Aman 31.05.2005 19:52:43 | |
---|
Miten ihmeessä mää muistin tän ekan jakson näin hyvin? Millon nämä viimeksi tuli uusintana? Eka jakso oli kohtuullisen huono, mutta hyviä tulossa. Parhaiten mieleenjäänyt jakso oli se matohomma pohjoisnavalla. The Thingistä kopsattu idea täysin, mutta ainakin aikoinaan toimi. Mä en muistanut yhtään mitään koko jaksosta. Jos on tullut uusintana, niin en ole kyllä katsonut. Oli toi eka jakso ihan selkeesti vielä ns. "huono" jakso, mutta silti olin kuin naulittu sitä katsomaan :D Mä en tuota matojaksoa muista, mutta sen "maksa-mato" jakson muistan kyllä, missä oli viemärissä sellanen ihmisen kokonen mutaatiomato. Se ahdisti pitkään :) Se taisi purra porukkaa selkään ja laskea pieniä matosia niiden sisään. -Ari "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
aikavaikea 31.05.2005 19:55:13 | |
---|
"maksa-mato" jakson muistan kyllä, missä oli viemärissä sellanen ihmisen kokonen mutaatiomato. Se ahdisti pitkään :) Se taisi purra porukkaa selkään ja laskea pieniä matosia niiden sisään. -Ari Tooms? Ilmanvaihtoventtiileistä kulki tämä laiheliini ainakin. Avasi ruuvit pikkukätösillään sisältä päin ja teki tekosiaan. There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
lapio 31.05.2005 20:27:15 | |
---|
Miten ihmeessä mää muistin tän ekan jakson näin hyvin? Millon nämä viimeksi tuli uusintana? Tämä eka kausi on tainnut tulla joskus maratoonina subilta? Muistin itsekkin tapahtumat aika hyvin. Eka jakso oli kohtuullisen huono, mutta hyviä tulossa. Parhaiten mieleenjäänyt jakso oli se matohomma pohjoisnavalla. The Thingistä kopsattu idea täysin, mutta ainakin aikoinaan toimi. Yksi erityisen hyvänä mieleen jäänyt jakso oli eräs sellainen, jossa seurattiin pelkästään savuke miehen seikkailuja. Go and boil your bottoms, you sons of silly persons! |
Torniojaws 31.05.2005 22:08:43 | |
---|
Tooms? Ilmanvaihtoventtiileistä kulki tämä laiheliini ainakin. Avasi ruuvit pikkukätösillään sisältä päin ja teki tekosiaan. Ei ole Tooms. Edellämainittu jakso on nimeltään "The Host" ja löytyy toisen tuotantokauden alusta. Itse asiassa toisen tuotantokauden toinen jakso. Ko. ötö kulkee Venäläisen rahtilaivan mukana tuonne jyy es ein puolelle. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
MV 31.05.2005 22:54:20 | |
---|
Mites, olinkohan mä ihan jäässä vai mikä oli mutta liittyikö tuo jakso nyt ollenkaan sihen eiliseen? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Valterr 31.05.2005 22:58:11 (muokattu 31.05.2005 22:59:14) | |
---|
Olipa kohtalaisen huono jakso tuo äskeinen. Parhaiten itselle jäänyt mieleen se jakso, jossa on jalaton Intialainen, joka kulkee sillä matalalla häkkyrällä missä on pyörät alla. |
Allupallu 31.05.2005 23:00:42 | |
---|
Jostain syystä sitä on aina ihan onnessansa ku tulee salaiset kansiot... vaikka ei ne oo niin hyviä... onpas, ne ovat H--VETIN hyviä............................... MUTTA nopeaa toimintaa oli ainakin auton takalasin uusimisessa! Kuka muuten oli tämä tutunnäköinen teiniskootteriangstpunapäätä näyttelevä kaveri?? Pelkään kuuroutta enemmän kuin kuolemaa. (Kirjastossa on kivaa.) |
Fadead 31.05.2005 23:30:09 | |
---|
Olipa kohtalaisen huono jakso tuo äskeinen. Parhaiten itselle jäänyt mieleen se jakso, jossa on jalaton Intialainen, joka kulkee sillä matalalla häkkyrällä missä on pyörät alla. Juu, se oli aika rankka. Tais olla niitä uusia jaksoja. Sitten oli semmonen jakso jossa oli joku äijä joka hallitsi unia tai jotain semmoista.Helevetin ahistava oli. Pelottavin sk- jakso oli se. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
Antsa 31.05.2005 23:45:00 | |
---|
Saan mieleni tyydytettyä UFO-jaksoista, nannaa. Minua alkaa vaan suunnattomasti vituttamaan Scullyn skeptisyys. Miksi hänen täytyy olla aina vastakarvaan? lutka. Minulle on X-files -jaksoista jäänyt parhaiten mieleen jakso, missä oli kolme jotain epämuodostunutta, väkivaltaista veljestä, jotka hautasivat pikkulapsen pihalleen. Äidiltänsä he leikkasivat jalat irti, ja pitivät vangittuna sängyn alla. Heidän äiti oli myös raskaana omille pojilleen. Kuka muu muistaa? |
85423321 01.06.2005 00:09:28 | |
---|
Todisteinen systemaattinen katoaminen alkaa pidemmän päälle olla aika huvittavaa. Joka jakson lopussa palataan takaisin alkuruutuun. Luulisi moisen olevan turhauttavaa. |
Torniojaws 01.06.2005 00:26:08 | |
---|
Parhaiten itselle jäänyt mieleen se jakso, jossa on jalaton Intialainen, joka kulkee sillä matalalla häkkyrällä missä on pyörät alla. Kahdeksannen kauden jakso "Badlaa". Näppärä jakso tosiaan on, tosin osittain ehkä hosuttu tarina. Minulle on X-files -jaksoista jäänyt parhaiten mieleen jakso, missä oli kolme jotain epämuodostunutta, väkivaltaista veljestä, jotka hautasivat pikkulapsen pihalleen. Äidiltänsä he leikkasivat jalat irti, ja pitivät vangittuna sängyn alla. Heidän äiti oli myös raskaana omille pojilleen. Kuka muu muistaa? Neljännen tuotantokauden jakso "Home" So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Fadead 01.06.2005 00:35:38 | |
---|
Kuinkas kauan noita "salakkareita" tulee? Meinaako näyttää alusta loppuun vai? Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
lapio 01.06.2005 00:46:26 | |
---|
Kuka muuten oli tämä tutunnäköinen teiniskootteriangstpunapäätä näyttelevä kaveri?? Se on tuttu ainakin Buffy vampyyrin tappajasta ja Austin Powersista Dr. Evilin poikana. Go and boil your bottoms, you sons of silly persons! |
Aman 01.06.2005 04:46:14 (muokattu 01.06.2005 04:57:03) | |
---|
Edellämainittu jakso on nimeltään "The Host" ja löytyy toisen tuotantokauden alusta. Itse asiassa toisen tuotantokauden toinen jakso. Ko. ötö kulkee Venäläisen rahtilaivan mukana tuonne jyy es ein puolelle. Jeps, tämä se oli. Ryssät ne aina laskee kaikkea kivaa viemäreihin. EDIT: Niin Tiistain jaksosta. Oli aika salaliittoa jo. En muistanutkaan että niitä alettiin kehittää jo näin alussa SK:ta, mutta ei se itseäni haittaa, sillä mulle uppoaa noi hallitus-sotku-hässäkätkin yhtä hyvin kuin muut ufo/paranormaalit jutut.... ja jo näin alkuvaiheessa Mulder aivopestiin :D Se jäbä saa kyllä paljon paskaa niskaan kaikkien tuotantokausien aikana, mutta silti vaan sykkii eteenpäin. On se kova! :) Mulla ei ole ennen punatukkafetissiä ollut, mutta alkaa pikku hiljaa arveluttaan, pitäiskö pää kääntää pois ainakun Scully ilmaantuu ruutuun :) -Ari "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
Aman 01.06.2005 04:50:42 | |
---|
Kuka muuten oli tämä tutunnäköinen teiniskootteriangstpunapäätä näyttelevä kaveri?? Seth Green nimeltään. Näyttelee yleensä itseään :) -Ari "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
mathias 01.06.2005 10:24:50 | |
---|
|
aikavaikea 01.06.2005 10:37:25 | |
---|
skebaa: On muuten aika lyhyt tuo muija tossa. Saman panin merkille siinä maanantain eka jaksossa, jossa Mulder ja Scully seisoivat rinnakkain sen motellin edessä. Hetken epäilin stunttikääpiötä ;). mathias: Tarkempaa infoa Salaisista Kansioista kannattanee käydä lueskelemassa vaikka täällä: http://gamma.nic.fi/~xfiles1/ 'toksia, tosin alkaa vaikuttaa, että täälläkin selviää kaikki info, kun Torniojaws avaa infoarkkunsa. Perehtymistä havaittavissa ihan selkeesti. There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
Ed_Guy 01.06.2005 12:02:24 (muokattu 01.06.2005 12:03:54) | |
---|
En aikoinaan oikein seurannut ohjelmaa, mutta nyt täytyy katsoa jokainen jakso... Niin siis kertokaa pari asiaa: minkä näköinen on tupakki mies ja mitä se duunaa? jotain siitä muistan, mutta selventäkää Ja millon niitä eri mörrimöykkyjä alkaa ilmaantua? Kun tuo ufojen jahtaaminen tuntuu tylsälle Edit: joo voisi noita linkkejäkin katella ei mitään enää *THV Elää!!½* |
mathias 01.06.2005 14:26:43 (muokattu 01.06.2005 14:27:49) | |
---|
Niin siis kertokaa pari asiaa: minkä näköinen on tupakki mies ja mitä se duunaa? jotain siitä muistan, mutta selventäkää Niinkuin varmaankin jo tuosta linkistä löysit, tupakkamiehestä on tietoa tässä: http://gamma.nic.fi/~xfiles1/char/csm.htm Ja millon niitä eri mörrimöykkyjä alkaa ilmaantua? Kun tuo ufojen jahtaaminen tuntuu tylsälle Nämä mörrimöykkyjaksot alkavat aikalailla nyt lähiaikona. Seuraavassa jaksossa Eugene Tooms esiintyy ensimmäisen kerran. Myös 5. jakso, "The Jersey Devil" kannattaa vilkaista. |
MV 01.06.2005 14:36:05 | |
---|
Hei miten tuo rakenne menee tossa? Onko koko ajan jatkoa edelliselle jaksolle vai miten? Olin varmaan puoli nukuksissa eilen tai jotain kun en ainakaan itse huomannut miten tiistain jakso liittyi maanantain jaksoon. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |