Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 529 30 31 32 33122 123 124 125 126
laite
14.11.2005 21:21:25
Juu. Paskin mainos ehkä ikinä. Ja mitä vittua se puvustaja on ajatellut. Ei sanat riitä. Hyi #&%€".

Ysikytluvun lähiömuotia isoista cityistä. Se on kuulemma muodikasta nykyään!
Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy.
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
Jag
14.11.2005 23:56:41

Idols aiheiset on huonoja. Varsinkin ne Elisan mainokset. huhuhu
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
IceChylos
15.11.2005 00:26:51
Mainokset on parhautta. Nyt kuitenki tuli vastaan semmonen, joka oikeesti ärsyttää. En muista mitä Danonea tms. mainostaa, mutta se äijä juoksee siinä pihalle huutamaan jotain "hyvääää". Se idea ajatuksenkulusta, ja sit se huuto, sekä kaiken päälle hyvin paska dubbaus. Ei todellakaan näin.
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
Nimismies
15.11.2005 02:06:04
Etoo.

Kyllä. Tulee melkein fyysisesti paha olo, hyi vittu.
Senkin rontit. Menkää ja järjestäytykää Muusikoiden kirjailijaklubiin: Täällä näin.
laite
15.11.2005 17:19:21
Mainokset on parhautta. Nyt kuitenki tuli vastaan semmonen, joka oikeesti ärsyttää. En muista mitä Danonea tms. mainostaa, mutta se äijä juoksee siinä pihalle huutamaan jotain "hyvääää". Se idea ajatuksenkulusta, ja sit se huuto, sekä kaiken päälle hyvin paska dubbaus. Ei todellakaan näin.

Duppauksella saa muutenkin pilattua likipitäen jokaisen mainoksen.
Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy.
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
Jani The Rock
15.11.2005 18:49:46

Kaikki alle 5-vuotiaita lapsia sisältävät mainokset ovat oksettavia. Poikkeuksetta.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Jorbagha
16.11.2005 09:41:20 (muokattu 16.11.2005 09:42:17)
Eikö kukaan oo vielä sanonut sitä sanaa?! Uskallanko...?

COMFORT!

AAAAARGGGHH! Okei, yritän olla kiroilematta....

Sillä aikaa helvetin kangasmaailmassa joojoo. Ne äänet, se animaatio ja se saatanan nyhverö jätkä joka kastelee sen motoristipahiksen ja siitäkin tulee sellainen perkeleen mamis! Kaikki tuossa mainoksessa on niin huonoa että itkettää, hävettää, vituttaa, oksettaa ja tekee mieli mennä juomaan kaikki huuhteluaineet pesuhuoneesta, että tuska helpottaisi. Kiitos vaan suuresti OMO, tai kuka se mainostaja nyt sitten onkaan, toitte palasen Elävää Perkelettä maan päälle!

E: En tainnut onnistua olemaan kiroilematta, yritin kyllä.
A.Starving
17.11.2005 17:52:27
Eikö kukaan oo vielä sanonut sitä sanaa?! Uskallanko...?

COMFORT!

AAAAARGGGHH! Okei, yritän olla kiroilematta....

Sillä aikaa helvetin kangasmaailmassa joojoo. Ne äänet, se animaatio ja se saatanan nyhverö jätkä joka kastelee sen motoristipahiksen ja siitäkin tulee sellainen perkeleen mamis! Kaikki tuossa mainoksessa on niin huonoa että itkettää, hävettää, vituttaa, oksettaa ja tekee mieli mennä juomaan kaikki huuhteluaineet pesuhuoneesta, että tuska helpottaisi. Kiitos vaan suuresti OMO, tai kuka se mainostaja nyt sitten onkaan, toitte palasen Elävää Perkelettä maan päälle!

E: En tainnut onnistua olemaan kiroilematta, yritin kyllä.

Häiritseeks sua jos piereskelen... eeeiii kun siis komppaan kyllä tätä. Yleensäkin kaikki mitkä liittyy pyykin pesuun tai vauvojen perseeseen. Hyi vittu, ei kai kaikki maailman äiditkään niin naivéja ole, että nää ois niitten mielestä hyviä.
T.S. S L A Y E R
18.11.2005 08:13:32

Äiti, pliiiisss saanko?!?!!?! Varsinaisesti ärsyttää se musiikki siellä taustalla. Jeijeijeah!

Kaupassa ällöttää huuhteluainepurkeissa olevat vauvojen kuvat. Mitä puhdasta niissä muka on? Kurapaska lentää aina vain. Eikä osaa edes syödä oikein.
BMF
06.10.2006 02:33:27
Melkei vuoden vanha ketju, mutta mitäpä tuosta.

Mikäs se oli joskus tämä Tena Lady, ja uskallat nauraa tms.

Siinä vähän varttuneemmille, joilla on ongelmia virtsan karkailun kanssa mainostettiin "apukeinoa"

Oli minusta aika vastenmielinen mainos.
M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!!
Nazareth
06.10.2006 05:08:55
Yks karseimmista o miusta se joku Danonino-mainos mis ne muijat syö sitä.

"Kyl tääki kielletää."
"Ai mitennii?"
"Noku ei koskaa mitää hyvää sais syyä."
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6
Lennu
06.10.2006 07:44:51

Mä luin tän koko ketjun yövuorossa läpi ja välillä pääsi huutonaurua ja meinasin tukehtua. Ihan paras ketju sitten ekan thv:n.
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
DirtyFingers
06.10.2006 08:27:10
Äiti, pliiiisss saanko?!?!!?! Varsinaisesti ärsyttää se musiikki siellä taustalla. Jeijeijeah!

Tämä on kyllä ärsyttävä. "Nonononnnouonuouonn - Jeijeijeah!"
Singing alone
vantage
06.10.2006 09:07:53
En tiedä onko tullut jo aikaisemmin, mutta.
-Fiksuja muksuja. Osaavat keskittyä olennaiseen.
Tuo mainos saa jotenkin aina haten nousemaan!
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
BMF
06.10.2006 09:57:21
Yks karseimmista o miusta se joku Danonino-mainos mis ne muijat syö sitä.

No entäpä se domino-mainos, missä se koko perhe venkslaa niitä käsiään, että "nyt syömää dominoo" ja vielä se postimieskin siinä lopussa. AAAARRG!!
Larry
06.10.2006 10:43:27
Entäs tää ?

"Hei äiti, mites töissä?"
"No oli vähän kiirettä, vatsaa vääntää" (muija vääntää tekopyhimmän vittumaisuuden ilmeensä mitä olla voi)
"Joo mulla kans kunnes löysin tän" (ojentaa jonkun vitun mahalääkkeen, nimeä en muista)

Ja sitten äippä juo ja heti ilme paranee.
Olipas vitun hyvä säkä että tyttärellä oli juuri tuona päivänä mukana auttava lääke äitin pikku masun hoitoon ......VOI VITTU!!!!!
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
BMF
06.10.2006 10:50:17
Entäs tää ?

"Hei äiti, mites töissä?"
"No oli vähän kiirettä, vatsaa vääntää"

Se oli, "No kiirettä ollu koko päivän ja nyt turvottaa" ;)

Sori.
kk80
06.10.2006 11:19:10 (muokattu 06.10.2006 11:20:06)
Se oli, "No kiirettä ollu koko päivän ja nyt turvottaa" ;)

Eikös samassa teoksessa tytär tokaissut äidilleen "et tiedä mitä kaikkea mä olen kokeillut". Harvapa äiti sitä kaikkea kersoistaan tietää... Anyway ylivoimaisesti kornein tv-mainoskampanja on se Saarioisen ällöttävä "äitien tekemää ruokaa". Mainosrevohkassa kaupitellaan lisäainepitoisia valmismössöjä niin lapsilla, äideillä kuin näiden yhdistelmillä. Jopa lyhyestä kertausmainoksesta on onnistuttu tekemään todella vastenmielinen: "tässäpä maukkaita lihapulliamme, olkaapa hyvä" -äitelällä äänellä sanottuna. Hyi, saarioisen pöperöt ovat boikotissa -suosin Pirkkaa.

Voisin osallistua myös johonkin pro-Sotka kampanjaan. Noi uudet mainokset on ihan hengettömiä. Saisivat raahata sen dynamic duon takaisin studioon.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
VeeKoo
06.10.2006 11:32:59

Danoninon kova nelikko:

1: "Hei äiti, mites töissä?"
"No kiirettä ollu koko päivän ja nyt turvottaa"
"Niin käy joskus, mutta kokeileppa actimeliä minua se ainakin auttaa.

Sen jälkeen viälä se silmiä raastava äidin viimeisien jugurttejen lusikalla kaapiminen ja nauru päälle. (on muuten tämä actimel danonen tuote)

2:Joku pukumies sekoaa nähdessään danoninon toimiston pöydällä, vääntelee kasvojaan tuskaisesti joten päättää juosta oven läpi maistelemaan danoninoa. Rasittavaa.

3: Äiti, saanks mä?! Nonnononoonoono Jeahjeahjeh... Vihdoin välipala jolle voit sanoa kyllä...

4:Lapsi nukkuu ja mies maistaa danonea joten hänen on pakko mennä huutamaan jotain epäselvää ulos. Dupattuna kuten tässä ketjussakin joku sanoi. Sen jälkeen tulee klimaksina mainoksen huumoripätkä eli lusikan tiputtaminen johon lapsi herää..
"Kun oikein kovaa nussitaan niin akatkin on vain tiellä" -Marko L.
zuppermuhle
06.10.2006 11:54:49 (muokattu 06.10.2006 12:00:37)
3: Äiti, saanks mä?! Nonnononoonoono Jeahjeahjeh... Vihdoin välipala jolle voit sanoa kyllä...

Perkele! Tätä mainosta katsoessa minulla tekee mieli hakata kaikki lapset lapiolla mössöksi. On se vaan niin rasittava mainos. Kaikki muutkin Daninoninon mainokset on kyllä perseestä mutta tuo on kaikista huonoin.

Esimerkiksi se jossa se joku lehmä avaa jääkaapin oven ja ihmettelee mitäköhän se akka minun pojalle syöttää! ZOMG 0 prosenttia rasvaa eihän sillä mies elä! Vienpä nämäkin pois että se kärvistelisi vielä enemmän nälässä.
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)