Dirtyh 13.01.2016 14:41:56 | |
---|
Janizio: Enkä todellakaan usko, että tää muu No Fear juttu tässä ympärillä on ihan irrallista hömpää, joilla ei olis mitään tekemistä tän Viisuihin menemisen ja tän biisin kanssa. Se ei olis oikein Saaran tapaista. Mä yritin aikaisemmin tarkoittaa sitä että se No Fear slogan on keksitty tosta biisistä ja se on ollut alkusysäys sille muulle hömpälle. Jos se biisi olisikin ollut vaikkapa I'm gonna make it anyway niin sitten se hömppä, jonka osa siis viisutkin ovat, olisi sen ympärillä. En tiedä, toi ois oikeesti ihan hyvä kysymys itse artistille että miten päin hommat on pyörineet. Nyt jos Saaralta ilmestyy I'm gonna make it anyway niminen biisi niin lähetän hänelle ihalijakirjeen. |
Dirtyh 13.01.2016 14:43:29 | |
---|
Janizio: Ja kun katsoo esim. nyt lähiaikoijen Saaran omia biisejä vaikka nyt Jos Taivas Putoaa biisiä niin syvin ajatus ja idea on aivan samankaltainen. Jos Taivas Putoaa biisissäkin on hieno ja lämminhenkinen sanoma ja viesti ja se kaksi tasoinen eli se kertoo sekä asiaa ja juttua Saaran henkoht elämästä ja tunnoista, mutta sen biisin sanoma on myös vasta vuoroisesti hyvin peilattavissa kenen tahansa elämään. Näin biisin tekijöillä tuppaa menemään. Mistä hitosta niitä sanoja sitten kirjoittelee ellei omasta elämästä? |
lurkki 13.01.2016 14:48:26 | |
---|
Lastinen: En halua pilata iloa, mutta Rasmuksella oli aikanaan jo No Fear-single. Ja siinä on modulaatiokin. Hyvä biisi, joka jää päähän soimaan. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Dirtyh 13.01.2016 15:00:19 | |
---|
lurkki: Ja siinä on modulaatiokin. Hyvä biisi, joka jää päähän soimaan. Sillä olis viisut voitettu. Mut se ei varmasti ollut yhtä henkilökohtainen kuin Saaran biisi... Ollakseni rehellinen; jos Saaran biisi on henkilökohtainen niin mulle asti se ei välity (mun mielipide ei ole Janilta pois). |
Janizio 13.01.2016 15:03:08 | |
---|
Dirtyh: Mä yritin aikaisemmin tarkoittaa sitä että se No Fear slogan on keksitty tosta biisistä ja se on ollut alkusysäys sille muulle hömpälle. Jos se biisi olisikin ollut vaikkapa I'm gonna make it anyway niin sitten se hömppä, jonka osa siis viisutkin ovat, olisi sen ympärillä. En tiedä, toi ois oikeesti ihan hyvä kysymys itse artistille että miten päin hommat on pyörineet. Nyt jos Saaralta ilmestyy I'm gonna make it anyway niminen biisi niin lähetän hänelle ihalijakirjeen. Tuo on todennäköisempi kaava miten se on mennyt, että ensin tuli ajatus Viisuihin menemisestä ja siihen tää muu juttu ympärille. |
Janizio 13.01.2016 15:08:06 | |
---|
Dirtyh: Sillä olis viisut voitettu. Mut se ei varmasti ollut yhtä henkilökohtainen kuin Saaran biisi... Ollakseni rehellinen; jos Saaran biisi on henkilökohtainen niin mulle asti se ei välity (mun mielipide ei ole Janilta pois). Aihe on henkilökohtainen ja ehkä se ei tule ihan sillä tavalla esille kun se vois tulla, että siinä mielessä olen samaa mieltä. Mulla se välittyy sitä myöden, että kun tietää syvällisemmin mikä tässä on takana, mutta suoraan biisistä niin mä oikeastaan ymmärrän jos se menee ns. ohi, että on kyseessä aika henkilökohtainen aihe biisissä Kyllä mullekin Jos Taivas Putoaa biisin henkilökohtaisuus välittyy biisistä paremmin, mutta tää No Fear on nyt tehty tälleen menevämällä tyylillä ja enemmän niinku positiivisuuden kautta, kun taas Jos Taivas Putoaa on tehty tuolta haikeuden kautta niin se välittyy minusta paremmin. |
Dirtyh 13.01.2016 15:23:55 | |
---|
Janizio: Jos Taivas Putoaa on tehty tuolta haikeuden kautta niin se välittyy minusta paremmin. Äijä diggaa melankoliasta. Hyi häpeä ;) |
Seba 13.01.2016 15:24:02 | |
---|
Kuuntelin tuon viisubiisin. Ei oikein sytyttänyt juuri mitenkään. Ei tuolla viisuvoitosta tarvii haaveilla, ja muita kandidaatteja kuulematta veikkaan että parempiakin biisejä löytyy. |
Janizio 13.01.2016 15:42:02 | |
---|
Dirtyh: Äijä diggaa melankoliasta. Hyi häpeä ;) Niin taidan tykätä. En oo tosiaan mikään kova bilehile |
Dirtyh 13.01.2016 15:47:36 | |
---|
Janizio: Niin taidan tykätä. En oo tosiaan mikään kova bilehile Kantsis olla, sais helpommin pesää ;) |
Janizio 13.01.2016 15:49:33 | |
---|
Dirtyh: Kantsis olla, sais helpommin pesää ;) Todennäköisesti näin on asian laita tämän asian kanssa |
Janizio 13.01.2016 17:02:06 | |
---|
Mut näin ennakkoo kuulemalta niin jos sinne Saara Aalto tai Mikko Herranen lähetetään niin minä olen vähintäänkin suht tyytyväinen |
Janizio 14.01.2016 11:12:28 | |
---|
Ja yks juttu tai näkökulma mulla tässä tuli mieleen, kun on puhuttu siitä, että Saaralta ei löydy karismaa jne. Viitaan nyt tuohon UMK-kisan pressitilaisuuden asiantuntija Silvennoisen lausahdukseen ja siihen, että mitä sanoin, että mitä se Saaran karsima minun mielestäni on. Eli sanokaa jos olen väärässä, mutta oliskohan asia niin, että Saaran karsima on erinlaisissa asioissa ja erinlaista kuin se mihin me on meidän kotimaisten artistien kohdalla totuttu. Et kun Saaran karisma on sitä suloista lämminsydämmistä positiivisuutta ja iloista energiaa niin onko tää nyt suomalaisessa naisartistissa vähän niinku erinlainen karisman ilmenemis muoto mihin ollaan totuttu |
Bonham 14.01.2016 11:34:44 | |
---|
Janizio: Ja yks juttu tai näkökulma mulla tässä tuli mieleen, kun on puhuttu siitä, että Saaralta ei löydy karismaa jne. Viitaan nyt tuohon UMK-kisan pressitilaisuuden asiantuntija Silvennoisen lausahdukseen ja siihen, että mitä sanoin, että mitä se Saaran karsima minun mielestäni on. Eli sanokaa jos olen väärässä, mutta oliskohan asia niin, että Saaran karsima on erinlaisissa asioissa ja erinlaista kuin se mihin me on meidän kotimaisten artistien kohdalla totuttu. Et kun Saaran karisma on sitä suloista lämminsydämmistä positiivisuutta ja iloista energiaa niin onko tää nyt suomalaisessa naisartistissa vähän niinku erinlainen karisman ilmenemis muoto mihin ollaan totuttu Tai sit sillä ei vaan ole sitä Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Epämuusikko 14.01.2016 11:52:28 | |
---|
Janizio: Et kun Saaran karisma on sitä suloista lämminsydämmistä positiivisuutta ja iloista energiaa aha. "20 000 euroa on oikeastaan pikkusumma". Vai miten se Talentin voittamisen jälkeinen haastattelu meni? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Janizio 14.01.2016 12:35:00 | |
---|
Epämuusikko: aha. "20 000 euroa on oikeastaan pikkusumma". Vai miten se Talentin voittamisen jälkeinen haastattelu meni? Olishan siitä rahasta varmasti apua ollut ja miten lienee, jos Saara olis Talentin voittanut ja käteen oltais lyöty toi 20 000. Olisko Saara nähty Voice of Finlandissa jää arvoitukseksi mikäli toi 20 000 olis tullut tuolta. Jos multa kysytään niin ei välttämättä oltais nähty. Niin kuin on kuultu ja nähty, että Saara ei todennäköisesti kuitenkaan siihen Universalin levytysoppariin olis tarttunut, koska ei he olis antanut Saaralla hänen haluamiaan vapauksia päättää asiostaan itse. Voice of Finlandista Saara ei saanut mitään muuta kuin toki jotain vinkkejä Monroelta ja naama aikaa TV:ssä ja hänen kertomusten mukaan oppi itsestään artistina sen kisan aikana. Nämäkin toki tärkeitä asioita, mutta olisko ne olleet niin tärkeitä asioita, että Saara olis Voice of Finlandiin lähtenyt mikäli Talentin voitto olis ollut taskussa ja sieltä tullut 20 000 |
lurkki 14.01.2016 14:28:45 | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Janizio 14.01.2016 15:20:23 | |
---|
|
Alfons Åberg 14.01.2016 15:22:05 | |
---|
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Funkånaut 14.01.2016 16:21:40 | |
---|
"Henkilökunta, tärpättiä!" |