DM 05.10.2012 18:44:14 | |
---|
JIRPPI: Paleface toi ärsyttävästi USA-vihaansa esiin koko ajan. Repesin kyllä sille "ammuskelen automaattiaseilla"-jutulle aika täysiä + leikit. Palefacen kanssa kyllä muuten oon useemmastakin asiasta erimieltä ja vähän turhaa kohkaamista ehkä ukolta välillä, mut kunnioitan kyllä, että uskaltaa olla asioista jotain mieltä ja sanoa sen myös ääneen. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Muovinen 05.10.2012 22:06:53 | |
---|
DM: Palefacen kanssa kyllä muuten oon useemmastakin asiasta erimieltä ja vähän turhaa kohkaamista ehkä ukolta välillä, mut kunnioitan kyllä, että uskaltaa olla asioista jotain mieltä ja sanoa sen myös ääneen. Joo, suomessa jostakin syystä katsotaan kieroon jos uskaltaa olla jotain mieltä. Ei sais loukata ketään, tasa-arvoo yms yms. Ihme pullamössöilyä. On hienoa aiheuttaa pahennusta. Hyvä "sarjahan" (ennemmin kai ajankohtaisohjelma, tai ainakin melkein ajankohtainen, koska uutiset ovat pääosin vanhentuneita) tämä on ja täytyy aina yrittää tsekata. Itse tykkäsin Pirjosta ja harmittaa, että lähti. Tämä uusi aikaisemmin vieraanakin ollut nainen jotenkin yrittää liikaa ja vaikuttaa siksi feikiltä. Ehkä se vielä relaa. -General Petrovsky |
Bonham 05.10.2012 23:43:36 | |
---|
Muovinen: Joo, suomessa jostakin syystä katsotaan kieroon jos uskaltaa olla jotain mieltä. Ei sais loukata ketään, tasa-arvoo yms yms. Ihme pullamössöilyä. On hienoa aiheuttaa pahennusta. Hyvä "sarjahan" (ennemmin kai ajankohtaisohjelma, tai ainakin melkein ajankohtainen, koska uutiset ovat pääosin vanhentuneita) tämä on ja täytyy aina yrittää tsekata. Itse tykkäsin Pirjosta ja harmittaa, että lähti. Tämä uusi aikaisemmin vieraanakin ollut nainen jotenkin yrittää liikaa ja vaikuttaa siksi feikiltä. Ehkä se vielä relaa. Pirjo on kyllä hot! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
arppah8 10.10.2012 18:52:18 | |
---|
Bonham: Pirjo on kyllä hot! Kaiholla muistelen sitä jaksoa kun Pirjolla oli semmoinen paita jossoli rusetti kaula-aukossa. Mmm. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
texjazz 10.10.2012 20:49:50 | |
---|
arppah8: Kaiholla muistelen sitä jaksoa kun Pirjolla oli semmoinen paita jossoli rusetti kaula-aukossa. Mmm. Pirjoa on hivenen ikävä, mutta ehkä surutyötä tehdessämme voimme ottaa pikku hiljaa Niinankin vastaan. HJHU hakkaa mennen tullen Uutisvuodon. Baba Lybeck ei vain istu siihen ohjelmaan, vaikka muuten istuukin. Nousiainen ja Kyrö ovat mainioita, Kuustonen on Kuustonen joka paikassa Kuustonen. Mies tuossa kyllä paikallaan mustissaan. Mutta tuo vajaaksi tunniksi lohdutusta syksyyn tuo ohjelma. Hyppönen on välillä vähän ylimielinen. Kaikki on jo tehty. |
elon arska 10.10.2012 21:49:59 | |
---|
glx405: Hyppönen on välillä vähän ylimielinen. Ja juuri sen takia niin oikea henkilö vetämään ohjelmaa. |
Booombox 10.10.2012 21:54:52 | |
---|
elon arska: Ja juuri sen takia niin oikea henkilö vetämään ohjelmaa. Juuri niin. Omalla tavallaan karismaattinen kaveri, mä tykkään kyllä ihan miehestä. Bongasin sen joskus tavastialla joraamassa Mike Monroen keikan tahdissa. |
arppah8 10.10.2012 22:01:57 (muokattu 10.10.2012 22:59:59) | |
---|
glx405: Pirjoa on hivenen ikävä, mutta ehkä surutyötä tehdessämme voimme ottaa pikku hiljaa Niinankin vastaan. Het kun se oppii olemaan hauska. E: No het se vähän skarppas kun pääsi sanomasta. Ehkä se vielä siitä. Hyppönen on välillä vähän ylimielinen. Hmm? Jotenkin mä en ole saanut tommoista kuvaa. Se vaan vieläkin vähän korpeaa kun se joskus sanoi soittavansa rumpuja ja totes ettei oo kovin hyvä, vaan semmoinen perusrokkirumpali. Niinko Tommy Lee. No on se ehkä vähän ylimielinen joo :D Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
texjazz 11.10.2012 07:55:43 | |
---|
arppah8: Hmm? Jotenkin mä en ole saanut tommoista kuvaa. Se vaan vieläkin vähän korpeaa kun se joskus sanoi soittavansa rumpuja ja totes ettei oo kovin hyvä, vaan semmoinen perusrokkirumpali. Niinko Tommy Lee. No on se ehkä vähän ylimielinen joo :D No kun se on Kouvolasta... Mutta kuten Elon Arska tuossa ylhäällä sanoo, niin on se mies paikallaan, sukkela ja notkea sanailussa. Joten kehuja annettakoon myös. Kaikki on jo tehty. |
AP 11.10.2012 09:37:51 | |
---|
glx405: Pirjoa on hivenen ikävä, mutta ehkä surutyötä tehdessämme voimme ottaa pikku hiljaa Niinankin vastaan. HJHU hakkaa mennen tullen Uutisvuodon. Baba Lybeck ei vain istu siihen ohjelmaan, vaikka muuten istuukin. Eikä se Lybeck mitään, mutta kun se menee aina yleiseksi röydöksi ja Staanila mölisee kaiken päälle, oli asiaa eli ei. Nousiainen ja Kyrö ovat mainioita, Kuustonen on Kuustonen joka paikassa Kuustonen. Mies tuossa kyllä paikallaan mustissaan. Mutta tuo vajaaksi tunniksi lohdutusta syksyyn tuo ohjelma. Hyppönen on välillä vähän ylimielinen. Kyllä Hyppösenkin kestää, kun se on vaan napakasti puheenjohtaja eikä paljon muuta. Nousiaissen ja Kyrön takiahan tätä katsotaan. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Tuomas 11.10.2012 09:47:59 | |
---|
AP: Kyllä Hyppösenkin kestää, kun se on vaan napakasti puheenjohtaja eikä paljon muuta. Nousiaissen ja Kyrön takiahan tätä katsotaan. Mun mielestä Nousiainen ja Kyrö eivät voisi olla yhtä hauskoja jos niillä ei olisi sitä Hyppösen straight-mania ja "kyllä minä kuulkaa tiedän kaiken" -juttua siinä juontohommassa. Niin kuin aiemmin joku sanoikin, se ylimielisyys on just se juttu mistä Henkalle nauretaan. Eivätkä olisi myöskään yhtä hauskoja ilman Kuustosta, jolla on sellainen vanhan hipin "kaikki on mahtavaa"- viba. Ekassa jaksossa tuntui että se Niina Lahtinen yritti ihan liikaa mutta nyt se on selvästi kotoutunut paremmin porukkaan. En ole täysin varma tästä asiasta, mutta tuntuu vähän siltä kuin se huumori ei nyt kakkoskaudella olisi ihan yhtä mustaa kuin ykköskaudella. Ei kai tätä vain koiteta pikkuhiljaa hivuttaa kivaksi koko perheen ohjelmaksi? Liian ilkeä hipiksi. |
Karwin 11.10.2012 10:22:36 | |
---|
Muovinen: Tämä uusi aikaisemmin vieraanakin ollut http://www.youtube.com/watch?v=JtPQ-gke-k4 Huomatkaa loppuhuipennus.. Heikkilällä oli sarjassa käynnistymisvaikeuksia, ja lopussa meni pelaamiseksi työajalla.. Hyppönen on parhaassa roolissaan. Parasta Suomi-viihdettä 2012. Elämä on nakki. |
AP 11.10.2012 12:09:08 | |
---|
Juoppis: Mun mielestä Nousiainen ja Kyrö eivät voisi olla yhtä hauskoja jos niillä ei olisi sitä Hyppösen straight-mania ja "kyllä minä kuulkaa tiedän kaiken" -juttua siinä juontohommassa. Niin kuin aiemmin joku sanoikin, se ylimielisyys on just se juttu mistä Henkalle nauretaan. Niin, juuri tämä, joskin sanoit sen huolellisemmin: Hyppönen on kuivan asiallinen tietäjä mukamas siellä seassa, vähän kuin Gösta Sundqvist Koe-eläinpuiston juoppoja paimentaessaan aikoinaan. En ole täysin varma tästä asiasta, mutta tuntuu vähän siltä kuin se huumori ei nyt kakkoskaudella olisi ihan yhtä mustaa kuin ykköskaudella. Ei kai tätä vain koiteta pikkuhiljaa hivuttaa kivaksi koko perheen ohjelmaksi? Toivottavasti ei. Tosin jo lähetysaika on ainakin vielä ei-ihan-kokoperheen. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
texjazz 11.10.2012 15:10:40 | |
---|
AP: Toivottavasti ei. Tosin jo lähetysaika on ainakin vielä ei-ihan-kokoperheen. Liian myöhään alkaa vanhalle miehelle, ei pysy hereillä. Pitää ottaa aina dallendimelle. Nokkelan ja nopeasanaisen vierailijan saaminen ei ole aina varmaan helppoa. Uutisvuodossa (jo tietenkin sen määrällisen luonteen vuoksi) on paljon statisteja, jotka eivät pääse tai osaa heittää mitään väliin. Kaikki on jo tehty. |
janezki_ 18.10.2012 15:12:28 | |
---|
Eilen oli kyllä hyvää settiä, sain repeillä pitkästä aikaa kunnolla. Varsinkin se Valkeakosken slogan "Haista vittu, paska täällä jo haiseekin" :D Mie oon vaan basisti... |
DM 18.10.2012 15:21:08 | |
---|
janezki_: Eilen oli kyllä hyvää settiä, sain repeillä pitkästä aikaa kunnolla. Varsinkin se Valkeakosken slogan "Haista vittu, paska täällä jo haiseekin" :D En ees muista koska viimeks tuli revettyä jollekin ohjelmalle yhtä pahasti. :D Sukulahan oli supliikkiukko. Tuli ihan puuntakaa miten hyvin äijällä on sana hallussa. Omaan käyttöön lähti samantien sanonta "maha heittää hulavannetta perseen ympäri". If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
elon arska 18.10.2012 16:46:44 | |
---|
Oli kyllä hyvä jakso eilen, pitkästä aikaa huutonauroin televisio-ohjelman takia. Sattumaako? |
jra 19.10.2012 19:06:34 | |
---|
Poliitikot saisi kyllä pitää, varsinkin ennen vaaleja, poissa kaikista viiheohjelmista sen verran jäykkänä jännittävät ääniensä puolesta. Onneksi Hyvät ja huonot uutiset eivät ole ottaneet sellaista pakollista kuukauden poliitikkokierrosta kuten se toinen. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Rolf Brunkeberg 20.10.2012 20:46:51 | |
---|
Hämmästyttävän hyvä ollakseen kotimainen huumorisarja. Mainiot tyypit löydetty mukaan. Ja kuten sanottu, Uutisvuoto joutaa jo kuopata. |
Booombox 20.10.2012 21:04:40 | |
---|
Rolf Brunkeberg: Hämmästyttävän hyvä ollakseen kotimainen huumorisarja. Mainiot tyypit löydetty mukaan. Ja kuten sanottu, Uutisvuoto joutaa jo kuopata. Totta, vaikka tässä ainakin Arhinmäki oli kyllä ihan rentona tos pari viikkoa sitten. |