa avautuessaan.
Minä olen minä.
Kitaranraiskaaja
17.09.2008 22:00:31

Eilisessä koostelähetyksessä oli mainiota kun Cheryll oli päiväkirjahuoneessa ja BB kysyi siltä jotain tyyliin "jos jotain ei huvita, niin miten pitäisi menetellä?" niin Zibugga vastasi "joo.....aivan..."

Ei raukka tajunnut, että siltä kysyttiin jotakin.
-Mä
Rauniotorni
17.09.2008 22:05:22 (muokattu 17.09.2008 22:06:48)
Montahan kertaa Niko sanoo jakson aikana "niiku" ??

Virhe jne.
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see others believe it
valtse
17.09.2008 22:22:26
Noni, nyt se Maria helvettiin sieltä.
Life is a clay urn on the mantle.
Meadow
17.09.2008 22:39:16 (muokattu 17.09.2008 22:39:35)
No ei missään nimessä Nikoa pois. Tuntuu että ihmiset haluavat BB-talon olevan joku pyhäkoulu. Just Nikon kaltaiset ärsyttävät tyypit tuovat tuonne jotain eloa.
Mikaelo
17.09.2008 23:01:42

En oo sarjaa seurannu, mutta ainakin lööppien otsikoiden perusteella tämä kausi on kaikkien aikojen paskin.

Kato, toinenkin lööppiseuraaja :) Mitähän tänään tapahtu....
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
Kukkis 77
18.09.2008 00:02:27

Noni, nyt se Maria helvettiin sieltä.

Ei todellakaan. Haluan pierujuttuja.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Kimmo72
18.09.2008 00:42:32
Ihan sama kumpi lähtee. Maria tai Niko. Molemmat mielummin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
NHR
18.09.2008 01:51:29

Haluan pierujuttuja.

http://www.youtube.com/watch?v=KIBInsOTzG4

Oleppas hyvä.
"It's really something other than else!"
anzabar
18.09.2008 02:27:24
Niko tosiaan näyttää vähän siltä Leonardo Di Caprion roolihahmolta Gilbert Grapessa. Olemukseltaan ja ilmeiltään ym. :)
Dunga
18.09.2008 11:29:56
Ei jumalauta tota Tuulia, ihan mukava persoona mutta käyttäytyy heti ekoina päivinä kuin omistaisi Johanin. "Tuu Johan nukkumaan", "lupasit ettet valehtele mulle, nyt mä suutun"... huhhuh.
Interstellar overdrive.
Kimmo72
18.09.2008 21:14:59
Eikä onnistunu viikkotehtävä. Hahhaaa. Oppisivat toimimaan ryhmässä n00bit :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)