Aihe: Toimintaa "kaunareissa"
1 2 3 4 5 6 7
Torniojaws
26.11.2004 13:19:42

Eilen kuulin tuota menoa kun tulin kotiin. Johan oli actionia äänten perusteella ;)
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Kanjonit
26.11.2004 13:24:52

Jokainen Ridgen hermostuminen on parasta.

"DAMN IT, BROOKE!"
Entinen Kaam0s, nykyään Liippa. It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr.
Milkop
30.11.2004 13:52:23

Monikos katseli eilen kaunareita? Oli muuten niin mieletön jakso, ettei mitään rajaa. Repeilin ihan koko ajan. Massimo tuli prätkällä seinän läpi ja Ridge lensi tulta syöksevään uuniin ja kaikki ajattelee nyt tietty, että se kuoli. Ei juma, miettikää jos se kuolikin. Olis sekin vaan pitänyt sen takatukkansa...Ei mulla muuta, oon vissiin vähän sekaisin.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
bedlam
30.11.2004 14:11:31

RITKE PUTOS UUNIIN! Vähänkö säikähdin. Muistakaa ottaa nauhalle, hän varmasti kohoaa Feenix-linnun tavoin tukka tulessa ja lihakset pullistellen tuhkasta ihan lähipäivinä.
http://www.mikseri.net/kiasma
riimu
30.11.2004 15:01:14
Katsoin tässä sattumalta yksi päivä yhden jakson ja siinä Ritke hillui jossain ladossa ilman paitaa ja joku Pelle Miljoona yhtäkkiä ilmesty kuvioihin riehumaan. Sekavaa.
Let us go in; The fog is rising.
lapio
30.11.2004 15:06:11

Massimo tuli prätkällä seinän läpi ja Ridge lensi tulta syöksevään uuniin ja kaikki ajattelee nyt tietty, että se kuoli.

Ei helvetti, missasin tämän historiallisen hetken. Katsoin toisella silmällä sitä alkua, mutta aloin katsomaan jotain muuta.
Ei helvetti en minä jaksa enää tuntia oottaa. On se kypsää. Pasin uudet seikkailut.
Torniojaws
30.11.2004 15:06:20

Back to the 60's
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Flow
30.11.2004 15:27:24
Monikos katseli eilen kaunareita? Oli muuten niin mieletön jakso, ettei mitään rajaa. Repeilin ihan koko ajan. Massimo tuli prätkällä seinän läpi ja Ridge lensi tulta syöksevään uuniin ja kaikki ajattelee nyt tietty, että se kuoli. Ei juma, miettikää jos se kuolikin. Olis sekin vaan pitänyt sen takatukkansa...Ei mulla muuta, oon vissiin vähän sekaisin.

Vittu nyt loppui töissä käynti. Rättiväsyneenä nukahdin ja jäi sitten tämäkin klassikko kohtaus näkemättä. Heeheheehehee...prätkällä...haahahaahahaa...uuniin...hoohohoohee.
no joo...
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli?
Juugeli
30.11.2004 16:52:52

NO MINÄ!
Aivan mielettömiä jaksoja ollut nyt viikon aikana, loistoa!
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3
Tympee Huttunen
30.11.2004 17:40:31
Voiko olla mahdollista, että TÄMÄ on kaunareiden kulta-aikaa? Saippua on jätetty vähemmälle ja tilalle on tullut raakaa toimintaa ja erotiikkaa. Jos sarja tästä vielä paranee, niin johan on.
totomiettinen
30.11.2004 17:55:29
Ridgehän räjähti joskus jonkun laboratorion mukana ja näkö tais ainakin mennä. : )
lapio
30.11.2004 18:19:08

Pitää kyllä katsoa jos tuo Massimon hyökkäys seinän läpi näytettäisiin uusintana takaumana. PAKKO NÄHDÄ.
Ei helvetti en minä jaksa enää tuntia oottaa. On se kypsää. Pasin uudet seikkailut.
Milkop
02.12.2004 12:20:37

Pitää kyllä katsoa jos tuo Massimon hyökkäys seinän läpi näytettäisiin uusintana takaumana. PAKKO NÄHDÄ.

Tuo oli kyllä ehdottomasti naurettavin kohta koko Kaunareiden historiassa, oikeastaan koko jakso oli aivan käsittämätöntä tuubaa. Tuo sarja on ehdottomasti parantunut viime aikoina, lisää toimintaa, typeriä naamailuja ja älyttömiä yksinpuheluita, niin sitten passaa.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Malevolent
02.12.2004 20:10:27 (muokattu 02.12.2004 21:26:59)
BRIDGE ELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: en korjaa tuota, koska se o iha hassu.
Milkop
02.12.2004 21:23:13

BRIDGE ELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja Ridge kans ;-)
Ois tekijät voinut mun mielestä pitää jengiä pari jaksoa vielä jännityksessä, vaikka kyllähän sen arvas, et Ridge, vanha puunaama, ei delaa koskaan.
bedlam
02.12.2004 22:09:44 (muokattu 02.12.2004 22:10:00)

Juu, liian äkkiä heräs. Mutta nythän tietty rooke on raskaana sille nikille. Kattokaa vaan.
http://www.mikseri.net/kiasma
T.S. S L A Y E R
03.12.2004 10:04:01

Kohta tulee sinne uus hahmo.
Taylorin kuolleessa masulissa on kasvanut uusi jyrähtävä kovaäijä joka on ite Ridgen.

"DAMN IT, TAYLOR!!"
- Oka -
03.12.2004 19:10:17
Miten se ritke nyt kuitenkin selviyty sieltä uunista?
Homon mielestä nainti on poikaa.
T.S. S L A Y E R
03.12.2004 21:00:34

Nonii! Melkein Ridge ja Massimo suuteli toisiaan.

PERSE!! Kun jää huippuhetkien kohokohdat näkemättä!
Koska en nähny kun Massimo jyrää ihan täysiä seinästä läpi motukalla. DAMN IT!

Nyt vois jonkun yhteenvedon pistää tosta sarjasta.
Kuka on ollut kenenkin kanssa.
Nythän se uus Deaconikin on ollut jo vuoden sisällä ainaki neljän eri kanssa.

Ja haa! Brooken uus lapsi onkin Ridgen veljen!
Kyllä se Brooke on nopee!
Malevolent
03.12.2004 21:45:46
Miten se ritke nyt kuitenkin selviyty sieltä uunista?

Se lensi sinne uuniin ja paloi hetken kunnes joku alkuasukas veti sen seinän läpi koska oli niin kuningas ja sitten se Ridge hyppäski jostain pusikosta vähän nokisena että "täs mä niinku nyt oon. Pannaaks?" ja sit tättärädää ja the end.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)