Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 534 35 36 37 3861 62 63 64 65
Secreterial
03.04.2011 20:10:33
MITÄ HELVETTIÄ?!?! Ei vissiin noille ennakkosuosikeille saa antaa negatiivistä palautetta. Lotta lytättiin täysin ihan aiheesta, mutta Ilpo kehutaan taivaisiin. Isoa facepalmia...Nyt kaduttaa, että tuli katsottua/kuunneltua tuo.
bedlam
03.04.2011 20:11:11 (muokattu 03.04.2011 20:12:12)

Siis tuo äskönenhän oli ensimmäinen ihan ok veto näistä. Mutta miten tuo Lotta on sinnitelly tänne asti, HÄH. Onneksi eivät sitä nyt kehuneet sentään maasta taivaisiin.
Mättöpiiska
03.04.2011 20:12:07
Naurattaa jo valmiiksi äänestystuloksen julkistaminen...
Johnny Buzz
03.04.2011 20:12:17

Sakmongkol: Mitä ne tuomarit taas valehtelee, ei saatana. Kuunteleeko ne ollenkaan noita vetoja vai onko etukäteen päätetty ketä kehutaan.

Näillä. Ilpo veti kautta linjan epävireisesti ja tuomarit kehuu parantunutta virettä. Voiks toi tosiaan kuulostaa noin erilaiselta paikan päällä?
Askr
03.04.2011 20:12:44
"suoraan voisit liittyä Von Herzen Brothersiin " ... ???

Ihanku tässä olisi joku todellisuusloikka tuomarikommenttien ja itsen välillä
Tupuna
03.04.2011 20:13:05 (muokattu 03.04.2011 20:14:06)
carlos: Mistäs meidän puuma diggailee ilpon meikeistä?

Siis mitä helvettiä täällä oikein jauhetaan? Tuo Ilpon vetohan oli aivan törkeän kova! Oikeesti. Mua on häirinny Ilpon vireongelmat ennen, mutta nyt niitäkään ei ollut. Highway Star on vaikea biisi, itelläkin tekee vaikeeta vetää sitä teknisesti hyvin sekä samalla uskottavasti. Tosin olen nainen, mutta silti.

Arvostakaa nyt perhana, kun toinen on kehittynyt.

E: Johnnybuzz: ei kyllä ollut vireongelmia yhtään. Mä en kuullut, ja mulla vasta tarkka korva onkin. Jos tarkoitat niitä kirkaisuja, niin niiden pitääkin olla semmoisia.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
adretlan
03.04.2011 20:13:56
Tupuna: Siis mitä helvettiä täällä oikein jauhetaan? Tuo Ilpon vetohan oli aivan törkeän kova! Oikeesti. Mua on häirinny Ilpon vireongelmat ennen, mutta nyt niitäkään ei ollut. Highway Star on vaikea biisi, itelläkin tekee vaikeeta vetää sitä teknisesti hyvin sekä samalla uskottavasti. Tosin olen nainen, mutta silti.

Se on Idols! Kaikki on PASKAA!
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
carlos
03.04.2011 20:14:26
Tupuna: Siis mitä helvettiä täällä oikein jauhetaan?

Niin, niistä meikeistä kysyin.
by the grace of God
DM
03.04.2011 20:14:55
Ilpo jopa kyllä on kehittynyt, oli se nyt jo enemmän kohdallaan kuin uskalsi odottaa. Lotta on myös kehittynyt - jatkuvasti huonompaan.

Kohta se H-Riikka, pelottaa jo vähän.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Johnny Buzz
03.04.2011 20:14:56

Tupuna: Siis mitä helvettiä täällä oikein jauhetaan? Tuo Ilpon vetohan oli aivan törkeän kova! Oikeesti. Mua on häirinny Ilpon vireongelmat ennen, mutta nyt niitäkään ei ollut. Highway Star on vaikea biisi, itelläkin tekee vaikeeta vetää sitä teknisesti hyvin sekä samalla uskottavasti. Tosin olen nainen, mutta silti.

E: Johnnybuzz: ei kyllä ollut vireongelmia yhtään. Mä en kuullut, ja mulla vasta tarkka korva onkin. Jos tarkoitat niitä kirkaisuja, niin niiden pitääkin olla semmoisia.

Alavireistä oli lähes tulkoon kautta linjan.
T-Stag
03.04.2011 20:15:46

Ja ne säkeistön loppuosan kiljumiset oli parasta antia, vaikka pelkäsinkin etukäteen. Varrella aika lahjakkaasti oikean käden ranne lukossa kitarasoolon tiluosassa...
bedlam
03.04.2011 20:16:06

Tupuna: Siis mitä helvettiä täällä oikein jauhetaan? Tuo Ilpon vetohan oli aivan törkeän kova! Oikeesti. Mua on häirinny Ilpon vireongelmat ennen, mutta nyt niitäkään ei ollut. Highway Star on vaikea biisi, itelläkin tekee vaikeeta vetää sitä teknisesti hyvin sekä samalla uskottavasti.

Itekkin vähän ihmettelen tätä kommentointia. En ole pariin viikkoon katsellut näitä Suomen laulantoja, mut eihän tuo oikeesti mikään huono veto ollu. Vai oliko kontrasti Lottaan niin iso, että se siks kuulosti hyvälle.
Borlag
03.04.2011 20:16:47

bedlam: Siis tuo äskönenhän oli ensimmäinen ihan ok veto näistä. Mutta miten tuo Lotta on sinnitelly tänne asti, HÄH. Onneksi eivät sitä nyt kehuneet sentään maasta taivaisiin.

Kiitos muksujen, joutuu kuuntelemaan näitä vetoja vaikka ei haluaisi. Sun mielestä toi äskeinen oli ensimmäinen ihan ok veto, ei siinä mitään. Mutta miten ihmeessä nämä tuomarit tai kukaan muukaan kuvittelee että "ihan ok" vedolla tullaan idoliksi?

Nämähän vetää hädin tuskin rimaa hipoen karaoke tason vetoja tuolla, kuka sellaista idolisoi? Jos oikeasti halutaan idoleita, niin eikös näiden heppujen ja tytsyjen pitäisi vetää kaikki luulot pois heti ja näyttää että täällä osataan perkele, eikä mitään tollaista puolivillaista diibadaabaa mistä tietää heti että levytys olisi sitä samaa autotunetettua paskaa mitä kaikki muutkin.

Ja nuo tuomarit? Ei helvetti sentään, mitä ammattilaisia ne on jotka ei vireongelmia kuule lainkaan? Mitä ammattilaisia ne on, jos ei kilpailussa annetun genren klassikoita tunnisteta? Koko ohjelma on tämän jakson perusteella sellainen rimanalitus että oksat pois.

Eipähän tarvitse toiste katsoa, muksut saa katsoa jos haluaa mutta meikäläinen vetää luurit korville ja kuuntelee oikeaa musiikkia.
carlos
03.04.2011 20:18:47 (muokattu 03.04.2011 20:20:14)
Hennariikan energia räjäyttää!!11! Hahahaha.. ."auu" hahahaha

EDIT: onks toi perseen venkuttelu sitä rokkia? siis sori, stadionrokkia?
by the grace of God
Johnny Buzz
03.04.2011 20:19:21 (muokattu 03.04.2011 20:20:11)

Melkosta karaokea taas. Missä kaikki energia, mitä biisi vaatii? Vitti miten laimeeta. :D
Lesko
03.04.2011 20:19:31
Noh joo. Ilpo veti yllätys kyllä pirun hyvin. Muut päin vittua tähän asti. Hennariikka tuottaa kyllä hienoa myötähäpeää.
Kimmo72
03.04.2011 20:20:05
Vähä löysemmin vois viel vetää tota Joan Jettii.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
bedlam
03.04.2011 20:20:33 (muokattu 03.04.2011 20:21:25)

Borlag: Mitä ammattilaisia ne on, jos ei kilpailussa annetun genren klassikoita tunnisteta? Koko ohjelma on tämän jakson perusteella sellainen rimanalitus että oksat pois.

Kuvittelin tuon huumoriksi. Miten joku Lauri Ylönen ei haivei staaria tunnistaisi. Mutta toivottavasti kaikki tippuu tänään.
ReBeat
03.04.2011 20:20:46

Aika väsyneitä biisejä on valittu. Onko yritetty varmuuden vuoks että edes mistään mitään tajuamaton yleisö tunnistais varmuudella kappaleet?
Hetfield
03.04.2011 20:20:53

T-Stag: Ja ne säkeistön loppuosan kiljumiset oli parasta antia, vaikka pelkäsinkin etukäteen. Varrella aika lahjakkaasti oikean käden ranne lukossa kitarasoolon tiluosassa...

Yllätyin kyllä, korkealta kuulosti hyvältä, loppu ei juurikaan.

Borlagille sinne plussa. ^
I quit the band... Now I just play with myself.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)