Guitarist in the Night 05.05.2005 17:15:34 | |
---|
tajutonta rahastusta taasen Mikä? Se, että pelissä on kuukausimaksu? Aha. Hevi on ihan hyvää. |
drvulter 06.05.2005 10:44:03 | |
---|
Milläs otatte noi screenshotit, kun mä otin ne meni joksku ihme TGA-tiedostoiksi, painoin siis vaan print screen näppäintä. Tai millä nuo TGAt pystyy avaamaan? Shackle-razzle-futzal-craz |
Snowblind 06.05.2005 13:37:22 | |
---|
Milläs otatte noi screenshotit, kun mä otin ne meni joksku ihme TGA-tiedostoiksi, painoin siis vaan print screen näppäintä. Tai millä nuo TGAt pystyy avaamaan? Hommaat jonkun kuvienkatseluohjelman kuten irfanview. Sillä saat selailtua niitä ja tallennettua jpg:ksi. http://www.irfanview.com/ "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
drvulter 06.05.2005 21:15:16 | |
---|
Hommaat jonkun kuvienkatseluohjelman kuten irfanview. Sillä saat selailtua niitä ja tallennettua jpg:ksi. http://www.irfanview.com/ tänks meit Shackle-razzle-futzal-craz |
Snowblind 06.05.2005 21:26:50 | |
---|
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 06.05.2005 21:58:16 | |
---|
Hieno päivä.. Authentication Error. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 07.05.2005 02:22:42 (muokattu 07.05.2005 03:45:01) | |
---|
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Bilharzia 07.05.2005 15:55:32 | |
---|
Onneks ne korjas ton disconnect-ongelman pätsissä. NYT se disconnectaa jokaikisen questin jälkeen. Shamaani on 48 nyt, ehkä ens viikolla voi ruveta nakertaan 10 viimestä leveliä pois alta. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Rumpali Rölli 07.05.2005 21:24:17 | |
---|
Mikä? Se, että pelissä on kuukausimaksu? Aha. juuri näin Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj " |
Guitarist in the Night 07.05.2005 22:15:20 | |
---|
juuri näin Käsittäkseni servereiden ylläpito maksaa aika lailla. Ja tuo kuukausimaksu pitää poissa sellaiset teinit, jotka pelaavat vain pilatakseen toisten pelin. Mieluummin maksan kuukausimaksun WoWista, kuin raastan jotain Guild Warsia jatkuvasti vittuuntuneena. Hevi on ihan hyvää. |
oliivi 07.05.2005 23:11:09 | |
---|
Mun kymmenen päivän guest pass loppui tänään, ja nyt on jo hirveät vieroitusoireet. Noista kymmenestä päivästä kertyi peliaikaa vähän vajaa neljä päivää. Melkein nolottaa. Juu ja tuolta World of Warcraftin Euroopan saitilta ainakin saa sen käsityksen, että kymmenen päivän accountia pystyy jatkamaan ja hahmo säilyy. Toivossa on ainakin hyvä elää. "Guest Pass" Customers - At any time after you have activated your "guest pass" account, you can click the button below to continue your account by entering a retail box authentication key. Tota retail boxia tosin ei ole missään näkynyt eikä siitä muutenkaan ole kauheasti huudeltu. Pitää kai maanantaina ruveta soittelemaan kauppoja läpi ja kysyä mikä on homman nimi. Prkl, ku on pakko päästä pelaamaan taas. Minä olen tie, kissa ja elämä. |
Guitarist in the Night 08.05.2005 00:18:05 | |
---|
Noista kymmenestä päivästä kertyi peliaikaa vähän vajaa neljä päivää. Melkein nolottaa. Jos käy normaalisti koulussa/töissä, niin toihan on tosi hyvin. Juu ja tuolta World of Warcraftin Euroopan saitilta ainakin saa sen käsityksen, että kymmenen päivän accountia pystyy jatkamaan ja hahmo säilyy. Hmm. Onkohan ne muuttaneet tuota systeemiä. Joku kysyi tuota joskus ameriikan foorumeilla silloin kun WoW ilmestyi siellä ja vastaus oli, että ei pysty jatkamaan mitenkään. Tota retail boxia tosin ei ole missään näkynyt eikä siitä muutenkaan ole kauheasti huudeltu. Eikös niitä justiinsa tullut hirveesti lisää Eurooppaan? Vai joko nekin on loppu? Hevi on ihan hyvää. |
Zed 08.05.2005 11:49:32 | |
---|
Ja tuo kuukausimaksu pitää poissa sellaiset teinit, jotka pelaavat vain pilatakseen toisten pelin. Niinhän sitä luulisi. Olen loppujen lopuksi yllättynyt kuinka suuri määrä typeryksiä, lapsia ja muita perseilijöitä on maksun suostunut pulittamaan. Pariinkin otteeseen Orgrimmarin keskustassa on hyppinyt joku kädetön apina spämmäten chatin täyteen herjoja ja turhaa paskaa sekä vittuillen satunnaisesti muille pelaajille kunnes 'isoveli' on puuttunut asiaan. Ja mihin unohditte kaikki paladinit ( =) )? R on huono i. |
Rumpali Rölli 08.05.2005 11:51:59 | |
---|
Käsittäkseni servereiden ylläpito maksaa aika lailla. Ja tuo kuukausimaksu pitää poissa sellaiset teinit, jotka pelaavat vain pilatakseen toisten pelin. Mieluummin maksan kuukausimaksun WoWista, kuin raastan jotain Guild Warsia jatkuvasti vittuuntuneena. miksi ei voisi muodostaa isompia yksityis servuja tai lani juttuja :) Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj " |
oliivi 08.05.2005 12:38:57 | |
---|
Hmm. Onkohan ne muuttaneet tuota systeemiä. Joku kysyi tuota joskus ameriikan foorumeilla silloin kun WoW ilmestyi siellä ja vastaus oli, että ei pysty jatkamaan mitenkään. Kuulemma jossain vaiheessa beta-version jälkeen se muutettiin näin, että pystyy jatkamaan guest pass accountilla myöhemminkin. Propsit siitä :) Eikös niitä justiinsa tullut hirveesti lisää Eurooppaan? Vai joko nekin on loppu? Helsingistä en ainakaan ole onnistunut löytämään, ja suomalaisista nettikaupoistakaan ei löydy. Jossain taidettiin mainita, että toukokuussa olisi vielä tulossa uusi erä. Maanantaina täytyy kyllä kierrellä Anttiloita ja sittareita, jos vaikka jostain vielä ton saisikin. Minä olen tie, kissa ja elämä. |
Snowblind 08.05.2005 13:59:30 | |
---|
miksi ei voisi muodostaa isompia yksityis servuja tai lani juttuja :) Onhan noita yksityisservuja mutta kuten asiaan kuuluu, ne ovat pieniä, bugisia, lagisia ja niistä puuttuu kaikkia hienoja ominaisuuksiakin tietääkseni. Ei sellaisia tueta. Ja Ultima Onlinen kanssa jo noihin hemmetin privaservuihin kyllästyin totaalisesti. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 08.05.2005 17:00:59 (muokattu 08.05.2005 17:04:22) | |
---|
Niinhän sitä luulisi. Olen loppujen lopuksi yllättynyt kuinka suuri määrä typeryksiä, lapsia ja muita perseilijöitä on maksun suostunut pulittamaan. Pariinkin otteeseen Orgrimmarin keskustassa on hyppinyt joku kädetön apina spämmäten chatin täyteen herjoja ja turhaa paskaa sekä vittuillen satunnaisesti muille pelaajille kunnes 'isoveli' on puuttunut asiaan. Ja mihin unohditte kaikki paladinit ( =) )? En muista pelaatko Alliancella vai Hordella, mutta mielestäni Hordella on paljon maturempaa porukkaa. En ole tommoista kertaakaan nähnyt. Alliancen aloituspaikoilla kirjoitan aina /leave general, ei sitä kestä. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 09.05.2005 03:43:05 | |
---|
En muista pelaatko Alliancella vai Hordella, mutta mielestäni Hordella on paljon maturempaa porukkaa. En ole tommoista kertaakaan nähnyt. Alliancen aloituspaikoilla kirjoitan aina /leave general, ei sitä kestä. Hordella on nuo päächarrut mutta alliancen puolelle magen tein shattered handille myös. Yllätyin kovasti kun ei siellä oikein noita idiootteja generalissa ollut. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Bilharzia 09.05.2005 13:01:52 | |
---|
Tosta sosiaalisesta aspektista vielä.. Porukat tulvii noista muista peleistä ja alkaa vasta ymmärtään että se maine voi pilaantua ihan hetkessä tämän tyyppisessä pelissä. Retailin alussa oli semmosta meininkiä eräiltä mutta ajan kuluessa on tyypit tajunnu tän MMORPG-homman. Toi Souls of Sweden-kilta niitti mainetta ainaski alussa servun huonoimmaks horde-killaks, koska olivat ilmeisesti aivan tonttuja ja ottivat ilman naamarajaa nevari-sakkia. Catstyle-kiltaliideri selitteli ja pyyteli anteeks foorumeilla kiltansa puolesta myöhemmin ja selitti että oli karsinu turhaa porukkaa pois yms. toimenpiteitä. SOS-kiltalaisten kanssa oon vähän väliä gruupannut ja ihan hienoa sakkia on ollu. Abflex on yks tyyppi jonka muistan al'akirin alusta joka pyyteli anteeks omia sekoilujaan ja verbaalista kielenkäyttöönsä foorumeilla kanssa. Se sai tempbännit. Olin partyssa sen kanssa maraudonissa myöhemmin. Mun piti stealthilla kulkee purppuran instanssin puolelta kusiputouksille asti kun niiltä oli yks tyyppi jättäny kesken. Se jutteli hyvällä huumorintajulla kaikkien kanssa ja se runni oli perkeleen hauska. Kerjääjät on ollu yksiä tapauksia kanssa. Joku espanjalainen lvl 7 tyyppi tuli ja länttäs trade-ikkunan auki. "Giv gold plz!" Mää selitin sille että kerjääminen saa sen näyttään säälittävältä ja pääsee ihmisten ignore-listaan aika äkkiä. Ei tajunnu, whisperiä tuli sitten roppakaupalla: "ey!" ==> Ignore listaan. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
THE RIPPER 09.05.2005 13:31:50 | |
---|
Käsittäkseni servereiden ylläpito maksaa aika lailla. Ja tuo kuukausimaksu pitää poissa sellaiset teinit, jotka pelaavat vain pilatakseen toisten pelin. Mieluummin maksan kuukausimaksun WoWista, kuin raastan jotain Guild Warsia jatkuvasti vittuuntuneena. mimmonen toi guild wars on? hyväkin? svidulla päähän! |