Lennu 08.01.2012 14:52:38 (muokattu 08.01.2012 14:53:11) | |
---|
aivokuolio: Kaikki pääsee ineen ketkä epätoivosesti koittaa päästä starailemaan vaikka vanhat näytöt on jo todistanut että jengiä ei kiinnosta niitten touhut. Ns. oma juttu puuttuu ja urat on kusahtanu aiemmin ku ei jaksettu tehä sitä perusduunia. Haetaan sitte näihin tv-kisoihin ja koitetaan päästä luikertelemaan sisään. Repesin ihan saatanasti :--D Rakastan kyynisyyttäsi. *sydän* "Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen |
Vaihtovirta 08.01.2012 14:54:11 | |
---|
Edellisen jakson sivukorvalla kuuntelin, ja täytyy kyllä sanoa että taso on ainakin reilusti idolssia korkempi. Tuo Suomalainen iskelmä/poppi scene on itellä sen verran hakusessa etten kyllä osaa sanoa kuinka moni noista kisaajista on (semi)ammattilaisia, mutta eipä tuolla itelleni ole ainakaan niin suurta merkitystä. Tulee varmaan katottua seuraavakin jakso, koska tosiaan tuossa ohjelmassa osa porukasta osaa oikeasti laulaa, eikä tainnut tulla kertaakaan myötähäpeän tunnetta, minkä vuoksi idolssia ei vaa pysty kykenee katsomaan. Nii ja se homon näkönen sälli jolla oli amisviikset, voi jösses ku veti hyvin..;) Sokeiden valtakunnassa rumatkin saavat pesää. |
aivokuolio 08.01.2012 15:00:32 | |
---|
Lennu: Repesin ihan saatanasti :--D Rakastan kyynisyyttäsi. *sydän* Rapula ja vituttaa. |
moikki 08.01.2012 18:45:53 | |
---|
Tainu laurilla vähän lirahtaa kusta päähän :) http://www.mikseri.net/artists/croowed.99773.php |
Moimies 08.01.2012 19:19:59 | |
---|
moikki: Tainu laurilla vähän lirahtaa kusta päähän :) On se kyllä melko tavalla myötähäpeää aiheuttava kulkija. |
kaukopoika 21.01.2012 13:45:26 | |
---|
Aika kiva jakso taas eilen ,sattui vielä niin ,että kaksi elämää suurempaa (ainaki mulle ) laulua eli Georgia on My Mind ja Natural Woman samassa jaksossa ja niin kauniisti esitettyinä. Kyllä tämä on hienoa viihdettä vittumaisen työviikon vastapainoksi ,esiintyjien taso niin hyvä ja mikä bändi ,sellaisia pikku konsertteja eri solistein ,eikä sitä vitun typerää idols -mukahauskaavälisketsiä. |
tsugaru 21.01.2012 14:01:04 (muokattu 21.01.2012 14:02:37) | |
---|
kaukopoika: Aika kiva jakso taas eilen ,sattui vielä niin ,että kaksi elämää suurempaa (ainaki mulle ) laulua eli Georgia on My Mind ja Natural Woman samassa jaksossa ja niin kauniisti esitettyinä. Kyllä tämä on hienoa viihdettä vittumaisen työviikon vastapainoksi ,esiintyjien taso niin hyvä ja mikä bändi ,sellaisia pikku konsertteja eri solistein ,eikä sitä vitun typerää idols -mukahauskaavälisketsiä. Tykkäsin minäkin. Ei mitään "simonismia" vaan kannustusta esiintyjälle, vaikka kehujen ketjua ei esitys kirvoittaisikaan, kuten nasaalitytön tapauksessa (intialaisesta laulutavastako vaikutteita). Perun samalla puheeni Paula Koivuniemen mukanaolosta; onhan kähistelijä kuitenkin rock Suomen iskelmätaivaalla. - Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen |
sepisti 21.01.2012 15:07:51 | |
---|
tsugaru: Tykkäsin minäkin. Ei mitään "simonismia" vaan kannustusta esiintyjälle, vaikka kehujen ketjua ei esitys kirvoittaisikaan, kuten nasaalitytön tapauksessa (intialaisesta laulutavastako vaikutteita). Perun samalla puheeni Paula Koivuniemen mukanaolosta; onhan kähistelijä kuitenkin rock Suomen iskelmätaivaalla. Intia-tyttö oli ensimmäinen myötähäpeää aiheuttanut tässä sarjassa. Tosi hyviä laulajia ollut kaiken kaikkiaan ja bändi vetää eleettömän tyylikäästi. Huomaa, että Lenni-Kalle on puikoissa. Täällä m.netissä ei keskustelua ole tullut näköjään kovinkaan kummoisesti. Itse kuitenkin nautin siitä, että Kuoppis loistaa poissaololloaan:) Indican Jenny on ihana... |
Rhapa 21.01.2012 15:56:28 | |
---|
sepisti: Intia-tyttö oli ensimmäinen myötähäpeää aiheuttanut tässä sarjassa. Olikohan tuo tarkoituksella valittu mukaan, kun aiheutti niin suunnatonta vitutusta ja facepalmia, kun neiti avasi suunsa. "siis mä niinku haluun kuulla niiden criticism. olen asunut intiassa seitsemän years". |
Feline 21.01.2012 16:10:37 | |
---|
No ollaanpas sitä nyt reilua. Ilmeisesti on ollut jommankumman vanhemman mukana kv-duunissa kv-yhteisössä, jossa penskat vääjäämättä oppii tuollaisen sekalaisen puhetyylin. Omat serkut kans 5 vuotta asui Saudeissa ja puhuivat sitten ristiin suomea, enkkua, saksaa ja jotain arabiaa... Oli hieman hämmentävää. Mulle suuren vitutuksen aiheutti tämä "tavallista energisempi tyyppi" Valerie. Tosi rasittava akka! |
Karipiirto 25.01.2012 17:41:54 | |
---|
Yleensä aina kun joku on sanonut olevansa "vähän semmonen hullu" ja "Räiskyvä persoona ja semmonen villi rämäpää", tiedän että kyseessä on todella tylsä ja mitäänsanomaton tyyppi. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Janizio 26.01.2012 10:35:34 | |
---|
Taso on hyvä ja ihan erin tason kisa kuin Idols. Se tulee käymään, että Voice of Finlandin voittajasta saattapi syntyä tähti, josta me voidaan olla ylpeitä ja ainakin silloin jos voitto menee sinne mihin minä toivon. Mulla koittaa ilmeisestikin tänä perjantaina se suuri päivä kun suosikkini Saara Aalto astuu esiin ja joka tapauksessa tällä hetkellä edelleenkin mun kisan ylivoimaisesti suurin suosikki. Meillä syntyy ilahduttavan paljon hyvän tason artisteja koko ajan ja jopa vuosittain, mutta tälläisiä Saara tapaisia super-Talenteja ei synny ihan joka päivä. Saarassa on paljon ainutlaatuista ja se fiilis/tunnelma jonka hän luo suloisen olemuksen ja upeen äänensä yhteisvaikutuksena on sellaista johon ei mielestäni kukaan muu ainakaan Suomessa pysty. |
W-Man 26.01.2012 14:14:48 | |
---|
Alkaa vähän tympäsee tää show, ku joka toinen naislaulaja vetää Adelea.. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Rhapa 26.01.2012 14:39:59 | |
---|
Janizio: Taso on hyvä ja ihan erin tason kisa kuin Idols. Se tulee käymään, että Voice of Finlandin voittajasta saattapi syntyä tähti, josta me voidaan olla ylpeitä ja ainakin silloin jos voitto menee sinne mihin minä toivon. Mulla koittaa ilmeisestikin tänä perjantaina se suuri päivä kun suosikkini Saara Aalto astuu esiin ja joka tapauksessa tällä hetkellä edelleenkin mun kisan ylivoimaisesti suurin suosikki. Meillä syntyy ilahduttavan paljon hyvän tason artisteja koko ajan ja jopa vuosittain, mutta tälläisiä Saara tapaisia super-Talenteja ei synny ihan joka päivä. Saarassa on paljon ainutlaatuista ja se fiilis/tunnelma jonka hän luo suloisen olemuksen ja upeen äänensä yhteisvaikutuksena on sellaista johon ei mielestäni kukaan muu ainakaan Suomessa pysty. Mitä nyt tuubista katoin noita, niin eipä tuo niin erikoinen ollut. Tässä skabassa on kuitenkin jo ollut ihan tajuttoman kovia esiintyjiä. |
Stradlin 26.01.2012 14:43:50 | |
---|
Janizio: Meillä syntyy ilahduttavan paljon hyvän tason artisteja koko ajan ja jopa vuosittain, mutta tälläisiä Saara tapaisia super-Talenteja ei synny ihan joka päivä. Nyt on kyllä näiden mainospuheiden jälkeen odotukset niin korkealla, että petyn suuresti mikäli sieltä ei putkahda vähintäänkin Freddie Mercuryn tasoinen stara lavalle. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
Janizio 26.01.2012 16:21:24 | |
---|
Stradlin: Nyt on kyllä näiden mainospuheiden jälkeen odotukset niin korkealla, että petyn suuresti mikäli sieltä ei putkahda vähintäänkin Freddie Mercuryn tasoinen stara lavalle. Sulla on oikeus mielipiteeseesi ja musassa on kyse paljon mielipide asiosta. Muhun Saara upposi samantien ja syvälle. |
Bluesmies 26.01.2012 16:33:11 (muokattu 26.01.2012 16:34:42) | |
---|
Janizio: Sulla on oikeus mielipiteeseesi ja musassa on kyse paljon mielipide asiosta. Muhun Saara upposi samantien ja syvälle. Onko Saaralla penis? |
Olli 26.01.2012 16:45:14 | |
---|
|
novo 26.01.2012 17:59:36 | |
---|
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Rotuvaari 26.01.2012 18:13:50 (muokattu 26.01.2012 18:15:17) | |
---|
Katsoin mm. Saara Aallon version Walking in the Airista (heh, Airi), joka oli liveäänitys yhdessä Linda Lampeniuksen kanssa, mutta johon oli tehty musiikkivideo. Videossa Saara kiehnää valkoisissa lakanoissa tms. ja yrittää esittää jotain mitä ei selvästikään ole. Kiusallista. Laulukaan ei kosketa, sillä noita sarahbrightmaneja on ollut ja mennyt, eikä Saaralla ollut mitään omaa, paitsi keskinkertainen englannin kielen ääntäminen. Niin älyttömältä kuin se kuulostaakin, tuli Tarja Turusta ikävä. E: Ei jumalauta, sillä ole vielä ura kunnolla alkanutkaan ja joululevykin on ehtinyt tulla. Hyvää jatkoa vaan, Saara. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |