Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 531 32 33 34 35372 373 374 375 376
kozmik
12.03.2012 14:18:25

Melkoista hommaa nuo mediaspekulaatiot. Viime viikolla uutisoitiin varmana, agentin 1,7 miljoonan punnan palkkiota myöten, että Pogba siirtyy kesällä Manu-sopimuksen umpeutuessa Juventukseen. Sitten mies tuleekin vaihtopenkiltä peliin WBA-matsissa, ja nyt Sky uutisoi Pogban allekirjoittaneen uuden sopimuksen Manun kanssa.

http://www1.skysports.com/football/ … 67/7589297/Pogba-agrees-United-deal

Tiedä sitten tuonkaan jutun totuuspohjasta, mutta varmasti ei olisi viime matsissa pelannut jos siirto Juveen olisi jo sovittu.

Oli muuten hienoa tuossa WBA-matsissa, kun Pogban tultua kentälle yleisö hurrasi joka kerran kun kaveri koski palloon. :)

Todella jännäksi menee kyllä loppukausi. Unitedia voi ehkä ihan hiuksenhienona suosikkina pitää Cityn vaikeamman otteluohjelman ansiosta, mutta tiukkaa tulee kyllä tekemään. Joka tapauksessa uskon, että ratkaiseva kaula pitää saada jo ennen huhtikuun lopun derbyä, koska siinä pelissä City on ilman muuta ennakkosuosikki.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Secreterial
12.03.2012 14:51:52
kozmik: Melkoista hommaa nuo mediaspekulaatiot. Viime viikolla uutisoitiin varmana, agentin 1,7 miljoonan punnan palkkiota myöten, että Pogba siirtyy kesällä Manu-sopimuksen umpeutuessa Juventukseen. Sitten mies tuleekin vaihtopenkiltä peliin WBA-matsissa, ja nyt Sky uutisoi Pogban allekirjoittaneen uuden sopimuksen Manun kanssa.

Eilinen pelaaminen oli kyllä täysin selvä merkki siitä, että uusi soppari on tehty. Pogbahan oli aikaisemmin ykkösjoukkueen penkillä melkein kaikissa peleissä, mutta sen jälkeen kun sopimusneuvottelut ei tuottanut tulosta, tiputettiin Pogba reserviin. Nyt takaisin penkille ja kentälle, joten itse ainakin pidän uutta sopimusta varmana. Toivottavasti on totta, sillä Pogba on kuitenkin nuoriso-osaston kärjessä.

Loppukausi tulee kyllä menemään melkoiseksi. Toisaalta hienoa, että on kunnon kamppailu mestaruudesta. Cityllä on ehkä vaikeampi ohjelma, tai ainakin seuraavat pelit, kun ainakin Chelsea, Stoke ja Arsu ovat vastassa.
"I never bluff" - Cordell Walker
kozmik
12.03.2012 15:26:47

Secreterial: Eilinen pelaaminen oli kyllä täysin selvä merkki siitä, että uusi soppari on tehty. Pogbahan oli aikaisemmin ykkösjoukkueen penkillä melkein kaikissa peleissä, mutta sen jälkeen kun sopimusneuvottelut ei tuottanut tulosta, tiputettiin Pogba reserviin. Nyt takaisin penkille ja kentälle, joten itse ainakin pidän uutta sopimusta varmana. Toivottavasti on totta, sillä Pogba on kuitenkin nuoriso-osaston kärjessä.

Ilmeisesti pelin jälkeen Fergie oli kuitenkin vielä sanonut tilanteen olevan edelleen epävarma, mutta hyvältähän tuo näytti.

Loppukausi tulee kyllä menemään melkoiseksi. Toisaalta hienoa, että on kunnon kamppailu mestaruudesta. Cityllä on ehkä vaikeampi ohjelma, tai ainakin seuraavat pelit, kun ainakin Chelsea, Stoke ja Arsu ovat vastassa.

Cityn loput pelit:

Chelsea kotona
Stoke vieraissa
Sunderland kotona
Arsenal vieraissa
WBA kotona
Norwich vieraissa
Wolves vieraissa
Manu kotona
Newcastle vieraissa
QPR kotona

Manun loput pelit:

Wolves vieraissa
Fulham kotona
Blackburn vieraissa
QPR kotona
Wigan vieraissa
Villa kotona
Everton kotona
City vieraissa
Swansea kotona
Sunderland vieraissa

Tietty mitä vaan voi tapahtua (kuten esim. Manun kotitappio Blackburnia vastaan osoitti) mutta ei liene kahta kysymystäkään siitä, että Cityn ohjelma on vaikeampi. Cityllä on toisaalta myös laadukkaampi joukkue ja potentiaalinen taso on Manua korkeampi, joten aika tasan mennee. Parhaassa/pahimmassa tapauksessa mestaruus ratkeaa derbyssä. Sanotaanko näin, että jos ero neljän seuraavan kierroksen jälkeen on enintään kolme pistettä Manun hyväksi, niin City on ainakin mun kirjoissa suosikki mestariksi, vaikka siellä Manun lisäksi on vielä tuo potentiaalinen Newcastle-kompastuskivi.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
DJKaaos
12.03.2012 21:39:27
Voi jumalauta. Lähes unhoitin, että tänään on Valioliigassa maanantaipeli.
Minä olen minä.
Leatherman
12.03.2012 23:27:11
Voi helvetti Rosicky on tulessa..
Mutta ei jumakauta mikä paskasyöttö Walcottilta Rosickylle kun olis pitäny maali tehdä, vaikea oli vetää. Noh, syöttihän Walcott jo yhden..
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
rockjihad
13.03.2012 00:07:25 (muokattu 13.03.2012 00:34:59)
Tulihan se voitto sieltä...Näytti Krulia vituttavan aikalailla lopussa. Oisin kyllä itekkin varmasti Van Persien kengissä käyttäytynyt ihan samalla tavoin sen voittomaalin jälkeen.
KooAa
13.03.2012 00:43:55
KooAa: Jotain Uruguain matsia kattelen, CRR (2) -REN (0), ja yleisöä taitaa olla vähemmin kuin Suomen ykösessä.

Kakkossarjaa oli peli kuulemma.
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon.
pekkap82
13.03.2012 11:20:48
Onhan se mukava katsoa kun Arsenalissa keskitytään taas enemmän maalipaikkojen luomiseen kuin pallon siirtelyyn. Ovat nousseet liigassa nyt 4 kertaa peräkkäin tappioasemasta voittoon.
rockjihad
13.03.2012 13:43:19
Jos Arsenen toppatakin ja Owen Coylen kolitsi ja sortsit-tyylin yhdistäisi, niin siitä tulis kyllä maailman tyylikkäin asukokonaisuus ikinä.
DJKaaos
13.03.2012 14:14:02
rockjihad: Jos Arsenen toppatakin ja Owen Coylen kolitsi ja sortsit-tyylin yhdistäisi, niin siitä tulis kyllä maailman tyylikkäin asukokonaisuus ikinä.

Mun on vaikea saada tästä visiosta kiinni, kun olen aina pitänyt selvänä sitä, ettei Arsenella ole sen pitkän toppatakin alla mitään muita vaatteita. Ja juuri tuohon sen takin viehätys perustuu, ainakin mulla. Korkeintaan siellä alla on sääreen ulottuvat irtolahkeet, jotta näyttäisi kuin olisi housut säädyllisesti jalassa.
Minä olen minä.
rockjihad
13.03.2012 14:59:02
DJKaaos: Mun on vaikea saada tästä visiosta kiinni, kun olen aina pitänyt selvänä sitä, ettei Arsenella ole sen pitkän toppatakin alla mitään muita vaatteita. Ja juuri tuohon sen takin viehätys perustuu, ainakin mulla. Korkeintaan siellä alla on sääreen ulottuvat irtolahkeet, jotta näyttäisi kuin olisi housut säädyllisesti jalassa.

Se, mitä mä hain oli se, että se takki olisi auki paljastaen näin altaan huikean kolitsi ja sortsi-yhdistelmän. Kyllä siinä kokonaisuudessa kehtais jo muotiviikoilla painella pitkin catwalkia.

Jos taas Arsenen takista pelkästään puhutaan, niin sehän ajaa myös makuupussin virkaa, joten monikäyttöinen ja tyylikäs päällysvaate on kyseessä. Ihmetyttää vaan, miten se takki näyttää aina vielä suurenevan kauden edetessä.
DJKaaos
13.03.2012 15:14:54
rockjihad: Se, mitä mä hain oli se, että se takki olisi auki paljastaen näin altaan huikean kolitsi ja sortsi-yhdistelmän. Kyllä siinä kokonaisuudessa kehtais jo muotiviikoilla painella pitkin catwalkia.

Jos se takki olisi joskus auki, niin mielummin näkisin alastoman miesvartalon sen alla... Makuasioita toki nämä ja kunnioitan sun visiota.

Mutta tyylistä kun on puhe, niin ei voi sivuuttaa:

http://www.ghostmountainranch.com/dancing-in-bar.gif
Minä olen minä.
rockjihad
13.03.2012 15:18:59
Toi kuva on ns.ajattoman tyylikäs. Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa ja toi ikuistettu hetki tulee sanomaan katsojalleen 'tyylikäs' vielä kymmenien vuosien päästä tästä hetkestäkin.
DJKaaos
13.03.2012 15:20:54
rockjihad: Toi kuva on ns.ajattoman tyylikäs. Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa ja toi ikuistettu hetki tulee sanomaan katsojalleen 'tyylikäs' vielä kymmenien vuosien päästä tästä hetkestäkin.

Eipä tuohon ole mitään lisättävää.
Minä olen minä.
Leatherman
13.03.2012 16:54:13 (muokattu 13.03.2012 16:55:36)
rockjihad: Ihmetyttää vaan, miten se takki näyttää aina vielä suurenevan kauden edetessä.

:D ..kieltämättä, Arsene hukkuu takin sisään entistä enemmän vuosi vuodelta ja juostessaan kentän laidalle kankeasti tuulettamaan niin jalat mustissa puvun housuissa on niin ohuet ettei erotu edes alta.

Duuni tehnyt miehestä stressianorektikon luultavasti

EDIT: Owen coylesta paljon puhutaan, itse pidän heebosta. Boltonin kaudessa pitää ottaa huomioon se fakta että jengi on huono, piste. JA

viime kauden EHDOTTOMASTI tärkein pelaaja (mielestäni) Lee chung young on ollut poissa koko kauden.

Oli helvatan hyvä, piti palloa ylhäällä, haastoi, syötti ja teki maaleja.
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
Secreterial
13.03.2012 18:22:34
Owen Coyle ansaitsee kyllä miess-nimikkeen. Hieno mies! Myös Zlatan tavoittelee selkeästi tätä jo kuuluisaa m.net titteliä, koska oli käskenyt naistoimittajaa menemään takaisin keittiöön.
"I never bluff" - Cordell Walker
losalvaros
13.03.2012 23:38:59 (muokattu 13.03.2012 23:58:32)
Voihan Bayern, ei tuossa kai muuta voi sanoa.

Gerrard vastasi sitten ensimmäisestä Pool-pelaajan tämän vuoden puolella Anfieldilla tekemästä maalista, ja jysäyttikin niitä sitten kerralla kolme.

e: lisäajalla hattu täyteen
"It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio
_Petri_
13.03.2012 23:43:50

Eipä taas ihan hirveesti ollu järkeä tossa kakkosen tv-pelivalinnassa. Milanossa oli hieman jännempi toinen puoliaika.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
rockjihad
14.03.2012 00:06:33
Mulla oli tulosvedossa Bayernille 8-0, joten haistakoon pitkän paskan koko joukkue. Laiskat paskiaiset.
Tuomas.
14.03.2012 20:07:13
Ja tähän väliin tunnelmapala:

http://www.youtube.com/watch?v=daqgJYUmMDQ
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)