kiriminni 17.05.2010 11:46:44 | |
---|
Tupuna: "Elias: Pudotusleirillä itkin ja sitten usein ennen esitystäni. Etenkin, jos on ollut tähtitaivas. Olen katsonut tähtiin ja lähettänyt äidille terveiset." Ihan kauhea. Myötähäpeä tulee tuosta kommentista. En sanoisi itsekään noin, vaikka olenkin nainen. On se kyllä kauheaa jos mies herkistyy,onneksi nainen saa niin tehdä. Pitääkö joka asiasta vääntää sukupuolikysymys?Sofi Oksanenkin nyt hermostuisi. Esiintymiskykyisempi voitti ja hyvä niin.Eikä tullut kilpailua eri sukupuolten välillä,kuten Tupuna voi katkerana todeta(onneksi Leena putosi aiemmin). Tunteita on vaikea pukea sanoiksi ja kun yrittää tulee juuri tuollaista Eliaksen aiheuttamaa myötähäpeää.Voi voi kaikkia ei voi miellyttää. |
-Cale 17.05.2010 13:18:25 | |
---|
Elias on kyllä melko koominen hahmo köyhine "elämänfilosofioineen". Menestys tulee varmaan olemaan yhtä huikeaa luokkaa kuin jollain Ilkka Jääskeläisellä. |
Simo78 17.05.2010 13:31:47 (muokattu 17.05.2010 13:35:31) | |
---|
kiriminni: On se kyllä kauheaa jos mies herkistyy,onneksi nainen saa niin tehdä. Pitääkö joka asiasta vääntää sukupuolikysymys?Sofi Oksanenkin nyt hermostuisi. Esiintymiskykyisempi voitti ja hyvä niin.Eikä tullut kilpailua eri sukupuolten välillä,kuten Tupuna voi katkerana todeta(onneksi Leena putosi aiemmin). Tunteita on vaikea pukea sanoiksi ja kun yrittää tulee juuri tuollaista Eliaksen aiheuttamaa myötähäpeää.Voi voi kaikkia ei voi miellyttää. Lähinnä mua häiritsee tuo, että jampat kilpaa kosiskelevat ääniä. Toinen sillä että on hintti ja toinen kaikille muilla tavoilla. Eikö se pelkkä laulusuoritus riitä? E: itse en kyseistä sarjaa jaksanut edes seurata alkua pidemmälle, kun mun mielestä esiintyjien taso oli sen verta huono. Ja muutenkaan ei nykyisin edes musakentän seuraaminen kiinnosta juurikaan. Mnetissä nillittämisen seuraaminen on paljon siistimpää:-D |
gasser 17.05.2010 16:45:09 | |
---|
Simo78: Lähinnä mua häiritsee tuo, että jampat kilpaa kosiskelevat ääniä. Toinen sillä että on hintti ja toinen kaikille muilla tavoilla. Eikö se pelkkä laulusuoritus riitä? Tästä voidan vetää NikkeKnatterton-johtopäätös, että se maaginen äx-fäktör tarkoittaa sitä, että on joko aito tai wanabee hinthaabeli. E: itse en kyseistä sarjaa jaksanut edes seurata alkua pidemmälle, kun mun mielestä esiintyjien taso oli sen verta huono. Ja muutenkaan ei nykyisin edes musakentän seuraaminen kiinnosta juurikaan. Mnetissä nillittämisen seuraaminen on paljon siistimpää:-D Parasta kamaa näissä ohjelmissa on ne alkupään nivala-äksät yms. Karsintojen jälkeen homma lässähtää. -?- |
Folcce 18.05.2010 11:03:08 | |
---|
Music's my life, Moxey. |
Tupuna 18.05.2010 11:03:24 | |
---|
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Tupuna 18.05.2010 11:07:23 | |
---|
kiriminni: On se kyllä kauheaa jos mies herkistyy,onneksi nainen saa niin tehdä. Pitääkö joka asiasta vääntää sukupuolikysymys?Sofi Oksanenkin nyt hermostuisi. Esiintymiskykyisempi voitti ja hyvä niin.Eikä tullut kilpailua eri sukupuolten välillä,kuten Tupuna voi katkerana todeta(onneksi Leena putosi aiemmin). Tunteita on vaikea pukea sanoiksi ja kun yrittää tulee juuri tuollaista Eliaksen aiheuttamaa myötähäpeää.Voi voi kaikkia ei voi miellyttää. Sukupuoli ei liity nyt tähän millään lailla. Voisit varmaan lopettaa naurettavan vittuilusi ja henkilökohtaisuuksiin menemisen, koska se ei hyödytä ketään. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
kiriminni 18.05.2010 11:21:42 | |
---|
Tupuna: Sukupuoli ei liity nyt tähän millään lailla. Voisit varmaan lopettaa naurettavan vittuilusi ja henkilökohtaisuuksiin menemisen, koska se ei hyödytä ketään. Pupu tupuna on m.netin helpoimmin hermostuva jäsen.Aina se vastaa kaikille tällä samalla tyylillä.Ja älä pelkää en koskaan menisi kanssasi henkilökohtaisuuksiin. Varsinkin,kun olen onnellisesti naimisissakin. Hyvä,Idols tai mikä vaan uusi ja mahtava spektaakkeli,yber skyller proggis potpur. |
tatta 18.05.2010 21:56:57 | |
---|
Khyl Elias ja Samuli on molemmat hyviä. Hamri vaan että pitää tommosen suodattimen läpi tulla, että tulee edes kuulluksi ja samalla arvostelluksi, kun ei pääse omalla matskulla esittämään, mikä on helvetin surullista, kun sitte muut "fiksummat" funtsailee puolestaan, mikä ois se oma linja kenellekin...juum. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Bluesmies 18.05.2010 22:51:08 | |
---|
Nyt vaan odotetaan X-Eliaksen (iltalehdestä lainattu termi) levyä, joka tulee sisältämään ainakin kappaleen Maailma On Kaunis ja joka tulee löytymään vuoden kuluttua Anttilan hyllystä hintaan 3,99€. |
tatta 19.05.2010 12:25:01 | |
---|
Bluesmies: Nyt vaan odotetaan X-Eliaksen (iltalehdestä lainattu termi) levyä, joka tulee sisältämään ainakin kappaleen Maailma On Kaunis ja joka tulee löytymään vuoden kuluttua Anttilan hyllystä hintaan 3,99€. joka onkin kokoelma, josta löytyy myös Laamasen - minun tieni ja kaikki muut tv:stä tutut "löröt".... niin ed:) ( sydämestäni toivon voittajalle jotain muuta ) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Rotuvaari 19.05.2010 14:49:33 | |
---|
Laamannin levyä oli joku aika sitten Anttilassa 1,99e hintaan. Levyn kannessa oli surullinen mies. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |