Aihe: Jääkiekkokausi 2017-18 (Liiga, KHL, NHL, CHL)
1 2 3 4 534 35 36 37 38 39 40
Brian May jr.
09.06.2018 11:22:41
HaloOfFlies: Washington Redskins voitti SuperBowlin vuonna 1992, joten 26 vuotta ehti vierähtää edelliskerrasta.

Ohops, näinhän se olikin!
Vettä!
Torniojaws
14.06.2018 00:19:15 (muokattu 14.06.2018 00:22:03)

Kesäpelit alkaa jo:

Peter Budaj -> LA Kingsiin takaisin
Andy Andreoff -> Tampa Bay
https://www.nhl.com/kings/news/la-k … -to-tampa-bay-lightning/c-299046562

Kasimir Kaskisuo, 2-suuntainen soppari Torontoon (675k):
https://www.nhl.com/mapleleafs/news … s-sign-kasimir-kaskisuo/c-298829168
Vortech Industrial Death Metal
santakasa
19.06.2018 09:47:58
Trotz ja Caps eivät päässeet sopuun valmentajan jatkopestistä, joten Trotz lähtee muille maille.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Torniojaws
19.06.2018 10:14:14

Kappas vain o.O

Tuossa oli muuten yksi isompi treidi äskettäin:

Max Domi Montrealiin, paluupostina Arizonaan menee Alex Galchenuk. Ja hetiperään Montreal teki Domille jatkopaperin 2v ja 3.15M
santakasa
19.06.2018 10:28:32
Torniojaws: Kappas vain o.O

Tuossa oli muuten yksi isompi treidi äskettäin:

Max Domi Montrealiin, paluupostina Arizonaan menee Alex Galchenuk. Ja hetiperään Montreal teki Domille jatkopaperin 2v ja 3.15M

Domi tuo virtaa Montrealiin ja Montreal saa bilehemmonsa pois. Meinaakohan Montreal kalastella Tavaresia, kun keskikaista on Montrealin heikkous.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
HaloOfFlies
19.06.2018 15:39:27 (muokattu 19.06.2018 15:39:51)

Hoffman Sharksiin isossa kaupassa. Senatorsiin meni Bödker plus jotain muuta
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
santakasa
19.06.2018 15:53:15
HaloOfFlies: Hoffman Sharksiin isossa kaupassa. Senatorsiin meni Bödker plus jotain muuta

Hoffmanin vaimohan jotain aukoi julkisesti Karlssonin ja vaimonsa lapsen menetyksestä. Olikohan tuolla siirrolla jotain tuohon liittyvää? Samalla sittne Karlssonille jäi enemmän tilaa palkkakattoon sekä mahdolliset pukukoppiriidat jää vähemmälle. Toki Ottawan johdon sekoiluahan tuo ei poista.
Stradlin
19.06.2018 16:28:09
santakasa: Hoffmanin vaimohan jotain aukoi julkisesti Karlssonin ja vaimonsa lapsen menetyksestä. Olikohan tuolla siirrolla jotain tuohon liittyvää?

Aivan varmasti oli. Karlssonin lähdöllä sopimuksen loppuessa on spekuloitu jo pidempään ja Hoffmanin potkiminen pihalle oli ihan selvää, jos Ottawa tahtoo Karlssonin kanssa sopimusta uusia.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Torniojaws
19.06.2018 16:54:19

Onhan Hoffman ollut "ehdolla" jo helmikuussa, ettei lähtö yllätyksenä tule.
Torniojaws
19.06.2018 18:34:59

Ja Hoffman lähti samantien eteenpäin.

Floridaan:
Hoffman
2018 7. kierroksen varaus

San Joseen:
2019 2. kierroksen
2018 4. ja 5. kierroksen varaus
santakasa
19.06.2018 18:45:53
Torniojaws: Ja Hoffman lähti samantien eteenpäin.

Floridaan:
Hoffman
2018 7. kierroksen varaus

San Joseen:
2019 2. kierroksen
2018 4. ja 5. kierroksen varaus

Floridalta ihan fiksu veto. Sai lisää syvyyttä hyökkäykseen.
aivokuolio
19.06.2018 19:57:12
santakasa: Floridalta ihan fiksu veto. Sai lisää syvyyttä hyökkäykseen.

Samoin San Joselta. Pöläyttelivät palkkakattoon sopivasti tilaa että Tavaresin houkutteluun. Bödkerin liksa ei ollut ihan linjassa esitysten kanssa.
santakasa
20.06.2018 09:28:41
aivokuolio: Samoin San Joselta. Pöläyttelivät palkkakattoon sopivasti tilaa että Tavaresin houkutteluun. Bödkerin liksa ei ollut ihan linjassa esitysten kanssa.

Totta ja sitten niillä on myös nuorehkoja jätkiä ottamassa roolia jengistä, joille tarvitaan mahdollisesti palkkatilaa jatkossa. Bödker oli lievä pettymys lahnoissa.
Torniojaws
20.06.2018 11:37:53

Tulevana yönä jaetaan NHL:n palkinnot. Rinteellä on aika hyvät tsäänssit voittaa Vezina, mitä lukee NHL-reportterien kommentteja.
santakasa
20.06.2018 13:10:18
Torniojaws: Tulevana yönä jaetaan NHL:n palkinnot. Rinteellä on aika hyvät tsäänssit voittaa Vezina, mitä lukee NHL-reportterien kommentteja.

Kyllähän tuolle meidän betoni-Rinteelle sen soisi. Palkintohan jaetaan vain runkosarjan perusteella, joten hyvät mahikset on. Barkov taas ehdokkaana Lady byng -palkintoon.
Stradlin
20.06.2018 18:38:30
santakasa: Barkov taas ehdokkaana Lady byng -palkintoon.

Mikseiköhän Selkeen ole ehdolla? Mitä itse olen pelejään seuraillut, niin vaikuttaisi juuri sen tyyliseltä pelaajalta, että jos ei kausi ihan vituiks mäne niin joka vuosi pitäisi olla tuosta pystistä kisaamassa. Nuori kundi toki vielä, että ehkä se sieltä joskus tulee. Tuntuu vaan suomilasien läpi katsoessa, että varsinkin noita Selke Trophyja pitäisi olla täkäläisillä pelaajilla muillakin kuin Lehtisellä (Kurri ja M. Koivu nyt ainakin), mutta ei kovin helpolla irtoa.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
santakasa
20.06.2018 18:51:56
Stradlin: Mikseiköhän Selkeen ole ehdolla? Mitä itse olen pelejään seuraillut, niin vaikuttaisi juuri sen tyyliseltä pelaajalta, että jos ei kausi ihan vituiks mäne niin joka vuosi pitäisi olla tuosta pystistä kisaamassa. Nuori kundi toki vielä, että ehkä se sieltä joskus tulee. Tuntuu vaan suomilasien läpi katsoessa, että varsinkin noita Selke Trophyja pitäisi olla täkäläisillä pelaajilla muillakin kuin Lehtisellä (Kurri ja M. Koivu nyt ainakin), mutta ei kovin helpolla irtoa.

Eiköhän Barkov siinä ehdokaslistassa ole parin kauden sisällä. Ei tuossa muutenkaan yleensä kauhean nuoria pelaajia ole muutenkaan. Bergeron ja Kopitar nyt aivan ansaitusti tuossa ehdokkaana. Couturierilla kova tehotilasto ja pistemäärä samoissa lukemissa Barkovin kanssa. Philadelphia pääsi pleijareihin, kun taas Florida ei. Saattanee vaikuttaa mielikuvaan pelaajasta.

Koivun ehdokkuus viime vuonna ilahduttikin kovasti. Kova jäbä!
santakasa
21.06.2018 08:33:55
Rinteelle sitten vihdoinkin Vezina!
DirtyFingers
21.06.2018 09:22:35
Oilersille ei voi kuin nauraa :D.
Come with me for fun in my buggy
santakasa
21.06.2018 10:26:41
DirtyFingers: Oilersille ei voi kuin nauraa :D.

Mitäs niillä nyt? En oo nyt huomannut muuta ihmeempää kuin McJeesuksen voitto pelaajien parhaimmaksi pelaajaksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)