Aihe: Big Brother 2008
1 2 3 4 529 30 31 32 3370 71 72 73 74
aivokuolio
10.09.2008 15:07:43
Pakko kysyä, mikä erottaa kaksi ihmistä joista toinen on rock ja toinen "rock"?

En kyllä tajua että miten Cherylin kaltaisella muijalla on yhtään varaa pikkulikoitella yhtään ketää, itse muija on 25 ja bruttotulot 0 euroa. Silti matkustelee ympäri maailmaa, elää ökykämpässä ja pukeutuu muotirääsyihin. Mamma betalar. Pst, ei ole villi veikkaus vaan ihan varmaa tietoa. Kyllä sapetti eilenkin katella sitä möksötystä ja kitinää kun muut koittivat saavat remonttia käyntiin ja yksi tippa linssissä toljottaa vaan.
DJKaaos
10.09.2008 15:33:16

En kyllä tajua että miten Cherylin kaltaisella muijalla on yhtään varaa pikkulikoitella yhtään ketää, itse muija on 25 ja bruttotulot 0 euroa. Silti matkustelee ympäri maailmaa, elää ökykämpässä ja pukeutuu muotirääsyihin. Mamma betalar.

En mä ainakaan Cheryliä mitenkään puolustellut, kun sanoin Miasta sen, mitä sanoin. Cheryl on muijista meikäläiselle ehkäpä se "ykkösinhokki". Oikeastaan ainoa muija, joka mua ei millään tavalla ärsytä on se Marjanne ja miehistä Tero. Nämä ovatkin ohjelman kannalta ehkä tylsimmät tyypit.
Minä olen minä.
Meadow
10.09.2008 15:35:26 (muokattu 10.09.2008 15:35:47)
Vituttaa kun nuo kaikki vaan puhuvat Cheryllistä paskaa selän takana. Ei minustakaan nyt mikään loistotyyppi mutta naurattaa kun esim. tuo Mariakin koko ajan hokee "huvittas sanoa sille..." muttei koskaan sano mitään.
Heissi
10.09.2008 18:06:14
Cheryll näyttää vähän nasse-sedältä. Parin nähdyn jakson perusteella paras heppu on Markonator. Yliyrittäminen on sympaattista. Tipahdin kun se totes häädettyjen asukeiden telkkarista nähtyjen terveisten jälkeen jotain että "jännää kun toi kuva niinku näkyy tuolta..." heh juum
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Läpistö
10.09.2008 18:18:15

Oma suosikki on ehkä Marko. Markoha on oikeastikin ollut hauska tuolla talossa, mutta ei sitä hirveästi ole TV:ssä näytetty. Myöskin noi oudot kysymykset on aika hyviä.
Exhausted
10.09.2008 18:32:34

Markossa voisi olla ainesta kyllä Perttu-tyyliseen vaikeuksien kautta voittoon päätymiseen, mutta toisaalta uskon myös Nikon mahdollisuuksiin äärettömänä symppiksenä.
Dunga
10.09.2008 18:35:05
Markossa voisi olla ainesta kyllä Perttu-tyyliseen vaikeuksien kautta voittoon päätymiseen, mutta toisaalta uskon myös Nikon mahdollisuuksiin äärettömänä symppiksenä.

Niko, symppis? Toivottavasti tuo oli vitsihuumoria.
Interstellar overdrive.
Exhausted
10.09.2008 18:40:30 (muokattu 10.09.2008 18:42:37)

Niko, symppis? Toivottavasti tuo oli vitsihuumoria.

Onhan se nyt. Ei kukaan talon asukkaistakaan äänestänyt sitä pudotukseen ekalla viikolla. Melkein kaikki muut sai ainakin yhden äänen. Voihan se toisaalta olla että kaikki Suomen homofoobikot ottavat missiokseen varmistaa, ettei homo voita, mutta toisaalta veikkaan, että vähintään saman verran kaveri saa sitten plus-ääniä oman vähemmistönsä jäseniltä ihan vain kannatusmielessä.

E: Lisään vielä Markosta, että jätkä veti melko suvereenisti sen Dianan pikkukitaralla. Miian soitteluista ei näkynyt kuin epätoivoista kitaranvirittämistä, vaikka tyyppi on moneen otteeseen mainostanut musiikillisuuttaan.
Dunga
10.09.2008 18:44:48
Onhan se nyt. Ei kukaan talon asukkaistakaan äänestänyt sitä pudotukseen ekalla viikolla. Melkein kaikki muut sai ainakin yhden äänen. Voihan se toisaalta olla että kaikki Suomen homofoobikot ottavat missiokseen varmistaa, ettei homo voita, mutta toisaalta vähintään saman verran kaveri saa sitten plus-ääniä oman vähemmistönsä jäseniltä ihan vain kannatusmielessä.

Kaveri joka kiroaa joka lauseessa, valittaa kuin pikkutyttö, sekoilee kuin mikäkin piripää ja imppailee bensaa ym. hienoa, ei mun kirjoissa ainakaan ole symppis :) Oli sitten homo tai ei.
Interstellar overdrive.
Exhausted
10.09.2008 18:47:45

Hmm, kuka sun mielestä noista sitten on symppis?
Dunga
10.09.2008 18:48:14
Hmm, kuka sun mielestä noista sitten on symppis?

Noista? Ei oikein kukaan :)
Interstellar overdrive.
Rattata
10.09.2008 18:57:20
Kaveri joka kiroaa joka lauseessa

Tämä muuten häiritsee joka jumalan kerta kun tota ohjelmaa katsoo. Mikä siinä on kun pitää sitä vittua viljellä joka toisessa sanassa. Minnassa häiritsi tuo erityisesti, onneks lähti veks. En tiedä onko menny multa vaan ohi, mutta musta tuntuu että (Nikoa lukuunottamatta) talon miehet on paljon siistimpiä suustaan kun noi naiset. Vaan eipä toi hirveen yllätys ole.
Meadow
10.09.2008 19:17:28
Jaaha. Eiköhän se nyt tullu Cheryllille lähtö.
Exhausted
10.09.2008 19:25:04

Marko tekee Pertut?
kyseinen
10.09.2008 22:03:10
Ihan samaa mieltä. Jotenkin niin väkinäisen teko-rock koko muija.

Koko "rock"-käsite on kärsinyt melkoisen inflaation katumuodin mukana. Mia on siitä oiva esimerkki. Tukka mustaksi, mustat pilli-/stretch-farkut jalkaan, Converset tai kopiot töppösiin, huivia kaulaan, raitaa paitaan ja 30STM ja Paramore iPodiin ja jo sitä ollaan niin rokkia, niin rokkia.

Hetkinen, kuvailin juuri itseäni...
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Hannu H.
10.09.2008 22:17:28 (muokattu 10.09.2008 22:36:26)

Öö... nukuinko mä ny jotenkin vai menikö jotain muuta ohi kun marko on taas äänestyksessä? Saiko se muka enemmän nimeämisiä ku pieruämmä?

EDIT: jaa ne ei näyttänykään vielä niitä kaikkia... jep jep.. jatkakaa!
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
DJKaaos
11.09.2008 01:42:31
Miian soitteluista ei näkynyt kuin epätoivoista kitaranvirittämistä, vaikka tyyppi on moneen otteeseen mainostanut musiikillisuuttaan.

Eiks hänen lempibiisinsä ollut Stairway to heaven? Kovasti ylisti kyseistä biisiä, mutta taisi sanoa ettei hällä ole aavistustakaan kenen biisi se on. Mä en ole mikään Zeppelin-fani tai tunne kaikkien maailman biisien tekijöitä, mutta sanoisin silti, että tässä tapauksessa neidin rokkariolemus koki aika pahan pohjakosketuksen.
Minä olen minä.
Sälski
11.09.2008 01:49:10

Hmm.. Miksiköhän Marko tuntuu oleva talon ulkopuolisten suosiossa, kun taas talon sisällä hänestä ei pidetä? Oma suosikke ehdottomasti myös.. Niin ja mikä kaikilla on Ristoa vastaan?? :DD Ihan ylikonna äijjä.
Joku viisas sanoikin että älyllinen keskustelu kreationistin kanssa on kuin shakin pelaaminen pulun kanssa. Se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja luulee vielä voittaneensa ja lentää kertomaan parvelleen. :D
Jormaz
11.09.2008 02:09:52
Miasta pitää kyl olla Tupunan kanssa samaa mieltä. Kalliossa asuessa näki ihan tarpeeksi "rokkareita" jotka kännissä hoilasi kadulla epävireisesti. No ehkä se onkin sitä rokkia.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Wolfgang
11.09.2008 08:00:26 (muokattu 11.09.2008 08:01:05)
Miasta pitää kyl olla Tupunan kanssa samaa mieltä. Kalliossa asuessa näki ihan tarpeeksi "rokkareita" jotka kännissä hoilasi kadulla epävireisesti. No ehkä se onkin sitä rokkia.

Eikös rock ole vaan tyyli muiden joukossa..? Jos joku sattuu tykkäämään rokimmasta musasta, ehkäpä jopa omistaa kitaran ja pukeutuu musiikkimakunsa innoittamalla tavalla niin ei kai se edellytä musikaalista lahjakkuutta?

Ja kännissä on kiva laulaa, osasi tai ei.
Don't think twice it's all right.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)