FastEddie 29.07.2022 12:25:42 (muokattu 29.07.2022 12:26:31) | |
---|
Henri Henri Olavi: Jeps. Liput olisivat varmaan voineet olla kalliimmatkin. Nythän ne ovat loppuunmyyty ja niitä myydän netissä parin sadan euron hintaan. Koska Enkut loppuottelussa. Jos finaali olisi Ruotsi - Ranska, tuskin olisi stadionilla tunkua. Lippujen hinnoittelu viisasti tehty näitä muita finaaliottelu-mahdollisuuksia silmällä pitäen. Mitä tulee mihinkään urheilu-tai kulttuuritapahtumaan, niin vaikea on saada yleisöä, jos tilaisuudessa on lattea tunnelma, taso on matala ja omat häviää. Oli kyseessä sitten mies-tai naisoletetut. If you think you are too old to rock n roll, then you are. |
Lennu 29.07.2022 13:00:50 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kuinkakohan monta naisten matsia on tullut käytyä katsomassa? Jos alle kymmenen, niin gtfo. Olen joskus kokeillut näyttöpäätteellä potkista. Oli ehkä ihan hauskaa. |
Lennu 29.07.2022 13:06:07 | |
---|
FastEddie: Koska Enkut loppuottelussa. Jos finaali olisi Ruotsi - Ranska, tuskin olisi stadionilla tunkua. Lippujen hinnoittelu viisasti tehty näitä muita finaaliottelu-mahdollisuuksia silmällä pitäen. Mitä tulee mihinkään urheilu-tai kulttuuritapahtumaan, niin vaikea on saada yleisöä, jos tilaisuudessa on lattea tunnelma, taso on matala ja omat häviää. Oli kyseessä sitten mies-tai naisoletetut. Nyt kannattaisi palkata jotain miespelaajia stunteiksi pelaamaan. Laittaa vaikka jotkut tekotissit ja peruukit hähähä. |
Henri Henri Olavi 29.07.2022 13:06:21 | |
---|
Lennu: Olen joskus kokeillut näyttöpäätteellä potkista. Oli ehkä ihan hauskaa. Mä olen kokeillut näyttöpäätteeltä naista. Se oli hurjan kivaa. Aum Trayambakam Yajamahe
Sugandhim Pushtivardhanam
Urva Rukamiva Bandhanaan
Mrityor Mokshiye Maamritat |
DM 29.07.2022 13:08:24 (muokattu 29.07.2022 13:09:49) | |
---|
Lajeista tennis on ehdottomasti laji, josta katson mieluummin naisten pelit. Eikä kyseessä ole mikä setämiesmäinen siinä saa tytöt karvapalloa kokeilla heh heh, vaan pelissä on paljon enemmän intensiteettiä. Miesten peleissä paiskotaan neljä ässää ja eikun syömään puolikas banaani. Lisäksi majoreissa naisten pelit ovat tiiviimpiä ihan kestoltaankin ja jo ekan setin jälkeen on toinen pakkovoiton edessä. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Funkånaut 29.07.2022 13:31:15 | |
---|
DM: Lajeista tennis on ehdottomasti laji, josta katson mieluummin naisten pelit. Eikä kyseessä ole mikä setämiesmäinen siinä saa tytöt karvapalloa kokeilla heh heh, vaan pelissä on paljon enemmän intensiteettiä. Miesten peleissä paiskotaan neljä ässää ja eikun syömään puolikas banaani. Lisäksi majoreissa naisten pelit ovat tiiviimpiä ihan kestoltaankin ja jo ekan setin jälkeen on toinen pakkovoiton edessä. Kieltämättä melko sama ajattelu meikällä; miesten avaussyötöt ovat viihdyttävyyden kannalta jo liian hyviä. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Scrobble 29.07.2022 13:31:49 (muokattu 29.07.2022 13:32:17) | |
---|
Nyt kun täällä on naisten kisoista puhuttu, niin pakko sanoa, että ihan mielellään on tullut katsotutta naisten EM-kisojen (pudotus)pelit. Kivaa aina katsoa jalkapalloa, jossa peleillä on hirveä panos. Jotenkin sanoisin, että naisfudis on fundamentaalisesti pikkusen eri laji kuin miesten. Hitaampi tempo, vähäisempi voimataso, vähäisempi kontrolli, erilainen koordinaatio ym. tekee pelistä mun silmään kaoottisempaa ja mulla on tätä katsoessa jatkuvasti sellainen fiilis, että ollaan koko ajan vaaratilanteen ja maalipaikan kynnyksellä. En osaa paremmin selittää mutta jonkinlaisen perustavanlaatuisen eron huomaan miesten ja naisten fudiksen välillä. Siis sen lisäksi, että miehet on parempia ja fyysisempiä. Tämä sanottuna, kyllä mä silti valitsisin sata kertaa sadasta kattoa miesten jalkapalloa mutta menettelee tämäkin. |
Dirtyh 29.07.2022 14:01:22 | |
---|
Erot taitotasossa tulevat todennäköisesti pienenemään. Resurssit tulevat setämiesten harmiksi aivan vuorenvarmasti paranemaan jolloin pelaajatkin ovat tulevaisuudessa parempia. Nythän pelissä myös pelaajien väliset taitotasoerot ovat miesten pelejä suurempia. Ja se sitten saa nuo yksilöt näyttämään aivan helvetin hyviltä pelaajilta. Tenniksessä samaa mieltä kuin edelliset. |
FastEddie 29.07.2022 14:11:58 | |
---|
DM: Lajeista tennis on ehdottomasti laji, josta katson mieluummin naisten pelit. Naisten tennis on hienoa, samoin kuin naisvoimistelu. Joukkuelajeista lentopallo naisten pelaamana loistavaa. Ehkä jalkapallossa pitäisi kenttää pienentää ja maalit tehdä pienenmäksi naisille? If you think you are too old to rock n roll, then you are. |
Henri Henri Olavi 31.07.2022 21:40:27 | |
---|
Aum Trayambakam Yajamahe
Sugandhim Pushtivardhanam
Urva Rukamiva Bandhanaan
Mrityor Mokshiye Maamritat |
Tuomoo 31.07.2022 21:58:31 | |
---|
19.2.2021 never forget |
DM 31.07.2022 23:36:29 (muokattu 31.07.2022 23:36:39) | |
---|
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Scrobble 01.08.2022 13:03:32 | |
---|
Hyvä matsi oli eilinen finaali. Olisin kyllä toivonut, että Englanti olisi hävinnyt vaikken Saksankaan puolella mitenkään erityisesti ole. Ideaalimaailmassani Englanti häviäisi sekä miehissä että naisissa joka ikisen arvokisojen finaalin rankkareilla mahdollisimman katkerasti. |
Lunnu 01.08.2022 21:06:35 | |
---|
Dirtyh: Erot taitotasossa tulevat todennäköisesti pienenemään. Resurssit tulevat setämiesten harmiksi aivan vuorenvarmasti paranemaan jolloin pelaajatkin ovat tulevaisuudessa parempia. Nythän pelissä myös pelaajien väliset taitotasoerot ovat miesten pelejä suurempia. Ja se sitten saa nuo yksilöt näyttämään aivan helvetin hyviltä pelaajilta. Tenniksessä samaa mieltä kuin edelliset. Sillä että naisfudis on vaan helvetin tylsää katsottavaa ei ole mitään tekemistä setämiesyyden kanssa. Nimim mieluummin setämies kuin tätimies Nostalgy is not what it used to be |
Dirtyh 02.08.2022 09:33:39 | |
---|
Lunnu: Sillä että naisfudis on vaan helvetin tylsää katsottavaa ei ole mitään tekemistä setämiesyyden kanssa. Kyllä sillä on. Sunnuntain matsi ei millään mittarilla ollut tylsää katsottavaa mutta sä olit vaan päättänyt etukäteen että kyllä se oli. Sellaista se on setämiehillä. |
Lennu 02.08.2022 12:07:44 | |
---|
Se on sitä toisessa ketjussa mainittua mieslapseutta. "Höhöö naisten potkupallo, kohta ne varmaan ajaa autoakin :--D" |
Milkop 02.08.2022 12:51:15 | |
---|
Lennu: Se on sitä toisessa ketjussa mainittua mieslapseutta. "Höhöö naisten potkupallo, kohta ne varmaan ajaa autoakin :--D" Kunhan eivät töihin mene, se nyt vielä puuttuisi. Itse katsoin finaalin ja olihan se kaukana tylsästä pelistä. Tosin, tylsät ihmisethän sitä helpoimmin tylsistyvät :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Lunnu 02.08.2022 14:18:11 (muokattu 02.08.2022 14:42:15) | |
---|
Dirtyh: Kyllä sillä on. Sunnuntain matsi ei millään mittarilla ollut tylsää katsottavaa mutta sä olit vaan päättänyt etukäteen että kyllä se oli. Sellaista se on setämiehillä. Höpönlöpön. Fudis on kategorisestikin tylsää katsottavaa ja sen mitä olen naisfudista, junnfudista tai ties mitä puulaakifudista seurannut niin ei se ainakaan mielenkiintoisempaa ole ollut. Tätimies taidat sitten olla sinä. Edit : yleisesti ottaen noi 'setämies' tai 'mieslapsi' heitot tulee yleensä just sellasilta jotka ei siedä vastakkaista mielipidettä. Siihen on sit helppoa heittä tollanen alentuva kategorisointi kun ei muutakaan osaa. Kannattais jättää käyttämättä. Nostalgy is not what it used to be |
Dirtyh 02.08.2022 15:13:15 | |
---|
Lunnu: Tätimies taidat sitten olla sinä. Hauska termi, en ole aiemmin kuullut. Kyllä se tän ikäiselle pitkätukalle kelpaa ihan hyvin Lunnu: Kannattais jättää käyttämättä. Jalkapalloon liittyvästä asiasta olen kanssasi eri mieltä. Tästä asiasta olen samaa mieltä. Kyse on nimen omaan sortumisesta ja kun sen tekee kirjoitetussa muodossa niin eleet ja äänensävyt ei kerro mitään. Asioista ja termeistä tulee vakavampia kuin miksi ne oli tarkoitettu. |
Lunnu 02.08.2022 15:40:42 | |
---|
Dirtyh: Hauska termi, en ole aiemmin kuullut. Kyllä se tän ikäiselle pitkätukalle kelpaa ihan hyvin
Jalkapalloon liittyvästä asiasta olen kanssasi eri mieltä. Tästä asiasta olen samaa mieltä. Kyse on nimen omaan sortumisesta ja kun sen tekee kirjoitetussa muodossa niin eleet ja äänensävyt ei kerro mitään. Asioista ja termeistä tulee vakavampia kuin miksi ne oli tarkoitettu. Joo. Nostin ehkä asian turhan kärkkäästi esiin mutta kun tuo on tullut vastaan vähän liian usein. Jos en tykkää maustetytöistä -> setämies Jos kritisoin nykyhallitusta -> setämies Miten on sitten selitettävissä että pidän usean naisurheilulajin seuraamisesta, tykkään monien naismuusikoiden tuotoksista sekä taiteilijoiden teoksista. Tämän takia alan olla hiukan yliherkkä tuollaisten kategorisointien suhteen. Nostalgy is not what it used to be |