Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 530 31 32 33 3470 71 72 73 74
ville viaton
11.09.2008 16:30:01
Tuomas Nevanlinna kirjoitti hienosti Big Brotherista hesarin kuukausiliitteessä. Hieno mies.
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
stickyfinger
11.09.2008 16:36:39
Eikös rock ole vaan tyyli muiden joukossa..? Jos joku sattuu tykkäämään rokimmasta musasta, ehkäpä jopa omistaa kitaran ja pukeutuu musiikkimakunsa innoittamalla tavalla niin ei kai se edellytä musikaalista lahjakkuutta?

Ja kännissä on kiva laulaa, osasi tai ei.

Joo, menemättä enempää keskusteluun "mikä on rock ja mikä ei?" ja "onko sivari parempi kuin ripari?", hiukan hupaisaa osoitella sormella kuka on "aito rokkari" ja kuka ei. Vaikka olisi etuhampaasta pottuvarpaaseen tatuoitu tyyppi joka on soittanut kitaraa 35 vuotta ja omistaa koko länsimaisen populaarimusiikin katalogin vuodesta 1950 tähän päivään (ja osaa myös soittaa sen ulkoa note-for-note), ei voi siltikään sanoa onko hän "rokimpi" kuin "tuo toinen".
Vaikkakin kyllä toisaalta ymmärrän täysin mitä tällä "Mian ei-rokkariudella" haetaan takaa.

Vaikka vidduuko mä selitän; kumoan itseni taas välittömästi ja totean, että olihan se kieltämättä hiukkasen hassua, että Mia ei tiennyt kuka on säveltänyt "Stairway To Heavenin", ottaen huomioon että henkilö on kuitenkin kertonut soittavansa kitaraa. Saattaisi olettaa että sen verran kuitenkin tietoa pitäisi löytyä.

Mia on muuten kyllä tuolla talossa todella ärsyttävä tapaus. Tulee mieleen joku ylä-aste-kovis. Toisaalta taas on vielä naurettavampaa että joku 25 vuotias Cheryl joka elelee mammansa rahoilla kuvittelee olevansa millään tapaa kypsä tai aikuinen. Täysin pentumaisestihan se tuolla BB-talossa on käyttäytynyt.

Marianna on myös ihan saakelin ärsyttävä, en kyllä tuollaista perkeleen valittajaa voisi sietää HETKEÄKÄÄN! Ärsyttää niin paljon, että hänen takiaan oikeasti hankala seurata BB:tä.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Rattata
11.09.2008 16:47:00
Marianna on myös ihan saakelin ärsyttävä, en kyllä tuollaista perkeleen valittajaa voisi sietää HETKEÄKÄÄN! Ärsyttää niin paljon, että hänen takiaan oikeasti hankala seurata BB:tä.

Joo, on muuten todella ärsyttävä. Aika itteään täynnä tuntuu olevan. Helvettiäkö niitä hiuksia täytyy koko ajan haroa?? On se kumma jos remppahommissakin täytyy näyttää joltain muotinukelta.

Oikeastaan ainoat naiset jotka ei niin ärsytä on Marianne ja Maria. Mutta ovatkin sitten tappavan tylsiä tapauksia. Ainoat kerrat jollon oon Marian kuullut jotain puhuvan, ovat liittyneet jotenkin pieruihin ja paskaan. Vai oonko vaan sattunu just kääntämään kanavaa?
_Petri_
11.09.2008 17:36:19

Ainoat kerrat jollon oon Marian kuullut jotain puhuvan, ovat liittyneet jotenkin pieruihin ja paskaan. Vai oonko vaan sattunu just kääntämään kanavaa?

Tiiä nuista. Mut vastenmielinen tapaus sekin on. Mussuttaa -koko ajan- paskaa muista ja sit tän illan jaksossa räjähtää, kun ukot ovat epäilleet tehtävän onnistumista selän takana(!) yhyy yhyy itkulol. Ja se Andreas on kyllä kanssa yksi mato mieheksi. Ei saatana mikä neiti.

BD
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Heissi
11.09.2008 17:48:47
Ja se Andreas on kyllä kanssa yksi mato mieheksi. Ei saatana mikä neiti.

Juum mut voittajaehdokki silti. Andreasin voitolle sais Unibetiltä kertoimen 10. Nikolle sais 8. Vaikka saatanan ärsyttävä onkin niin kyl sil mahkut voittoon on munsta. Onko tuolla muita realistisia voittajaehdokkaita? Ei ainakaan kukaan nainen sanoisin. Terolla on pienin kerroin (5,5) mutta eikai sillä mitään tsäännsssssei voi olla, kun kaveri on täyttä tapettia.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
DJKaaos
11.09.2008 18:31:36
Ainoat kerrat jollon oon Marian kuullut jotain puhuvan, ovat liittyneet jotenkin pieruihin ja paskaan. Vai oonko vaan sattunu just kääntämään kanavaa?

Noitten lisäksi se on näyttänyt sellaselta pölähtäneeltä ja manannut jotain kanssakilpailijaa tyyliin "mää meinasin sanoo sille kyllä suoraan".
Minä olen minä.
NHR
11.09.2008 18:57:45

Andreasin voitolle sais Unibetiltä kertoimen 10. Nikolle sais 8.

Kattelin just Subin BB-nettisivulta keitä nää taas olikaan, enkä VIELÄKÄÄN oo ihan varma kumpi oli kumpi. Eihän noilla näyttäny olevan muutaku vähä kokoeroo, hyvin voisivat olla vaikka veljeksiä! Ehkä ne telkkarissa erottuu vähä paremmin sitte, mutku minen sitä nää...
"It's really something other than else!"
Kimmo72
11.09.2008 20:46:51
Onpa säälittävä tää Minna. Lainaan rosvomaisesti Subin palstalta kirjotuksen..

Hymy kirjoitti:
BB-Minna: Äänestä minut takaisin taloon!

Hymy kertoi muutama päivä sitten, kuinka BB-Minnan taloon jäämisen puolesta kampanjoitiin tekstiviestein. Minnan ystäväpiiri yritti vaikuttaa siihen, ettei Minnaa äänestettäisi ulos. Toisin kävi.

Nyt kampanja jatkuu toisin eväin. Nyt itse Minnakin on puikoissa mukana. Hän pyytää tuttavilleen lähettämissään tekstiviesteissä allekirjoittamaan vetoomuksen internetin adressisivustolla.

Nettiaddressissa vaaditaan Minnaa takaisin taloon. Toistaiseksi addressin on allekirjoittanut vasta hieman yli 200 ihmistä. Addressi löytyy sivulta http://www.adressit.com/bbminnatakaisintaloon. Addressin alkutekstissä perustellaan asiaa seuraavasti, alla suora lainaus:

Minna tippui aivan liian aikaisin Bb-talosta. Nyt talossa ei ole mitään meininkiä, ja tosi tylsää seurattavaa. Energisestä ja räväkästä Minnasta rupesi myös toisen viikon loppupuolella paljastumaan uusia piirteitä, olisi kiva nähdä millainen tyttö on kokonaisuudessa!Toivotaan, että kun saadaan tarpeeksi nimiä tänne, että Minna palaisi taloon, niin saisi sinne taas eloa! Monet asukkaat ovat surreet Minnan lähtöä, ja jos nimeäminen olisi ollut pari päivää myöhemmin, niin tilanne olisi ollut eri.. Asukkaat eivät olisi edes nimenneet häntä häätöäänestykseen. Ei ymmärrä miten niin tylsä ja mitään aikaansaamaton Marko sai jäädä taloon! Jokainen joka on Bb:tä katsonut niin tietää, että Minna saa talossa paljon aikaseks. Ja vaikka alussa olikin sulkeutunut yms, niin juuri kun hän avautui muille asukkaille, joitui hän jättämään valitettavasti talon.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Chips
11.09.2008 23:01:56
Vitun ärsyttävä tuo Marko, oikein paskantärkeä sika. Cheryllin teinimeikki on aivan hirveä.
"Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.."
DJKaaos
11.09.2008 23:07:26
Vitun ärsyttävä tuo Marko, oikein paskantärkeä sika. Cheryllin teinimeikki on aivan hirveä.

Ärsyttää Markon puhe- ja ilmaisutapa. Suu käy ja puhetta tulvii vaikka kuinka ja paljon, mutta sanoman voisi tiivistää muutamaan sanaan.
Minä olen minä.
Hannu H.
11.09.2008 23:29:51

Ärsyttää Markon puhe- ja ilmaisutapa. Suu käy ja puhetta tulvii vaikka kuinka ja paljon, mutta sanoman voisi tiivistää muutamaan sanaan.

En tiiä miksi, mutta mua se jatkuva silmien räpyttely vituttaa suunnattomasti..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
DJKaaos
11.09.2008 23:54:30
En tiiä miksi, mutta mua se jatkuva silmien räpyttely vituttaa suunnattomasti..

Jep ja siihen kun lisää sen, ettei saa sanotuksi mitään muuta kuin "että niin tuota", niin tekisi mieli huutaa täysi1i SANO NYT SAATANA MITÄ ASIAA SULLA ON!!1!
Minä olen minä.
Pendulum
12.09.2008 00:18:42
Jep ja siihen kun lisää sen, ettei saa sanotuksi mitään muuta kuin "että niin tuota", niin tekisi mieli huutaa täysi1i SANO NYT SAATANA MITÄ ASIAA SULLA ON!!1!

Aina ku se on päiväkirjahuoneessa, nii on pakko vaihtaa kanavaa. Eihän sitä ettäniintuotaa jaksa kuunnella saatana
Baraka
12.09.2008 08:53:32 (muokattu 12.09.2008 08:53:46)
Onpa säälittävä tää Minna. Lainaan rosvomaisesti Subin palstalta kirjotuksen..

Hymy kirjoitti:
BB-Minna: Äänestä minut takaisin taloon!

Lol, miks ton norsuprinsessan pitäs takas päästä? Kaikista ärsyttävin IMO.
jp8000
12.09.2008 09:38:08 (muokattu 12.09.2008 09:38:23)

Eilen oli hyvä, kun pojat+Maria ja Marianna olivat viinan pyyntöreissulla päiväkirjahuoneessa, kun "big brother" sano että oliko vielä muuta, ja rupes sitten laskemaan aikaa
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Deep Shadow
12.09.2008 11:32:09
Itseäni on tässä ihmetyttänyt, että jos vitut kerran piipataan, niin miksei sitten esim. saatanaa?
Leuka maassa kohti uusia murheita
Kampela77
12.09.2008 12:01:32
Lol, miks ton norsuprinsessan pitäs takas päästä? Kaikista ärsyttävin IMO.

Juuri sen takia.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Alpha
12.09.2008 14:07:12
Hehee...hyvä että jo tässä vaiheessa tapahtuu:

"Tulevana sunnuntaina Vappu Pimiän juontamassa Talk Show'ssa taloon marssii neljä uutta asukasta!

Miten muut asukkaat reagoivat yllättävään käänteeseen? Keitä nämä neljä henkilöä oikein ovat?"
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
stigcarpelan
12.09.2008 15:00:51
Nettiaddressissa vaaditaan Minnaa takaisin taloon. Toistaiseksi addressin on allekirjoittanut vasta hieman yli 200 ihmistä. Addressi löytyy sivulta http://www.adressit.com/bbminnatakaisintaloon.

Jep. Adressit.com onkin säälittävimpiä nettisivuja mitä löytyy. Senkuin rustaavat nimiään, minä en.

Tapahtuiko eilen mitään jännää kun missasin? Kusiko viikkotehtävä?
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
ekikoo
12.09.2008 15:23:19
Anteexi aiheen ohi menevä kysymys sivuten tuota adressit-sivustoa, onko yhdelläkään noista listoista saatu mitään aikaan?
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)