--Tomppa-- 10.04.2012 00:51:15 | |
---|
Luultavasti jauhettu aiheesta jo muutamaankin kertaan, mutta ymmärrettävistä syistä en jaksa koko keskustelua selata. Jotain aivotonta komediaa olisi siis hakusessa, esimerkkeinä Harold&Kumarit, Step Brothers, Fired Up, Dude Where's My Car? jne. jne. American Piet ja Scary Moviet sunmuut Epic Moviet voi jättää sanomatta, jotain tasoa sentään täytyy pitää yllä. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
k1mm0 10.04.2012 01:40:05 | |
---|
--Tomppa--: Luultavasti jauhettu aiheesta jo muutamaankin kertaan, mutta ymmärrettävistä syistä en jaksa koko keskustelua selata. Jotain aivotonta komediaa olisi siis hakusessa, esimerkkeinä Harold&Kumarit, Step Brothers, Fired Up, Dude Where's My Car? jne. jne. American Piet ja Scary Moviet sunmuut Epic Moviet voi jättää sanomatta, jotain tasoa sentään täytyy pitää yllä. Hangoverit nähty varmaankin? Toista osaa en ole vielä katsonut, mutta ensimmäinen oli kyllä varsin viihdyttävä. Aha, penis, esine paha! |
--Tomppa-- 10.04.2012 01:50:48 | |
---|
k1mm0: Hangoverit nähty varmaankin? Toista osaa en ole vielä katsonut, mutta ensimmäinen oli kyllä varsin viihdyttävä. Hangoverin toista osaa en ole kyllä nähny, kiitosta muistutuksesta. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
AnonHero 10.04.2012 19:07:58 | |
---|
--Tomppa--: Jotain aivotonta komediaa Pineapple Express. "The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine."
-Abraham Lincoln |
--Tomppa-- 10.04.2012 19:20:09 | |
---|
AnonHero: Pineapple Express. Joskus jäi kesken, pitänee ehkä antaa uusi mahdollisuus. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
Kre-per 11.04.2012 10:23:53 (muokattu 11.04.2012 10:24:21) | |
---|
--Tomppa--: Jotain aivotonta komediaa 40-year old virgin // Catching exceptions is for communists |
--Tomppa-- 11.04.2012 15:32:03 | |
---|
Kre-per: 40-year old virgin Ikävä kyllä nähty useampaankin otteeseen, kiitos silti ehdotuksesta. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
elbowski 11.04.2012 16:20:49 | |
---|
--Tomppa--: Ikävä kyllä nähty useampaankin otteeseen, kiitos silti ehdotuksesta. Katso Anchorman. Will Ferrell on tehnyt vähän liian monta elokuvaa samalla kaavalla, mutta tämä oli ensimmäinen ja ehdottomasti paras. Loistava suorastaan. Mainitsen myös Scott Pilgrim vs. The Worldin. Monet ei Superbadista tykkää, mutta itse pidän sitä high school-komedian epitomina. 'The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!'
|
--Tomppa-- 11.04.2012 16:54:18 | |
---|
elbowski: Katso Anchorman. Will Ferrell on tehnyt vähän liian monta elokuvaa samalla kaavalla, mutta tämä oli ensimmäinen ja ehdottomasti paras. Loistava suorastaan. Mainitsen myös Scott Pilgrim vs. The Worldin. Monet ei Superbadista tykkää, mutta itse pidän sitä high school-komedian epitomina. Anchorman toki myös nähty, ja oli oikein viihdyttävä. Nuo jälimmäiset ovat jääneet katsomatta, pitääpäs pistää korvan taakse. Kiitosta. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
author 11.04.2012 17:30:05 | |
---|
--Tomppa--: Anchorman toki myös nähty, ja oli oikein viihdyttävä. Nuo jälimmäiset ovat jääneet katsomatta, pitääpäs pistää korvan taakse. Kiitosta. Dum and Dummer. Toimii vaikka ois kuinka usein nähty. Sit tulee mieleen Tropic Thunder. |
--Tomppa-- 11.04.2012 18:16:07 (muokattu 11.04.2012 18:18:06) | |
---|
author: Dum and Dummer. Toimii vaikka ois kuinka usein nähty. Sit tulee mieleen Tropic Thunder. Jim Carreyn leffat ovat aina olleet vähän sellaisia, tietynlaista fiilistä vaativia pätkiä, vaikkakin esim. Liar Liar on mulle ajaton klassikko. Nuija ja tosinuija tietty kuuluis "yleissivistykseen", joten pitääpä sekin ottaa katseluun joskus, sopivan fiiliksen sattuessa kohdalle. Tropic Thunder oli pahemman luokan pettymys. Ben Stiller on yks kaikkien aikojen inhokkeja, vaikkakaan ei ihan jokaista leffaansa onnistukaan pilaamaan. Esim. Dodgeball on erittäin onnistunut tekele, osin ehkä siksi että Stillerin rooli on jo valmiiksi vihattava. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
author 12.04.2012 02:26:22 (muokattu 12.04.2012 02:26:48) | |
---|
--Tomppa--: Jim Carreyn leffat ovat aina olleet vähän sellaisia, tietynlaista fiilistä vaativia pätkiä, vaikkakin esim. Liar Liar on mulle ajaton klassikko. Nuija ja tosinuija tietty kuuluis "yleissivistykseen", joten pitääpä sekin ottaa katseluun joskus, sopivan fiiliksen sattuessa kohdalle. Tropic Thunder oli pahemman luokan pettymys. Ben Stiller on yks kaikkien aikojen inhokkeja, vaikkakaan ei ihan jokaista leffaansa onnistukaan pilaamaan. Esim. Dodgeball on erittäin onnistunut tekele, osin ehkä siksi että Stillerin rooli on jo valmiiksi vihattava. No jos ei N ja TN ole vielä nähty niin se ehdottomasti. Mä en kans oikein välitä Stilleristä, mut tässä oli astetta parempaa huumoria mitä keskiverto jenkkikomediassa. Robert Downey Juniorin vuoksi jo kannattaa katsoa tuo. Ja täytyy kyllä antaa pisteet tompallekin. Edit. Eiku ton sä olitkin jo nähny. |
--Tomppa-- 12.04.2012 02:35:25 (muokattu 12.04.2012 02:36:15) | |
---|
Superbad ja Scott Pilgrim vs The World tuli katottua tänään. Superbad oli oikeastaan just sellasta mitä oli mielessä, kun pyysin tuommosia leffaehdotuksia. Varsinkin McLovin-juonihaara toimi ku häkä. Scott Pilgrim vs The World taas oli jotain ihan muuta. Erikoisella tavalla tehty leffa, mutta pärisi kyllä loistavasti. Ei se silti kyllä ehkä mene mun kirjoissa tähän aivottomien komedioitten lootaan. Mutta omassa lajissaan (mikä sitten se onkaan) mainio tekele. E: Jos sitä seuraavaksi kattois tuon Nuijan ja Tosinuijan, kummasti iski Jim Carrey -fiilinki. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
Van Hannes 12.04.2012 12:18:03 | |
---|
|
--Tomppa-- 14.04.2012 00:39:55 (muokattu 14.04.2012 00:40:18) | |
---|
Nuija ja Tosinuija, Airheads sekä Hangover II katsastettu. Seuraavaksi Pineapple Express, jonka jälkeen olen tainnut käydä kaikki ehdotuksenne läpi. Kertokaas ihmeessä lisää jos vaan jotain keksitte, toipilaana mulla on aikaa kattoa vielä monta leffaa. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
Swan 14.04.2012 00:52:41 | |
---|
--Tomppa--: Nuija ja Tosinuija, Airheads sekä Hangover II katsastettu. Seuraavaksi Pineapple Express, jonka jälkeen olen tainnut käydä kaikki ehdotuksenne läpi. Kertokaas ihmeessä lisää jos vaan jotain keksitte, toipilaana mulla on aikaa kattoa vielä monta leffaa. Kingpin ja Top Secret kenties. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Luthanasia 14.04.2012 01:29:52 | |
---|
Top Secret on erinomainen. Hei me lennetään-leffat ja Alastomat aseet on oletettavasti hallussa, mutta niitä jaksaa kyllä katsella useampaankin kertaan. "Pessimist won't never be disapointed" |
--Tomppa-- 14.04.2012 03:17:48 | |
---|
Swan: Kingpin ja Top Secret kenties. Jos sitten näihin tutustuisi, kiitosta vinkistä. Luthanasia: Top Secret on erinomainen. Hei me lennetään-leffat ja Alastomat aseet on oletettavasti hallussa, mutta niitä jaksaa kyllä katsella useampaankin kertaan. Hei me lennetään tuli just katottua, Alastomista aseista on vierähtänyt jo useampiki vuosi. Täytyy varmaan sitten paneutua uudelleen näihin, jos leffaehdotukset jossain vaiheessa tyrehtyvät. Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina. |
Kre-per 19.04.2012 10:32:06 | |
---|
Luthanasia: Top Secret on erinomainen. Hei me lennetään-leffat ja Alastomat aseet on oletettavasti hallussa, mutta niitä jaksaa kyllä katsella useampaankin kertaan. Mites vaikka Zoolander, Sekaisin Marista, Me kaksi ja Irene, Darjeeling Limited, I Heart Huckabees... varmaan kaikki mainittu jo mut wateva fuk // Catching exceptions is for communists |
Coran 19.04.2012 17:34:40 | |
---|
Kre-per: Darjeeling Limited, I Heart Huckabees Ei nää kyllä oikein aivottomista käy, mutta ihan hyviä leffoja. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |