Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 534 35 36 37 38122 123 124 125 126
Blastbeat-Pete
23.10.2006 23:49:56
Harmi kun Sotkan pojat ei ole enää ruudussa. Jippopyörät sun muut.

Asioita ei osaa arvostaa, ennen kuin on liian myöhäistä.
Brother Michael
24.10.2006 00:27:16
Harmi kun Sotkan pojat ei ole enää ruudussa. Jippopyörät sun muut.

Asioita ei osaa arvostaa, ennen kuin on liian myöhäistä.

Ah, niin totta. Vrt. Matti Kyllönen - Timotomituomi - Osku Saari.

"Mutta missä on zeizei ?!?!"
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
jassi
24.10.2006 18:59:10
"Missä minun pltililaani ovat?" Vitun ärsyttävä muistaakseni joku kipugeeli mainos.Artikuloinnin juhlaa!!
south_of_heaven
24.10.2006 19:16:15
"Ottaisin pihvin."

muut: ~ "MITÄ VITTUA!!!!!"

"Minulla on uudet hampaat. :)"
itki south_of_heaven
samsonov
24.10.2006 19:25:30
"Missä minun pltililaani ovat?" Vitun ärsyttävä muistaakseni joku kipugeeli mainos.Artikuloinnin juhlaa!!

:D mää kuulin sen jotakuinki näin: "Missä minun fsdaffgwargjwragjsf on?" Zon kipugeeli on tuubissa oleva kipulääke jota levitetään suoraan kipukohtaan. Zon, asdasdasd
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
Nazareth
24.10.2006 19:45:54
Ärsyttävä tuo Lindexin mainos. "Mm mm ou jee... mm mm all right.."

Ääärgh.
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6
Black Star
24.10.2006 20:35:22

Fasupala, saatana
Haastakaapas Hattrick-tiimini FC Keravan Nalle
apenaattori
24.10.2006 21:20:32 (muokattu 24.10.2006 21:20:49)
Fasupala, saatana

Fänipälä Fänipälä... Aaaarrrhh! :-) Monta itseäkin ärsyttänyttä mainosta on mainittu. Kaikkein ärsyttävimpänä se Domino-mainos. Piti aina kääntää kanavaa kun se tuli.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
Jormaz
24.10.2006 21:35:45
Mammaa pieretti! Se on huumoria!

Niin, miksi pitää ilmaista asia että "turvottaa", kun totuus on että pääsee ihan karmeita pieruja. Siis niin hirveän hajuisia leijoja että heikoimmat pyörtyy.

Ja mitä helvettiä tarkoittaa Tena-mainoksen tuoksut?? Siis mistä saatanan hetkestä alkaen KUSI on TUOKSUNUT??? Ruusut tuoksuvat, kusi haisee, saatana.
Miees...
Jag
24.10.2006 22:03:50

Tämä Kismetin roknroll mainos on ärsyttävä. Siis missä bändi yrittää clisheisesti huudattaa yleisöä ja yleisö vaan laukkaa hiljaa..... jostain syystä hemmetin ärsyttävä
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Coach
24.10.2006 22:25:40

Kolumbuksen mainos.... "neanderdialainen ihminen tässä terve..."

Mutta sehän on paras!
Vähälle on jäänyt minulla mainosten katselu, olen ottanut tavakseni pistää telkkarin päälle kun tiedän ohjelman alkavan ja suljen kun se loppuu. Mainoskatkoilla käyn yleensä vessassa tai luen muusikoiden.net:tiä.

Eniten ärsyttää tämä "wats joor namber on ameriikkaa ja tarkoittaa...". Varmaan on tarkoituskin ärsyttää mutta ärsyttääpähän silti. Sitten tosiaan se Teboil mainos on aika ärsyttävä, "todenmukainenhan" se on mutta onko silti ihan pakko alleviivata asiaa noin typerästi.

Pahinta on että nämä voi jäädä päähän vuosiksi, ehkä iäksi.
Paa paa paa, paa Pastirol.
http://www.sci.fi/~coach/
Arvostelkaa "Huomiseen jos voimme luottaa" ja muita demostudioon laitettuja laulujamme.
ruuvimeisseli
25.10.2006 20:32:49

Tämä Kismetin roknroll mainos on ärsyttävä. Siis missä bändi yrittää clisheisesti huudattaa yleisöä ja yleisö vaan laukkaa hiljaa..... jostain syystä hemmetin ärsyttävä

Onko se laulaja muuten Jone Nikula?
Jormaz
25.10.2006 21:04:42
Onko se laulaja muuten Jone Nikula?

Ei ku Starbuck.
Miees...
south_of_heaven
25.10.2006 22:50:11
Toi joku lapsille suunnattu Danonino -mainos, jossa saa niitä magneettikirjaimia aina kun ostaa Danoninoa.

Kieltämättä repeän mainoksen lopussa, kun se otus siinä iloisena napsauttaa sormiaan katsoen sitä kersaa juuri silloin, kun se sanoo "Magneettikirjaimia voit myös OSTAA!"
itki south_of_heaven
HaloOfFlies
25.10.2006 22:59:48

"Useimmat ihmiset eivät välttämättä tiedä että heillä on pahanhajuinen hengitys. Tähän ei ole vielä keksitty lääkettä, mutta nyt on."-mainos

Ai ei vai?

Miten olisi hampaittenpesu...
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Qsysi
26.10.2006 15:45:19

Pahinta on että nämä voi jäädä päähän vuosiksi, ehkä iäksi.
Paa paa paa, paa Pastirol.

"Tänään on Pastirol-päivä, päivä joka muistetaan!"

Niinpä. Siitäkin mainoksesta on varmaan jo kymmenen vuotta.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Coach
26.10.2006 16:04:42

Niinpä. Siitäkin mainoksesta on varmaan jo kymmenen vuotta.

Minulle se on jäänyt päähän jostain kahdenkymmenen vuoden takaa, mutta saattoihan se olla kymmenekin vuotta sitten käytössä, uusintana ehkä?

Eikös semmoinenkin ollut aikanaan kuin:
"Ladaladaladaladaladaladaladaladaladalada..........."
Vai muistelenkohan ihan omiani?

Tosin se ei oikeastaan kuulu tähän, sillä nythän oli kyse paskoista mainoksista. Mutta siinä määrin häiritsevä se ainakin oli että on jäänyt johonkin mielen koloon vaikuttaen mahdollisesti vielä tänäkin päivänä.
http://www.sci.fi/~coach/
Arvostelkaa "Huomiseen jos voimme luottaa" ja muita demostudioon laitettuja laulujamme.
Kukkis 77
26.10.2006 20:24:34

Meinaa suoni katketa päässä joka kerta kun "Mainoskatko latautuu". Perkele.

Nimenomaan. Voi vittu. Meinaa töllö lentää pihalle joka kerran. Joku päivä vielä heitänkin.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
oizo
26.10.2006 20:42:30
Se lactalin mainos missä se lääkäri kyselee että tunnetko oireilua alapäässä? Tai jotain muuta vastaavaa..
sattuuhan näitä
NHR
26.10.2006 20:55:25

Se lactalin mainos missä se lääkäri kyselee että tunnetko oireilua alapäässä? Tai jotain muuta vastaavaa..

Onko tää se "Oletko yksi niistä naisista..." -juttu? Se on varmaan ihan tarkotuksella tehty ärsyttäväks, että jäis mieleen. Eihän kukaan VOI luonnostaan olla niin ärsyttävä, eihän?
"Have you noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)