Alfons Åberg 19.12.2015 21:58:05 | |
---|
Janizio: Sekö niinku meinaat että Saaralle ei ole kuin se 2-3 keikkaa vuodessa Suomessa? Montako niitä sitten on? "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Janizio 19.12.2015 22:14:47 (muokattu 19.12.2015 22:16:28) | |
---|
Presidentti: Montako niitä sitten on? Enpäs ole keikka määrä lukuja selvittänyt Mut sanotaanko vaikka niin, että tarpeeksi, että se käy ihan tosissaan työstä siis keikkamäärien suhteen |
janezki_ 19.12.2015 23:11:25 (muokattu 19.12.2015 23:13:49) | |
---|
Janizio: eli Saaraj keikan yhteydessä kun ollut siinä Saaran rinnalla Tissi suussa keikan jälkeen? Prönts. |
Wolfgang 19.12.2015 23:21:48 | |
---|
Itse olen aina fanittanut kovasti m.net-jäsen Janiziota. Pelkään kyllä, että kyseessä saattaa olla trolli, mutta mahdollisimman pitkälle olen valmis kieltämään totuuden. On nimittäin taas erinomaista settiä. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Moimies 20.12.2015 00:32:16 | |
---|
Vitun litsuttelia muia. Ja tuo yks psykopaatti :D |
Vessajono 20.12.2015 01:06:21 | |
---|
Janizio: Mut sanotaanko vaikka niin, että tarpeeksi, että se käy ihan tosissaan työstä siis keikkamäärien suhteen Veikkaan et ei muuten käy. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen. |
Bonham 20.12.2015 01:12:20 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Janizio 20.12.2015 09:08:26 (muokattu 20.12.2015 09:15:02) | |
---|
Vessajono: Veikkaan et ei muuten käy. Noh otetaa nyt vaikka esimerkki tästä tän joulun alusajasta. Jostain marraskuun puolesta välistä jouluaattoon niin keikkoja on ollut vähintäänkin joka toinen päivä ja esim nyt tähän ns. viimeiseen viikonloppuun ennen jouluaattoa on joka päivälle keikka tai oikeastaan 5 keikkaa 5 päivään Ja joka ikinen Teemun ja Saaran Jouluenkelit joulukonsertti kiertueen keikka on loppuunmyyty, sit Saara piti Oulun terminaali Areenalla kaksi pikkujoulu illallis konserttia ja molemmat oli loppuunmyytyjä ja mun käsityksen mukaan aika kovalla prosentilla muutkin Saaran joulukonsertit niin yksin kuin Teemun kanssa ovat olleet loppuunmyytyjä tai vähintäänkin väkeä on ollut hyvin paikalla. Mä en kyllä ihmittele, että heidän/Saaran joulukonsertit ovat suosittuja, koska kyl taas joululaulut sopivat Saaran ja Teemun laulettavaksi aivan loistavasti. Joulun taika tunnelma on ns. taattu kun nää kaks pääsee joululaulujen kanssa vauhtiin Ja jos joku niinku erikois maininta Joululaulujen saralta pitää sanoa niin kyl Walking in the Air on Saaran laulamana kenties maailman kaunein versio ja se ei ole ihme, koska Saaran ääni on kuin tehty näihin animaatioden biisien laulamiseen, Varsinkin tyyliä Walking in the Air, Frozen leffan biisit jne. |
Secreterial 20.12.2015 09:18:18 | |
---|
Janizio: Ja joka ikinen Teemun ja Saaran Jouluenkelit joulukonsertti kiertueen keikka on loppuunmyyty Ainakin Kemin Kirkkokonserttiin näytti olevan ns. vitusti lippuja jäljellä... "I never bluff" - Cordell Walker |
Janizio 20.12.2015 09:25:07 (muokattu 20.12.2015 09:27:09) | |
---|
Secreterial: Ainakin Kemin Kirkkokonserttiin näytti olevan ns. vitusti lippuja jäljellä... En tiedä näin ainakin Saara on antanut ymmärtää, että ne on ollut loppuunmyytyjä. Pitäisi kysyä häneltä mihin hänen tietonsa ja kertomansa perustuu, mutta kun en ole itse tarkistanut asiaa mistään niin uskonut Saaran sanaa ja toisaalta kun esim. Oulun konsertin liput myytiin aika äkkiä loppuun niin siihen peilaten en ole edes kyseenalaistanut hänen sanomisia asiasta, koska jos ne meni niin kuumille kiville. Okei Oulu on toki isompi paikka kuin Kemi mutta silti ja myöskin tähän asti tehdyt konsertit ovat olleet loppuunmyytyjä. |
Wolfgang 20.12.2015 10:50:25 | |
---|
Secreterial: Ainakin Kemin Kirkkokonserttiin näytti olevan ns. vitusti lippuja jäljellä... Ei kai nyt kirkkoväki sellaisen synnissäeläjän keikalle mene. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Secreterial 20.12.2015 11:13:04 | |
---|
Wolfgang: Ei kai nyt kirkkoväki sellaisen synnissäeläjän keikalle mene. No se kyllä. Tosin Jarkko Aholan keikka oli loppuunmyyty, vaikka sekin on sellanen syntinen hevimies. "I never bluff" - Cordell Walker |
Janizio 20.12.2015 11:39:03 (muokattu 20.12.2015 11:39:29) | |
---|
Wolfgang: Ei kai nyt kirkkoväki sellaisen synnissäeläjän keikalle mene. Näyttääpäs aika monessa kirkossa/paikassa menevän |
Vessajono 20.12.2015 13:20:55 | |
---|
Janizio: Noh otetaa nyt vaikka esimerkki tästä tän joulun alusajasta. Jostain marraskuun puolesta välistä jouluaattoon niin keikkoja on ollut vähintäänkin joka toinen päivä ja esim nyt tähän ns. viimeiseen viikonloppuun ennen jouluaattoa on joka päivälle keikka tai oikeastaan 5 keikkaa 5 päivään Ihan kiva putki mut mua kiinnostais et paljonko on koko vuoden aikana. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen. |
Janizio 20.12.2015 13:54:45 | |
---|
Vessajono: Ihan kiva putki mut mua kiinnostais et paljonko on koko vuoden aikana. En tiedä kokonaismäärä. Enkä toden nimissä tiedä edes mistä sen voisi nähdä, mutta jos tiedät mistä sen näkee niin käy katsomassa. Veikkaan että ihan hyvän kokoisia määriä sä sieltä tulet löytämään |
Lautuma 20.12.2015 14:07:38 | |
---|
Janizio: En tiedä kokonaismäärä. Enkä toden nimissä tiedä edes mistä sen voisi nähdä, mutta jos tiedät mistä sen näkee niin käy katsomassa. Veikkaan että ihan hyvän kokoisia määriä sä sieltä tulet löytämään Fb-sivua jos jaksaa plärätä, sieltä löytynee päivitys koskien useimpia keikkoja, jos Saara jaksaa somettaa. "I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years." |
Janizio 20.12.2015 14:18:04 | |
---|
Lautuma: Fb-sivua jos jaksaa plärätä, sieltä löytynee päivitys koskien useimpia keikkoja, jos Saara jaksaa somettaa. Löytyy varmaankin, mutta siitä on aika työläs alkaa laskemaan keikkamäärä Mut on niitä keikkoja niin paljon, että ei tarvi Saaran ns. peukaloita pyöritellä |
Lunkhead 20.12.2015 14:49:31 | |
---|
Asperger? Virhe! Tyhjä tai Saara Aalloton kirjoitus! Fureybpx |
Janizio 20.12.2015 20:34:00 (muokattu 20.12.2015 20:52:35) | |
---|
Oulussa kirkossa ei ainakaan ollut yhtään vapaat penkkiä ja Saara ja Teemu olivat tänä päivänä vielä puhuneet sinne 50 lisä paikkaa ja nekin meni. Kirkkoihin nyt ihan älyttömiä toki mahdu, mutta jos kirkon tiedot pitää paikkansa niin kirkon ollessa täynnä sinne mahtuu 700 henkeä, että ei ihan pikku määrä joulukonserttiin kirkossa Ja kyl se on niinku pakko sanoa, että kyl Walking in the Air on Saaran laulamana maailman kaunein versio. Saara olemus,esiintymistyyli ja ääni sopii niin täydellisesti näihin animaatiosta oleviin biiseihin. |
Lautuma 20.12.2015 21:14:08 (muokattu 20.12.2015 21:14:46) | |
---|
Janizio: Ja kyl se on niinku pakko sanoa, että kyl Walking in the Air on Saaran laulamana maailman kaunein versio. Saara olemus,esiintymistyyli ja ääni sopii niin täydellisesti näihin animaatiosta oleviin biiseihin. Itse kyllä tykkään edelleen eniten alkuperäisestä, olkoonkin vähän pökkelösti laulettu, mutta nää on tietty syvälle mieleen iskostuneita juttuja. Saaran versiossa äänen ohuus ärsyttää, se ei vaan saa voimaa tulkintaansa, vaikka se aika virheetön noin muuten on. Nightwish: https://www.youtube.com/watch?v=AaWPduHl_j8 Tuossa on sitä voimaa, mitä peräänkuulutan. Kyseessä on tietty bändi, jolloin sovitus on vahvasti bändin näköinen, eikä juttu pelkästään Turusen harteilla. Samuli Edelmann: https://www.youtube.com/watch?v=49ov0LLaNFw http://www.esaimaa.fi/f/3/37/big_20044001.jpg Alkuperäinen: https://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk Ei liikoja hempeilyjä, ei kikkailua vibraton tai muunkaan kanssa. Suoraviivaisesti tulkittu pienen kuoropojan toimesta, eli helvetin tosissaan, mutta ehkä sekin tekee tässä tapauksessa hyvää. Ja nuo "rrrousing up... frrrrom his sleep" ja the "rrrivers and the hills" -kohtien ärrät saavat aina hymähtämään. Tässä skabassa Samuli jää vähän jalkoihin, mutta rrrrankkaisin silti alkuperäisen jälkeen Nightwishin ja sitten vasta Saara Aallon. "I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years." |