![]() 16.03.2012 15:50:38 (muokattu 16.03.2012 15:54:15) | |
---|---|
ruusteri: APOEL vs. Real Madrid UEFAn arvonnat on yhtä rehellisiä, kun Venäläiset presindetinvaalit. | |
![]() 16.03.2012 17:14:00 | |
ruusteri: Mitä siellä Manchesterissa nyt tapahtuu? Rockjihad jo kertoi varsin kattavasti, mutta jotain lisäystä vielä. Sinisellä puolella vielä harjoitellaan isona ja menestyvänä olemista. Se mikä riittää Valioliigassa, ei riitä eurokentillä. Europelit on nyt sössitty molempien Manchesterin joukkueiden toimesta, joten kevät on pelkkää liigamestaruudesta taistelua. Mitä tulee Valioliigan mestaruustaistoon, niin Cityn meininki ei ole varsinaisesti vakuuttanut liigassakaan enää hetkeen, vaan ilmassa on ollut jonkinlaista yleistä apatiaa. Tämän viikon Urheilulehti tietää kertoa seuraavaa: City on hävinnyt kuusi kertaa tämän vuoden puolella, joista kolme kertaa liigassa ja kaikki tappiot selvästi itseään heikompia joukkueita vastaan. Lisäksi joukkue on hävinnyt liigassa seitsemästä edellisestä vierasottelustaan neljä. Aguero on tehnyt kaksi maalia viimeisen kahden kuukauden aikana ja Dzeko viimeisen neljän kuukauden aikana kolme maalia. Silva ei ole tehnyt tammikuun jälkeen yhtään maalia eikä antanut edes yhtään maalisyöttöä. Tosin ratkaisuvoimaahan tuolta löytyy vaikka kuinka, mutta yhtä juhlaa meno ei enää ole. Vastaavasti Manchester United on voittanut kahdeksasta edellisestä liigapelistä seitsemän ja pelannut kerran tasan. Lisäksi Rooney on iskussa ja tehnytkin neljässä edellisessä liigapelissä seitsemän maalia. Valioliigassa Unitedin juna kulkee hyvin raiteillaan. Kumpi näistä nyt sitten tulee voittamaan mestaruuden, en tiedä, mutta United saattaa olla edullisemman otteluohjelman ja paremman vireen ansiosta hieman niskan päällä. Vaan kukapa näistä mitään varmaksi tietää. Minä olen minä. | |
![]() 16.03.2012 19:19:16 | |
Urheilulehtihän nyt yleisesti ottaen on lähes vakavasti otettava media, kas kun ei Rönkä saman tien povannut Tykkimiesten nousua saman tien kolmospaikalle. Kyllähän se mestaruus on kahden kauppa mutta mitäs jos vaan katsottaisiin ne loput matsit ja hehkutetaan sitten. | |
![]() 16.03.2012 19:37:25 | |
touhis:Kyllähän se mestaruus on kahden kauppa mutta mitäs jos vaan katsottaisiin ne loput matsit ja hehkutetaan sitten. Ei kai tässä nyt kukaan ole vielä mitään hehkuttanut? Spekuloinuhan tuota mestaruuskamppailua on itse kukanenkin, mutta ei kai tässä vielä kukaan ole mitään hehkuttanut? Vai? Berbatov on ilmeisesti lähdössä Unitedissa. Venäjänpojjat vois maksaa jonkun kivan summan... "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 16.03.2012 19:49:41 | |
Secreterial: Ei kai tässä nyt kukaan ole vielä mitään hehkuttanut? Spekuloinuhan tuota mestaruuskamppailua on itse kukanenkin, mutta ei kai tässä vielä kukaan ole mitään hehkuttanut? Vai? Sisälukutaito vissiin vähän hakusessa. | |
![]() 16.03.2012 19:51:47 (muokattu 16.03.2012 19:53:19) | |
touhis: Sisälukutaito vissiin vähän hakusessa. Ei oikeestaan. Muutaman vuodatuksesi jälkeen ei oikeen tiedä, mitä sulta odottaa. Sori, jos tässä tapauksessa käsitin aikeesi väärin. Mutta joo, ei tästä sen enempää. Miten käy Mancinin? Mestaruus on varmasti nyt pakollinen, tai kenkää taitaa tulla. Kenetköhän öljyrahoilla taidotaan tilalle? Rafa ois edelleen vapaana :) Ois rahaakin, jolla tehdä hankintoja. "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 16.03.2012 19:57:19 | |
Secreterial: Ei oikeestaan. Muutaman vuodatuksesi jälkeen ei oikeen tiedä, mitä sulta odottaa. Sori, jos tässä tapauksessa käsitin aikeesi väärin. Mutta joo, ei tästä sen enempää. Miten käy Mancinin? Mestaruus on varmasti nyt pakollinen, tai kenkää taitaa tulla. Kenetköhän öljyrahoilla taidotaan tilalle? Rafa ois edelleen vapaana :) Ois rahaakin, jolla tehdä hankintoja. Nonyt kyllä ihan oikeesti, jos Urheilulehti spekuloi tässä vaiheessa tässä tilanteessa mestaria niin kyllä minä vielä olisin jo vähän skeptinen. Onhan se vielä ihan auki koko homma. | |
![]() 16.03.2012 20:02:06 (muokattu 16.03.2012 20:04:58) | |
touhis: Nonyt kyllä ihan oikeesti, jos Urheilulehti spekuloi tässä vaiheessa tässä tilanteessa mestaria niin kyllä minä vielä olisin jo vähän skeptinen. Onhan se vielä ihan auki koko homma. Tottakai se on. Mutta valitettavasti lehtienkin on tarkoitus myydä. Mestaruusspekuloinnilla saadaan jänniä, ja kivoja otsikoita, jolla sitten saadaan lehteä myytyä. Toisaalta henk.kohtaisesti en urheilulehteä lue, enkä kauhean korkealle arvosta, mutta kylläpä ne tuolla briteissäkin spekuloivat. Toki kun vielä mestaruus ratkaistaan kahden manchesterilaisjengin kanssa, niin melkoisia uutisia saadaan revittyä. Spekulointi nyt ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pidettäisiin varmana mestaruutta. Brittilehdistö spekuloi jo ajat sitten mestaria ja mestaruuskamppailua viitaten silloin Unitedin koviin tuleviin peleihin. Rönkä taas on maailman paras urheilutoimittaja. Oli melko hieno juttu kaverilta tammikuussa Unitedista. Puolustukseen piti ostaa uusia pelaajia, tai joukkue romahtaa. Ferdinand on liigan yliarvostetuin pelaaja. Heittipä Jukkapoika, että Unitedin saattaa ostaa Mark Schwarzerin... "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 16.03.2012 20:08:20 | |
Juu niinhän ne taisi ennustaa jo ennen kauden alkua että Manu menee yli 90 pinnan. Ja taisi joku mnetin jäsenkin uhota että Bolton on neljän sakissa. Tarkoitan sanoa että antaa muiden ennustaa, kauden lopussa nähdään mikä on tulos. Itsehän olette toivoneet sitä hyvää keskustelua ja tuskinpa siihen mikään keuliminen kuuluu. | |
![]() 16.03.2012 20:08:31 | |
Urheilulehti ei spekuloinut mestaria sen kummemmin. Urheilulehti kertoi artikkelin muodossa Cityn laskukäyrästä ja latoi tiskiin noi faktat, jotka mäkin tossa kerroin. Se olin minä, joka uskalsi spekuloida ja povata jotakin. Ja mitä spekulointiin tulee, niin sehän on hauskaa - varsinkin jos on yhtään näkemystä johon nojata. Touhiksella on varmaan vittumaisen kivuliaat kuukautiset taas päällä :( Minä olen minä. | |
![]() 16.03.2012 20:14:19 | |
DJKaaos: Urheilulehti ei spekuloinut mestaria sen kummemmin. Urheilulehti kertoi artikkelin muodossa Cityn laskukäyrästä ja latoi tiskiin noi faktat, jotka mäkin tossa kerroin. Se olin minä, joka uskalsi spekuloida ja povata jotakin. Ja mitä spekulointiin tulee, niin sehän on hauskaa - varsinkin jos on yhtään näkemystä johon nojata. Touhiksella on varmaan vittumaisen kivuliaat kuukautiset taas päällä :( Ei ole mitään kuukautisia. Miten tää nyt taas kääntyi taas tähän, ManUa ja sen kannattajiahan ei täällä vissiin saa millään tapaa kritisoida. | |
![]() 16.03.2012 20:16:43 | |
touhis: Ei ole mitään kuukautisia. Miten tää nyt taas kääntyi taas tähän, ManUa ja sen kannattajiahan ei täällä vissiin saa millään tapaa kritisoida. Mikä sun alkuperäinen tarkoitus oli? Vouhottaa jostain Urheilulehden spekulaatiosta, vaikka Urheilulehti ei edes spekuloinut mitään, vaan kertoi vain faktana noi jutut? Itse syyllistyin erittäin varovaiseen spekulointiin siinä kirjoitukseni lopussa. Laitan häpeätuolin nurkkaan ja menen nyt siihen istumaan. Puolisen tuntia aion tästä hyvästä istua siinä. Minä olen minä. | |
![]() 16.03.2012 20:19:01 (muokattu 16.03.2012 20:37:16) | |
Kuten itse sanoit, spekulointi on kivaa. Mestaruus on edelleen auki oli kandidaatit pelanneet miten paskasti tahansa. Mikä tässä nyt taas on niin herkkää? Tai noh vissiin ihan vitun tiukkaa että se oma joukkue voittaa mestaruuden eikä sitä kritisoida. Pitäkään kuukautisenne ja 'tasokkaat keskustelunne' mulle riittää. | |
![]() 16.03.2012 20:56:20 | |
touhis: Kuten itse sanoit, spekulointi on kivaa. Mestaruus on edelleen auki oli kandidaatit pelanneet miten paskasti tahansa. Mikä tässä nyt taas on niin herkkää? Eihän tossa ole mitään herkkää, eikä se nyt ole pointti tässä. Sä aloit rätkyttämään jostain Urheilulehden spekulaatioista, vaikka se lehti ei tossa asiassa spekuloinut yhtään mitään. NE OLI FAKTOJA. Sä käännät asian johonkin ihan muualle. Ja hauskaa sekin, että sä kyseenalaistat täällä muiden sisälukutaitoa, kun kuitenkin itse syyllistyit heti tossa alussa sen täydelliseen puuttumiseen. Tosin sun juttujen kohdalla tarvitaan tavallista parempaa sisälukutaitoa. Sen verran hitchcockia noi sun jutut on viime aikoina olleet. Myönnä nyt vittu edes virheesi tossa spekulaatioasiassa. Haukuit väärää puuta. Tai noh vissiin ihan vitun tiukkaa että se oma joukkue voittaa mestaruuden eikä sitä kritisoida. En tajua tästä yhtään mitään. En ainakaan tässä asiayhteydessä, josta alunperin kirjoitin. Miten helvetissä joku ManU liittyy siihen jotenkin, että sä olit täysin pihalla sen mun alkuperäisen kirjoituksen suhteen? Minä olen minä. | |
![]() 16.03.2012 21:23:56 | |
touhis: Tai noh vissiin ihan vitun tiukkaa että se oma joukkue voittaa mestaruuden eikä sitä kritisoida. Pitäkään kuukautisenne ja 'tasokkaat keskustelunne' mulle riittää. En kyllä taaskaan ymmärrä ihan täysin, mitä nyt haet, mutta kyllä Unitedia on kritisoitu tällä kaudella niin minun kuin Kaaoksenkin toimesta; viimeksi eilen. Kritiikkiä saa kyllä esittää, mutta niihin ei mielestäni kuulu esimerkkitapaukset "selkääntaputtelijat" ja niin edelleen. Unitedia on kyllä tällä kaudella saanut kritisoida ihan aiheestakin, mutta sun tapauksessa nuo jutut on kääntynyt useasti henkilö(i)tä kohtaan, vaikka juuri niinhän se ei saisi olla. "Selkääntaputtelijat" episodi ei ollut ensimmäinen, sillä nähtiinhän viime vuonnakin "onnea gloryhunterit" tapaus. Mutta joo, nyt olutta ja elokuvaa. "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 16.03.2012 21:31:52 | |
Voiko Touhis olla enempää pihalla? Urheilulehden spekulointi, jota ei ollut oikeasti olemassa. Sisälukutaidosta valittaminen, vaikka itse lukee mitä sattuu. Aiheen kääntäminen jälleen kerran joksikin Touhis vs. United -sodaksi. Hehkuttaminen? Kuka on hehkuttanut jotakin? Minäkö? Povasin korostetun varovasti, että United saattaa olla niskan päällä mestaruustaistossa paremman pelivireen ja helpomman ohjelman takia. Ilmeisesti Meidäm Joukkueen hehkuttamista? Keuliminen? En jaksa. Minä olen minä. | |
![]() 16.03.2012 21:32:32 | |
Mä en kyllä enää ymmärrä tästä yhtään mitään...Mun väännöt oli/on paljon parempia. | |
![]() 16.03.2012 21:32:59 | |
Hyvin te vedätte. Onneks kävin ostamassa kaljaa. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT | |
![]() 16.03.2012 21:34:51 | |
rockjihad: Mä en kyllä enää ymmärrä tästä yhtään mitään...Mun väännöt oli/on paljon parempia. Tästä olen ehdottoman samaa mieltä. Sentään joku tolkku ja yhteinen ymmärrys siitä, mistä väännetään. Minä olen minä. | |
![]() 17.03.2012 10:57:36 | |
ruusteri: Hoho, El Clasico mestarien liiga finaali on hyvin mahdollinen. Kyllä. Varsinkin kun espanjalaiset saavat vielä sekä välierissä että puolivälierissä ratkaisevan toisen osaottelun kotikentälle. Toiveet ovat lähinnä Bayern Munchenissä ja siinä, että joku italialainen saisi salakavalasti kopautettua Messin sivuun. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)