HaloOfFlies 24.04.2007 18:29:37 | |
---|
Täytyypä sanoa että näyttää pahalta ManUlla valmistautuminen tämän illan Milan-otteluun, kun neljä avainpuolustajaa on poissa kokoonpanosta. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 24.04.2007 19:19:31 | |
---|
Täytyypä sanoa että näyttää pahalta ManUlla valmistautuminen tämän illan Milan-otteluun, kun neljä avainpuolustajaa on poissa kokoonpanosta. Joo ei todellakaan hyvältä näytä. Oli puhetta, että Manu lähtisi illan peliin käytössään 12 normaalia ykkösjoukkueen pelaajaa. Tosin jäljellä olevien hyökkäyspään pelureiden vauhti riittää laittamaan Milanin puolustuksen solmuun, mutta tuskin Manun puolustus pääsee kovin paljon vähemmällä. Minä olen minä. |
HaloOfFlies 24.04.2007 22:25:58 | |
---|
Joo ei todellakaan hyvältä näytä. Oli puhetta, että Manu lähtisi illan peliin käytössään 12 normaalia ykkösjoukkueen pelaajaa. Tosin jäljellä olevien hyökkäyspään pelureiden vauhti riittää laittamaan Milanin puolustuksen solmuun, mutta tuskin Manun puolustus pääsee kovin paljon vähemmällä. Pelot osoittautuivat todeksi. Kaka on päässyt kaksi kertaa ManUn pakkien hölmöilyn seurauksena maalintekoon ja tilanne on nyt 1-2 Milanille. Noh, ensimmäinen puoliaika vasta menossa, vielä tästä ehtii voiton ottaa mutta tuo puolustus epäilyttää kyllä... Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
W-Man 24.04.2007 22:25:59 | |
---|
Ei herranjumala! ottais Ferguson äkkiä ton Evran vaihtoon.... Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
HaloOfFlies 24.04.2007 22:30:14 | |
---|
Ei herranjumala! ottais Ferguson äkkiä ton Evran vaihtoon.... Mieluummin Heinze vaihtoon. on päästänyt Kakan jo kahdesti tekemään pahojaan. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
W-Man 24.04.2007 22:31:00 (muokattu 24.04.2007 22:32:19) | |
---|
Mieluummin Heinze vaihtoon. on päästänyt Kakan jo kahdesti tekemään pahojaan. Hankala se on Kakaa estellä ku Evra hyppii niskaan :D E: toivotaan kuitenkin et ManU parantaa. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
DJKaaos 24.04.2007 22:40:18 | |
---|
Rooney on ollu täysin näkymätön koko 1. puoliajan, eikä tunnu saavan palloja. Ronaldon pelaamisessa on tänä iltana ollut havaittavissa sitä vanhaa itsekästä Ronaldoa, joka tykkää pitää palloa ja telmiä ja joka johtaa ei mihinkään. Sanomattakin on selvää, että Manun puolustus on umpisurkea. Tästä ei hyvä tule. Tämä ottelupari on ratkennut. Minä olen minä. |
Ritsie 24.04.2007 22:49:08 | |
---|
Huonosti käy jos ei puolustus parane, jos nuin jatkuu niin tulee rumat lukemat. onko tuossa jätkässä sitten mitään järkeä? |
HaloOfFlies 24.04.2007 23:35:22 (muokattu 24.04.2007 23:36:58) | |
---|
ROONEY!!!! Uskomatonta. Tärkeä maali tärkeään paikkaan. On tuolla joukkueella vaan aivan käsittämätön henkinen kantti. Tästä on huomattavasti helpompi lähteä Milanoon kuin jos peli olisi päättynyt tasan tai tappiolukemiin. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Ritsie 24.04.2007 23:53:08 (muokattu 25.04.2007 00:05:22) | |
---|
miten kävi, pimeni telkkari parikymmentä minuuttia ennen loppua? e: katos perkele, hyvä hyvä väinö! e2: tattis molemmille. onko tuossa jätkässä sitten mitään järkeä? |
W-Man 25.04.2007 00:02:38 | |
---|
miten kävi, pimeni telkkari parikymmentä minuuttia ennen loppua? Rooney iski lisäajalla 3-2 voittomaalin. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
HaloOfFlies 25.04.2007 00:04:34 | |
---|
Rooney iski lisäajalla 3-2 voittomaalin. Sama mies myös tasoitti pelin. On se kova kaveri. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 25.04.2007 15:57:58 | |
---|
Milanille kelpasi ennakkoasetelmissa ja kelpaa varmasti edelleen mainiosti yhden maalin tappioasema lähdettäessä 2. osaotteluun. Manu ei mene finaaliin tästä parista. Minä olen minä. |
Ritsie 25.04.2007 16:15:43 | |
---|
Onneksi ManU:lla on yksi kovimmista hyökkäyksistä, paikkaa hieman tuota surkeaa alakertaa. onko tuossa jätkässä sitten mitään järkeä? |
Sir Henri 25.04.2007 17:35:28 | |
---|
Milanille kelpasi ennakkoasetelmissa ja kelpaa varmasti edelleen mainiosti yhden maalin tappioasema lähdettäessä 2. osaotteluun. Manu ei mene finaaliin tästä parista. Kyllä muuten menee, lyödäänkö vetoa? Tervehtyyköhän joku ManUn puolustajista toiseen osaotteluun? Toivottavasti, mutta vaikka Milan pääsisikin painostamaan tuossa ottelussa niin ManUn hyökkäys/keskikenttä hoitaa vastaiskuista pallon ainakin kerran Milanin verkkoon, siksi loistavia ja nopeita pelaajia löytyy Manchesterilta. Kumma muuten, että Yle näyttää molemmat tuon parin ottelut, eikä ensi viikolla Chelsea - Liverpool. No, parempi näin, luulen ainakin. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
jjylli 25.04.2007 18:28:56 | |
---|
Kumma muuten, että Yle näyttää molemmat tuon parin ottelut, eikä ensi viikolla Chelsea - Liverpool. No, parempi näin, luulen ainakin. hyvä. onhan tää manu-milan paljon mielenkiintoisempi pari. toivottavasti liverpool hoitaa lontoon CSKA:n ulos. |
DJKaaos 25.04.2007 18:33:15 | |
---|
Kumma muuten, että Yle näyttää molemmat tuon parin ottelut, eikä ensi viikolla Chelsea - Liverpool. No, parempi näin, luulen ainakin. Sehän tästä olisi vielä puuttunut, että Yle olisi jälleen näyttänyt Chelsean pelin. Chelski on Ylen toimesta ollut jo varmaan 7 kertaa ruudussa tällä kaudella (FA-Cup + CL). Ihan riittävästi yhtä joukkuetta. Liverpool on ollut myös 4-5 kertaa. Minä olen minä. |
Deg 25.04.2007 19:31:39 | |
---|
Mun oikeuskäsityksen piiriin taas istuu se, että jos mukana on neljä joukkuetta, eli kaksi paria, ja otteluita pelataan molemmissa pareissa kaksi, niin molemmista pareista näytettäisiin yksi ottelu. Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!! |
jjylli 25.04.2007 20:09:59 (muokattu 25.04.2007 20:14:18) | |
---|
Mun oikeuskäsityksen piiriin taas istuu se, että jos mukana on neljä joukkuetta, eli kaksi paria, ja otteluita pelataan molemmissa pareissa kaksi, niin molemmista pareista näytettäisiin yksi ottelu. ....................... |
DJKaaos 25.04.2007 20:15:10 | |
---|
Mun oikeuskäsityksen piiriin taas istuu se, että jos mukana on neljä joukkuetta, eli kaksi paria, ja otteluita pelataan molemmissa pareissa kaksi, niin molemmista pareista näytettäisiin yksi ottelu. Oikeuskäsitykset kannattaa heittää romukoppaan, kun ei niitä muutenkaan noudateta orjallisesti. Sitä paitsi ei tämä ole ensimmäinen kerta, kun pudotuspeleissä keskitytään tiettyyn ottelupariin. Minä olen minä. |