Niittomies87 09.09.2003 18:19:14 | |
---|
Olen myös kova röllifani. Oli meillä hauskaa kun uusin elokuva tuli leffaan. Olin isän, veljen ja kaverin kanssa. Oltiin vähä eri ikäluokkaa ku muut katsojat. |
The Duke 13.09.2003 12:31:25 | |
---|
Mulla on Rölli-vinyylit. Oooh! It's not another state of mind..It's another mind of state... |
tähtivaeltaja 25.09.2005 13:04:06 | |
---|
joo joo- Huom huom... 743 päivää vanha ketju. Maailma pyörii ja nuo päivät ovat vain silmänräpäys elämässäni. Keskustellaan lisää. Aloitan satunnaisesti DADAillen. Teen juuri tällä hetkellä psykedeelistä ja RRaskasta versiota Kummituslinnasta. Ne kasarihevibiisit ovat sellaista kamaa joita haluaisi kuulla nykyisiltä akteilta. Olisiko Tuppurainen välillä lahjakkaana biisintekijänä säveltänyt hittejä lista-artisteille? 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Aerodactev 25.09.2005 13:43:42 | |
---|
Mua kiinnostas, ketä Rölli-biiseissä on soittanut, vai onko Tuppurainen hoitanut itse kaikki instrumentitkin. Rölli-musiikki on siitäkin mukavaa, että se ei ole semmosta typerää yksinkertaista lollotusta, mitä lastenlaulut yleensä ovat, vaan ihan "aikuisten tasollakin" kovia biisejä. 60/70-luvun psykedelia/proge on useimmissa kappaleissa semmonen hallitseva elementti.
Long = progressive = good
|
Cujo 25.09.2005 13:58:58 | |
---|
Ja löytyykö maailmasta toista niin surullista kappaletta kuin Elefantti-Antti ja Siili Suhonen... :( "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
tähtivaeltaja 25.09.2005 14:13:14 | |
---|
Mua kiinnostas, ketä Rölli-biiseissä on soittanut, vai onko Tuppurainen hoitanut itse kaikki instrumentitkin. Just, tää ois hyvä, vaikka miten etsii niin ei tunnu löytävän niitä studioäijiä mistään mainittavan. Ja löytyykö maailmasta toista niin surullista kappaletta kuin Elefantti-Antti ja Siili Suhonen... :( En uskalla kauheasti nykyään kuunnella tota piisiä... Mutta se lohduttaa että Antti ja Suhonen pääsivät taivaaseen siinä biisissä. Se on mukavaa. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
JMP71 27.09.2005 18:28:35 | |
---|
Hanki parempaa luettavaa. |
Hohhoijaa 27.09.2005 19:42:19 | |
---|
Rölli on kuningas. Kasetit pyörii nurkissa. Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
askomiko 28.09.2005 19:02:51 (muokattu 28.09.2005 19:04:42) | |
---|
"Mutta minä haluan katsoa telkkariaaaAA!" Eiköhän Allu ole itse väsännyt aika paljon noita soittopuoliakin. Tuntuisi. Kun soundit kuulostaa todella kalliilta kotipajalta. (Sen ajan vermeistö on varmasti maksanut useampia kymppitonneja. :) ) "Don't worry, we can fix it in the mix" "Don't worry, we can fix it in the mastering"
"That one's old, nowadays we have to fix stuff in the marketing"
|
aivokuolio 29.09.2005 10:10:11 | |
---|
Vetoomus DVD-julkaisuiden puolesta päälle! mustan huoneen testi. |
Rumpali Rölli 29.09.2005 10:48:58 | |
---|
Rölli oli ja on edelleen mahtava :).. en häpeä myöntää. Oli se niin iso suosikki penskana että vielläkin katson jos jostain tulee Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi. |
Frequency 29.09.2005 12:44:01 | |
---|
Nyt tuli hirvee nostalgiatrippi. Kiitos tän threadin. Pitääkin pistää kotona Röllit pyöriin kasetilta. Muistaakseni niitä löytyy joku 5-6 kappaletta. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Aerodactev 29.09.2005 21:15:05 | |
---|
Kun soundit kuulostaa todella kalliilta kotipajalta. (Sen ajan vermeistö on varmasti maksanut useampia kymppitonneja. :) ) Allu Tuppurainenhan on Vaasan kaupunginteatterin listoilla ja käsittääkseni nuo Rölli-jututkin on tehty sen kautta, joten uskoisinpa, että teatterin vermeillä on nauhoitukset tehty...
Long = progressive = good
|
DeathRoll 25.10.2005 19:29:06 | |
---|
Olen aina ollut rölli-FANI ja tulen aina olemaan... "Tässä tulee HIRMUINEN rölli..." |
DeathRoll 25.10.2005 19:30:19 | |
---|
Nii ja meillä on kuutisen rölli cd:tä ja oisko 4 kasettia... ja ensimmäiset Rölliy on kasetilla joita on mukava katsella... Ja tietinkin on Kummatkin leffat... |
DeathRoll 25.10.2005 19:32:11 | |
---|
Ja löytyykö maailmasta toista niin surullista kappaletta kuin Elefantti-Antti ja Siili Suhonen... :( Muista että siinäkin laulussa on aina onnellinen loppu! |
DirtyFingers 26.10.2005 16:34:00 | |
---|
Paras! "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Informaatiokameli 26.10.2005 17:24:49 | |
---|
Rölli on kyllä jotain käsittämättömän mahtavaa. Lapsosena tuli osattua kaikki laulut ulkoa, tämä jalo taito tosin on jo unohtunut. Vielä joskus tulee soiteltua Itsensäpelottelulaulua ja Mauno Matoa. Se laulu, jossa Robotti Ruttunen jättää Sahköhella Ellan ja löytää uuden Mikroaaltouunin, on uskomattoman hauska ja koskettava:) Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tähtivaeltaja 28.10.2005 00:56:12 | |
---|
Robotti Ruttunen jättää Sahköhella Ellan ja löytää uuden Mikroaaltouunin, on uskomattoman hauska ja koskettava:) Häh? Sehän petti Ellaa, Ruttunen olikin vanha sika. Mutta parasta oli kun se palasi takaisin Ellan luokse. Onnelliset loput rok. Eihän mikrolla saa pullia ruskeiksi eikä kypsiksi. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Informaatiokameli 28.10.2005 16:34:57 | |
---|
Häh? Sehän petti Ellaa, Ruttunen olikin vanha sika. Mutta parasta oli kun se palasi takaisin Ellan luokse. Onnelliset loput rok. Eihän mikrolla saa pullia ruskeiksi eikä kypsiksi. Nimenomaan tuo vanhan Ellan luokse palaaminen on se koskettava osa kappaletta. Kyllähän se Ruttunen petti Ellaa joo mutta ei se voinut sille mitään, se oli ropotti:) Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |