Aihe: Vancouver 2010
1 2 3 4 529 30 31 32 3344 45 46 47 48
HaloOfFlies
20.02.2010 23:30:40

Onneksi jätin mäkikisan katsomatta, olisi vaan pahentunut tämä suunnaton vitutus.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
totomiettinen
20.02.2010 23:33:28
Olympiavitutus. Nyt tuli.
-I like my sugar with coffee and cream-
DJKaaos
20.02.2010 23:41:09
Bonham: Ja tällä rahalla: suksi ei toimi, hyppypuvut sääntöjen vastaisia, ei oikeita monoja mukana... siis mitä vittua!!??

Noh, ei tuolla rahalla voi olettaa tuota kaikkea saavansa :D

Vähän jos sais budjettiin seuraavaan olympiaprojektiin lisärahotusta, niin ehkä nuo asiat saadaan Sotshiin kuntoon.
Minä olen minä.
W-Man
20.02.2010 23:44:31
E: "Asiantuntijat" toitottaa kuinka kyseessä oli pakko olla "huonot olosuhteet".

Eikös se ollu, et Hautamäki oli ite sanonu, että sen sukset ei toimi kun se latu lämpenee/sulaa/mitätahansa? :D

Eli Matti selitteli jo ennen kisaa ni ei tartte nyt enää kisan jälkeen keksiä mitään..

Nii ja loppuun vielä: eivittumitäpaskaa!!
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
_Petri_
20.02.2010 23:45:29

Jaaham, Jauhopäälle riitti reilu kierros hiihtelyä tällä kertaa. Hyvä hyvä.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Hetfield
20.02.2010 23:45:29

No, onpahan seuraavissa olympialaisissa helppo parantaa tästä rämpimisestä. Ainakin syytä olisi.
I quit the band... Now I just play with myself.
Prophet
20.02.2010 23:46:17
djKaaos: Noh, ei tuolla rahalla voi olettaa tuota kaikkea saavansa :D

Vähän jos sais budjettiin seuraavaan olympiaprojektiin lisärahotusta, niin ehkä nuo asiat saadaan Sotshiin kuntoon.

Ei mitään vaikutusta. On kasvatettava kokonaan uusi ja nöyrän asenteen omaava mäkihyppääjäsukupolvi, jotta menestystä voidaan seuraavan kerran odottaa.
DJKaaos
20.02.2010 23:46:56
_Petri_: Jaaham, Jauhopäälle riitti reilu kierros hiihtelyä tällä kertaa. Hyvä hyvä.

HOhooho. Ei jumalauta tätä suomalaisjuhlaa näissä kisoissa!! :DD Parhautta.
Minä olen minä.
DJKaaos
20.02.2010 23:56:37
Näistä kisoista on tulossa selkeästi jatko-osa tälle:

http://www.youtube.com/watch?v=uldFXVc6YXs
Minä olen minä.
W-Man
21.02.2010 00:01:42
Näistä kisoista on tulossa selkeästi jatko-osa tälle:

http://www.youtube.com/watch?v=uldFXVc6YXs

REPS :DDDDDDD

"Ei ollu tuttu hieroja, se otti liian kovaa"

Ottikohan takaapäin liian rajusti vai?
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Kimmo72
21.02.2010 00:23:03
Mitäs nää suomalaiset oikee keskeyttelee? Muistuu lahden tapahtumat mieleen ku "hajoili siteitä" ym..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
_Petri_
21.02.2010 00:23:51

Dream_eater: Mitäs nää suomalaiset oikee keskeyttelee? Muistuu lahden tapahtumat mieleen ku "hajoili siteitä" ym..

No jos ei jaksa kato. Jännä kisa muuten, toivottavasti norjalainen ei voita.
Bonham
21.02.2010 00:24:21
Dipsetcityboy: Nyt alkaa se kuuluisa olympiavitutus hiipiä tännekin... mitä helvettiä tuo Hautamäen kakkoshyppy oli?? Kuinka pahasti voi jäätyä?

E: "Asiantuntijat" toitottaa kuinka kyseessä oli pakko olla "huonot olosuhteet". Musta on jotenkin hassua ajatella että JUURI Matin kohdalla olosuhteet yhtäkkiä muuttui superpaskoiksi, kun sekä kaksi hyppääjä häntä ennen että jälkeen hyppäsivät loistohypyt. Niin että ne varmaan minuutiksi juuri siinä Matin kohdalla muuttuukin niin dramaattisesti ne sääolosuhteet, joojoo.. Eiköhän se kuuluisa hermo vain pettänyt.

Entäs kotimaiset asiantuntijat; valmentajat, lajipäälliköt ja kaikki muut miljoonat "asiantuntijat"... onko tää oikeasti tulkittava niin, että tässä maassa noista hommista on vastuussa pelkkiä urpoja. Varsin moni urheilija on jo todennut, että kuntohuippu oli silloin ja silloin... kannattaako silloin edes näitä tyyppejä lähettää turisteiksi toiselle puolelle palloa.

Vituttaa koko touhu
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Deg
21.02.2010 00:36:52

Dream_eater: Mitäs nää suomalaiset oikee keskeyttelee? Muistuu lahden tapahtumat mieleen ku "hajoili siteitä" ym..

Vittuako sitä läpsyttelemään sijalla 260 tuola nuin pitkää lenkkiä. Huonot on doupit jos niitä käyttävät. Kuntolatuja kyllä löytyisi lähempääkin kuin saatanan Kanadasta.
Sexual chocolate, baby!
Kimmo72
21.02.2010 00:45:49
No mut hyvä että ruotsi sai kaks mitskuu.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
_Petri_
21.02.2010 00:47:32 (muokattu 21.02.2010 00:48:38)

Dream_eater: No mut hyvä että ruotsi sai kaks mitskuu.

Hieno taktiikka, ansaitut lätkät!

e: Muutenkin yksi viihdyttävimmistä kisoista näissä olympialaispeleissä.
riimu
21.02.2010 00:51:12
Oonkohan joutunut median propagandan uhriksi vai miten itellä on ollut sellainen käsitys, että Suomen kisajoukkueella olisi ollut harvinaisen hyvät mitalisaumat näihin kisoihin? :D Siis ihan päin peetähän tää koko olymbiaadi on mennyt tähän asti.
Don't ask me about Grim Fandango.
Prophet
21.02.2010 00:54:10
Kilpa- ja huippu-urheilun tutkimuskeskus KIHU on heti lakkautettava Jyväskylästä, kaikki työntekijät irtisanottava ja asetettava korvausvastuuseen valtiolle.
HaloOfFlies
21.02.2010 00:56:50 (muokattu 21.02.2010 00:58:51)

Kielletään Suomesta hiihto ja kaikki hiihtäjät. Kielletään sen seurauksena kaikki sukset, sauvat ja monotkin. Laskettelurinteiltä kielletään hiihtoladut.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
DJKaaos
21.02.2010 01:02:21
riimu: Oonkohan joutunut median propagandan uhriksi vai miten itellä on ollut sellainen käsitys, että Suomen kisajoukkueella olisi ollut harvinaisen hyvät mitalisaumat näihin kisoihin?

Kyllähän parempaa menestystä oli lupa odottaa. Ihan selkeä pettymys nämä kisat ovat olleet, etenkin hiihdon osalta. Surkeaa suorastaan. Virallinen (ylioptimistinen) mitalitavoite oli/on se 12 mitalia, mutta täytyy muistaa, että mitalitavoite ei ole sama kuin tulosennuste.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)