Aihe: 4D: Isän vankina - Tanjasin tarina
1 2 3 4
*carmen*
20.07.2005 19:24:58
Kamala tarina..kyllä tuo pisti aattelemaan että aikas onnellinen ihminen sitä ite on ku elämä on suht kunnossa..vaikka joskus tuleeki valitettua kaikenlaista

ja silloisen poikaystävän kanssa ku katoin tuota viime vuonna ja jätkä vaan nauro ym. siis minä kauhistelin ja tämä vaan höpötti että "mikäs tuossa nyt on".. rasittava ihminen oli hän..onneksi en enää hänen seurassaan liiku..että eipä se minun mielestä oo ihan ok jos toista käytetään hyväks 30 vuotta..sairasta se on
Maailma on auki, mitä sinä teet?
el Bastardo
20.07.2005 19:43:19
ja silloisen poikaystävän kanssa ku katoin tuota viime vuonna ja jätkä vaan nauro ym. siis minä kauhistelin ja tämä vaan höpötti että "mikäs tuossa nyt on".. rasittava ihminen oli hän..onneksi en enää hänen seurassaan liiku..että eipä se minun mielestä oo ihan ok jos toista käytetään hyväks 30 vuotta..sairasta se on

Voiko joku nauraa tuollaiselle? Hyvä että älysit vaihtaa..

Tuli kyllä todella paha olo tuosta dokumentista. Ylittää mun käsityskyvyn ihan täysin, ja ilmeisesti tuomareidenkin käsityskyvyn kun heppu sai vain neljäntoista vuoden tuomion. Onneksi Tanjas vaikutti varsin tasapainoiselta ihmiseltä ottaen huomioon mitä on saanut kestää. Säikkyhän se oli, ja varmasti joka päivä sisältää hankalia hetkiä, mutta eipähän ainakaan antanut katkeruudelle valtaa.
greshgurt
20.07.2005 22:53:59
Onneksi tuo Tanjas on saanut elämänsä (suhteellisen) hyvään kondikseen. Luulisi todellakin, että tuollaisen jälkeen ei enää elettäisi muualla kuin jonkin laitoksen uumenissa.

Minä en lähde ottamaan kantaa siihen, onko 14 vuoden tuomio tuolle isälle liian paljon vai liian vähän. Katsoin tuon ohjelman itseasiassa silloin, kun se viimeksi näytettiin, yli vuosi sitten, enkä muista oliko Tanjas onnistunut antamaan isälleen anteeksi. Toivottavasti on, sillä tuntuu tuo isäkin saaneen kärsiä omista mielenterveysongelmistaan.

Sen kyllä sanon, että ne jutut mitä vankiloissa kuulee tehdyn seksuaalirikollisille, on kyllä älyttömän väärin. Vankilahierarkiat vittuun.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)