jp8000 04.12.2011 23:03:43 | |
---|
Sebastian ei ollu suosikkini, mutta olihan tuo aikamoinen pommi, että se putosi. Nyt varmaankin Janica tai Tanja voittaa "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Alpha 04.12.2011 23:06:12 | |
---|
Seba putos, niin veikkaan Janicaa. |
Alpha 04.12.2011 23:09:20 | |
---|
|
Kimmo72 04.12.2011 23:36:17 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
jra 05.12.2011 00:12:20 (muokattu 05.12.2011 00:32:43) | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Lennu 05.12.2011 00:25:56 | |
---|
Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia. |
-Cale 05.12.2011 13:33:59 | |
---|
Olenko ainoana sitä mieltä että tuotanto rukaa äänestystulokset sellaiseksi kuin haluaa? Sebastian ei ollut missään vaiheessa lähdössä, ja kaulaa muihin oli käsittääkseni aika reippaasti ennen viimeistä kolmea minuuttia. Hävisi Tanjalle 0,01%, yeah right! Sebastian varmaan haluttiin pois koska ei ole niin "mediaseksikäs" hahmo kuin moni muu noista. Se ei olisi hyvää mainosta ohjelmalle, täytyyhän voittajan olla vajaamielinen ja kova bilehirmu jotta ohjelman mediakuva säilyisi tietylle väestönosalle miellyttävänä. Sebastianille olisin voittoa toivonut, vaikutti olevan harvoja tasapainoisia ja ainakin jossain määrin järkiperäisiä ihmisiä koko talossa, jos nyt ei oteta tuota uskonpaasausta ja kielilläpuhumisia yms. huomioon. Jäljellä olevista toivoisin Janican voittavan. |
Jeszse 05.12.2011 13:37:16 | |
---|
-Cale: Olenko ainoana sitä mieltä että tuotanto rukaa äänestystulokset sellaiseksi kuin haluaa? Eiköhän toi äänestys oo pelkästään koko paskaformaatin rahottamisoperaatio. Mä oon ollu vuositolkulla varma siitä että toi on käsikirjotettu alusta loppuun "kilpailijoiden" tekemisiä myöten. Päiväkirjahuoneessa jokaselle kerrotaan mitä pitää tehdä tänään ja sillä mennään. Katsojat ei todellakaan päätä kuka lähtee ja millon. ...luulen vahvasti. Funkonaut: Hevi paskan uliulia! | munkero: Kehoittaisin myös pyytämään Eeroa, mut se homo veis kaikki ämmät kuitenki. | lavaamo: Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava joka sukeltaa sateelta suojaan |
jra 05.12.2011 14:22:49 (muokattu 05.12.2011 14:23:03) | |
---|
Jeszse: Eiköhän toi äänestys oo pelkästään koko paskaformaatin rahottamisoperaatio. Mä oon ollu vuositolkulla varma siitä että toi on käsikirjotettu alusta loppuun "kilpailijoiden" tekemisiä myöten. Päiväkirjahuoneessa jokaselle kerrotaan mitä pitää tehdä tänään ja sillä mennään. Katsojat ei todellakaan päätä kuka lähtee ja millon. ...luulen vahvasti. Varmasti on ohjailua ja monenlaista hämäräpuuhaa taustalla, mutta mulla ei ole kovin vahva luotto siihen että kovinkaan moni BB-talon asukas pystyisi toteuttamaan minkään valtakunnan salaista ohjeistusta tai käsikirjoitusta, saati pitämään tietoja sellaisesta itsellään. Hieman sama (ja samassa mittakaavassa) kuin mikä tökkii 9/11 -salaliitoissa. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
novo 05.12.2011 15:13:09 | |
---|
No mut eipä tartte enää kattoa loppukautta, kun näin kävi. Ihme kyllä, jos Tanja saa munaa pariin vuoteen tämän reissun päätyttyä. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Stradlin 05.12.2011 19:37:42 | |
---|
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
novo 05.12.2011 20:31:19 | |
---|
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
_Petri_ 05.12.2011 20:39:55 | |
---|
novo: Miunkin mielestä tuo on todennäköisyyden takia erikoinen haave. Mut ihmisellä pitää olla unelmia! Lukiko siinä kirjeessä jotain et sillä ois joku äijä oottamassa pihalla? Aika gangsteri jos on '_ ' PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
SiwamieS 10.12.2011 05:21:29 | |
---|
I wanna see movies of my dreams |
Jeweli 12.12.2011 02:36:35 | |
---|
Viiskytdonaa meni oikeaan osoitteeseen! Hyvä Janica! Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
novo 12.12.2011 03:36:11 | |
---|
Jeweli: Viiskytdonaa meni oikeaan osoitteeseen! Hyvä Janica! Eipä mennykää kusetusmallilla tämä vipa äänestys, mahtaa nyt kaikkia keljuttaa. Eipä siinä, Mikael mokas hommansa muuttumalla totaalisen tyhmäksi Annikan seurassa (mikä ei ole tosin ihme, ei sen seurassa ainakaan voi järkevöityä). Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Stradlin 12.12.2011 06:34:34 | |
---|
Oli kyllä paras kausi ikinä ainakin mitä itse oon näitä seurannut. Oli muutakin sisältöä, kuin teinien dokaamista. Toivottavasti tuotanto jatkaa samoilla linjoilla ensi vuonnakin. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
novo 12.12.2011 08:16:36 | |
---|
Stradlin: Oli kyllä paras kausi ikinä ainakin mitä itse oon näitä seurannut. Oli muutakin sisältöä, kuin teinien dokaamista. Toivottavasti tuotanto jatkaa samoilla linjoilla ensi vuonnakin. Het on ohjelmassa ees vähäsen tolkkua, kun jätetään pari kiintiötä pois: homo ja eläkeläinen. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
CountX 12.12.2011 11:32:39 | |
---|
novo: Het on ohjelmassa ees vähäsen tolkkua, kun jätetään pari kiintiötä pois: homo ja eläkeläinen. Jättäsivät ennemmin karvakämmenet pois. RRRAAAAZIZZZTIIII Whatever you got, I'm against it. |
Stradlin 12.12.2011 12:42:47 | |
---|
"Kiukutteleva ja ylimielinen Mikael" http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2011121214932039_bb.shtml Mitenköhän tuon nyt voi tulkita kiukutteluksi? Vaikuttaa mun mielestä jopa melko leppoisalta tuossa videossa. Vissiin toimittajat ajattelevat että kaikkien BB-kilpailijoiden pitäisi vaan kiltisti nuolla reportterin persettä ja olla tyytyväisiä saadessaan edes vähän lisäjulkisuutta. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |