Aihe: Ruuvit löysällä taas
1 2 3 4 5 6 7
vincent
10.01.2005 21:21:31
Mun lemppareita on

kyllä swiss tony on ihan ykkönen. olettekos huomanneet subilla alkavan "pisnismies tony" -sarjan? swisshän se siinä seikkailee...

washing a car is much like making love to a beautiful woman...
hevi määrää... ...mutta ketä?
Deg
10.01.2005 22:47:07

Enfieldillä on ihan hyviäkin juttuja. Suurena jalkapallon ja Chelsean ystävänä nauroin "Gay Arsenal"-sketsille vedet silmissä.

Tähän mielipiteeseen voin yhtyä.
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Pelsi
10.01.2005 23:06:38
Toinen tuotanto kausi alkaa tänään MTV3:lta klo 23.35.

Which is nice

Nyt tuli muuten plussaa. Ihan ykköstä.
Kalamies #3 >-)))>
lapio
10.01.2005 23:25:43 (muokattu 10.01.2005 23:28:00)

kyllä swiss tony on ihan ykkönen. olettekos huomanneet subilla alkavan "pisnismies tony" -sarjan? swisshän se siinä seikkailee...

washing a car is much like making love to a beautiful woman...

Liekkö mistään kotoisin, sarjassa näytti olevan mukana myös muita fast showsta tuttuja näyttelijöitä. Toivotaan parasta.

Edit: Lisä infoa:
http://www.sub.tv/ulkomaiset.shtml?337159
"I refuse to play your Chinese food mind games! ". Pasin uudet seikkailut.
Moratoria
11.01.2005 00:06:28
Mitä hyvää tuossa sarjassa muka on? Katoin äske pari minuuttii ja ihan hirveetä sontaa... Minun mielestäni.
lapio
11.01.2005 00:08:16

Mitä hyvää tuossa sarjassa muka on? Katoin äske pari minuuttii ja ihan hirveetä sontaa... Minun mielestäni.

Siinä on hauskoja vitsejä. Ne naurattavat.
"I refuse to play your Chinese food mind games! ". Pasin uudet seikkailut.
Moratoria
11.01.2005 00:09:32
Siinä on hauskoja vitsejä. Ne naurattavat.

Mun mielestä ne vitsit ei oo mitenkää hauskoja... Tekohauskoja ehkä.
HaloOfFlies
11.01.2005 00:14:42

"Remember to keep it quiet." "Yes sir" *RÄTS*. Aivan loistavaa.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
ihrviö
11.01.2005 00:16:03
Yksinkertaisesti nerokasta viihdettä.
En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa.
Nazareth
11.01.2005 06:14:02
En oo ikinä tykänny.
"Man who buys a drowned cat pays for wet pussy." IMIK #27
NHR
11.01.2005 08:49:23

Minä tykkään kyllä, vaikka oonkin nämä jaksot jo moneen kertaan nähnyt. Pitäisköhän ottaa taas se vanha "You ain't seen me, right?" -avatar käyttöön? ;)
"...and on my right I have a dipadapadipadapadipadapaDIU!"
AP
11.01.2005 09:36:14
Mun mielestä ne vitsit ei oo mitenkää hauskoja... Tekohauskoja ehkä.

Eipä, kun hauskoja. Niissä on jotenkin olemassaolevat tyypit vedetty juuri sopivasti yli, samalla tavalla kuin Kummelissa. Joku Pulttiboishan sitten vei hahmonsa ihan fiktion puolelle, kun taas joku "mattinäsä" löytyy joka pikkukaupungista. Samoin Ruuvit löysällä irvailee aika tehokkaasti kaiken maailman maaseutuohjelmille: "I´m Bob Fleming, köh köh" tai banaanivaltioiden tv-asemille: "Hethethethethethe hethethethethe, boutros boutros ghali".
K100 #7
Pelsi
11.01.2005 10:18:04
Hoho! Olipahan taas souvia. "Just a tiny amount..."
Kalamies #3 >-)))>
el Bastardo
11.01.2005 10:38:44
Sattuiko kukaan katselemaan Channel 9:n lopputekstejä sillä silmällä? Taitaa el Presidente olla aika kaikkivoipa kaveri. :)
NHR
11.01.2005 10:57:30

Taitaa el Presidente olla aika kaikkivoipa kaveri. :)

No niinhän ne banaanivaltioiden presidentit yleensä...

Channel 9 on just paras, ne Gizmo-mainokset erityisesti on ihan helmiä: "Beneres, nek ofetta..."

Mulla on muuten vuosikaudet ollu just noita Channel 9 -repliikkejä windowssissa ääninä. Esim. ohjelmaa avatessa kuuluu "Bono estente!" ja sulkiessa taas "Boutros boutros ghali!" Virheilmoitus on "Problematico technico, apologias..." Oletusääni on "Scorchio!" Se rupee kieltämättä joskus itteekin ärsyttämään. ;)
"...and on my right I have a dipadapadipadapadipadapaDIU!"
Juugeli
11.01.2005 11:21:57
No niinhän ne banaanivaltioiden presidentit yleensä...

Channel 9 on just paras, ne Gizmo-mainokset erityisesti on ihan helmiä: "Beneres, nek ofetta..."

Mulla on muuten vuosikaudet ollu just noita Channel 9 -repliikkejä windowssissa ääninä. Esim. ohjelmaa avatessa kuuluu "Bono estente!" ja sulkiessa taas "Boutros boutros ghali!" Virheilmoitus on "Problematico technico, apologias..." Oletusääni on "Scorchio!" Se rupee kieltämättä joskus itteekin ärsyttämään. ;)

Mullakin oli just noita Fast Show-ääniä kans kone täynnä mutta kieltämättä meni mullakin hermot :) Poistin sitten vissiin kaikki. Nyt ainoa vaihtoehtoinen ääni taitaa olla windowsin sulkemisääni, jona toimii Delta-Jengin Bluton huuto: Holy shit!!!
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28
Tellervo
11.01.2005 11:31:12
Sattuiko kukaan katselemaan Channel 9:n lopputekstejä sillä silmällä? Taitaa el Presidente olla aika kaikkivoipa kaveri. :)

Hekotutti tuo kyllä. Kuten myös moni muu.
Minimumo.
spacemonkeyevolution
11.01.2005 11:32:04
..I was very, very drunk.

Loistavaa komiikkaa on kyllä, mitä muuta tähän ny voi sanoa.
Don't worry, be heavy
Moratoria
11.01.2005 11:49:29
, samalla tavalla kuin Kummelissa.

Kummeli nyt on ihan ok minustakin. Toi ruuvit löysällä nyt vaan ei naurata mua pätkääkään. Huumorin voi tietenkin ymmärtää --->huumorintaju, mutta se mikä naurattaa onkin toinen juttu.
Kulkunen
11.01.2005 12:11:29
Kummeli nyt on ihan ok minustakin. Toi ruuvit löysällä nyt vaan ei naurata mua pätkääkään. Huumorin voi tietenkin ymmärtää --->huumorintaju, mutta se mikä naurattaa onkin toinen juttu.

Jos katoit kokonaiset kaksi minuuttia, niin ei ole ihmekään jos ei naurata. Parin jakson jälkeen ne jutut aukeaa, jos aukeaa.
The downward spiral never ends.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)