novo 12.12.2011 18:52:44 | |
---|
CountX: Jättäsivät ennemmin karvakämmenet pois. RRRAAAAZIZZZTIIII Tamer oli iha helvetin rasittava enkä mä jaksanu Asoakaan. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
CountX 12.12.2011 20:43:02 | |
---|
novo: Tamer oli iha helvetin rasittava enkä mä jaksanu Asoakaan. No niinpä. On muitakin ulkomaalaisia olemassa kuin muslimeja. Ottasivat sinne vaikka pari tiukkaa aasialais-pimua. Whatever you got, I'm against it. |
Kitaranraiskaaja 13.12.2011 01:54:31 | |
---|
CountX: No niinpä. On muitakin ulkomaalaisia olemassa kuin muslimeja. Ottasivat sinne vaikka pari tiukkaa aasialais-pimua. Ai niitä semmosia he-manejä? |
Lennu 13.12.2011 02:06:49 | |
---|
Kitaranraiskaaja: Ai niitä semmosia he-manejä? Ei vaan pihevi-ihmisiä. "Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen |
tender.insanity 13.12.2011 07:39:28 | |
---|
Kitaranraiskaaja: Ai niitä semmosia he-manejä? I was sitting on the train this morning opposite a really sexy Thai girl. I thought to myself, "Please don't get an erection, please don't get an erection." But she did... |
kyseinen 13.12.2011 17:20:38 | |
---|
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Alpha 13.12.2011 17:28:30 | |
---|
Täysin väärä kirjoitusasu tuossa vaan. Jokin "pegrkhjlus-anaali" olis lähempänä aitoa ilmaisutapaa. No näin...varsinkin kun tuonkin pääsi livenä todistamaan. Hävetti niin perusteellisesti... Ja onnea vaan Janicalle BB 2011 voitosta, koska oli Sebastianin ohella toinen suosikeistani...:o) BB palaa asiaan myös ensi vuonna ja toivottavasti saadaan taas hyvät asukkaat. Mun mielestä tuo ikäraja voitais nostaa vaikka kahteenkymmeneenviiteen... |
päänahka 13.12.2011 17:51:01 | |
---|
Alpha: Mun mielestä tuo ikäraja voitais nostaa vaikka kahteenkymmeneenviiteen... Miksi ihmeessä? Samoin ihmettelen miksi ihmiset äänestävät ärsyttävät tyypit ulos. |
Alpha 13.12.2011 18:01:05 | |
---|
päänahka: Miksi ihmeessä? Samoin ihmettelen miksi ihmiset äänestävät ärsyttävät tyypit ulos. Tarkemmin ajatellen ei sittenkään, koska tämä on BB, muttei mitään teinejä taloon enää...kiitos. Paremmat bileet ja jutut tulee, kun on vähän vanhempaa väkeä. Ärsyttävät tyypit äänestetään ulos, koska osa puhelimen omistavista ihmisistä ovat typeriä. Itse olisin pitänyt talossa muunmuassa Terhin ja Tamerin, mutta ei niin ei... |
novo 13.12.2011 18:43:06 | |
---|
päänahka: Miksi ihmeessä? Samoin ihmettelen miksi ihmiset äänestävät ärsyttävät tyypit ulos. Mene hengailemaan ostarille, jos jaksat kiukuttelevia kakaroita kahtella. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |