JPQ 07.10.2007 03:58:33 (muokattu 07.10.2007 04:03:59) | |
---|
Jos tuossa oli ohjelman eksoottisimmat palaset, on tuo ohjelma yhtä caccaa. Sitäpaitsi Timo Koivusalo on ehkä universumin vastenmielisin kaveri, mutta se on vain minun mielipiteeni. Kyllä se on valitettavasti niin ettei ole fakta mutta melkein ehkä toiseksi (no kymmenen kärkeä suomessa ainakin) jari sillanpää (huomittehan oikean kirjoitus asun) pahempana. ja se nuori mies joka "meni solmuun" oli varmasti paras ja sitten jälkimäinen nukketeatteri mies vaikka väärässä paikassa koska hänhän on jo tunnettu tuo on minusta vielä vähän tunnetuille kyvyille toi ohjelma. PS. kökköjäkin sanoisin tässä kuten Leijonan kidassa ja idolsissa jne sen takia että näytetään ei näin. Pikku tyttö olis saanu tippua muuten oikeat jatkaa. |
Simo78 07.10.2007 09:51:19 | |
---|
Kyllä se on valitettavasti niin ettei ole fakta mutta melkein ehkä toiseksi (no kymmenen kärkeä suomessa ainakin) jari sillanpää (huomittehan oikean kirjoitus asun) pahempana. ja se nuori mies joka "meni solmuun" oli varmasti paras ja sitten jälkimäinen nukketeatteri mies vaikka väärässä paikassa koska hänhän on jo tunnettu tuo on minusta vielä vähän tunnetuille kyvyille toi ohjelma. PS. kökköjäkin sanoisin tässä kuten Leijonan kidassa ja idolsissa jne sen takia että näytetään ei näin. Pikku tyttö olis saanu tippua muuten oikeat jatkaa. Kielipoliisi iskee, sorry vaan! Tää viesti vie voiton epäselvyydellään, noin niinku äidinkieliopillisesti. Joutui lukemaan "sata kertaa", ennen kuin tajusi. Välimerkkien käyttö sallittua/toivottua. Ei tää meikän kirjoituskaan mitään huippua ole... Lähden tästä harrastamaan liikuntaa... |
Veikko 07.10.2007 10:19:28 | |
---|
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka. |
Bluesmies 07.10.2007 16:05:48 | |
---|
Kyllä se on valitettavasti niin ettei ole fakta mutta melkein ehkä toiseksi (no kymmenen kärkeä suomessa ainakin) jari sillanpää (huomittehan oikean kirjoitus asun) pahempana. ja se nuori mies joka "meni solmuun" oli varmasti paras ja sitten jälkimäinen nukketeatteri mies vaikka väärässä paikassa koska hänhän on jo tunnettu tuo on minusta vielä vähän tunnetuille kyvyille toi ohjelma. PS. kökköjäkin sanoisin tässä kuten Leijonan kidassa ja idolsissa jne sen takia että näytetään ei näin. Pikku tyttö olis saanu tippua muuten oikeat jatkaa. Voiko kirjoittaa enää epäselvemmin? Sain päänsäryn. |
Keppis 07.10.2007 16:59:14 | |
---|
Ärsyttävintä ohjelmassa on se yks tuomari jolle on ilmeisesti määrätty "pahistuomarin" rooli. Ei siedä katsoa. |
Bonesaw 07.10.2007 20:16:06 | |
---|
Tuolla oli äsken toi Youtubesta tuttu (?) Jeesusräppäri. Aika timmi flow. Joo'o |
Sir Härö 07.10.2007 20:16:49 (muokattu 07.10.2007 20:37:16) | |
---|
Äeisss... En pysty ottamaan tota ohjelmaa sitten mitenkään vakavasti enkä oikeen viihteenäkään. Hävettää kaikkien puolesta. "Joo'o... En oo ennen nähny moista. Tai siis oon mä ämpäriin räkimistä nähny, mutta en niin että se tehdään alasti..." Edit. Siis jopa Koivusalon puolesta vähän hävettää ja se on sentään suuri ja mahtava Pekko! Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
valtse 07.10.2007 20:19:09 | |
---|
There's no truth... |
Hetfield 07.10.2007 20:19:09 | |
---|
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
aikavaikea 07.10.2007 20:20:11 | |
---|
Äeisss... En pysty ottamaan tota ohjelmaa sitten mitenkään vakavasti enkä oikeen viihteenäkään. Hävettää kaikkien puolesta. "Joo'o... En oo ennen nähny moista. Tai siis oon mä ämpäriin räkimistä nähny, mutta en niin että se tehdään alasti..." Tuo kiteytti minunkin tuntoni, kun nyt eka kertaa yritin tuota katsoa. Viheltävä mummo ja jeesusräppäritär. Huoh... I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Jormaz 07.10.2007 20:25:16 | |
---|
Rukouksiisi vastattiin. Sehän se oli, yhtä loistavalla ja koskettavalla lyriikalla jälleen. Harmi vaan että taas unohdin katsoa. Tässä myöhässä tulin mukaan ja ei tää ohjelma nyt hirveästi vakuuta. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
LexaR 07.10.2007 20:40:54 | |
---|
Kannustakaa Beat Warriorsia! Ei oo vissiin tullu vielä esitystä mutta jossain vaiheessa tulee kuitenkin. Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
He_Man 07.10.2007 20:48:48 | |
---|
Ei pysty, liian hapokasta. Minulla on VOIMAA!!! |
dipshit 07.10.2007 20:52:02 (muokattu 07.10.2007 20:52:19) | |
---|
Hehe, naapuri oli yksi noista tytöistä tuossa cheerleader-porukassa :) Pääsi sitten jatkoon, goddamnit. Hyvä homma vaikka en esitystä nähnytkään. |
MV 07.10.2007 20:54:22 | |
---|
Viime viikolla ehdin nähdä vain yhden esityksen, nyt yritin katsoa kunnolla. Siis hyi vittu mitä paskaa tämä Suomen juttu. Jotain tällaista kyllä odotinkin. Hitto, että tuo Katjakin on perseestä. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Minazki 07.10.2007 20:59:20 | |
---|
Joo-o oli aikamoista skeidaa tämäkin jakso, vaikka siinä olikin se intialaispoika ja drag-tyyppi joita on niin monasti mainostettu. Ainoastaan se taikuriesitys ja flyygeli + laulanta homma olivat jotenkin hyviä. En oikeasti käsitä mitä intoa siinä drag- tyypissä oli... se vain liikkui lavalla, lauloi playbackina ja vitun rumakin oli. Ei suomesta taida löytyä yhtään 30 tuhannen talenttia. |
Jormaz 07.10.2007 21:00:06 | |
---|
Sanotaan se nyt. Tää ohjelma on ihan saatanan huono. Tässä tökkii ihan kaikki. Tuomarit, esiintyjät, studioyleisö.. Nyt tajuan miksi yhtenä tuomarina on tanssija, noistahan on puolet jonkin sortin tanssiesityksiä. En katso enää tämmöstä skeidaa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Bluesmies 07.10.2007 21:00:25 | |
---|
Miksi hemmetissä se tanssiva pikkupoika pääsi jatkoon? Ei mun mielestä ihan 30 000€:n veto. |
_Petri_ 07.10.2007 21:03:57 | |
---|
Sanotaan se nyt. Tää ohjelma on ihan saatanan huono. Tässä tökkii ihan kaikki. Tuomarit, esiintyjät, studioyleisö.. Nyt tajuan miksi yhtenä tuomarina on tanssija, noistahan on puolet jonkin sortin tanssiesityksiä. En katso enää tämmöstä skeidaa. Olin juuri tulossa kertomaan aivan saman asian. Järkyttävää kuraa kokonaisuudessaan. |
Hargon 07.10.2007 21:09:40 | |
---|
Nolouden Suomen ennätystä hipoi se tilanne, kun pikkutyttöjen äidit kutsuttiin lavalle julkista mestausta varten. Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin. |