jazzmies 25.02.2012 21:33:43 | |
---|
Sakmongkol: Huippuärsyttävä ja huipputylsä ehkä. Hauskuudessa ei lähelläkään Jani-Petteriä eikä Uskoa, eikä juuri edes Sulon tasolla. Jos ottaa nuo -ärsyttävä ja -tylsä suffiksit pois, niin päästään aika lähelle todellisuutta. Paras voitti! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Rattata 25.02.2012 22:18:51 | |
---|
Kyllä Leena oli parempi. Ainakin meikäläistä alko kyllästyttämään Luttisen kohdalla tuo jatkuva munansaannoksien viljely. Jonkin aikaa ne oli hauskoja ja nokkeliakin, mutta alkoi ihan vituttamaan kun huomasin että ainoo mihin keskittyi oli niiden bongaaminen. |
VeKrio 25.02.2012 22:40:30 (muokattu 25.02.2012 22:40:49) | |
---|
Erittäin oikein meni. Armi oli ihan timanttinen ja parani loppua kohden. Paremb tämä kausi Putousta ku ikänä. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Wolfgang 26.02.2012 00:05:34 | |
---|
Hefner/Herppeenluoma on hyvä hahmo, joka ei jostain syystä itseäni naurattanut missään vaiheessa. Ei tosin erityisesti ärsyttänytkään. Uskon munansaannokset osuivat epäkypsään huumorintajuuni paljon paremmin:) Olisi saanut voittaa. Viime vuonnakin Akun Harjakainen oli hahmoista paras. Don't think twice it's all right. |
kalju spede 26.02.2012 00:21:02 | |
---|
Ainut edes lähellä hauskaa oli Piia Potka. |
Röntgen-Jeesus 26.02.2012 01:02:41 | |
---|
Ei tässä mitään Armia tai Akua ollut jumalauta. Rob Halford on homo. |
Prophet 26.02.2012 08:51:58 (muokattu 26.02.2012 08:52:18) | |
---|
kalju spede: Ainut edes lähellä hauskaa oli Piia Potka. Ei huono. Piristävä "Mitä laitetaan?" -huuto tuli sieltä lopputekstienkin aikana. |
Leatherman 26.02.2012 10:33:29 | |
---|
Akun Harjakainen oli hahmoista paras. Näistä tämän vuoden kahdesta molemmat oli meitin tasolla about samoilla viivoilla. Hyvin erilaisia, molemmat "ihan hauskoja". Harjakainen sen sijaan oli kyllä MUNSTA hauskin hahmo putouksen historiassa "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
AnonHero 26.02.2012 15:12:51 | |
---|
MITÄ LAITETAAN "The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine."
-Abraham Lincoln |
Antti1997 26.02.2012 15:17:09 | |
---|
AnonHero: MITÄ LAITETAAN Melkoinen myötähäpeä tuli tästä hahmosta. Onneksi en katsonut niitä ensimmäisiä jaksoja. |
Matjardo 26.02.2012 15:37:49 (muokattu 26.02.2012 15:42:10) | |
---|
Antti1987: Melkoinen myötähäpeä tuli tästä hahmosta. Onneksi en katsonut niitä ensimmäisiä jaksoja. Juu, ihan alussahan tuo oli todella vaivaannuttavaa katseltavaa. Mutta kyllä minä eilen hymähdin joka kerta, ko tuli "MITÄ LAITETAAN" ja muu porukkaa hurraa ympärillä. Tietävät itsekin, miten vitun huono juttu se olikaan, niin ihan hauskasti se mun mielestä toimi viimeisessä jaksossa, kun se vedettiin tahalleen noin yli. Muuten toi viimeinen jakso oli yllättävän huono, ko vertaa moniin muihin kauden jaksoihin. Veikkasin itse Luttisen voittoa, mutta kyllä Armin Hefneri on voittonsa ansainnut. Ihan huikea sisääntulo uudelta kasvolta tässä ohjelmassa. En edes tiennyt koko naisesta ennen tätä mitään, sitten se vaan tulee ja vie ihan ylivoimaisesti voiton kotiin. Tosin vähän ärsyttää taas tämän ohjelman aiheuttama sivuilmiö, nimittäin se, että porukka taas jaksaa vielä hyvän tovin "imitoida" noita hahmoja. Kyllästymiseen asti saa kuunnella ko hoetaan sitä Hefnerin "jajajaja" tai "hirveen, ihan hirveen humalassa" tai sitten "sitähän sää kysyit" jne.. Raaaaahh!! Esimiehenkikin töissä on pari kertaa heittänyt "siitähän mulle maksetaan". Ei ne kyllä tuolla tavalla naurata yhtään, varsinkin ko suurin osa noista vedetään niin vitun huonosti, että ihan myötähäpeä iskee. Two beers or not two beers? |
carnation 26.02.2012 15:44:29 | |
---|
Matjardo: Veikkasin itse Luttisen voittoa, mutta kyllä Armin Hefneri on voittonsa ansainnut. Ihan huikea sisääntulo uudelta kasvolta tässä ohjelmassa. En edes tiennyt koko naisesta ennen tätä mitään, sitten se vaan tulee ja vie ihan ylivoimaisesti voiton kotiin. Niin, ylivoimaisesti, jopa puolen prosentin erolla. Toki altavastaajan asemasta aika mainio kiri. Armi pysyi kyllä hyvin roolissaan, mutta en minä nyt kertaakaan tainnut oikein nauraa Hefnerin jutuille enkä sinällään tajunnut mikä siinä pitäisi olla hauskaa. Väärä voitti, mutta minkäs teet. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Nazareth 26.02.2012 17:17:13 | |
---|
Repesin varamiehen reaktiolle Luttisen vedosta; -Ei ole yhtään tunkkaset messut -Hyi helvetti Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. |
dts9624 26.02.2012 18:38:41 | |
---|
Eiköhän Aku H:lle riitä Usko Luttisena juontokeikkaa ja kissanristiäistä läpi kesän ihan kyllästymiseen asti, kuten riitti Harjakaiseinakin ja sitä ennen Marja Tyrninä. Vai kumman isot firmat ottavat piristämään väsynyttä biletunnelmaansa, Harjakaisen vai Munamiehen, vai Luttisen/Hefnerin. Kyllä nuo Akun hahmot on kuin luotu tuohon kiertävään rillumareihuumoriperinteeseen, niillä voi heittää keikkaa paljon helpommin kuin näillä kahdella edellisellä voittajahahmolla. |
Prophet 26.02.2012 19:43:39 (muokattu 26.02.2012 19:44:39) | |
---|
|
Jormaz 26.02.2012 20:46:14 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Shabby 29.02.2012 19:07:52 | |
---|
Mä aattelinkin, ettei ripsarii käyttävä pikkupoika oo kyl kovin uskottava... "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Rauzku 29.02.2012 21:49:45 | |
---|
Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
macid 04.03.2012 09:10:33 | |
---|
Unicef jaksossa munamies oli ensimmäistä kertaa hauska. |
Tawsky 04.03.2012 09:19:46 | |
---|
Oli kyllä ihan perkeleen ylimääränen jakso kaikenkaikkiaan. Liian vähän Akua. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |