Aihe: Kaikki tuntuu vihaavan, mutta sinä et?
1 2 3 4
Jani The Rock
15.02.2006 10:40:03

Kukaan kaveripiiristä ei tunnu tykkäävän Kubrickin Eyes wide shut:ista.

Entäs Kubrickin Barry Lyndon? Visuaalisesti ja muutenkin ihan upea elokuva, mutta aina kun sen nimen mainitsee jollekin, vastauksena on tyhjä katse ja päänpudistus.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
aikavaikea
15.02.2006 11:25:54
Entäs Kubrickin Barry Lyndon?

Mä tykkäsin kovasti kun sen kirjastosta aikoinaan lainasin VHS:nä. Pari kertaa katsoin läpi. Eipä ole tainnut tv:ssä näkyä. Pitäisi tämäkin joskus hankkia omaan hoiviin.
ozz3
15.02.2006 11:31:13
Kukaan kaveripiiristä ei tunnu tykkäävän Kubrickin Eyes wide shut:ista.

Pakko myöntää, että kerran katsoneena tuo leffa ei ole avautunut. Pitäisi katsoa uudestaan, vai oletteko samaa mieltä?
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Stain
15.02.2006 12:05:23
Poliisiopistot. Nehän on loistavia.
It's a bittersweet symphony, this life
Jani The Rock
15.02.2006 12:37:37

Mä tykkäsin kovasti kun sen kirjastosta aikoinaan lainasin VHS:nä. Pari kertaa katsoin läpi. Eipä ole tainnut tv:ssä näkyä. Pitäisi tämäkin joskus hankkia omaan hoiviin.

Kyllä se tuli telkkarista pari-kolme vuotta sitten.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
carnation
15.02.2006 12:44:44 (muokattu 15.02.2006 12:45:12)
Entäs Kubrickin Barry Lyndon? Visuaalisesti ja muutenkin ihan upea elokuva, mutta aina kun sen nimen mainitsee jollekin, vastauksena on tyhjä katse ja päänpudistus.

Kubrickin aliarvostetuin elokuva. Huikea klassikko joka aivan suotta jää yleensä muun Kubrick-tuotannon jalkoihin. Hieno teos.

Mutta itse pidän jostain kumman syystä King-filmatisointi Dreamcatcherista, vaikka kaikki sitä aina mollaavatkin.
"Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ!
ICE
15.02.2006 14:25:33
Harley Davidson & Marlboro Man.

Elokuvana täysin kehno, mutta kuitenkin tuo onnistuu kiteyttämään amerikkalaisen kulutuskulttuurin ja brändäyksen saman otsikon alle. Olen katsonun HD & MM:n monta kertaa ja aina vain paranee.
"Ice on kyllä jäljittelemätön Ice aina, ei voi muuta sanoa :D" -Vilhelmus
AP
15.02.2006 14:40:42
The Village, kaikki tuntuivat vihaavan sitä sen loppuratkaisun takia.

On muuten oikeansuuntainen havainto.
Mä kyllä ymmärsin sitä ratkaisua oikein hyvin. Mitä helvettiä, ilman sitä se olisi ollut ihan tyypillinen pikkusäikyttelyleffa. Se loppuhan on juuri se "catch" siinä, ei se ole edes vitsi. Hm.

Barry Lyndon taas. Joo, se on kyllä pitkä, ja historiasta löytyy tunnetumpia ja dramaattisempiakin kohtaloita. Toisaalta, siinä kyllä huolella pohjustaen seurataan yhtä tarinaa, ja ehkä on eduksi että tarina ei ole kovin tunnettu. Säilyy jännitys paremmin. Valokuvaus-ihmisenä mä tietysti arvostan Barry Lyndonin kuvateoksena äärettömän korkealle, se on kerrassaan hivelevän kaunis kuviltaan.
K100 #7 Ärlä #011
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)