DJKaaos 28.05.2009 01:06:58 | |
---|
carlos: Kyllä varmaan red wankerseja lämmittää maailman parhaan seurajoukkueen titteli... lolled sanon minä. Mikäs se neljäs palkinto on - valioliiga, carling cup, seurajoukkueiden mm ja? Community Shield. Mikäli nämä pilipalicupit olisivat ainoita näyttöjä kaudesta, niin silloin menestystä voisi kyseenalaistaa. Mutta kun nämä pilipalicupit tulevat liigamestaruuden lisäksi, niin juttuhan on silloin aivan toisella tasolla. Minä olen minä. |
carlos 28.05.2009 01:18:06 | |
---|
djKaaos: Community Shield. Mikäli nämä pilipalicupit olisivat ainoita näyttöjä kaudesta, niin silloin menestystä voisi kyseenalaistaa. Mutta kun nämä pilipalicupit tulevat liigamestaruuden lisäksi, niin juttuhan on silloin aivan toisella tasolla. Niin joo, se yks matsi FA cupin ja Valioliigan mestareiden välillä? On siinäkin titteli, jota hehkuttaa. Vähä niiku Carling cup, joka on niiku FA cup mut kymmenen kertaa pienempänä... Ja tuo muutaman joukkueen seurajoukkueiden MM-kisat, joissa Manu pelas tasan kaks ottelua. Kyllähän se jotain joukkueesta kertoo, että pystyy näitä kisoja kolaamaan. Enemmän se kuitenkin kertoo faneista, että näillä sitten brassaillaan (tää ei ollu heitto sulle, ihan yleisesti vaan) ku otettiin turpiin isommissa geimeissä - tosin niissäkin ratkaisuhetkillä. Siinä olet täysin oikeassa, että valioliigan mestaruus oli ainut todellinen näyttö näistä voitetuista geimeistä. by the grace of God |
DJKaaos 28.05.2009 01:19:55 | |
---|
sikki-six: Noista neljästä maljasta vain yksi on maininnan arvoinen, kannattaa se muistaa - kukaan ei puhu Manun "quadruplesta". Mun on erittäin vaikea tajuta sitä, että miksi vitussa pitää aina alkaa dissaamaan ja provosoimaan tahallaan, kun tulee puhe tietyistä asioista? Ja yhä vaikeampi sitä on tajuta jos "oma" joukkue on räpistellyt jonkun näennäisen menestyksen likellä viimeiset kymmenen vuotta (Pool), saavuttamatta kuitenkaan sitä päätavoitettaan. Voidaan me sopia, että Manun tämän kauden palkinnoista vain yksi on maininnan arvoinen. Se ei ole mulle mikään ongelma. Ja ei helvetti, tämän piti olla Barcan ilta ja yö, mutta pakko vaan oli jonkun alkaa vatkaamaan paskaa ja dissaamaan täysin turhalla tavalla epäolennaista asiaa. Pool-fanillahan oikeastaan tämän koko asian kanssa ei pitäisi olla mitään tekemistä. Manu-fanina meikäläinen antoi välittömästi täyden tunnustuksen ja onnittelun Barcalle, niin eikö joku saatanan Pool-pelle ala räksyttämään jostain Manun laihasta saldosta. Surkeaa, sori vaan. Minä olen minä. |
carlos 28.05.2009 01:21:03 (muokattu 28.05.2009 01:21:47) | |
---|
nääh, rauha maahan. Taitaa asia olla nyt vaan niin, että kaikkien mielestä Barca ansaitsi tämän voiton, niin ei siitä paljon keskustelua saada aikaiseksi :D Hienoa, että kerrankin näin, sillä ei millään jaksaisikaan kuunnella itkemistä/itkeä tuomarin vihellyksistä... by the grace of God |
DJKaaos 28.05.2009 01:26:14 | |
---|
carlos: nääh, rauha maahan. Taitaa asia olla nyt vaan niin, että kaikkien mielestä Barca ansaitsi tämän voiton, niin ei siitä paljon keskustelua saada aikaiseksi :D Totta varmasti osittain tuokin. Mua vaan suorastaan alkoi vituttamaan ton saatanan sikin käytös. Jos mä olisin alkanut mussuttamaan jotain tosta finaalista, että väärä joukkue voitti tai jotain tommosta, niin olisin hyvin ymmärtänyt nuo sikin sivallukset. Minä olen minä. |
Lord of the strings 28.05.2009 01:30:07 | |
---|
Tämän päivän ManU:lle huutonaurua. Barcelona hallitsi peliä tahtonsa mukaan. Yksi Manun maali lopussa olisi tehnyt toki taistosta hieman jännittävämmän. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
DJKaaos 28.05.2009 01:40:42 | |
---|
Mutta taidanpa lähteä koisii... Kiitos vaan sikille vittumaisimmasta fiiliksestä vähään aikaan. Maukkaan syötin heitit. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 28.05.2009 02:15:12 (muokattu 28.05.2009 02:16:32) | |
---|
djKaaos: Mun on erittäin vaikea tajuta sitä, että miksi vitussa pitää aina alkaa dissaamaan ja provosoimaan tahallaan, kun tulee puhe tietyistä asioista? Ja yhä vaikeampi sitä on tajuta jos "oma" joukkue on räpistellyt jonkun näennäisen menestyksen likellä viimeiset kymmenen vuotta (Pool), saavuttamatta kuitenkaan sitä päätavoitettaan. Tähän viimeisen kymmenen vuoden "räpistelyyn" kuuluu legendaarinen UCL:n voitto Milania vastaan (+yks hävitty finaali) sekä kaksi FA-cupin voittoa. Toki se liigamestaruus puuttuu, mutta kuten totesin, Poolilla voisi pelaajamateriaaliin ja rahakirstuun nähden mennä paljon kehnomminkin. Ja ei helvetti, tämän piti olla Barcan ilta ja yö, mutta pakko vaan oli jonkun alkaa vatkaamaan paskaa ja dissaamaan täysin turhalla tavalla epäolennaista asiaa. Pool-fanillahan oikeastaan tämän koko asian kanssa ei pitäisi olla mitään tekemistä. Manu-fanina meikäläinen antoi välittömästi täyden tunnustuksen ja onnittelun Barcalle, niin eikö joku saatanan Pool-pelle ala räksyttämään jostain Manun laihasta saldosta. Surkeaa, sori vaan. "Hyvästä häviämisestä" saat pisteet samantien, mutta kevyt kettuilu sun lempparijengin kustannuksella ei luulis sulle olevan noin kova pala niellä. Lähinnä mä tuossa kuvailin omia tuntojani varsin vähäisellä vittuilulla. Pool-pelleksi mua ei ennen ole kutsutukaan - täytyypä kattoa jos tosta sais itelleen lempinimen tynkää :) Mutta taidanpa lähteä koisii... Kiitos vaan sikille vittumaisimmasta fiiliksestä vähään aikaan. Maukkaan syötin heitit. Turha tuosta on mieltään pahoittaa. Mun mielestä futiskeskusteluissa on vaan pakko kestää pientä piikittelyä ja hiukan provosoivaa (ja näin keskustelua ruokkivaa) läpänheittoa. Eri leireistä me näitä hommia katellaan, näin se menee... Peace. |
texjazz 28.05.2009 06:42:49 | |
---|
Älleh ellus allo nodhat. |
washburn21 28.05.2009 08:23:10 | |
---|
... |
DJKaaos 28.05.2009 11:06:59 | |
---|
sikki-six: "Hyvästä häviämisestä" saat pisteet samantien, mutta kevyt kettuilu sun lempparijengin kustannuksella ei luulis sulle olevan noin kova pala niellä. Lähinnä mä tuossa kuvailin omia tuntojani varsin vähäisellä vittuilulla. Pool-pelleksi mua ei ennen ole kutsutukaan - täytyypä kattoa jos tosta sais itelleen lempinimen tynkää :) Turha tuosta on mieltään pahoittaa. Mun mielestä futiskeskusteluissa on vaan pakko kestää pientä piikittelyä ja hiukan provosoivaa (ja näin keskustelua ruokkivaa) läpänheittoa. Eri leireistä me näitä hommia katellaan, näin se menee... Peace. Toi sun dissaus tuli todella pahaan paikkaan, kuten varmaan oli tarkoituskin. Eniten mua pisti vituttamaan noi sun puheet laihaksi jääneestä pystisaldosta, jota en kyllä allekirjoita vieläkään. Olipa ne mitä tahansa pystejä, niin ne on silti ihan hienoa extraa liigamestaruuden kylkeen. Nimenomaan extraa. Jos Pool olisi painellut liigassa ohi ja Manulle olisi jäänyt käteen noi pilipalicupit, niin kausihan olisi ollut pettymys ilman muuta. Minä olen minä. |
VR 28.05.2009 13:32:08 | |
---|
djKaaos: Toi sun dissaus tuli todella pahaan paikkaan, kuten varmaan oli tarkoituskin. Eniten mua pisti vituttamaan noi sun puheet laihaksi jääneestä pystisaldosta, jota en kyllä allekirjoita vieläkään. Olipa ne mitä tahansa pystejä, niin ne on silti ihan hienoa extraa liigamestaruuden kylkeen. Nimenomaan extraa. Jos Pool olisi painellut liigassa ohi ja Manulle olisi jäänyt käteen noi pilipalicupit, niin kausihan olisi ollut pettymys ilman muuta. Nämä keskinäiset kuittailuthan on futisfanituksen suola :) Everything is a OK! YNWA |
washburn21 28.05.2009 17:14:39 | |
---|
http://www.adressit.com/mm2010 Nyt kaikki hyvän selostuksen päälle ymmärtävät jalkapallon ystävät tuonne allekirjoittamaan! Virkkusen selostamat jalkapallon MM-kisat olisivat jotain uskomatonta... ... |
Lord of the strings 28.05.2009 17:36:45 | |
---|
Annan ääneni Hoopi Hänniselle! "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Loijaa 29.05.2009 08:15:43 | |
---|
kuka tahansa on parempi selostaja kuin Niki Juusela. Kyllähän mies yrittää kovasti, mutta aika typerää kommenttia heittää liikaa pelitilanteista. You know that I would be a liar |
DJKaaos 29.05.2009 11:26:24 | |
---|
Loijaa: kuka tahansa on parempi selostaja kuin Niki Juusela. Kyllähän mies yrittää kovasti, mutta aika typerää kommenttia heittää liikaa pelitilanteista. Niki Juuselan vauhkoamista ja sössötystä taitaa tosiaan olla ensi vuoden kisoissa luvassa kunnolla. Mies kyllä yrittää, mutta aivan liikaa. Typeriä kommentteja ja ulalla olemista tiedossa siis. Jos itse saisin Ylen selostajista valita, kisojen pääselostaja olisi Lehtisen Jarmo. "camp nou on se termi, mutta nou camp tietysti englanninkielisenä on käytössä, mutta uefa tuntuu kyllä suo suo tätä suojaavan tätä ja esittämään ehkä nouta, ca-camp camp nouta nimenomaan camp nouta, että tällä tämä tämä pelataan ja tällä tämä tunnetaan tällä nimellä katalaaninimellä tämä stadion." Minä olen minä. |
The Duke 29.05.2009 11:41:19 | |
---|
*Brian Jones Boozing Society* |
Lord of the strings 01.06.2009 19:02:50 | |
---|
Kunhan ei Hoopi Hänninen. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Sergei Fallinen 01.06.2009 20:11:44 | |
---|
en inhoo niki juuselaa. mut jarmo lehtistä ei kyl oikeen jaksa. virkkunen ois toki ihan paras. selostaakohan suomisen tapsa ämmämmis jos ei virkkusta oteta, vai oliks niil joku kolmaskin mestari viime kisois? |
trashjones 04.06.2009 20:20:40 | |
---|
Master of Puppets Im vetämällä your strings |