Kimmo72 18.09.2006 21:14:02 | |
---|
TÄMÄ ON ALPHA: Kuinkas moni kirjoittelee tuonne BB-palstalle eri nimimerkeillä? Tunnustakaa... No nykyään vähän... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
NHR 18.09.2006 21:20:32 | |
---|
Mä taas oon niitä, joita toi Hanne ei ainakaan oo vielä onnistunu miellyttämään millään tavalla. Aluks tosiaan siitä tuli varmaan joku ärsyttävä tyyppi omasta tuttavapiiristä mieleen, mut sit näytti siltä, ettei se nyt ehkä niin ärsyttävä sit tainnu ollakaan. Mut se on ihan TURHA! Turhin tyyppi koko porukasta. Ihan just niinku ei-mitään. Ja ihana ääni, vai? Hei ka-MAAAAAAAAAAAAN! Samanlainen narisijahan se on ku useimmat muutkin... Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Dunga 18.09.2006 21:41:35 | |
---|
Ja ihana ääni, vai? Hei ka-MAAAAAAAAAAAAN! Samanlainen narisijahan se on ku useimmat muutkin... Hirveää narinaa myös meikäläisen mielestä, ei sitä kestä kuunnella kauaa. On se kyllä niin mukavaa etsiä näistä ihmisistä inhottavia ominaisuuksia :P Paskallakin on tekijänsä. |
carlos 18.09.2006 21:52:13 | |
---|
Hirveää narinaa myös meikäläisen mielestä, ei sitä kestä kuunnella kauaa. Vaikka en olekaan tätä paljoa katsellut, niin Hannen puhetyyli on kyllä ehkä ärsyttävin kuttu koko talossa! Ottais nyt sen kielen pois hampaiden välistä ku puhuu eikä jokeltais niiku pikkukersat. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
MV 18.09.2006 21:56:45 | |
---|
Mä tykkään tosta Hannesta. Sen ääni on ihana. On se muutenkin ihana. Ja eilen huomasin myös kuinka ihq Jenni voi olla kun se on hyvällä tuulella. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Kimmo72 19.09.2006 00:07:33 | |
---|
Ja eilen huomasin myös kuinka ihq Jenni voi olla kun se on hyvällä tuulella. Se on ihan yli-ihku. Jos kaksneljäseiskaa kattelee ni tietää. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Kimmo72 19.09.2006 01:11:02 | |
---|
Tästä nyt kovasti spekuloidaan, onko tässä Sorella. http://www.city.fi/kuvagalleria/images.php?n=bianca77 Huijataanko meitä. Itse kuvia tutkiessani tulin siihen tulokseen, että kyseessä on eri henkilö. Mutta mitä se BB sanoi jotain mullistavasta, jota ei ole missään muussa BB:ssä nähty?? Joku roolihahmo tuolla. Ei en usko. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Chrissie 19.09.2006 01:25:08 | |
---|
Huijataanko meitä. Itse kuvia tutkiessani tulin siihen tulokseen, että kyseessä on eri henkilö. Ikä ei täsmää, mikäli tuo 77 sitä on kuvaamassa. Kasvoissa muutenkin jotain eroavaisuuksia... Sitä paitsi, eikös se sanonut, että sillä on siamilainen kissa? Eikä tuo ainakaan ole. Mutta mitä se BB sanoi jotain mullistavasta, jota ei ole missään muussa BB:ssä nähty?? Sekin voi lopulta olla melkein mitä vaan. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Alpha 19.09.2006 09:13:27 | |
---|
Ihme on tapahtunut. Kale ja Mira juttelee keskenään mukavia... |
Kimmo72 19.09.2006 17:34:42 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Alpha 19.09.2006 17:56:23 | |
---|
Jeu! Mua on lainattu uutisissa :D http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?470795 Ette arvaa... Mää voisin kyllä melekeen arvata...:o) En tosin ymmärrä mäkään tuota Jenniin kohdistuvaa "vihaa" talossa ja tuolla BB-palstalla. Hää on monessa mukana, useimmiten pirteä(joskus ylikin), luotettava yms... Jenni on ihku. |
NHR 19.09.2006 18:17:46 | |
---|
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Kimmo72 19.09.2006 21:04:14 | |
---|
Joo! Joo! Jätkän oikeenimi onki Teemu Ryhänen! Mää arvasin! :D Voi video... Ota plus :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Alpha 19.09.2006 22:11:33 | |
---|
Olenkohan mä outo, ku yhtäkkiä pidän Mirasta. Voi myös olla kyse tulevasta häädöstä...:o) |
Jkob 19.09.2006 22:24:40 | |
---|
Kaarlo rupee muistuttamaan entistä kämppäkaveriani; ei koskaan mistään mitään hyvää sanottavaa. "Jotain vitun marsuja ja poro, pekrele varmaan inisemässä pihalla". Hauskaa hetken mutta harmittaa pidemmän päälle. Pipsa (Sorella) on muuten ihan nätin näkönen kun kattelee suoraan edestä. Sivuprofiili ehkä heikompi. Täältä tähän taas "Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti."
- tuntematon ajattelija |
gasser 20.09.2006 01:54:35 | |
---|
Olenkohan mä outo, ku yhtäkkiä pidän Mirasta. Voi myös olla kyse tulevasta häädöstä...:o) Mä oon alusta alkaen dikkaillu miraa. Johtunee siitä, että se muistuttaa jotain tuntemaani hyvää... Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Alpha 20.09.2006 03:40:55 | |
---|
Hehe. Eipä todellakaan kannata puuttua tuntemattomiin ihmisiin ja ottaa heitä pilkan/haukkujen kohteeksi, vaikka tämä henkilö olisi kuinka istunut studiossa ja ollut Marin haastateltavana. Samalla tämä tyyppi oikoi jotain Miran talossa sanomia asioita ja väitti osan jutuista olevan potaskaa...ja uhkasi poliisilla erästäkin kirjoittajaa(ei minua). Tää kaveri on Miran eksä Heikki... |
Sinap 20.09.2006 10:34:54 | |
---|
Nimeämisten perusteella Tatulla on talossa vaikeampaa ku leikkaajat näyttää..yllättävää..no mira lähtee tod näk..ellei tatu liikaa kiukuttele.miralla kun taas menee ihan hyvin...kaarlo vois kyl ees teeskennellä iloista..oli dramaattisen järkyttyny viikkotehtäväparistaan...oikein sille..heh.. "Siinähän se tuubi onkin." |
DJKaaos 20.09.2006 11:34:20 | |
---|
Nimeämisten perusteella Tatulla on talossa vaikeampaa ku leikkaajat näyttää..yllättävää.. Näin voi olla. Tatun perusilme ja katse on "mua ei huvita mikään_mua ei kiinnosta" -ilme. Tosin ihan hyvin tuntuu jutuissa olevan silti mukana. Tatu on paljon harmittomampi (tylsempi) tapaus kuin Mira. Mira tuntuu ärsyttävän monia, joten uskoisin hänen sieltä lähtevän sunnuntaina. Minusta hän voisi hyvin jäädä sinne jotta pysyis edes jonkinlainen tapahtuma/kiehahtamis-alttius. Hanne ja Jenni on kyllä aivan totaalisen helvetin tylsiä tapauksia. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
Anonyymi muusikko 20.09.2006 11:55:21 | |
---|
Hehe. Eipä todellakaan kannata puuttua tuntemattomiin ihmisiin ja ottaa heitä pilkan/haukkujen kohteeksi, vaikka tämä henkilö olisi kuinka istunut studiossa ja ollut Marin haastateltavana. Samalla tämä tyyppi oikoi jotain Miran talossa sanomia asioita ja väitti osan jutuista olevan potaskaa...ja uhkasi poliisilla erästäkin kirjoittajaa(ei minua). Tää kaveri on Miran eksä Heikki... Poseri taitaa hinkua julkkikseksi. Mitäs siellä palstalla on mesottu? Voimmie lähtee |