Aihe: True Detective (HBO)
1 2 3 4 5 618 19 20 21 22
Thet
18.02.2014 11:22:11
dipshit: Musta vähän tuntuu siltä, että tuo koko "välirikko" on vain osa Martin ja Cohlen kusetusta. Yellow King -kulttisalaliitto on levinnyt todella laajalle, (kuten huomasi mm. siitä kuinka se vuoden -02 epäilty pääsi hengestään heti Yellow Kingin mainittuaan) ja Cohle tietää ettei voi tutkia tuota tapausta avoimesti. Cohle on nähty murhapaikoilla koska hän on yrittänyt jatkaa tapauksen tutkimista "off the books."

Tämä nyt on toki vain spekulaatiota, mutta en kyllä itsekään millään usko siihen, että Cohle olisi murhaaja. Tässä on jotain suurempia juttuja taustalla mistä ei katsojana vielä voi kuin spekuloida ja heittää arvauksia ilmaan. Oli ihan saatanan hyvä jakso taas kerran, tämä sarja vaan paranee kokoajan edetessään.

Mulle hiipi ajatus, että toi välirikko on vaan showta ja ne tutkii edelleen yhdessä tuota juttua. Cohle on undercover-hommissa ja siksi ränsistynyt nykyiseen kuosiinsa. Mikään ei mun mielestä viittaa siihen että Cohle olisi murhaaja ja juonellisesti se olisi heikko ratkaisu, enkä usko sarjan sortuvan sellaiseen. Kyllä tässä on jotain mystisempää tiedossa.

En malta odottaa uutta jaksoa.
Wolfgang
18.02.2014 15:57:37
dipshit: Musta vähän tuntuu siltä, että tuo koko "välirikko" on vain osa Martin ja Cohlen kusetusta. Yellow King -kulttisalaliitto on levinnyt todella laajalle, (kuten huomasi mm. siitä kuinka se vuoden -02 epäilty pääsi hengestään heti Yellow Kingin mainittuaan) ja Cohle tietää ettei voi tutkia tuota tapausta avoimesti. Cohle on nähty murhapaikoilla koska hän on yrittänyt jatkaa tapauksen tutkimista "off the books."

Cohle on siis sellainen Tosi Etsivä.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
JAM
18.02.2014 22:43:54
Jäin koukkuun tähän sarjaan, ja pahasti. Breaking Badin jälkeen ajattelin että saan varmaan odottaa ainakin pari vuotta ennen kuin taas jokin sarja iskee samalla lailla. Olin väärässä. Tässähän on hienoin tunnelma sitten Twin Peaksin. Olisipa taas maanantai...
Chunga
18.02.2014 23:49:33

Olisipa taas maanantai...

Enpä uskonut tätä lausetta komppaavani, ikinä. Mutta joo, olispa
We've gone full circle.
Wolfgang
19.02.2014 07:08:48
Chunga: Enpä uskonut tätä lausetta komppaavani, ikinä. Mutta joo, olispa

No niinpä. Jännittävä nähdä mihin suuntaan sarja lähtee nyt kun ei istuta enää kameran edessä kertaamassa menneitä.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Wolfgang
19.02.2014 22:35:37
http://www.youtube.com/watch?v=D7eTYUD0S7E

No tässähän tuo tuorein jakso on puituna itse tekijöiden toimesta.
AnonHero
24.02.2014 13:07:11
Enää kaksi jaksoa jäljellä : (
Dr. Funkenstein
24.02.2014 19:12:11
AnonHero: Enää kaksi jaksoa jäljellä : (

Jep, tässä just pähkäilen miten tää kausi voi loppua kunnialla kahden jakson aikana... tai voihan se toki, mutta tulee kyl aika pitkä odotus. Luulen.

Tää jakso kokosi hyvin asioita. Innolla odotan mitä kaksi vikaa pitää sisällään...
Chunga
24.02.2014 22:16:32

Tällanen ihmissuhde/latailujakso.. Lapsia tappaneen naisen kuulustelu jakson kovinta antia, samoin loppu.. Nyt on viimeset ainekset keitossa, ens viikolla porisee! En malta...
We've gone full circle.
Ali
25.02.2014 03:44:33

Yllättävän rauhallinen jakso. Viimeiset on varmaan aikamoista tykittelyä. Katsoinpa muuten ekan jakson myös uusiksi vasta ja paljon huomasi pieniä juttuja, jotka missas ekalla kerralla. Pitää varmaan nuo muutekin alkupään jaksot kattoa vielä uusiksi.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
WanhaWihtahousu
25.02.2014 08:16:08

http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
Disposable
25.02.2014 19:23:16
Hart on kyllä mieeees. Kaikilta sarjan hyvännäkösiltä saanu maullib.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Dr. Funkenstein
26.02.2014 13:54:54
Tollasta, tulikohan uutisen ohella samalla pieniä paljastuksia kauden lopusta (lukekaa omalla vastuulla) - http://www.ign.com/articles/2014/02 … ource=twitter&utm_medium=social
AnonHero
03.03.2014 17:37:07
Yksi jakso jäljellä, hyi kun oli kuumottava se videopätkä. Muutenkin painostava tunnelma tässä jaksossa.
Chunga
03.03.2014 22:18:53

Eijjuma. Juuri kun luuli ettei tää voi tästä parantua. Videopätkä oli todella kuumottava. Ens maanantaina pää räjähtää.
We've gone full circle.
Wolfgang
03.03.2014 22:35:19
Tämä jakso oli enemmän perinteikästä dekkarimeininkiä, kun liikutaan reaaliajassa ja ratkotaan mysteeriä. Hieno meininki kuitenkin. Se ruohonleikkaaja lopussa oli kuumottava kaveri.
Chunga
03.03.2014 22:45:23

En ole lukenut mitään mutta veikkaan tuota hautausmaata pääkallonpaikaksi. Samoin uskon ruohonleikkuria pääjehujen apuriksi (ruumiiden hävittäjäksi). Enempää en aio analysoida. Saattaapi olla aika haastava viikko edessä
We've gone full circle.
Vaihtovirta
03.03.2014 23:19:31
Eikös se ruohonleikkaaja ollut se arpinaama? Mutta joo, pirusti jännitystä ja selvitettäviä asioita ladattu kyllä päätös jaksolle, mutta voi jo nyt sanoa, että top-5 sarjoihin nousee heittämällä..
carnation
03.03.2014 23:21:15
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Wolfgang
04.03.2014 06:59:00
carnation: http://imgur.com/a/ZKDd6

En mie kyllä ainakaan mitään selkeitä arpia tuon ruohonleikkaajan naamalla näe. Ja eikös arpinaaman pitäisi olla vanhempi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)