aivokuolio 27.06.2012 20:45:23 | |
---|
Rhapa: Jotenkin tuo ihannointi kyllä kuvastaa hyvin sitä pullamössösukupolvea, jolle internet on tärkeämpi, kuin vaikkapa puhdas juomavesi. Eihän tässä oo taas mitään järkeä. Jos tykkää jostai sun mielestä ei-tarpeeks-äijäilystä niin ei tajua oikiasta elämästä mitään? Taijat olla SUPER ÄIJÄ. |
Funkånaut 27.06.2012 20:50:13 | |
---|
aivokuolio: Eihän tässä oo taas mitään järkeä. Jos tykkää jostai sun mielestä ei-tarpeeks-äijäilystä niin ei tajua oikiasta elämästä mitään? Taijat olla SUPER ÄIJÄ. Vetelee liekkipaita päällä HK:n Potku-lihapullia Klamydian soidessa taustalla, ja näpertää partakoruansa. miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |
Rhapa 27.06.2012 20:54:28 | |
---|
aivokuolio: Eihän tässä oo taas mitään järkeä. Jos tykkää jostai sun mielestä ei-tarpeeks-äijäilystä niin ei tajua oikiasta elämästä mitään? Taijat olla SUPER ÄIJÄ. Sulle tais tulla ihan uus teema tuosta äijäilystä. Ainakin funkkiksen (se tyyppi, joka oli joskus hauska) kanssa siitä pitää hehkuttaa useammassakin ketjussa. |
Funkånaut 27.06.2012 20:55:03 | |
---|
Rhapa: Sulle tais tulla ihan uus teema tuosta äijäilystä. Ainakin funkkiksen (se tyyppi, joka oli joskus hauska) kanssa siitä pitää hehkuttaa useammassakin ketjussa. Tåssa on se oleellinen pointti, että sä et ole koskaan hauska ollutkaan. miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |
DJKaaos 27.06.2012 20:55:12 | |
---|
Funkonaut: Vetelee liekkipaita päällä HK:n Potku-lihapullia Klamydian soidessa taustalla, ja näpertää partakoruansa. Entäs Äijät-ohjelma? Minä olen minä. |
Rhapa 27.06.2012 20:55:54 | |
---|
Funkonaut: Tåssa on se oleellinen pointti, että sä et ole koskaan hauska ollutkaan. Pointina voitaisiin pitää myös sitä, että en yritä sitä väen vängällä ollakaan. |
aivokuolio 27.06.2012 20:57:30 | |
---|
Rhapa: Sulle tais tulla ihan uus teema tuosta äijäilystä. Ainakin funkkiksen (se tyyppi, joka oli joskus hauska) kanssa siitä pitää hehkuttaa useammassakin ketjussa. No sehän on helevetin hauska teema!! Elä ite oo niin tosikko useammassakin ketjussa. Vastaisit nyt siihen kysymykseen. |
Funkånaut 27.06.2012 21:00:34 | |
---|
Rhapa: Pointina voitaisiin pitää myös sitä, että en yritä sitä väen vängällä ollakaan. Emmä yritäkään. miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |
Meadow 27.06.2012 21:03:07 | |
---|
Rhapa tietää, mikä on tosimiehelle hyväksi. |
Stormcow 27.06.2012 21:12:31 | |
---|
että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
Rhapa 27.06.2012 21:43:08 | |
---|
aivokuolio: No sehän on helevetin hauska teema!! Elä ite oo niin tosikko useammassakin ketjussa. Vastaisit nyt siihen kysymykseen. Ai, sä otit sen pullamössöilyn ihan tosissas. Ja vähän jäi epäselväks se sun kysymys? Jos oli kyse tuosta ÄIJÄ jutskasta, niin emmä ny itteeni hynysen kanssa ihan samalle viivalle asettais. Yhtälöstä puuttuu ainakin muutama kultalevy. |
Miikss 27.06.2012 22:04:44 | |
---|
Kaikki miehet minua lukuunottamatta on kaappihomoja, tykkäs ne poneista tai ei. Ainoa poikkeus on jo kaapista ulos tulleet homot, mutta homoja ne on edelleen. Nih! "ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan"
- Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä |
ukko idänmies 27.06.2012 22:52:52 | |
---|
Wanna see my little pony? Its in my pants. Ei elämästä enää edes juovu. |
DirtyFingers 28.06.2012 11:54:37 | |
---|
Kognitiivinen dissonanssi. Come with me for fun in my buggy |
EvilDead 28.06.2012 13:11:15 | |
---|
Eh... Äh... Eähs... Mä oon iha helvetin hämmentynyt. Värikkäitä poneja? Aikuisiamiehiä? Häh? Tänään tulee totisesti mietittyä maailman menoa olutpullo kädessä ja hiljaa istuen pöyän äärellä. There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark. |
Pelsi 28.06.2012 13:31:01 | |
---|
aivokuolio: No sehän on helevetin hauska teema!! Elä ite oo niin tosikko useammassakin ketjussa. Vastaisit nyt siihen kysymykseen. Millään tavalla poneihin kantaaottamatta olen samaa mieltä, että äijäily on hyvinkin hauska teema. Tuli mieleeni esim. tästä muutaman päivän takaisesta uutisesta: http://www.iltalehti.fi/viihde/2012062315749017_vi.shtml Otsikko oli aikamoisen raflaava verrattuna sisältöön. Kyllä ÄIJÄ HYNYNEN kertoo miten asiat on! Sille sitten joka toinen rangga heavymies nostaa maljan SUOMIVIINAA tribaalitatuointi hölskyen. |
Prophet 28.06.2012 22:04:03 | |
---|
|
Informaatiokameli 28.06.2012 22:50:05 | |
---|
Prophet: Jaa että miittingissä kaukaisimmat vieraat Lapista saakka ja 450 e maksettu jostain ponylelusta. Kyllähän jotkut idiootit maksavat 450 euroa kitarastakin. Jotkut vielä enemmänkin, huhhuh. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Jormaz 29.06.2012 00:18:12 | |
---|
Informaatiokameli: Kyllähän jotkut idiootit maksavat 450 euroa kitarastakin. Jotkut vielä enemmänkin, huhhuh. Kuinka helposti saat fleshlightin askarreltua kitaran sisään? Puuhommiin joutuu väkisinkin jos on kyse lankkusähkökitarasta. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Stormcow 29.06.2012 15:20:20 | |
---|
että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |