Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 530 31 32 33 34122 123 124 125 126
Silkki
06.10.2006 12:09:44
Danoninon kova nelikko:

1: "Hei äiti, mites töissä?"
"No kiirettä ollu koko päivän ja nyt turvottaa"
"Niin käy joskus, mutta kokeileppa actimeliä minua se ainakin auttaa.

Sen jälkeen viälä se silmiä raastava äidin viimeisien jugurttejen lusikalla kaapiminen ja nauru päälle. (on muuten tämä actimel danonen tuote)

Tää on niin huono, että se on loistava.

Täällä Irkuissa pyörii ihan sama mainos eri näyttelijöillä, luonnollisesti.
Se on yhtä huonosti näytelty ja sekin on niin huono, että se on parhautta.
Ken tietää, että Alan ymmärtää
JOO100
06.10.2006 12:11:27
Danoninon kova nelikko:

Tästä on muodostunut jo mun vakiojuttu, jonka voi heittää missä tilanteessa vaan.

"Mut mua Activia auttaa."
Romantikkoitkijät #44
BMF
06.10.2006 13:32:10
Mikäs se on se jogurttimainos missä ne sumopainijat vetää ringissä sitä hymy perseessä, ja siten huomautetaan, että siinä ei olekkaan rasvaa...

Siis voi helv..! "Niin hyvää, mutta NIIN KEVYTTÄ" on jo niin mauton, että oksat pois.
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Rattata
06.10.2006 13:36:32 (muokattu 06.10.2006 13:36:40)
Se juustoraaste-mainos, jossa juustoraaste meinaa tulla lähemmäksi aina kun emännän silmä välttää. Niin huono mainos että pitäisi antaa jokin rangaistus.
M.A.C.H.O. #11
Skebameizi
06.10.2006 13:47:35

VAAAASALANDIA VAAAAAASALANDIA HUVIPUISTO MAHTAVA TROPICLANDIA TROPICLANDIA VESIPUISTO LOISTAVA VAAAASALANDIAAAAAAAAA
www.neverend-hq.net
Lennu
06.10.2006 13:57:47

Ja sitten:
"kohta tääkin kyllä kielletään"
"ai miten niin?"
"no kun on niin hyvää"
*naamanvääntelyä*

Ei vittu CHEESY PEAS, there's cheese, there's peas...
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
PH
06.10.2006 15:46:37
Yksi todella rasittava mainos on se Berocca-pätkä, jossa joku mies juoksee jonkun junan vieressä. Siitä musiikista ja tunnelmasta tulee aina huonolle tuulelle kun sen mainoksen näkee.

Niin ja ''Sinä osta Dolmio!'' Ärr.
TiMiTheShiT
06.10.2006 23:10:30
KARMAISEVAA!

Danoninon kova nelikko:

Sen jälkeen viälä se silmiä raastava äidin viimeisien jugurttejen lusikalla kaapiminen ja nauru päälle. (on muuten tämä actimel danonen tuote)
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa
Fishbone Soldier #1
VJP
06.10.2006 23:26:38
Kaikki mainokset joissa sanotaan jossakin muodossa "...ja siinä on vain 0,1% rasvaa!!!3".

Apteekkien mainokset ovat jotakin aivan kamalaa. Satunnainen ihminen apteekin henkilökunnasta (yleensä se kaikkein karismattomin ja teennäisin) selittää miksi juuri se kyseinen apteekki on kaikkein paras. Tämän jälkeen ruutuun valuu apteekin nimi ja todella huono motto. Nämä mainokset aiheuttavat poikkeuksetta myötähäpeää. Myös luontaistute- ja särkylääkemainokset kuuluvat tähän kategoriaan.

Tuossa on kaksi mainosten päätyyppiä jotka saavat verenpaineeni nousemaan. Onneksi en katso telkkaria niin ei tarvitse kärsiä noista.
HaloOfFlies
06.10.2006 23:29:16

Sunsilk-mainos on kyllä ärsyttävä.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
zuppermuhle
06.10.2006 23:37:07
Sunsilk-mainos on kyllä ärsyttävä.

Ai se jossa se homon kuulonen mies valittaa miten huonot hiukset eri naisilla on ja antaa sitten niille eri värit(jotka matsaa Sunsilk purkkien väriin)?
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
-Spade-
06.10.2006 23:45:15

Mulla on vakava ongelma tän mainoksen kanssa. Se on niin paska että tekisi mieli vaihtaa kanavaa, mutta toisaalta se tyttö on niin armottoman hyvännäköinen, että sormi ei suostu menemään kanavanvaihtonappulalle.

Mute-nappi olisi hyvä ratkaisu, mutta sitä tulee käytettyä niin harvoin ettei sitä löydy lihasmuistista, eivätkä silmät suostu edellämainitusta syystä paikantamaan sitä.

Dear Eki, mikä neuvoksi?
Ohan se varma.
HaloOfFlies
06.10.2006 23:50:19

Ai se jossa se homon kuulonen mies valittaa miten huonot hiukset eri naisilla on ja antaa sitten niille eri värit(jotka matsaa Sunsilk purkkien väriin)?

Se nimenomaan.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Kukkis 77
07.10.2006 00:29:14

Se oli, "No kiirettä ollu koko päivän ja nyt turvottaa" ;)

Sori.

Se oli, "No söin vähän huonosti ja nyt turvottaa" ;)

Sori.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Jkob
07.10.2006 00:43:33
"Soita 0700-11111.." Voe pärkele..

.. ja jahka soittaa niin sanotaan ettei liittymästä pysty kykenemään. Eikös toi oo joku tampereen suunta? 07 -alkuiset siis
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
punk
07.10.2006 00:45:53
"Mun hiukset ihan kiiltää". olisiko ollut joku sunshilk mainos.
tai
"uutena innoittajani toimi aina yhtä täsmällinen kahdeksan:seitsemöntoista juna".
"Hammastahna ja suuvesi samansaa." ja muut hammastahna mainokset. Oikeastaan koko telkkari ärsyttää nykyään.
Riittää että sä tiedät sen ja että mä tiedän sen. Millään muulla ei ole väliä.
85423321
07.10.2006 00:47:25 (muokattu 07.10.2006 00:47:46)
Kaikki kosmetiikkatuotemainokset joissa on pseudotieteellistä mussutusta ja taustalla pyörii animaatio, jossa ihmepartikkelit lentävät hiuksiin ja parantavat vahingoittuneet kohdat.
Lennu
07.10.2006 00:50:54

Kaikki kosmetiikkatuotemainokset joissa on pseudotieteellistä mussutusta ja taustalla pyörii animaatio, jossa ihmepartikkelit lentävät hiuksiin ja parantavat vahingoittuneet kohdat.

Kliinisesti tutkittu...
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Pelsi
07.10.2006 01:09:09
"Soita 0700-11111.." ... Eikös toi oo joku tampereen suunta? 07 -alkuiset siis

Jos oli vitsi, niin ihan ok. Jos ei, niin vielä hauskempi.

Luin tätä ketjua tänään ja hauskaa piisasi kyllä. Meinasi tulla asioita nenästä useaan otteeseen.
"...Ihmisen viestinnästä on ei-sanallista jopa 70-80%. Vakuutusvirkailija ei saa alkaa hihittää, vaikka toinen istuu siihen ihan pulpetin eteen, ottaa lakin päästään ja sanoo naama pitkänä: 'Kohisten paloi Datsun'." -Markus Kajo | >-)))>
Isodee
07.10.2006 01:56:18
Kliinisesti tutkittu...

...Sveitsiläisessä vitamiini-instituutissa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)