Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 532 33 34 35 36122 123 124 125 126
Sir Henri
12.04.2007 21:02:01
Se mitä olen ManUn otteluita nähnyt, on joukkue pelannut mielestäni paljon parempaa jalkapalloa kuin jäljellä olevat joukkueet. Liverpoolin peli nyt ei koskaan ole sykähdyttänyt ja Chelseakin on ollut jotenkin "vaisu". Milan on Italiasta ja se riittää perusteluksi.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
masterhat
12.04.2007 22:50:44
v'tuttaa ku valencia meni tipahtamaan. edelleen kirkkaana mielessä pyörii myös rankkari tappio finaalissa Bayerille jokunen vuosi sitten.. death is in my head
I am the Horsemaster
Jkob
12.04.2007 23:02:53
v'tuttaa ku valencia meni tipahtamaan. edelleen kirkkaana mielessä pyörii myös rankkari tappio finaalissa Bayerille jokunen vuosi sitten.. death is in my head

Älä revi haavoja auki.. Real Madridille finaalissa sitä edeltävänä vuonna eli 2000. Ei tosin vuoden '97 Unkari-helvettiin verrattavissa mutta
Wanking is timeless
DJKaaos
13.04.2007 14:18:34
Se mitä olen ManUn otteluita nähnyt, on joukkue pelannut mielestäni paljon parempaa jalkapalloa kuin jäljellä olevat joukkueet.

Melkonen väite, että Manu olisi pelannut PALJON parempaa futista kuin muut! Manukin on tässä cupissa hävinnyt jo kolme kertaa tämän kauden aikana. Nöyryyttävin tappio lienee Kööpenhaminalle kärsitty tappio. Ajoittain Manu on kyllä pelannut hyvin, mutta ei mielestäni yhtään sen parempaa jalkapalloa kuin muut jäljellä olevat.
Minä olen minä.
Antsa
14.04.2007 13:00:06
Vuoden 2007 Liiga Cupin mestari on FC Lahti. Lahelaiset otti eilen, historian valossa, ansaitusti ensimmäisen merkkipaalun. Varovaista ottelua oli molemmin puolin, mutta Inter oli ainoa joka pystyi edes jonkinlaisia tilanteita rakentamaan. Rankkarikisan jälkeen Lahti oli parempi luvuin 4-3.
Hinoo
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
Deg
15.04.2007 20:51:42

Ja katso, FA-cupin finaalissa Mun.. Manua nöyryyttää Chelsea. Lontoosta.
Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!!
HaloOfFlies
15.04.2007 20:53:10 (muokattu 15.04.2007 20:56:56)

Tänään selvisi että Chelsea menee FA Cupin finaaliin häviämään ManUlle. Sen verran vakuuttavaa peliä Red Devils pelasi eilen, olkoonkin että vastassa oli Valioliigan jumbo Watford. Jos nyt jostain pitää omille sapiskaa antaa niin siitä että päästivät ihan turhaan Watfordin peliin mukaan 1-0-tilanteessa. Muutenhan se oli mitä nautittavinta peliä Unitedilta. Nyt sitten FA Cupin finaaliin ottamaan Sinisiltä luulot pois. Sitä ennen Chelsea jää kakkoseksi Valioliigan mestaruustaistossa.

Taitaa olla liigacup ainoa minkä lontoolaiset voivat voittaa tällä kaudella. Noh, lohtuhan se sekin varmasti on.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Deg
15.04.2007 20:58:34

Olet huumorimiehiä, Danny. Mutta en suosittele nuolaisemaan ennen kuin tipahtaa, siinä voi jäädä luu käteen.
Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!!
Black Star
15.04.2007 21:01:20

Fergie näyttää kaapin paikan Zoseelle!
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
DJKaaos
15.04.2007 22:13:59
Tänään selvisi että Chelsea menee FA Cupin finaaliin häviämään ManUlle.

Vai selvisi se... Sen mä sanon vaan, että tuskin Manun on kovinkaan helppoa voittaa Chelski ja ihan yhtälailla tuskin Chelski finaalissa Manua helposti niittaa.

olkoonkin että vastassa oli Valioliigan jumbo Watford.

No tämä. Manu ei olisi laittanut Blackburnia pataan missään tapauksessa samoilla numeroilla.

Nyt sitten FA Cupin finaaliin ottamaan Sinisiltä luulot pois. Sitä ennen Chelsea jää kakkoseksi Valioliigan mestaruustaistossa.Taitaa olla liigacup ainoa minkä lontoolaiset voivat voittaa tällä kaudella.

Tai se saattaa ihan hyvin olla niin, että Manulle jääkin luu kouraan tästä kaudesta. Liigan voitosta tullaan käymään garsgi kamppailu ehkä loppuun asti. Manulla siinä mielessä parempi tilanne, että pistejohdon lisäksi maaliero on murskaava verrattuna Chelskiin, eli 4 pisteen johto käytännössä.

Noh, lohtuhan se sekin varmasti on.

Siinä vaiheessa jos Manulle jää luu käteen, niin heillä ei ole edes tuota lohtua.
Minä olen minä.
Black Star
21.04.2007 18:56:13

Isojen svidujen kevät, Bolton, samperi
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
Jkob
21.04.2007 22:14:54
Isojen svidujen kevät, Bolton, samperi

No älä.. Vakiossa järjestelmällä 4 oikein. Hävettää.

Mutta Real Madrid - Valencia alkaa 40 minsan päästä. Lepakot kyykyttää, tämän takia ollaan tämä lauantai selvinpäin.
Wanking is timeless
Rapido
22.04.2007 17:18:57
Mutta Real Madrid - Valencia alkaa 40 minsan päästä. Lepakot kyykyttää, tämän takia ollaan tämä lauantai selvinpäin.

Hahaa, meni selvinpäinolo hukkaan, Los Blancos vei! Realin hallintaa enimmäkseen, miinusta Robinholle, ei oikeen tainnu poikaa napata tai sit oli syöny jotain vaisuusmuroja. Niistelrooy tälläs kierroksen osuman.
Dive now, work later
Ritsie
22.04.2007 18:01:30
Huah, jäipä onneks Chelski tasuriin, ero pysy kolmena pisteenä Manuun.
onko tuossa jätkässä sitten mitään järkeä?
Jkob
22.04.2007 18:22:11
Hahaa, meni selvinpäinolo hukkaan, Los Blancos vei! Realin hallintaa enimmäkseen, miinusta Robinholle, ei oikeen tainnu poikaa napata tai sit oli syöny jotain vaisuusmuroja. Niistelrooy tälläs kierroksen osuman.

Koskaan ikuna en enää selvinpäin ole. Hävittiin vielä Suomen Cupissakin samoin lukemin
Wanking is timeless
theile
22.04.2007 19:39:37
Ja tänään lopullisesti Scudetto sinne minne kuuluukin.
-septimisti-
23.04.2007 00:23:22
http://www.youtube.com/watch?v=hOX8_WjFlK0

Leo Messi iski melkoisen unelma-börsän jokunen päivä takaperin.
Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki.
HaloOfFlies
23.04.2007 00:47:32

Zinedine Zidanen pojasta on kehittymässä todella kovan tason jalkapalloilija. Omena ei tosiaankaan ole pudonnut kauas puusta

http://www.youtube.com/watch?v=PIbDypWKmNw
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Tuomas.
24.04.2007 17:44:53 (muokattu 24.04.2007 17:46:13)
http://www.youtube.com/watch?v=PIbDypWKmNw

Siis mistä tossa oli kysymys? Pikku Zidane ohitti ikäisensä kaverin samanlaisella harhautuksella kuin isäpappa, ja sitä näytettiin monta kertaa? Onko kaveri varattu jo johonkin suurseuraan?

E: aa aivan. Se pelaa Madridin junnuissa.
V.U.K #34?
Sir Henri
24.04.2007 18:02:27
http://www.youtube.com/watch?v=hOX8_WjFlK0

Leo Messi iski melkoisen unelma-börsän jokunen päivä takaperin.

Tämä on ehkä hienoin maali jonka olen koskaan nähnyt. Hienompi kuin Maradonan versio. Joku voisi syyttää plagioinnista.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)