Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 531 32 33 34 3571 72 73 74 75
Super-Jari
24.03.2007 17:48:44
Eiköhän PMMP:n nousun ansiot ole jossain ihan muualla kuin PopStarssissa.

Voisin väittää että bändiä ei olisi ilman Popstarssia, niinku.
-Cale
24.03.2007 18:52:06
ari suoritus hunting biisistä oli kyl parempi kuin kotipellon...tai ari vetää korkeimmat nuotit puhtaammin, mutta kotipellon lavaesiintyminen onkin sitten taas ihan erisarjaa...

Ootko ihan oikeesti tota mieltä? Mitä sun korvissa oli sen esityksen aikana?
kk80
24.03.2007 19:06:48 (muokattu 24.03.2007 19:07:25)
Voisin väittää että bändiä ei olisi ilman Popstarssia, niinku.

Niinku joo. Suurin PopStarsin vaikutus lienee se, että tytöt tapaisivat. Lisäksi "TV:stä tuttu" -leimasta on paljon etua kun verkostutaan, hankitaan levysopparia tai ylipäänsä yritetään muudä itseään suurelle-yleisölle. Nyt PopStars -meriitti taitaa olla enemmän riippakivi PMMP:n markkinoinnissa mutta alkuaikoina asiasta mainitsemalla saatiin varmasti enemmän palstamillimetrejä ja kiinnostusta...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
ten
24.03.2007 20:17:45 (muokattu 24.03.2007 20:22:51)
Kuinka moni tähän ketjuun kirjottaneista aikoo ostaa voittajan levyn tahi käydä hänen keikallaan maksavana asiakkaana???

Riippuu siitä ekasta radiosinkusta. Jos se on edes jollain tapaa kiinnostava, niin voisin ostaakin koko levyn.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että tuomaristo yrittää hiillostaa Aria ulos kisasta noilla MINUN MIELESTÄNI puolueellisilla kommenteilla. Todennäköisesti haluavat Idoliksi jonkun jota on helppo ohjailla ja johdatella tekemään jotain mitä ei välttämättä normaalisti tekisi. Siis musiikin suhteen. Ja tuskinpa Suomesta löytyy kovinkaan montaa hevibiisinikkaria levy-yhtiöitten biisintekijälistoilta. Saatan toki olla väärässäkin.

Sitäpaitsi kaikista näistä massatuotetuista kappaleista, joita ihmiset tekevät poppiartisteille, puuttuu se sielu ja tunteen palo mitä yhtyeitten ja artistien itsetekemissä kappaleissa on.

Sori offari ja sekava loppu.

E: Siis hevibiisinikkareita, mikäli Ari voittaa koko roskan. Levynhän se tekee jokatapauksessa. Vaikka aukois kuinka päätään.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Janus
24.03.2007 20:26:52
Ja tuskinpa Suomesta löytyy kovinkaan montaa hevibiisinikkaria levy-yhtiöitten biisintekijälistoilta. Saatan toki olla väärässäkin.

Onhan niitä. Kappaleita tulee suomalaisille artisteille myös maamme rajojen ulkopuolelta, myös tuolla hieman / hieman enemmänkin raskaalla osastolla.
masterhat
24.03.2007 22:21:29
Onhan niitä. Kappaleita tulee suomalaisille artisteille myös maamme rajojen ulkopuolelta, myös tuolla hieman / hieman enemmänkin raskaalla osastolla.

mä voisin alkaa, mul on koneella monta levyllistä erilaisia musatyylejä valmiiksi duunattu, tietysti kaupallisen kaavan mukaan. en vaan tiedä mitä kautta lähtisin markkinoimaan itseäni levy-yhtiöille/artisteille biisintekijänä. jos saisin esim. duunata Lovexin seuraavan sinnkubiisin..
I am the Horsemaster
Sinap
25.03.2007 10:12:58
Eiköhän PMMP:n nousun ansiot ole jossain ihan muualla kuin PopStarssissa.

On toki...eihän Ari Koivunenkaan laula hyvin sen takia, että osallistui Idolssiin.
"Siinähän se tuubi on."
empty
25.03.2007 11:26:01

No nyt on sitten Kristian pudotettu, ainoa jossa oli ainesta "idoliksi". Edelleenkin ohjelma on paska, mutta hieman sentään parempi kun edelliset. Tai oli, ei ole enään kun Mia, Kristian ja Johanna pudotettiin. En arvosta pätkääkään noita jotka kuvittelet tulevansa "idoleiksi" helpompaa kautta. Eivät ne ansaitse sitä asemaa eivätkä koskaan tule olemaan todellisia idoileita. Kaiken lisäksi ura jää lyhyeksi ja nolaavat vain itsensä. Ihmetyttää kyllä että mitä helvetti se blondi pikkuorava tekee tuolla. äänestäjät on helvetin typeriä..
Ari ja Kristian olisivat mielummin voineet liittyä johonkin bändiin, soittotaitoakin kun löytyy. Ja Mia ja Johannakin varmaan sopisivat joidenkin bändien laulajiksi. Tai no ehkä Johanna on enemmän karaokelaulaja.
Eipä muuta tilitettävää, jatkakaa.
(ja olin laiska joten laitoin saman kuin toiselle foorumille.)
Niin ja Kristianillahan on bändi, varmaankin jo mainittu tässä ketjussa?
mannerheim666
25.03.2007 11:27:24 (muokattu 25.03.2007 11:27:58)
Ootko ihan oikeesti tota mieltä? Mitä sun korvissa oli sen esityksen aikana?

yuotubessa vertailin suorituksia. kotipellon alapää biisin alussa toimii kyl paremmin., mutta ylimeno alueella tulee epävireyksiä.... Ari on kyl korkeissa puhtaiden äänissä halutessaan mieletön luonnonvara. Harmi että kun on noin upea ääni, niin tarvii sitten vastalahjaksi käyttäytyä kuin päätön kana. Ja pahoin pelkään että tuo mies ei tuosta aikuistu ainakaan 20 vuoteen. Vain täydellinen idiootti menee haukkumaan remua julkisesti. Kuuntelen kuitenkin mieluummin hurriganesia kuin yhtään idolslevyä ikinä. Samoin myös stratovariusta.
Kimmo72
25.03.2007 11:56:51
Ari ja Kristian olisivat mielummin voineet liittyä johonkin bändiin, soittotaitoakin kun löytyy.

Kridellä on bändi nimeltään Agathon's Legacy ja levysopparikin on jo.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
empty
25.03.2007 12:00:49

Juu tuossa lopussa sanoinkin tietäväni sen.
Kimmo72
25.03.2007 12:02:21
Juu tuossa lopussa sanoinkin tietäväni sen.

Kas. Lukemisen ymmärtämisessä on parantamisen varaa :p
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Aki205dg
25.03.2007 12:27:38
Ja tuskinpa Suomesta löytyy kovinkaan montaa hevibiisinikkaria levy-yhtiöitten biisintekijälistoilta. Saatan toki olla väärässäkin.

mä luulen että ongelmana kenties on markkina-alueen pieneys. jos mahdollisia ostajia on vain 5 miljoonaa, pitää saadakseen sijoituksen varmasti tuottamaan tehdä musiikkia, joka miellyttää mahdollisimman monia ja saa nämä levy kädessä kaupan kassalle.

mut tapahtui mitä tahansa, DIY-puuttuu, ja tuleva idoli on levy-yhtiön tuote, ei todellinen musiikin tekijä. ellei ihmettä tapahdu.
"Once I wrote a song about dental floss but did anyone's teeth get cleaner?" -Frank Zappa http://www.myspace.com/hammeroflove
zekeode
25.03.2007 12:57:10 (muokattu 25.03.2007 13:00:06)

http://www.myspace.com/agathonslegacy

Varmasti tämäkin linkki on jossain kohdassa tätä keskustelua :)

Edit: http://www.angelfire.com/jazz/agathonslegacy/main2.html tuolta näköjäs löyty vielä pari biisiä
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
jazzmies
25.03.2007 13:10:04 (muokattu 25.03.2007 13:10:57)
On toki...eihän Ari Koivunenkaan laula hyvin sen takia, että osallistui Idolssiin.

Nyt hieman tässä ketjussa väheksytään Idolsin merkitystä nuorille laulajille. Suomi on täynnä hyviä musiikinesittäjiä. Ongelmaksi nousee se, miten tulla esiin Ypäjältä, miten antaa järkeviä lausuntoja ja miten pää kestää. Kisat antavat kuitenkin heille ainutkertaisen mahdollisuuden esittää musiikkia hyvin suurelle yleisölle, mistä saattaa parhaimmiltaan kehkeytyä meille suhteutettu Carrie Underwood -ilmiö. Näkyvyyttä ja jatkuvuutta, edellyttäen kuitenkin sitä, että pystyy kehittymäään vielä kisojen jälkeenkin - aivan kuten ms. Underwood on tehnyt.

Skabojen aikana jotkut ovat alkaneet laulaa 23,1 kertaa paremmin kuin kisojen alkumetreillä. Jotkut polkevat sitten paikallaan ja jotkut taantuvat. Eli Arilla olisi ollut mahdollisuutta puolen vuoden aikana mennä rutosti eteenpäin tekemällä kovasti työtä. Tällä hetkellä en sanoisi, että hän laulaa hyvin. Alkumetreillä hän lauloi mielestäni viileämmin ja intensiivisemmin.
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
DJKaaos
25.03.2007 13:30:30
Pannukakku tuli tästäkin vuodesta.

Miten niin tästäkin?? ;)

Ilkka Jääskeläinenhän vetää keikkaa jatkuvasti. Pihtiputaan Nuorisotalolla oli taannoin 35 kuulijaa, kun Ilkka ja Heikki vahvistettuna Pete Seppälällä olivat keikalla. Meno oli kuulemma paikoin niin rajua,että paidat melkein revittiin poikien päältä!!

Ja Ronihan veti kotikaupunkinsa Hyvinkää-saliin 15 kuulijaa!
Minä olen minä.
-Cale
25.03.2007 13:54:25
yuotubessa vertailin suorituksia. kotipellon alapää biisin alussa toimii kyl paremmin., mutta ylimeno alueella tulee epävireyksiä.... Ari on kyl korkeissa puhtaiden äänissä halutessaan mieletön luonnonvara. Harmi että kun on noin upea ääni, niin tarvii sitten vastalahjaksi käyttäytyä kuin päätön kana. Ja pahoin pelkään että tuo mies ei tuosta aikuistu ainakaan 20 vuoteen. Vain täydellinen idiootti menee haukkumaan remua julkisesti. Kuuntelen kuitenkin mieluummin hurriganesia kuin yhtään idolslevyä ikinä. Samoin myös stratovariusta.

http://www.youtube.com/watch?v=Hc_rqP4XhCw
http://www.youtube.com/watch?v=09mB … -TgVEM&mode=related&search=

Ei epäilystäkään kumpi kovempi. Kyllä Timo mun mielestä suoriutuu niin korkeista ja matalista äänistä paremmin kuin Ari. Muutenkin lavaesiintyminen ihan eri luokkaa. Kyllä Timo vaan on äijä! Voi olla että Idols bändin munaton soitto pilaa osaltaan tuota Arin esitystä, Jörg soittaa tuon Idols rumpalin suohon mennen tullen, eikä kitaristeiltakaan löydy sitä tarvittavaa kikkeliä mitä Tolkilla on :) Ei tuo Arin esityskään huono ollut, että ei sillä, ja mielipiteitähän nämä...
ten
25.03.2007 13:59:38
Miten niin tästäkin?? ;)

Ilkka Jääskeläinenhän vetää keikkaa jatkuvasti. Pihtiputaan Nuorisotalolla oli taannoin 35 kuulijaa, kun Ilkka ja Heikki vahvistettuna Pete Seppälällä olivat keikalla. Meno oli kuulemma paikoin niin rajua,että paidat melkein revittiin poikien päältä!!

Ja Ronihan veti kotikaupunkinsa Hyvinkää-saliin 15 kuulijaa!

Mielenkiintoisia faktoja! Eiköhän nääkin kykyjenetsintäkilpailut voida kuopata tän jälkeen ainakin viideksi vuodeksi. Antaa viljan välillä kasvaa. Typerää niittää versoja.

Olipas kömpelö kielikuva. :D
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Starlia
25.03.2007 15:38:44
Jörg soittaa tuon Idols rumpalin suohon mennen tullen.

Kyllä minä antaisin pisteet ennemmin Kuoppikselle kuin Jörgille, joka on aika tusinarumpali.
Jormaz
25.03.2007 16:19:34
Kyllä minä antaisin pisteet ennemmin Kuoppikselle kuin Jörgille, joka on aika tusinarumpali.

Kuoppis vois kyllä kuulostaa aika mielenkiintoiselta Jörg-soundeilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)