Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 530 31 32 33 3466 67 68 69 70
Toveri
30.09.2007 22:25:24 (muokattu 30.09.2007 22:26:02)

Jussihan on MIES!

E: Ja heti on tavaraa tarjolla.
Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Bonesaw
30.09.2007 22:28:37
Ensivaikutelma Jussista oli jotenkin...noh.
Joo'o
dipshit
30.09.2007 22:28:55
Pitää varmaan taas alkaa seuraamaan Big Brotheria viikon (omg) tauon jälkeen. Jussi vaikutti tuon 5 sekunnin aikana ihan mukavalta kaverilta =D

ps. hyvä että heli lähti.
timanttiananas
30.09.2007 22:40:00 (muokattu 30.09.2007 22:48:45)
Tää oli kyllä vitun hyvä :DD hahaah, mitä se oikein ajatteli?

Äänestäjiä. Mut mikäs siinä jos tuo lisää viihdettä taloon vaikka se oliskin tarkoituksellista. Nyt saatiin sit vissiin äijjjjäkin taloon.

E: Suvin vastaanotto kyllä hymyilytti, siis positiivisessa mielessä. Samoin aikasemmin sen päiväkirjahuoneessa tuskailut Helistä.
Not all who wander are lost
Jormaz
30.09.2007 22:43:33
Oonko ainoa jota ei Fabu jaksa naurattaa? Jonkun pitäisi lisäksi kertoa sille että Borat on jo vähän liian vanha vitsi.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
bastardo
30.09.2007 22:56:58 (muokattu 30.09.2007 22:57:35)
Jesh, vihdoinkin saatiin ahdasmielinen tyyppi taloon. Jos alkaisi vähitellen tuo kimppahaliminen ja voimaeläinten silittely loppumaan, ja porukka viettäisi enemmän aikaa 'heikoilla hangilla'.

EDIT: Ainiin, Heli vissiin lähti. Sääli, oli nätti tytsy.
"If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue"
DethBanger
30.09.2007 23:24:56
Oonko ainoa jota ei Fabu jaksa naurattaa? Jonkun pitäisi lisäksi kertoa sille että Borat on jo vähän liian vanha vitsi.

Toi oli huonosti sanottu. Ihan huono kommentti. Huonous.

Onko jollain täältä 24/7 ja tsekkailee nyt? Miten on juttu lähteny uudella heebolla käyntiin?
1971
bedlam
01.10.2007 09:40:07

Hyvä että Helkku läks, ei tarjonnut viihdettä eikä silmänruokaa. Timppa alkaa kohta ehkä jopa tajuta, että hänestä tehdään pilkkaa. Jospa se vielä tän viikon Suvia yrittäis ja lentäis poies.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Oceancalibra
01.10.2007 13:50:05
Suomen Big Brother, joka viikko yleisö äänestää plus, en tiedä tai miinus ääniä
Joka viikko talosta pudotetaan yksi kilpailija ja yksi kilpailjia lähetetään taloon.
En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja. -Pentti Matikainen
Joees
01.10.2007 14:05:19
Joka viikko talosta pudotetaan yksi kilpailija ja yksi kilpailjia lähetetään taloon.

Kyllä. Mun mielestä tuo jatkuva uusien lisääminen on todella perseesetä.
Laittaisi kerralla sitte sinne perkeleesti sakkia ja sit äänestelevät pois eikä missään vaiheessa uusia tyyppejä taloon.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Zelana
01.10.2007 14:12:22

Ja alkaa menemään maku koko hommasta, kun koko ajan uusia tulee sisään. Vois kuvitella et tuolla tulis enemmän konflikteja, jos olis sama porukka koko ajan. Alkaisivat kyllästyä toisiinsa. Nyt kun uutta pukkaa joka viikko, on heilläkin enemmän vaihtoehtoja eikä ne samat naamat ala ärsyttää niin helposti. Ihan perseestä, mä ainakin katon tota niiden konfliktien takia.
"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
Jormaz
01.10.2007 15:37:37
Laittaisi kerralla sitte sinne perkeleesti sakkia ja sit äänestelevät pois eikä missään vaiheessa uusia tyyppejä taloon.

Joo, eniten perseestä on että uudet ovat päässeet seuraamaan kärpäsenä katosta talon tapahtumia, pk-huonetta myöten. Tietävät siis kanssakilpailijoiden "salaisuuksia" joita nämä ovat kertoneet pk-huoneessa. Ja Suvilta oli aika naurettava veto väittää ettei tiennyt mitään Helin pahoinpitelytuomiosta vaikka se nostettiin useaksi päiväksi otsikoin n. kolme sekuntia sen jälkeen kun Heli meni taloon.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
pira
01.10.2007 16:26:15

Varmaan tulisi majoitusongelmia isommassa lössissä. Mutta tälleen näppärästi tuotantoyhtiö tekee lisää voittoa äänestyksillä joka tapauksessa.
Mitä iloa on elämästä, jos vain syö riisiä eikä osallistu puolueen kokouksiin eikä puolue-elämään? -Toveri Kim
Joees
01.10.2007 16:37:04
Varmaan tulisi majoitusongelmia isommassa lössissä. Mutta tälleen näppärästi tuotantoyhtiö tekee lisää voittoa äänestyksillä joka tapauksessa.

No eihän siinä mitään. Johan noista osa nukku pihalla kun tehtävä oli moinen ja välillä jotkut tipahtelee sohville.

Vois laittaa jonkun skaban tonne jossa ratkeaa missä sitten kukin nukkuisi. Tai sitten yleisö saisi päättää. Hyvinhän ne siinäkin fyrkkaa saisivat ja majoitusongelmat olis ratkaistu.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Juntunen
01.10.2007 18:04:49

Jepu, maku on nyt vähän mennyt. Ei oo jaksanu vähään aikaan seurata enää samalla innolla kun alussa. Ei vaan jaksa tutustua noihin uusiin tyyppeihin.
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
masterhat
01.10.2007 19:58:45 (muokattu 01.10.2007 23:32:48)
Jepu, maku on nyt vähän mennyt. Ei oo jaksanu vähään aikaan seurata enää samalla innolla kun alussa. Ei vaan jaksa tutustua noihin uusiin tyyppeihin.

mullakin on ihan samat vibat. ja ylipäätä olis ollu mielenkintosempaa jos tuonne olis laitettu enemmän vanhempaa porukkaa , kyllä iäkkäämpiäkin hakijoita varmaan oli jonkinverran.

EDIT: ei tästä saa enää mitää säväreitä. voi vittu miten tylsää oli kattoa tuo jakso. äääh, kiukuttaa, mun virtuaaliperhe ei enää jaksakaan viihdyttää mua. se oli tosin hyvä jutska että saatiin jännitettä lisääntymään Kadin ja Timon välille
Snails against humanity
Alpha
02.10.2007 19:34:32
Nytten nähdään sitten alastomia vartaloita. Kaikki 24/7 omaavat tulelle.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Dunga
03.10.2007 22:37:47
Voitettiin loppukaudeksi tuo 24/7 nettilähetys. Saas nähdä jos tota jaksaisi katsella joskus. Vähän kiinnostus lopahtanut täälläkin uusien asukkaiden takia, jos tämä vähän herättäisi kiinnostusta taas.
pira
03.10.2007 22:48:05
Ajattelin tylsyyksissäni, että vois vuorokaudeksi ostaa 24/7-jutskan koneen kautta, mutta jeesus, 3 euroa per tunti tai sitten 35 euroa koko paketti. Ei tullut kauppoja.. Olisin 3 euroa maksimissaan voinut maksaa vuorokaudesta. :D
"Eikä meillä ollut MP3:sia tai Napstereita! Jos halusi varastaa musiikkia, piti kävellä levykauppaan ja varastaa se itse."
bedlam
03.10.2007 23:15:36

Ei tuolla kaapelitalouksiin tarjotulla ilmasella kaksneljäseiskalla kauheasti kyllä ole tehnyt. Joskus laitan taustahöpinäksi pälpättämään. Kännipileitä saattaa olla ihan hauskakin seurata pidempään.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)