Aihe: TV:n mobiilipelit lainvastaisia
1 2 3 4
VÄKIPÄÄ
19.10.2004 00:51:57
Jesss!!!!

Jo on aikakin että joku virallinen taho älähtää tästä saatanan tekstaripaskasta!

Esim. Ringalingin tyyliset, "Arvaa kuka suomalainen mieslaulaja on kyseessä: KIR*A, lähetäppä kymmenen tekstiviestiä ja odotappa tunti langoilla niin voit päästä suoraanlähetykseen", ihmiskunnan älyä halventavat rahastusautomaatit voisi laittaa omalle dikikanavalleen ja Zätti omalle pilaamasta ihmisten mielenterveyttä. Ja jotain oikeaa ohjelmaa, vaikka sitten Matlockia uusintana, ruutuun!

Saatana. (päivän vihanpurkaus)
Pääsoittimena minulla on pää soittimena.
Krice
19.10.2004 10:20:48

ihmiskunnan älyä halventavat rahastusautomaatit

Voikohan ihmiskunnan "älyä" edes halventaa? Sitä paitsi en tiedä mistä moinen negatiivinen asenne. Jos ei chatti kiinnosta niin ei sitä ole pakko katsoa eikä siihen ole pakko tuhlata rahaa.
Jani The Rock
19.10.2004 10:31:10

Voikohan ihmiskunnan "älyä" edes halventaa? Sitä paitsi en tiedä mistä moinen negatiivinen asenne. Jos ei chatti kiinnosta niin ei sitä ole pakko katsoa eikä siihen ole pakko tuhlata rahaa.

Ei ole pakko katsoa, mutta siitä huolimatta se on julkinen ilmiö johon jokaisella on oikeus ottaa kantaa. Sitäpaitsi mobiilipelit ovat pesiytyneet myös yhteiskunnan (eli meidän veron- sekä TV-luvan maksajien) rahoittamalle YLElle. Tällöin oikeus kannanottoon on yhä suurempi.
The road never ends for me, kid.
pellepelle
19.10.2004 14:30:04
Tällä periaatteella kaikki rahaautomaatitkin pitäisi kieltää koska niitä pelaa alle 15 vuotiaat kokoajan ja nekin on suunnattu lapsille koska ne on niin hienoja ja niistä voi voittaa rahaa ja eikä niissäkään sanota että jos on pelannu vaikka 100 euroa että eikö olisi jo aika lopettaa.
Jormaz
19.10.2004 15:06:29
Tällä periaatteella kaikki rahaautomaatitkin pitäisi kieltää koska niitä pelaa alle 15 vuotiaat kokoajan ja nekin on suunnattu lapsille koska ne on niin hienoja ja niistä voi voittaa rahaa ja eikä niissäkään sanota että jos on pelannu vaikka 100 euroa että eikö olisi jo aika lopettaa.

Niissä sentään lukee että alle 15-vuotiailta pelaaminen kielletty. Ja sitä jossain oikeasti valvotaankin.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Krice
19.10.2004 17:32:03

Ei ole pakko katsoa, mutta siitä huolimatta se on julkinen ilmiö johon jokaisella on oikeus ottaa kantaa.

Pff.. minä vaadin tosi-tv- ja saippuasarjoja pois tv:stä. Tilalle chättiä:)
Deep Shadow
19.10.2004 17:55:25

Pöh. Ne ovat lapsilta kiellettyjä... Valvontaa tosin voisi tehostaa...
~Nyt sanat on sanottu, laulut on laulettu, aamun koittaessa ilta jo hämärtää~
pellepelle
19.10.2004 18:03:37
Pöh. Ne ovat lapsilta kiellettyjä... Valvontaa tosin voisi tehostaa...

Nimenomaan...niihin ne rahansa tuhlaa ennemmin ku johonki tsätteihin.
pellepelle
19.10.2004 18:04:37
Niissä sentään lukee että alle 15-vuotiailta pelaaminen kielletty. Ja sitä jossain oikeasti valvotaankin.

No joo mut ei sitä nyt kyllä pahemmin valvota mitä nyt joskus kerran kahessa tunnissa tulee vartija häätää alle 15V pelaajat (kokemus puhuu)
VÄKIPÄÄ
19.10.2004 19:58:10

No tuossa vähän ehdottelin että chatit voisi siirtää omille digikanavilleen, koska ei oikeasti jaksa katsoa! Samaa "Onx jätkii stzädistt eloz T: Angelgirl91"- paskaa yöt ja päivät... VOISI LAITTAA SEN AIKAA JOTAIN KATSOTTAVAAKIN... Zätti-intoiset voisivat sitten hakeutua näille chatkanaville.
Pääsoittimena minulla on pää soittimena.
pellepelle
19.10.2004 20:18:14
Kaikkein eniten hymyilyttävät juuri nämä Pakilan Top 5 gimmat ja Perniön Top3 kundit tason viestit
MV
22.10.2004 14:20:10
Kaikkein eniten hymyilyttävät juuri nämä Pakilan Top 5 gimmat ja Perniön Top3 kundit tason viestit

tai viestiä ei ole.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
rather be dead
26.10.2004 17:46:31
Miksi ne semmoiset mobiilipelit joissa voi voittaa rahaa on kielletty alle 18-vuotiailta? Ring-a-ling jne.
pellepelle
26.10.2004 18:51:12
Miksi ne semmoiset mobiilipelit joissa voi voittaa rahaa on kielletty alle 18-vuotiailta? Ring-a-ling jne.

Varmaan sen takia että noi raha summat on aika kova houkute pelata...aika tyhmän lähetys ajan on valinnu.
No tohon aikaan on TV:n ääressä ne jotka rahaa tarttee...opiskelijat ja työttömät.
HaloOfFlies
27.10.2004 00:27:50

Yhtä juttua minä en käsitä. Nimittäin sitä, että miksi tuossa Paljon Pelissä-ohjelmassa se bonuskysymys on järkiään aina semmoinen jota kukaan ei tiedä. Muuten kysellään helppoja mutta sitten bonuksena semminen jota ei kukaan tiedä. Miksei sitä bonuskysymystä voisi ottaa samasta aihealueesta minkä soittaja on tiennyt?
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
pellepelle
28.10.2004 14:42:40
Yhtä juttua minä en käsitä. Nimittäin sitä, että miksi tuossa Paljon Pelissä-ohjelmassa se bonuskysymys on järkiään aina semmoinen jota kukaan ei tiedä. Muuten kysellään helppoja mutta sitten bonuksena semminen jota ei kukaan tiedä. Miksei sitä bonuskysymystä voisi ottaa samasta aihealueesta minkä soittaja on tiennyt.

Joka kerta ku mä oon tota kattonu ni on vastattu bonus kysymykseen oikein...eli yhden kerran.
Wiitala
29.10.2004 13:17:13
Tervetuloa takaisin virityskuva!!
Elämälläkin on viimeinen käyttöpäivä.
Krice
29.10.2004 18:12:30

Tervetuloa takaisin virityskuva!!

Nyt on ollut kyllä niin huonoja miesjuontajia, että olen melkein samaa mieltä. Iidakin lähti. Perustan ProIida-liikkeen. Iida takaisin!
Pelsi
31.10.2004 03:03:10 (muokattu 31.10.2004 12:32:05)
mainos
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=19&t=74924&o=0&co=0
/mainos

Kaveri kerran testasi näitä pelejä. Vartin pelasi, lopputulos 20 euroa lisää puhelinlaskuun.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
Kimmo72
31.10.2004 03:27:45 (muokattu 31.10.2004 03:28:15)
Nyt on ollut kyllä niin huonoja miesjuontajia, että olen melkein samaa mieltä. Iidakin lähti. Perustan ProIida-liikkeen. Iida takaisin!

Ja mä haluun Harryn ja entisen Ilonan ja Ritan ja.. ja.. Hä? Mä mitään oo kattonu..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)