SirElwood 13.02.2008 23:43:58 | |
---|
Noista biiseistä oli kyselyä joskus MB:n foorumilla, ja vastaus oli että biisit/musiikit on tehty erikseen tuota showta varten. En tosin muista millä tuotantokaudella silloin liikuttiin, että käyttääkö ne nykyisin sitten jotain bändimatskua... |
Thet 14.02.2008 14:42:50 | |
---|
MIKÄ BIISI?!? Tuli aika tarkalleen sillon, kun tää Grant istus toista kertaa siinä pahoinvointituolissa? Se joka kuulosti hämmästyttävän paljon system of a downin Lonely Dayn introriffiltä?
Kuulosti kyllä paljon tolta, tuli itelläkin heti mieleen. Mun mielestä ennenkin käytetty. |
85423321 14.02.2008 22:54:02 | |
---|
|
Hipelius 15.02.2008 18:11:38 | |
---|
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |
Thet 21.04.2008 22:41:49 | |
---|
Nostanpas. Kattosin tossa eilen Discoverylta Muutinmurtajien Piraattijakson. Tota kattellessa vaan ihmettelin sitä kertojaa joka siinä taustalla höpisee ajoittain. Onko Discoverylla omat kertojat näihin jaksoihin vai ei kai vakkarikertojaa ole vaihdettu? Toivon ja epäilen ensimmäistä, sillä tuskin siihen pestiin mitään brittiä olisi pestattu. |
Tietysti Pauligin 21.04.2008 22:45:27 (muokattu 21.04.2008 22:49:24) | |
---|
Nostanpas. Kattosin tossa eilen Discoverylta Muutinmurtajien Piraattijakson. Tota kattellessa vaan ihmettelin sitä kertojaa joka siinä taustalla höpisee ajoittain. Onko Discoverylla omat kertojat näihin jaksoihin vai ei kai vakkarikertojaa ole vaihdettu? Toivon ja epäilen ensimmäistä, sillä tuskin siihen pestiin mitään brittiä olisi pestattu. Alkuperäinen Robert Lee on kyllä yhä mukana ja sen selostamana tulevat uudet varmaan yhä Suomeenkin (tai no kolmosen ohjelmistoon). Meillä näkyvällä Discoveryllä on brittejä ajatellen toinen selostaja. En kyllä tajua yhtään miksi samaa kieltä höpöttäville pitää vaan kotoisamman aksentin takia tms. vaihtaa hyvä selostaja toiseen. Ne harvemmin on kuitenkaan parempia. Btw, jos ikinä katsotte ihan ensimmäisiä mythbusters-jaksoja niin on kyllä tuon Leen kommentointikin kehittynyt aivan älyttömästi, ensimmäisissä jaksoissa (pilotit ja alkupuoli ensimmäistä kautta) oli vielä aika jäykkää. E: Kaivoin vielä Wikipediasta nuo nimet: "In some regionssuch as the UK, Denmark, Norway and Swedenhe is replaced by British narrators Robin Banks or Daisy Beaumont. Rufus Hound narrates the version of the show that airs on the BBC." Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Thet 21.04.2008 22:47:55 | |
---|
Alkuperäinen Robert Lee on kyllä yhä mukana ja sen selostamana tulevat uudet varmaan yhä Suomeenkin (tai no kolmosen ohjelmistoon). Meillä näkyvällä Discoveryllä on kai brittejä ajatellen toinen selostaja. En kyllä tajua miksi samaa kieltä höpöttäville pitää vaan kotoisamman aksentin takia tms. vaihtaa hyvä selostaja. No huh, säikähdin turhaan. En kyllä ymmärrä tuota brittien logiikkaa, saksalaisten dubbaamiset nyt käy osittain järkeen, mut tää nyt on vähän eri. |
juuso a 08.07.2008 17:48:06 | |
---|
Nostanpas. Kattosin tossa eilen Discoverylta Muutinmurtajien Piraattijakson. Tota kattellessa vaan ihmettelin sitä kertojaa joka siinä taustalla höpisee ajoittain. Onko Discoverylla omat kertojat näihin jaksoihin vai ei kai vakkarikertojaa ole vaihdettu? Toivon ja epäilen ensimmäistä, sillä tuskin siihen pestiin mitään brittiä olisi pestattu. On muuten noi spesiaalit ihan vitun hyviä. Just katoin MacGyver-, Pirates- ja James Bond specialit. Savagen heilumista ei voi nauramatta katsella. Tai oikeastaan noi uudet jaksot on noin yleensäkin paljon enemmän kieli poskella tehty mitä ennen. Grissom tietää kaiken |
Jormaz 08.07.2008 22:23:49 | |
---|
Jaws-spesiaali oli kyl pienoinen pettymys. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
BassLass 09.07.2008 15:02:42 | |
---|
voikos noita uusia jaksoja katella jostain netistä?`Ku nyt kesällä näyttävät vain noita vanhoja jaksoja....käsittääkseni. |
Joees 09.07.2008 15:13:08 | |
---|
voikos noita uusia jaksoja katella jostain netistä?`Ku nyt kesällä näyttävät vain noita vanhoja jaksoja....käsittääkseni. MTV3:lla aletaan näyttämään ens viikolla suomessa uusia jaksoja mun käsittääkseni. Keskiviikkona kuten aiemminkin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Kimmo72 17.07.2008 00:09:00 (muokattu 17.07.2008 00:59:09) | |
---|
Kyllä Juurikin tulee uutta. Äijät kyhää älytöntä subwooferia :) Höh. Olipas paska. Ootin että ne räjäyttää sen auton tavalla tai toisella jokatapauksessa :( Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Joees 17.07.2008 02:50:31 | |
---|
Kyllä Juurikin tulee uutta. Äijät kyhää älytöntä subwooferia :) Höh. Olipas paska. Ootin että ne räjäyttää sen auton tavalla tai toisella jokatapauksessa :( Juu, vähän jäi harmittamaan kyllä. Ilmeisesti ei ollut sitten liikaa aikaa jotta olisivat voineet duunata uudestaan kaiuttimensa ja fiksata auton niin että se kattoluukku ei pamahtaisi auki. Olis ees ikkunat saatu paskaksi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Estranged 17.07.2008 12:47:45 | |
---|
Oli kyllä koko jakso vähän heikko minun mielestäni. Ne missä testasivat kaikkia leffajuttuja ja miten eri hälyttimistä pääsee läpi olivat ihan viihdyttävää katsottavaa, tulivatko ny Discoveryltä vai kolmoselta, en muista. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
BassLass 17.07.2008 13:04:06 | |
---|
Oli kyllä koko jakso vähän heikko minun mielestäni. Ne missä testasivat kaikkia leffajuttuja ja miten eri hälyttimistä pääsee läpi olivat ihan viihdyttävää katsottavaa, tulivatko ny Discoveryltä vai kolmoselta, en muista. Kolmoselta tuli vähä aikaa sitten. Oli kyllä parhimpia jaksoja mitä oon nähny.. |
SirElwood 17.07.2008 13:38:15 | |
---|
Oli kyllä koko jakso vähän heikko minun mielestäni. Ne missä testasivat kaikkia leffajuttuja ja miten eri hälyttimistä pääsee läpi olivat ihan viihdyttävää katsottavaa, tulivatko ny Discoveryltä vai kolmoselta, en muista. Noita turvalaite tms. jaksoja on itseasiassa kaksikin. En vaan tiedä onko suomessa sitten jo molemmat tulleet. Hyviä jaksoja tosiaan molemmat. Toisessa testasivat leffajuttuja, toisessa ihan oikean elämän hälytyslaitteita. Näin muistelen jaon olleen noiden jaksojen välillä. |
Kimmo72 17.07.2008 13:44:32 | |
---|
Tää mikä taannoin tuli kotimaiselta kanavalta, oli se jossa Kari hiippaili lakanassa yrittäen huijata liikkeen tunnistinta. Ja onnistukin siinä sitte :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
BassLass 17.07.2008 14:14:45 | |
---|
Ja samassa jaksossa testasivat sitä elokuvamyyttiä, jossa täyttivät kassakaapin vedellä ja sitten räjäyttivät koko helahoidon. |
Rattata 27.11.2008 11:02:44 | |
---|
Katsoiko kukaan eilistä jaksoa? Oli aika yllättävä se hypnoosi-myytti, jossa hypnoosin jälkeen muistaa esim. rikoksesta yksityiskohtia huomattavasti paremmin. Täytyy sanoo että en olis uskonut että toimii niin hyvin. |
Bluesmies 27.11.2008 12:09:17 | |
---|
Itse en kyllä usko tuohon hypnotisoimiseen "humauttamalla" sekunnissa. |