Aihe: Top chef
1 2 3 4
ballfish
26.02.2011 11:07:21
McNulty: Mikä on myös formaatin alkuperäinen idea.

Ei sekään hyvä ollut. Tilanne ei edennyt oikein mihinkään, kamalaa matelua.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Joees
26.02.2011 14:29:51
McNulty: Mikä on myös formaatin alkuperäinen idea.

Kotimainen versio on suorastaan säälittävä. Eihän siinä ajassa ehditä näyttämään yhtään mitään itse ruoanlaittamisesta. Esim. Brittilän ja Australian MC:n oppitunnit olivat informatiivisia tällaisille sohvakokeille. Sen sijaan kotimaan MC:ssä sitä turhaa lässytystä ja skriptistä luettua vuoropuhelua kyllä piisaa. Juosten kustu, etten sanois.

Kauankos tuo oppitunti kesti suomen televisiossa viimeks? 5min ehkä noin suurinpiirtein? Joo rapu meni katki ja tää meni tälleen.
Harmi on kyllä, hyvä formaatti mistä vois jopa nauttiakin mut sitten pitää kuseksia juostessa. Australian versiosta tykkäsin kovin.

Top Chef sen sijaan on asteen verran parempi ja esikuvalleen uskollisempi. Toivottavasti kotikylän jamppa, eli Mika, voittaa koko roskan. Miusta Hans sais olla parin Michelin-tähden kokkina myös huomattavasti kriittisempi. Ei nyt mikään Gordon, mutta kuitenkin tiukempi. TopChefin kokithan ovat ammattikokkeja, silloin pitäisi jo tietyt asiat olla hanskassa ja mikäli näin ei ole, niin päätuomarin pitäisi pystyä siitä sanomaan.

Kai se siinä sanookin, tiedä vaan miten sitten töllöstä asiat näytetään. Top Chef on myös mun mielestä aavistuksen hätäinen mut parempi kuitenkin kuin MC.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Timesby
04.03.2011 13:46:32

Eikä Maija tippunut vieläkään. Toisaalta nyt se ei enää vaikuta niin ärsyttävältä - ainakaan TC:n valitujen klippien perusteella.

Yksi typerä asia liittyen TC:n yhteydessä pyörivään Samsungin mainokseen. Siinähän esiintyvät jäljellä olevista kilpailijoista kaikki paitsi Markus. Onko mainos kuvattu kilpailun siinä vaiheessa, että mainoksessa olevat ovat jäljellä olevat vai kuinka? Ainakin tällä hetkellä siis kisassa ovat mukana Mika, Samu, Anniina, Maija ja Aleksi, jotka esiintyvät tässä mainoksessa, sekä Markus, joka ei esiinny tässä mainoksessa. Tippuuko siis Markus ensi jaksossa. Jos tippuu, niin olen typertynyt. Miksi viisi viimeistä kilpailijaa paljastettiin meille jo kisan alussa Samsungin mainoksessa. Olemme vaimoni kanssa uumoilleet tätä koko ajan. Ensi viikolla se sitten paljastuu. Mikäli Markus ei tipu, niin mainokseen on sattunut vain tuurilla nuo viisi vielä jäljellä olevaa henkilöä, mutta mikäli Markus tippuu, en usko että tuurilla on osaa tai arpaa tässä. Mainos on tällöin kuvattu siinä vaiheessa, kun kilpailijoita on enää viisi. Täten osa jännityksestä on pilattu.
"Mr Rusk, You're not wearing your tie."
Dunga
04.03.2011 13:50:22
Mikä vitun Samsungin mainos... älä (mahdollisesti) spoilaa! ;)
War... war never changes.
Quru
04.03.2011 14:28:22
Iltalehdessä oli juttua siitä, että Maijasta on leikkauksellisilla ratkaisuilla tehty "ilkeä akka" tuohon sarjaan. Oli haastateltu myös muita kisaajia kuin Silvennoista itseään ja olivat sitä mieltä, että Maija on avulias, mukava, yhteistyökykyinen ja muutenkin hyvä tyyppi, joka auttaa mielellään nuorempia. Eli tosi-tv:ssä on pakko olla draamaa, jos sitä ei muuten saada niin väkisin sitten.
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
AP
04.03.2011 14:37:01
Quru: Iltalehdessä oli juttua siitä, että Maijasta on leikkauksellisilla ratkaisuilla tehty "ilkeä akka" tuohon sarjaan. Oli haastateltu myös muita kisaajia kuin Silvennoista itseään ja olivat sitä mieltä, että Maija on avulias, mukava, yhteistyökykyinen ja muutenkin hyvä tyyppi, joka auttaa mielellään nuorempia. Eli tosi-tv:ssä on pakko olla draamaa, jos sitä ei muuten saada niin väkisin sitten.

Ei siitä munsta ilkeää akkaa ole tehty, mutta vähän töykeä kuva ehkä jäänyt. Toisaalta pitäisi jo katsojan omankin hoksottimen sanoa, että jos eukko on vuosikymmeniä ollut ihan kärkipään kotimaisia keittäjiä, niin ei kai se ihan lahjaton voi olla. Tuo klassikkotehtävä varmaan oli kyllä sitä osastoa, jonka Silvennoinen hoitaa vaikka unissaan.

Kova kasvo se Artokin, 22 -vuotiasko se on ja pääsi noinkin pitkälle. Markuksesta on jäänyt vähän näsäviisas kuva, kovasti yritetään hienoa mutta osaamattomuus paistaa maksaa oli melkonen ylläri perustaidoissa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Timesby
04.03.2011 14:49:02 (muokattu 04.03.2011 14:50:17)

Void: Mikä vitun Samsungin mainos... älä (mahdollisesti) spoilaa! ;)

Se mikä pyörii jatkuvasti TC:n mainoskatkolla ja usein on yksi niistä mainoksista jotka tulee siinä katkon loppumisen ja jakson jatkumisen välissä.

Ja Samsungia saat syyttää spoilaamisesta, etkä minua :)
mulukukka
05.03.2011 02:19:55
Spoilereista puheeollen. Olen seurannut tätä tuolta subin nettisivuilta joka jakson. Alkaa vituttamaan kun pientä oravaa, kun joka kerta menee katsomaan jaksoa on heti alapuolella kun ruutu avautuu kissankokosilla kirjaimilla "PUDONNEEN "NIMI" HAASTATTELU!". Pari kertaa laittanut palautettakin siitä, mutta ei näytä nappaavan. Kiitos sub.
"Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0.
mulukukka
16.03.2011 22:39:17
Mitä vittua nyt. Koitan katsoa sitä tuolta subin netistä ja nyt on valehtelematta tullut 15 mainosta ainakin ennenkun ohjelma alkaa? Mitä vitun apinoita siellä on töissä?
"Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0.
carlos
16.03.2011 23:26:09
mulukukka: Mitä vittua nyt. Koitan katsoa sitä tuolta subin netistä ja nyt on valehtelematta tullut 15 mainosta ainakin ennenkun ohjelma alkaa? Mitä vitun apinoita siellä on töissä?

älä aliarvioi apinoita.
by the grace of God
Timesby
17.03.2011 11:09:46

Osui oletukset sen mainoksen suhteen oikeaan. Tympeä juttu.

Ja nyt viimein tippu se, jota olen peräänkuuluttanut jo pitempään. Oikeus.
AP
17.03.2011 13:00:37
Timesby: Osui oletukset sen mainoksen suhteen oikeaan. Tympeä juttu.

Ja nyt viimein tippu se, jota olen peräänkuuluttanut jo pitempään. Oikeus.

O, kyllä siinä on ollut pientä röytöä ja tympääntymistä pitkin matkaa. Oikeastaan yllättävää, miten pitkälle Maija pärjäsi, jotenkin se on aina vaikuttanut vähän "pitokokilta" tuossa porukassa.

Melkeen veikkaan, että Aleksi vie lopulta koko kisan. Nuori sälli, yritystä ja humooria on ja kylmäkköydestä huolimatta muutkin hommat hoidossa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Kimmo72
15.01.2012 19:37:58
Eisssääääähtänä tota Hurmerintaa. Tään lammas on ihan harmaata, liian kypsää.. Mä en voi syyä tätä. Uittu mikä diiva.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Osmo
15.01.2012 23:05:19
Joo, ja sitten se oli kuitenkin loppujen lopuks parasta. Ihme meininkiä.

Dream_eater: Eisssääääähtänä tota Hurmerintaa. Tään lammas on ihan harmaata, liian kypsää.. Mä en voi syyä tätä. Uittu mikä diiva.
Pixies.
AP
16.01.2012 09:51:31
Osmo: Joo, ja sitten se oli kuitenkin loppujen lopuks parasta. Ihme meininkiä.

Jep, on siinä Pipsassa vähän sellasta ison pojan selän takaa huutelijan tyyliä. Toki näyttää aika pro ruoanlaittajalta kun hengaa michelin-kokin kanssa vaikka oma kokemus olisikin sangen vaatimatonta luokkaa.

Sitä liian kypsää Wellingtonia tehneille pisteet kekseliäisyydestä, eikö ne tehneet sen pizzauunissa loppuun kun keittiön oma hella ei pelannut. Se nyt on ammattitaitoa se.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)