rc 07.05.2008 10:09:02 | |
---|
Jatkopelit Suomen osalta menee näin (editoin homman seljetessä): Suomi voittaa lohkon: Pe 9.5 klo 18.30 Suomi vs. Latvia Su 11.5 klo 22.30 Suomi vs. USA Ma 12.5 klo 22.30 Suomi vs. Kanada Suomi on lohkon kolmas: To 8.5 klo 2.15 Suomi vs. USA La 10.5 klo 22.30 Suomi vs. Kanada Ma 12.5 klo 2.15 Suomi vs. Latvia Suomi on lohkon toinen: To 8.5 klo 22.30 Suomi vs. Kanada Su 11.5 klo 18.30 Suomi vs. Latvia Ma 12.5 klo 18.30 Suomi vs. USA - Suomi voittaa lohkon jos ei häviä Slovakialle varsinaisella peliajalla. - Suomi on lohkon kolmas jos häviää ja Saksa voittaa Norjan varsinaisella peliajalla. - Suomi on lohkon toinen jos häviää eikä Saksa voita Norjaa varsinaisella peliajalla. Peace, love & death metal |
Dunga 07.05.2008 10:09:51 | |
---|
Accidento bizarro - tutto morto. |
Booligan 07.05.2008 10:14:14 | |
---|
ette tainneet eilen katella matsia? eilenhän kuvaa pystyi jo kehumaan, isollakin ruudulla. numerot oli skarppeja, kiekkoja oli vain yksi jne nuotteja säästämättä |
Dunga 07.05.2008 10:22:04 | |
---|
Accidento bizarro - tutto morto. |
Tietysti Pauligin 07.05.2008 10:28:04 | |
---|
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Dunga 07.05.2008 10:29:34 | |
---|
Oli tuossa jo kolmisen sivua sitten. Itse pärjäilen tällä kuvalla oikein hyvin, mutta jännä miten kello näkyy selvemmin kuin tulos. No sori, en huomannut. Accidento bizarro - tutto morto. |
Simo78 07.05.2008 11:02:30 (muokattu 07.05.2008 11:03:02) | |
---|
http://img294.imageshack.us/img294/2032/hockey2008wi4.jpg Onkos toi niinku miten lähellä totuutta? Koska mun 21tuumasesta vanhasta paskasta kuva on näkynyt koko ajan ihan siedettävästi(minkä olen maininnut jo aikasemminkin). Oli tuossa jo kolmisen sivua sitten. Toisto tehostaa oppimista. Never trust the hurri=) |
AP 07.05.2008 11:47:55 | |
---|
Onkos toi niinku miten lähellä totuutta? Koska mun 21tuumasesta vanhasta paskasta kuva on näkynyt koko ajan ihan siedettävästi(minkä olen maininnut jo aikasemminkin). Sama. Kello- ja tilannelätkä on söhrö, mutta itse pelistä kyllä saa selvää. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
haunted 07.05.2008 12:12:59 | |
---|
Mutta mitä vittua? Selitellään, että kuva muunnetaan välillä analogiseksi.. mitä sitte? Zatopekki juoksi paremman kuvan saattelemana ja kukaan ei edes tiennyt miten kuva vois olla digitaalises formaatis! Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
Tietysti Pauligin 07.05.2008 12:15:39 (muokattu 07.05.2008 12:24:04) | |
---|
Mutta mitä vittua? Selitellään, että kuva muunnetaan välillä analogiseksi.. mitä sitte? Zatopekki juoksi paremman kuvan saattelemana ja kukaan ei edes tiennyt miten kuva vois olla digitaalises formaatis! Niin, siis Quebecissa mennään digitaalisena kokonaan, Halifaxin vuokralähetysautossa on jotain analogista härpäkettä välissä ja vaatii muuntamisen takaisin digitaaliseksi. Toisin kuin siis oli tilattu. Ei ole kyse varsinaisesti analogisen ja digitaalisen laatueroista, vaan turhasta muunnoksesta välissä vääränlaisen laitteiston johdosta. Mitä jos välillä keskusteltaisiin ihan jääkiekosta? Aika kovat kertoimet Suomen hyväksi pitkävedoissa yms. muuten tänään. Suomen voitto 1.30 tms, Slovakialle yli 6. Ei ole tullut vuosiin mitään vetoja tehtyä mutta jotain hiluilla nyt laitoin. O. Jokisella keskushyökkääjistä eniten kokemusta laidasta, eli OJ-S.Koivu-Selänne voisi olla hyvinkin todennäköinen. Peltonenkin voisi sopia Koivun ja Ruutun kenttään. J.Jokisen paikka on sitten ihan auki, tai lähinnä kenet sysää pois kolmoskentästä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Simo78 07.05.2008 12:30:26 | |
---|
Mitä jos välillä keskusteltaisiin ihan jääkiekosta? ...Ruutun... Jääkiekosta lisää joo... Mutta heitän nyt vielä yhden offtopicin, mikä askarruttanut pientä päätä(turhaan?) jo jonkun aikaa. Kumpi on nyt oikein taivutettu M.Ruutun vai M.Ruudun? Mä itse luonnostaa taivuttaisin M.Ruuduksi enkä Ruutuksi... Jos joku suomenkielen tietäjä osaisi valistaa. |
bedlam 07.05.2008 12:43:29 (muokattu 07.05.2008 12:43:59) | |
---|
Jääkiekosta lisää joo... Mutta heitän nyt vielä yhden offtopicin, mikä askarruttanut pientä päätä(turhaan?) jo jonkun aikaa. Kumpi on nyt oikein taivutettu M.Ruutun vai M.Ruudun? Mä itse luonnostaa taivuttaisin M.Ruuduksi enkä Ruutuksi... Jos joku suomenkielen tietäjä osaisi valistaa. Tää on kyllä hankala kymysys. Voisi kuvitella, että oikea on "Ruutun" koska kyseessä on nimi. Mutta jos aina nimi pysyisi muuttumattomana taivutellessa, niin Heidi Suomen olisi oikeasti Heidi Suomin. Ja ei sekään kuulosta järkevältä. Mutta toisaalta esim. Satu taipuu Satun, eikä Sadun. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Jormaz 07.05.2008 12:45:18 | |
---|
Yleinen tapahan on taivuttaa nimi normaalisti jos se on samalla Suomen kielen sana. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Simo78 07.05.2008 12:51:15 | |
---|
Yleinen tapahan on taivuttaa nimi normaalisti jos se on samalla Suomen kielen sana. Kiitos! Äidinkieli ei tosiaan ollut suosikkiaine silloin kauan sitten... Back to lätkä!! |
Skebameizi 07.05.2008 14:31:27 | |
---|
Yleinen tapahan on taivuttaa nimi normaalisti jos se on samalla Suomen kielen sana. Näin. Esim. Ruudun=Ruutu, Ruutun=Ruuttu. www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
Stradlin 07.05.2008 14:43:24 | |
---|
Näin. Esim. Ruudun=Ruutu, Ruutun=Ruuttu. Jep, tuota Christian Ruuttua itse käytän tässä vertailukohteena. Eli Ruutusta puhuttaessa oletan sen tarkoittavan nimenomaan Christiania, kun taas Ruudun kohdalla se on sitten joku Ruutu. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
HaloOfFlies 07.05.2008 14:44:33 | |
---|
USA:n kapteeni Halpernin kisat on sitten ohi. Mutta melko kovia vahvistuksia jenkit saavat, kun joukkueeseen liittyvät Rangersin Brandon Dubinsky ja Coloradon Jordan Leopold. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
AP 07.05.2008 15:12:49 | |
---|
Mitä jos välillä keskusteltaisiin ihan jääkiekosta?
Niin, tässä lipsahti Tuomo-Ruudun sijasta aihe Teevee-ruutuun. Ailketmikout. Vaan ei. Kieltämättä illan matsiin voi olla jo koko joukkue sisuuntunut. Luulisi tollasen norjaa vastaan sahaamisen jälkeen v-käyrän nousseen. Saku Koivu ei vielä tänään osallistu peleihin, tiedettiin radiossa joku aika sitte.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Akiman 07.05.2008 15:13:04 | |
---|
Joskus lukioaikoina äidinkielen opettaja otti noista taivutuksista ihan kielitoimistolta asti selvää ja tuolloin esimerkkinimenä oli Satu, jonka voisi siis taivuttaa esim. Satun tai Sadun noin omistusmuodossa. Kielitoimistolta oli sanottu, että molemmat ovat ihan oikein, eli kaiketi sama pätee RuutunRuudun tapauksessakin. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: TESTAMENT, TIAMAT, PHARAOH, GAMMA RAY ja SEPTICFLESH :: |
Booligan 07.05.2008 15:23:49 | |
---|
USA:n kapteeni Halpernin kisat on sitten ohi. Mutta melko kovia vahvistuksia jenkit saavat, kun joukkueeseen liittyvät Rangersin Brandon Dubinsky ja Coloradon Jordan Leopold. Juuri tämän takia en pidä kanadan jääkiekosta lainkaan. Ensimmäinen tehtävä joukkueella on rampauttaa vastustaja, toinen tehtävä piestä vastustajia joka pelikatkolla ja kolmantena mahdollisesti yrittää maalia, huitoen siinä sivussa vastustajan pelaajaa. nuotteja säästämättä |