Jormaz 12.11.2011 14:37:40 | |
---|
Alpha: Ei ole tietoa, kun se ykskin sivusto jouduttiin sulkemaan niiden takia. Joo, liian moni tukehtu oksennukseen. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Stradlin 12.11.2011 22:28:37 | |
---|
Imperial March lähtee soimaan Veera: -Mikä tää musiikki on? Sebastian: -Tää on Harry Potter! "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
Jeweli 13.11.2011 16:26:57 | |
---|
Stradlin: Imperial March lähtee soimaan Veera: -Mikä tää musiikki on? Sebastian: -Tää on Harry Potter! Piti tehdä facepalmit, ku tää tuli. Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
novo 13.11.2011 22:20:36 | |
---|
Jeweli: Piti tehdä facepalmit, ku tää tuli. Aika pientä tuo on heppa-Annikaan ja lobotomia-Beniin verrattuna. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
peth_ 14.11.2011 00:51:35 | |
---|
Sebastian on ainoo talossa joka ei oo vetäny päätä täyteen viinaa ja oksentanu sit viinojen mukana aivojaan pihalle! Ja joo kyl oli aikamoinen helpotus omille hermoille ku annika lähti kävelemään talosta. Olis veera saanu viel jäädä ja vaik suvi lähtee valittamaan muualle. Nojoo, kävi miten kävi ni minä en äänestä joten en valita. Paitsi vähän. -Petri |
Musiikkimasiina 16.11.2011 22:21:02 | |
---|
Suvi ei näytä olevan kovin terve ihminen. Ois varmaan paras jos päästettäis se kivuista... Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.' |
novo 16.11.2011 23:14:44 | |
---|
Musiikkimasiina: Suvi ei näytä olevan kovin terve ihminen. Ois varmaan paras jos päästettäis se kivuista... Mä haluun nähä, kun se suojaa kesällä nenänsä, mutta muuten ruskettaa kasvonsa. Nenänvalkasuviikot tekis sillekin varmaan ihan hyvää muutenkin. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Oksakohta 20.11.2011 21:03:33 (muokattu 20.11.2011 22:31:49) | |
---|
Eiköhän tuo Netta lähde aika varmasti tänään. Sebastianille soisin itse voiton, vaikkakin vaikuttaa ajoittain esittävän aika paljon. Janica hyvä kakkonen. Miksu on esittäjä, Tanja ja Suvi rasittavia eukkoja, Benkku on ylimielinen pojankloppi. Rami on ollut positiivinen ylläri, harmi ettei taida voittoon olla mahkuja, kun niin myöhään tuli taloon. e. haistakoot... |
CountX 20.11.2011 21:04:57 | |
---|
Oon nyt punninnut tätä asiaa mielessäni koko kauden ajan, ja tulin juuri siihen johtopäätökseen että Elina on söpömpi kuin Susanna. Vaimomatskua. "You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
obiwan 20.11.2011 23:21:51 | |
---|
CountX: Oon nyt punninnut tätä asiaa mielessäni koko kauden ajan, ja tulin juuri siihen johtopäätökseen että Elina on söpömpi kuin Susanna. Vaimomatskua. No täähän nyt on ollut selvää alusta alkaen. Nätti mimmi juum.. |
nappero 24.11.2011 22:54:31 | |
---|
Kuvottava tuo tanja dinghie: pistin allekirjoitukseen. |
CountX 24.11.2011 23:09:48 | |
---|
nappero: Kuvottava tuo tanja Eikös sillä ole lapsia? Kukahan pervo sitä möhköä on käyny nykäsemässä? Hyi hyi. "You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
nappero 24.11.2011 23:11:56 | |
---|
Möhkö kyllä kuvaa täydellisesti tuota ... dinghie: pistin allekirjoitukseen. |
Stradlin 24.11.2011 23:16:53 | |
---|
CountX: Eikös sillä ole lapsia? Kukahan pervo sitä möhköä on käyny nykäsemässä? Hyi hyi. Mun mielestä se on sellanen, että on voinu joskus teininä ollakin ihan nätti, mutta varmaan muksun pyöräyttämisen jälkeen lähinnä istunut sohvalla sipsiä syöden, viikonloppuisin ryypännyt kuin mieess ja siinä sit pikkuhiljaa levinnyt. Tuttavapiirissä joitain sellaisia tapauksia on. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
Jormaz 24.11.2011 23:43:15 | |
---|
Stradlin: Mun mielestä se on sellanen, että on voinu joskus teininä ollakin ihan nätti, mutta varmaan muksun pyöräyttämisen jälkeen lähinnä istunut sohvalla sipsiä syöden, viikonloppuisin ryypännyt kuin mieess ja siinä sit pikkuhiljaa levinnyt. Tuttavapiirissä joitain sellaisia tapauksia on. Sitten on tietysti tämä naisten itsepetos nimeltä raskauskilot. Jos et turpoa raskauden aikana 20 kiloa niin olet huono äiti joka synnyttää aliravitun lapsen. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Alpha 25.11.2011 11:33:57 | |
---|
Sebastian tai Janica voittaa tänä vuonna, vaikka Mikael siellä finaaliviikolla onkin. Veeraa ja Ramia on ikävä siinä mielessä, ettei enää kuule leviää tampereen murretta talossa. |
DJKaaos 25.11.2011 17:31:25 | |
---|
Jormaz: Sitten on tietysti tämä naisten itsepetos nimeltä raskauskilot. Jos et turpoa raskauden aikana 20 kiloa niin olet huono äiti joka synnyttää aliravitun lapsen. Ja eiks yks yleinen tekosyy ole tämä, että nyt kun ollaan raskaana, niin pitää syödä kahden ihmisen edestä? Jos mamma painaa sen 60kg, niin miksi ihmeessä sen pitäisi syödä tuplana eli 120kg edestä, kun vauva painaa ehkä pari kiloa. Pitäisi syödä 62-kiloisen edestä. No, en minä näistä asioista mitään tiedä, mutta melkoisia läskejä tuntuu moni olevan tuon prosessin jälkeen. Tuohon kun lisää sen, että moni nainen taantuu raskauden aikana toiminnaltaan vaikeasti kehitysvammaisen tasolle, niin siinä on moni mies hyvin hämillään. Minä olen minä. |
Muovinen 26.11.2011 14:04:18 | |
---|
DJKaaos: No, en minä näistä asioista mitään tiedä, mutta melkoisia läskejä tuntuu moni olevan tuon prosessin jälkeen. Tuohon kun lisää sen, että moni nainen taantuu raskauden aikana toiminnaltaan vaikeasti kehitysvammaisen tasolle, niin siinä on moni mies hyvin hämillään. Huhhuh, täällä ollaan hämillään lähinnä tän kommentin vuoksi! |
novo 26.11.2011 15:56:48 | |
---|
Muovinen: Huhhuh, täällä ollaan hämillään lähinnä tän kommentin vuoksi! Joo, munkaan mielestä kehitysvammaisten pilkkaaminen ei ole kivaa. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Alpha 28.11.2011 11:46:08 | |
---|
Mää niin tykkään tuosta Janican uudesta tukasta. |