Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 534 35 36 37 38371 372 373 374 375
rockjihad
17.03.2012 20:52:45
Traaginen tapahtuma Tottenhamin ja Boltonin FA-cup ottelussa, kun Boltonin Muamba sai sydänkohtauksen kentällä ensimmäisellä puoliajalla ja ottelu keskeytettiin.
DJKaaos
17.03.2012 20:54:01 (muokattu 17.03.2012 20:54:21)
Ikävää draamaa FA Cupissa Tottenhamin ja Boltonin pelissä. Boltonin Fabrice Muamba ilmeisesti sai sydänkohtauksen ja taistelee hengestään nyt sairaalassa.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2012031715336713_jp.shtml

E: Vittu mä oon hidas.
Minä olen minä.
washburn21
17.03.2012 20:56:23
Pistää mielen matalaksi... Taistele Fabrice!
...
Secreterial
17.03.2012 21:19:07 (muokattu 18.03.2012 16:22:39)
Huhhuh, melko kauhea tilanne kyllä. Nuori kaveri vielä kyseessä. Toivottavasti selviää. Huhujen mukaan Muambaa elvytettiin vielä ambulanssissakin. Toivotaan nyt parasta. Tietenkin tuossa varmaan pysyvän aivovammankin todennäköisyys kasvaa, kun niin kauan on elvytetty.
"I never bluff" - Cordell Walker
Secreterial
20.03.2012 19:26:46
Huhut vievät Neymaria Barcaan 58 miljoonan siirtosummalla. 14 miljoonaa on huhujen mukaan jo maksettu. Mutta Neymar siirtyy huhujen mukaan vasta 2014 kisojen jälkeen...
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
22.03.2012 00:11:51
6. voitto putkeen ja kolmoseksi sarjataulukossa...

Jokos siitä Tottenhamin kuplan puhkeamisesta saa puhua, vai vieläkö laitetaan heikon jakson piikkiin(se laatumateriaali jne...)?
pekkap82
22.03.2012 09:40:59 (muokattu 22.03.2012 09:43:50)
rockjihad:Jokos siitä Tottenhamin kuplan puhkeamisesta saa puhua, vai vieläkö laitetaan heikon jakson piikkiin(se laatumateriaali jne...)?

Riippuu siitä mitä tarkoitat kuplan puhkeamisella? Jos he selviytyvät Mestarien liigaan niin kausi on mielestäni ollut onnistunut. Lauantaina muuten vastassa Chelsea.

E:Tietysti jos piti Tottenhamia mestariehdokkaana niin kuin vaikka Veikkaaja jossain vaiheessa talvella niin voi sanoa kuplan puhjenneen.
rockjihad
22.03.2012 10:15:27
pekkap82: Riippuu siitä mitä tarkoitat kuplan puhkeamisella? Jos he selviytyvät Mestarien liigaan niin kausi on mielestäni ollut onnistunut. Lauantaina muuten vastassa Chelsea.

Tottenhamin ylisuorittamista tähän asti tarkoitan.
Sen takiahan ne FA:ssa haluaa 'Arryn Englannin peräsimeenkin, kun alla on tuore työn näyte siitä, kuinka keskikertaisuudet saadaan suorittamaan kovemmalla tasolla, mitä niiden taidot antaa odottaa.

Tosin eihän sellanen ylisuorittaminen koko kautta kestä ja Tottenhamin kupla näyttääkin puhjenneen pahimpaan mahdolliseen aikaan, kun samalla Arsenal pelaa päin persettä, mutta siitä huolimatta tulosta tulee ja Chelseakin on esittänyt paljon pirteämpiä otteita siitä lähtien, kun valta siirtyi AVB:lta Leijonasydämelle, Lampardille ja muulle vanhalle kaartille.
DJKaaos
22.03.2012 16:33:02
Arsenalin tuloskunnolle iso hatunnosto. Jos kolmantena pysyvät loppuun asti, niin onhan se aivan maksimaalinen suoritus tolta porukalta. Tottenhamin mestaruuspuheet oli pelkkää itsepetosta tai outoa huumoria.

Mut mites liigacupin valtiaat? Ei oikein tunnu lähtevän. Pisteitä on koossa 29 ottelun jälkeen 42, mikä on tasan saman verran kuin viime kaudella vastaavan ottelumäärän jälkeen. Sijoitus tosin on nyt seitsemäs, mikä on pykälän huonompi kuin viime kaudella tähän aikaan. Kenny toi kuitenkin pokaalin, joten liigamenestystä ei lasketa.
Minä olen minä.
rockjihad
22.03.2012 17:55:56
Vielä piti mainita Nasrin tekemä voittomaali eilisessä City-Chelsea-ottelussa. Hieno amatsonahtava mies ja huppuolento, aina olen arvostanut häntä kovasti.
thescientist
22.03.2012 20:55:06
Höhö, Real Madrid kompuroi Malagaa vastaan, Messi tekee ennätyksiä ja homma kääntyy taas päälaelleen. Jee.
"I don't know what I want but I know how to get it." Oman Elämänsä Sankari
ruusteri
22.03.2012 20:56:40 (muokattu 22.03.2012 20:56:53)
thescientist: Höhö, Real Madrid kompuroi Malagaa vastaan, Messi tekee ennätyksiä ja homma kääntyy taas päälaelleen. Jee.

Kompuroi se kyllä eilen Villarealiakin vastaan. 1-1 tasuri, Mourinho lensi katsomoon ja Ramosille ja Özilille punainen kortti.
"Damn good coffee, and hot!"
thescientist
22.03.2012 23:07:05
ruusteri: Kompuroi se kyllä eilen Villarealiakin vastaan. 1-1 tasuri, Mourinho lensi katsomoon ja Ramosille ja Özilille punainen kortti.

no tästähän puhuin, meni matsit sekaisin.
"I don't know what I want but I know how to get it." Oman Elämänsä Sankari
rockjihad
23.03.2012 00:05:14 (muokattu 23.03.2012 00:06:02)
ruusteri: Kompuroi se kyllä eilen Villarealiakin vastaan. 1-1 tasuri, Mourinho lensi katsomoon ja Ramosille ja Özilille punainen kortti.

Se Özilin punanen oli kyllä ihan käsittämätön, sarkastinen taputus tuomiosta tuomarin suuntaan, joka vastaa elkeeseen osoittamalla punaista korttia taputtajalle.
pekkap82
23.03.2012 08:18:56
DJKaaos:Mut mites liigacupin valtiaat? Ei oikein tunnu lähtevän. Pisteitä on koossa 29 ottelun jälkeen 42, mikä on tasan saman verran kuin viime kaudella vastaavan ottelumäärän jälkeen. Sijoitus tosin on nyt seitsemäs, mikä on pykälän huonompi kuin viime kaudella tähän aikaan. Kenny toi kuitenkin pokaalin, joten liigamenestystä ei lasketa.

Liigastahan hävisi oikeastaan panos sen Arsenal-tappion myötä. Silloin heillä oli kuitenkin toiseksi eniten luotuja maalipaikkoja ja toiseksi vähiten päästettyjä maaleja. Eli Dalglishia voisi syyttää lähinnä huonoista pelaajahankinnoista tai liiallisesta pienpeliharjoittelusta viimeistelyharjoittelun kustannuksella.
Leatherman
23.03.2012 09:39:57
rockjihad: Vielä piti mainita Nasrin tekemä voittomaali eilisessä City-Chelsea-ottelussa. Hieno amatsonahtava mies ja huppuolento, aina olen arvostanut häntä kovasti.

Arvostus loppu siihen kun ei antanu Henrylle paikkaa lentokoneessa, Lähti Arsenalista isomman rahan perässä randompelaajaks Cityyn. Osaa pääasiassa pyörittää palloa runsaasti keskinkertaisella lopputuloksella.
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
rockjihad
24.03.2012 00:30:03 (muokattu 24.03.2012 00:45:45)
Leatherman: Arvostus loppu siihen kun ei antanu Henrylle paikkaa lentokoneessa, Lähti Arsenalista isomman rahan perässä randompelaajaks Cityyn. Osaa pääasiassa pyörittää palloa runsaasti keskinkertaisella lopputuloksella.

Kirjoitukseni ei esittänyt missään muotoa omaa totuusperäistä mielipidettäni, mutta ajattelin antaa kiitoksen sinne, minne se kuuluu kyseisen ottelun voittomaalin osalta muutamalla ylisanalla höystettynä.
Eiköhän oikea mielipiteeni kyseisestä pelaajasta ole tarkkasilmäisemmille tullut selväksi, joten en jaksa alkaa mantraa tähän väliin toistamaan...Eikä näin ollen tarvitse hippien huomautella muka epäkorrekteista nimityksistä.

Arsene juttelee Podolskista ja Muambasta lehdistötilaisuudessa:

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17493071

Yllättävää, että Wenger suostu puhumaan noinkin paljon Podolskin tilanteesta, kun miettii miehen normaalia toimintamallia näissä tilanteissa.
Jkob
24.03.2012 01:18:33
rockjihad: Se Özilin punanen oli kyllä ihan käsittämätön, sarkastinen taputus tuomiosta tuomarin suuntaan, joka vastaa elkeeseen osoittamalla punaista korttia taputtajalle.

Suora punaine
n kyllä liian kova, keltainen tuosta eleestä heilahtaa aina. Tai ainakin pitäisi. Sama kuin kortista kiittäessä
Wanking is timeless
rockjihad
24.03.2012 19:57:42 (muokattu 24.03.2012 19:57:56)
Arsenal-Aston Villa-ottelua katsellessa tuli Stephen Irelandista ja tarkemmin miehen urakehityksestä mieleen, että mitäköhän mahtaa kuulua toiselle entiselle Cityn lupaavalle keskikenttäpelaajalle, eli Michael Johnsonille nykyään?

Aikoinaan huhuiltiin siirtoa millon mihinkin isoon seuraan ja hype miehen ympärillä alkoi kasvaa toden teolla, kunnes loukkaantui vakavammin ja pitkän poissaolon aikana taisi viina alkaa maistumaan. Ura kuitenkin jatkui vielä ja Johnson lähti lainalle johonkin championship-joukkueeseen, mutta ton jälkeen ei ookkaan kuulunut mitään. Eli pelaako se vielä jossain?
DJKaaos
24.03.2012 20:20:43
rockjihad: mitäköhän mahtaa kuulua toiselle entiselle Cityn lupaavalle keskikenttäpelaajalle, eli Michael Johnsonille nykyään?

Wikipedia tietää kertoa, että Leicesterissä pelaisi lainalla nykyään. Tällä kaudella seitsemän sarjapeliä, joten ei hommat edelleenkään mene ihan putkeen.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)