Deino 15.09.2006 21:51:52 | |
---|
Kuussataa... |
Alpha 15.09.2006 21:58:17 | |
---|
Kuussataa... Oletko ylpeä itsestäsi? |
Deino 15.09.2006 21:59:18 (muokattu 15.09.2006 21:59:53) | |
---|
Oletko ylpeä itsestäsi? En. >:I Virhe jne. E: Se vaan rimmasi tuon edellisen lauseen kanssa. |
Alpha 15.09.2006 22:20:13 | |
---|
E: Se vaan rimmasi tuon edellisen lauseen kanssa. Ei se mitään. |
Alpha 15.09.2006 23:16:54 | |
---|
Onkos yön tulos se, että kaikki räjäytetään? |
Kimmo72 15.09.2006 23:23:29 | |
---|
TÄMÄ ON ALPHA: Kuinkas moni kirjoittelee tuonne BB-palstalle eri nimimerkeillä? Tunnustakaa... En. Luen vaan. Olipas muuten harvinaisen laimeat "juhlat" Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
MV 16.09.2006 00:27:28 | |
---|
Oliko kovat meininkit tänään? en nähnyt tänään...Oli ite viihtellää...sääh. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Juugeli 16.09.2006 11:23:01 | |
---|
Hyvää paskaa tämä BB-foorumin seurailu: - Millainenhan se mahtaa olla se Kaarlon tyttöystävä? Kun toi Kaarlo ei ole ihan kaikista välkyin ihminen. Aika pitkät piuhat tahtoo olla. Mutta putkiaivo mikä putkiaivo.. Omalla alallaan varmaan erittäin hyvä, mutta sosiaalisella puolella kehittämistä aika paljon. - No siksihän se onkin hyvä, se ei itse tajua tehdä pakkeja. Jotain kertoo myös bissen kanssa seurustelu. Mun mielestä bisse on yhtäkuin lesbo (jokaisella on vain yksi seksuaalisuus aivoissa, mutta homoseksuaali voi kuitenkin pärjätä vastakkaisen sukupuolen kanssa jos preppaa itsensä siihen). Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Rattata 16.09.2006 14:45:40 | |
---|
Oliko kovat meininkit tänään? en nähnyt tänään...Oli ite viihtellää...sääh. Lähinnä vain selvittivät edellisen illan tapahtumia. Jokainen kävi "piinapenkissä" kertomassa oman näkemyksensä. Henalla ja Kaarlolla oli aikamoista sanasotaa, mutta taisivat loppujen lopuks kaikki aika hyvin selvittää välinsä. M.A.C.H.O. #11 |
Kimmo72 16.09.2006 15:39:40 | |
---|
Lähinnä vain selvittivät edellisen illan tapahtumia. Jokainen kävi "piinapenkissä" kertomassa oman näkemyksensä. Henalla ja Kaarlolla oli aikamoista sanasotaa, mutta taisivat loppujen lopuks kaikki aika hyvin selvittää välinsä. Siinäkään koosteessa ei näytetty koko kinaa. Henakin sanoo Kalelle "idiootti" kun toinen koittaa selittää.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Juugeli 16.09.2006 15:42:28 | |
---|
Siinäkään koosteessa ei näytetty koko kinaa. Henakin sanoo Kalelle "idiootti" kun toinen koittaa selittää.. Näytettiin sentään se, kun Kale alkoi kritisoimaan Henaa, niin tämä nousee ja sanoi jotain "mä meen kattoon tota ruokaa, mä jaksa tollasta lässytystä" Ja äsken juuri oli pyytänyt anteeksi kaikilta sitä, että oli kusipää tehtävän aikana. Eipä kovin vilpittömältä sekään anteeksipyyntö vaikuttanut, edes ennen tuota kommenttia. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Tupuna 16.09.2006 16:29:30 | |
---|
Komodo mainittu! Kari kertoi naiselle myös, minkä eläimen kanssa mies laittaisi muut talon miehet samaan huoneeseen. - Tatun mä pistin komodovaraanin, niil on eniten bakteereja, mitä millään on, Kari naureskeli. - Monkeyn, ku se on noin pieni, ni pistin maailman suurimman anakondan kans samaan huoneeseen. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Kimmo72 16.09.2006 19:29:47 (muokattu 16.09.2006 19:30:08) | |
---|
Ei vitsi tota Jepan energiaa :D Tuolla se painii Kakin kanssa suu korvissa. Hassu tytteli :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Alpha 16.09.2006 19:45:30 (muokattu 16.09.2006 20:00:13) | |
---|
Ei vitsi tota Jepan energiaa :D Tuolla se painii Kakin kanssa suu korvissa. Hassu tytteli :) On kyllä ollu taas niin tylsä päivä tuolla talossa ettei tosikaan. Hyvä että Jepa potkii noita sohvalla röhnöttäviä vässyköitä persiille. Jennillä on lääkitys kohillaan...:o) Nyt siellä vääntää Hena ja Mira. E:Nyt siellä on koko porukka Tatua lukuunottamatta maanisia. |
blastoff 16.09.2006 20:07:08 (muokattu 16.09.2006 20:08:14) | |
---|
Karin pointsit nousi mun silmissä kyllä paljon tämän edellisen tehtävän seurauksena. Yllättäen se taitaakin olla fiksuin tyyppi koko porukasta. MTV makes me wanna smoke crack |
DJKaaos 16.09.2006 20:32:12 | |
---|
Karin pointsit nousi mun silmissä kyllä paljon tämän edellisen tehtävän seurauksena. Yllättäen se taitaakin olla fiksuin tyyppi koko porukasta. Hän on kyllä tosi mutkattoman olonen tyyppi. Vaikuttaa tulevan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
MV 17.09.2006 12:29:22 | |
---|
Jenni nousi vuoteestaan ja meni kylpyhuoneeseen ajelemaan karvojaan. Suihkuun pääsemistä odottanut Mira kävi ehdottamassa, että Jenni ei käyttäisi asukkaiden vain tunnin ajan saamaa lämmintä vettä sheivailuun, jotta jokainen halukas ehtisi käydä suihkussa. Väsynyt Jenni otti Miran neuvomisen itseensä. Itkua tihrustaen Jenni painui takaisin makuuhuoneeseen ja omaan sänkyynsä. No huhuh, tommosesta nyt pultata... "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Alpha 17.09.2006 13:20:38 | |
---|
No huhuh, tommosesta nyt pultata... Siellä alkaa nyt hermot pikkuhiljaa menemään itse kullakin ja tunteet on välillä pinnassa. Pienet asiat nousee potensseihin ja silleen... Sanoihan Kalekin eilen, että nielaisisi ennemmin kranaatin, kuin olisi Miran kanssa kahdestaan. |
rockitsb 17.09.2006 13:26:57 | |
---|
Hyi vittu mikä ohjelma. "kuvittelevat olevansa kovia muusikoita toisin vain unelmissaan
keikkoja on tehty tuhansia ...... ei mitään.eli unelmaa ja unelmaa.Oikeasti. Hyväksykää se." -veksi5
Bella Italia #5 |
carnation 17.09.2006 16:52:49 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |