CountX 10.10.2009 14:47:18 | |
---|
Pikkasen repesin eilen kun bb sanoi että 'Esa A. meni kylpyhuoneeseen viihdyttämään itseään'. Olin ihan varma että se menee runkkaamaan, mutta ei. Kauhea pettymys. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Heissi 10.10.2009 18:21:58 | |
---|
Veikko: Jos EsaA tajusi, että kyseessä on ruinaustehtävä ja että voi olla kaikkien edun mukaista antaa apetta. Jep. Se laski varmaan taas todennäkösyyksiä päässään ts. joko tässä on koira haudattuna (koska ei tuotanto vaarantais kilpailijoiden terveyttä) ja ruoan antaminen kannattaa tai sitten ei ole, mutta saa silti humaaniuspointsit kotiin. Eli joka tapauksessa +EV muuvi. "We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M |
carnation 11.10.2009 12:33:02 | |
---|
Eilen illalla slummin asukkaat päättivät tietoisesti rikkoa sääntöjä ja varastaa paratiisin puolelta ruokaa. Ylläripylläri, rankkua ropisee: http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?972306 Isoveli rankaisee tänään asukkaita sääntörikkomuksista. Rangaistus pannaan täytäntöön sunnuntai-iltapäivän aikana. Seuraa 24/7:sta, miten asukkaat ottavat sanktion vastaan. Big Brother -talossa on rikottu sääntöjä. Eilen illalla Slummin asukkaat päättivät varastaa Paratiisin puolelta ruokaa. Rangaistuksena Isoveli passittaa Paratiisin asukkaat talon Päällikköä Samia lukuun ottamatta Slummiin. Slummista siirretään kurittomasti käyttäytyneet asukit Paratiisiin. Rangaistus langetetaan sunnuntai-iltapäivällä. :) "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
DJKaaos 11.10.2009 17:51:40 | |
---|
Justiina saisi pakata kapsäkit tänään ja lähteä himaan. Minä olen minä. |
Piinakiivi 11.10.2009 19:45:58 | |
---|
djKaaos: Justiina saisi pakata kapsäkit tänään ja lähteä himaan. Kompit tälle. Hus Tiina! >:( Älä ressaa, vaan rässää! |
DJKaaos 11.10.2009 19:55:01 | |
---|
Hämäläinen: Kompit tälle. Hus Tiina! >:( Mua raivostuttaa sen se vittumainen perusvirneilme. Perkele. Ja se lässynlässyn puhetyyli. Minä olen minä. |
Bonesaw 11.10.2009 21:27:45 | |
---|
|
Qsysi 11.10.2009 22:03:57 | |
---|
I reject your reality and substitute my own! |
Alpha 11.10.2009 23:06:55 | |
---|
Olenks mä sekoamassa vai miksi nuo kännisekoilut koosteissa saa mut repeämään...? Danan putoaminen pk-huoneessa Kätlinin revetessä nauruun vieressä. Ason juttelutuokio kiukaan kanssa..."Lämpeeks sä mulle, jos juttelisin sun kanssa yksin täällä?"...ymsyms... |
Miikathebest 12.10.2009 03:57:15 | |
---|
Esa Aaa kertoo varmasti jossain vaiheessa olevansa bi-seksuaali parantaakseen voittomahdollisuuksiaan. Homojen hommaahan tuo BB on. Pitäis olla ihan tavallisia ihmisiä siellä. Eihän siinä ole mitään järkeä että siellä on puolet homoja ja maahanmuuttajia. Onko puolet suomalaisista homoja ja maahanmuuttajia? No kyllä on! Dana on hirvee juoppo. Se hyppii ja kirkuu aina ihan tajuttomasti kun varastohuoneesta löytyy alkoholia. Sitten se vielä dokaa liiankin rajusti. Läski-Markon voisi tuomita slummiin koko loppuajaksi. Ja ruuuoat ja tupakat veke. Kaikilta muiltakin röökit veke. Voisi tuotantotiimi tehdä vähän jotain steitmenttiä. Ja takaisin voittajaan: Esa Aaan pisteet nousivat entisestään Nykäsen Matti -heitolla. Liikaa säröä! |
Qsysi 12.10.2009 14:18:07 | |
---|
Ja takaisin voittajaan: Esa Aaan pisteet nousivat entisestään Nykäsen Matti -heitolla. Mitä heitti hän Nykäs-Matista?
I reject your reality and substitute my own! |
ten 12.10.2009 14:46:43 | |
---|
Qsysi: Mitä heitti hän Nykäs-Matista? Vappu: "Mitäs sun mielessä sillon liikku, kun annoit hedelmiä ja sokeria slummin puolelle?" Mensa: "No tällasiin kysymyksiin oon yleensä tavannut vastata, että Matti Nykänen." Ihan hyvä heitto kyllä. Itsekin vähän hymähdin. Ei se nyt ihan sanatarkasti noin menny, mutta jotain sinnepäin! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Stain 13.10.2009 11:07:51 | |
---|
olikos se nyt justiina vai sami joka teki aloitteen sillon joku viikko sitten? tuntuu oudolta että kaikki syyttivät tapahtuneesta justiinaa eikä samia. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Mediamoguli 13.10.2009 11:12:10 | |
---|
Stain: olikos se nyt justiina vai sami joka teki aloitteen sillon joku viikko sitten? tuntuu oudolta että kaikki syyttivät tapahtuneesta justiinaa eikä samia. Eikse oo vanha sananlasku että tommosessa tilanteessa naiset on huoria ja miehet KOVIA ÄIJJIÄ! Ärsyttikö muuten Justiina ihmisiä jo ennen tota episodia, vai vaikuttiko toi yks ilta noin ratkaisevasti mielipiteeseen? Ropiseekohan Samille häätöpisteitä viikonlopun kilahtamisista..? Ite odotin että läsäyttää pian jotain turpaan ja lentää pihalle. Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
BassLass 13.10.2009 12:15:11 | |
---|
Stain: olikos se nyt justiina vai sami joka teki aloitteen sillon joku viikko sitten? tuntuu oudolta että kaikki syyttivät tapahtuneesta justiinaa eikä samia. Aso ainakin syyttää samia. Ite en ees älyä että miks tossa pitää mennä ketää syyttämää. |
Miikathebest 13.10.2009 15:08:08 (muokattu 13.10.2009 15:09:48) | |
---|
Stain: olikos se nyt justiina vai sami joka teki aloitteen sillon joku viikko sitten? tuntuu oudolta että kaikki syyttivät tapahtuneesta justiinaa eikä samia. Eihän ihmiset nyt yleensä kavereitaan syyttele. BassLass: Aso ainakin syyttää samia. Ite en ees älyä että miks tossa pitää mennä ketää syyttämää. Aso kyllä aiemmin ainakin syytti enemmän Justiinaa. Justiinaa syytetään koska se on vaan niin huono! Liikaa säröä! |
gasser 13.10.2009 16:08:12 | |
---|
Mediamoguli: Ropiseekohan Samille häätöpisteitä viikonlopun kilahtamisista..? Ite odotin että läsäyttää pian jotain turpaan ja lentää pihalle. Mä ainakin antaisin miinuksia. Koittaa olla, mutta kuoren alla lymyää perus känniurpo. -?- |
Rhapa 13.10.2009 16:54:29 | |
---|
gasser: Mä ainakin antaisin miinuksia. Koittaa olla, mutta kuoren alla lymyää perus känniurpo. Eipä tuosta oikein ota selvää. Sellainen perstuntuma tuosta irtoaa, että tosiaan kuoren alla lymyää se peruskänniääliö, joka vain odottaa oikeaa hetkeä räjähtää esiin. cautta carvaisten civesten! |
losalvaros 13.10.2009 20:10:28 | |
---|
Aika hauska juttu tuo koiran tuuppaaminen taloon. Näinköhän tulee isoveljeltä käsky pistää se loppuviikosta lihoiksi, että saisivat Slummin puolella pötyä pöytään... :D "You're no one unless you're difficult". |
masterhat 13.10.2009 23:01:26 | |
---|
toi oli ihan vitun ässää, et mimmit veti brenkkua ja muut katteli töllöstä. olis vaan parempi, mitä enemmän jengi sais tietää mitä seläntakan puhutaan, mut silleen että ne puhujat ei tiedä et ne toiset tietää...... sekavaa. mut toi lisää kiinostusta paljonkin, heti synty uusia jännitteitä ihmisten välille ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |