Aihe: Diili (suomalainen versio)
1 2 3 4 5 631 32 33 34 35
Prophet
29.09.2009 15:21:21 (muokattu 29.09.2009 15:22:03)
Helena Karihtala käyttää Günter Platzek -silmälasinkehyksiä. Tietoinen valinta?

http://s58.radikal.ru/i159/0908/2c/d773636b8e8d.jpg
Henkka370
05.10.2009 20:39:38
Eivvv... mitä settiä nyt.
Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän!
Adrift
05.10.2009 21:09:32
Koominen tuo Antti tuuletuksineen ja naaman punotuksineen =D
Milkop
05.10.2009 21:29:28 (muokattu 05.10.2009 21:29:41)

Eipä tässä oikein ole mielipidettä ohjelmasta kun en ole katsonut jaksoakaan, mutta olenko ainoa jota ärsyttää MTV3:n touhu? Ensin näytetään joku ei-niin-hyvä sarja alkuperäisenä jenkkiversiona ja sitten tehdään nolo kotimainen painos siitä. Jotenkin vastenmielinen kanava kaiken kaikkiaan. Tosin kyllä Nelonenkin on kunnostautunut tällä saralla, vrt. Talent.

Aiheen ohi mutta pakko oli.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
cldron
06.10.2009 09:05:28
Milkop: Aiheen ohi mutta pakko oli.

Ero muihin on siinä, et tää on ihan oikeesti hyvä.
kyseinen
06.10.2009 11:10:09
Koen myötähäpeää aika harvoin, mutta eilen kun se porkkanapää lauloi ja tanssi, oli pakko kääntää päätä pois ja peittää korvat. Jotain aivan hirvittävää.

Ohjelmaan on saatu ammattitaidolla mitattuna aika heikkoa väkeä. Noista oikeasti jonain ison kiinteistöprojektin myyntijohtajana kykenee toimimaan varmaan 2-3, muut on ammatillisesti ihan jollain suojatyöpaikka-paperinpyörittäjä-tasolla.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
-J
06.10.2009 16:58:02
kyseinen:
Ohjelmaan on saatu ammattitaidolla mitattuna aika heikkoa väkeä. Noista oikeasti jonain ison kiinteistöprojektin myyntijohtajana kykenee toimimaan varmaan 2-3, muut on ammatillisesti ihan jollain suojatyöpaikka-paperinpyörittäjä-tasolla.

Tota mäkin oon funtsinu. Mut toisaalta, ohjelman viihdearvo kärsisi varmasti inflaation, mikäli skabailemassa olisi pelkkiä Hankenin ja HSE:n priimuksia kasvattamassa 500eur pääomaa ekan vartin aikana tuhatkertaiseksi.

Joten just viihdearvon vuoksi sinne on otettu myös "MUSTA TULEE HJALLIKSEN VASEN KÄSI!!!1" -riemua kiljuvia vatipäitä joiden aiempi business on ollut korkeintaan käytettyjen autojen jobbaaminen periferiassa tai joku pyramidihuijauksen kautta kaupattava ternimaitolimanuljaskamännynkäpy -kapseli joka takaa ikuisen elämän lisäksi teräksisen seksuaalisen vetovoiman...

Edelleen. Helvetin hyvää viihdettä, vaikkakin pettymyksekseni ne kaikista idiooteimmat spedeilyt ovat jääneet jo vähän vähemmälle viime jaksoissa.
Mikä ihme teitä hevareita vaivaa?
Rahkonen
06.10.2009 22:01:22 (muokattu 06.10.2009 22:02:48)

Hemmetin viihdyttävä ohjelma, Hjallis on ollut kyllä yllättävän uskottava pomona. Toivottavasti se partamies voittaa (Jarnoko se oli?), vähiten mulkun oloinen kaveri noista muista ja tuntuu olevan jotain asiaakin sen jutuissa.
masterhat
06.10.2009 22:47:24
kyl tää on aikas hyvä ohjelma, jotenkin noist jäbist jethro ja sit se nuor dude jol on pystytukka on vahvimmat lenkit. muut liian nysviä tai jäässä, mut mielipiteet vaihtuu joka jakson jälkeen, joten ei oo mitään kiveen kirjoitettuja ajatuksia. se partajannu vois hiukan siistiytyä

mimmeist Minna ja se blondi skulaa aika hyvin, muista ei o oikee hajua

Noiden oikeasta potentiaalista noinkin suuren jobiin, kuin homman voitosta saa, ei o hajua. olis kyl mukava olla messis tuol, katotaa sit ehkä 10 vuoden päästä... (varmaan)
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Prophet
06.10.2009 22:59:31
Ihan hyvä ohjelma, aikaisemmin olen katsonut ainoastaan Sarasvuon Diilin, Trumpin alkuperäistä en koskaan.
JPQ
07.10.2009 12:13:57

Prophet: Ihan hyvä ohjelma, aikaisemmin olen katsonut ainoastaan Sarasvuon Diilin, Trumpin alkuperäistä en koskaan.

jos diiliä katsoo kannattaa katsoa Trump versiota mutta kyllä Harkimo diilikin menee. ps. omia mielipiteitäni parhaista en sano mutta kaikkien putoamiselle löytynyt järkisyy ei suoraan helposti ajateltavissa oleva.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
07.10.2009 15:00:34

Rahkonen: Hemmetin viihdyttävä ohjelma, Hjallis on ollut kyllä yllättävän uskottava pomona. Toivottavasti se partamies voittaa (Jarnoko se oli?), vähiten mulkun oloinen kaveri noista muista ja tuntuu olevan jotain asiaakin sen jutuissa.

Jos se kalju parrakas niin Jarno se on ja tosiaan voittaisipa hän. ps. naisista en kyllä nyky valossa toivo olematta sovinisti voittamavan kenenkään. ps. jethro sais kyllä lähteä pian kotia kohti.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
DJKaaos
07.10.2009 16:42:15
kyseinen:

Itse ihmettelen eniten sitä, miten näistäkin kilpailijoista monella on raha-asiat päin persettä. Seiskassa, vai missä se oli, oli juuri juttua näiden kilpailijoiden ulosottomaksuista ja muista retuperällä olevista raha-asioista. Kertokaa mulle, mikä niiden omien raha-asioiden hoitamisessa on niin perkeleen vaikeaa? Vastuulliseen johtotehtävään (ainakin näennäisesti) pitäisi ottaa henkilö, joka ei pysty suorittamaan edes omaa hammaslääkärimaksua.
Minä olen minä.
kyseinen
07.10.2009 17:48:36
djKaaos: Itse ihmettelen eniten sitä, miten näistäkin kilpailijoista monella on raha-asiat päin persettä. Seiskassa, vai missä se oli, oli juuri juttua näiden kilpailijoiden ulosottomaksuista ja muista retuperällä olevista raha-asioista.

Tällaisesta en tiennytkään, ja ihan mahtavuutta, että näin on!

Jotkut ei vaan osaa.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Bluesmies
08.10.2009 11:43:26
Se jätkä (Antti?), jolla on seiväs perseessä, on kyllä tragikoomisuudessaan huvittava.
Rahkonen
08.10.2009 13:26:17

Bluesmies: Se jätkä (Antti?), jolla on seiväs perseessä, on kyllä tragikoomisuudessaan huvittava.

Hjalliksen vittuilut Antille on parasta.
Adrift
12.10.2009 20:58:08
HOHO, Hjallis domination!
bedlam
12.10.2009 23:09:13

Tää on kyllä niin koukuttava sarja. En ois uskonu. Millon tulee dvd-boksi?
Deep Shadow
12.10.2009 23:13:42
Tänään oli kyllä vähän vaisumpi jakso, mutta kinnostus ei kuitenkaan vielä lopahtanut.
"Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa"
Fintrollx
12.10.2009 23:16:17

Antti on aika nöyrä Hjalliksen edessä, tässä jaksossa oli parasta se loppu fightti ja double potkut!
"You can't kill heavy metal"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)